Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
Vstupte do světa e-poptávek a e-aukcí

Vstupte do světa e-poptávek a e-aukcí

Digitální doba přenesla většinu pracovních procesů do online prostředí. A nákup není výjimkou. Výběrová řízení lze realizovat prostřednictvím systémů eAukce nebo ePoptávka. Jsou vhodné jak pro jednorázové, tak pro dlouhodobé dodávky a jejich popularita stále stoupá. Proč je tomu tak?

číst více
Co se skrývá za přeřeky?

Co se skrývá za přeřeky?

Přeřeky patří k mluvenému projevu stejně tak, jako překlepy k projevu písemnému. Chybovost přitom narůstá přímo úměrně s nervozitou. Právě proto nás přeřeky přepadávají v těch nejnevhodnějších chvílích, například v průběhu veřejných vystoupení.

číst více
TOP vyjednávací taktiky

TOP vyjednávací taktiky

Warren Buffett má pověst muže, který z principu nikdy nevyjednává. Pokud mu chcete prodat svou společnost, máte na to přesně jeden pokus. Buffett si poslechne vaši nabídku a buď ji přijme, nebo odmítne. Naštěstí nejsou všichni byznysmeni takto neoblomní. Se správnou vyjednávací taktikou tak můžete dosáhnout té nejlepší dohody.

číst více
Pracovní pohovor třikrát jinak

Pracovní pohovor třikrát jinak

Proč se ucházíte o tuto pozici? Proč bychom měli zaměstnat právě vás? Kde se vidíte za pět let? Na podobné otázky personalistů jsou kandidáti precizně připraveni. Jak tedy poznat toho pravého uchazeče? Představíme vám tři inspirativní přístupy: 1. statistický, 2. investiční a 3. psychologický.

číst více
Jak napsat skvělý newsletter?

Jak napsat skvělý newsletter?

Skvělý newsletter je takový, kterého si příjemce všimne, rozklikne si ho, přečte si ho a následně udělá to, co po něm chcete. Navštíví vaše webové stránky, začne vás sledovat na sociálních sítích, objedná si vaše služby nebo si zakoupí váš produkt. Ale jak na to?

číst více
Delegování jako dovednost úspěšného lídra

Delegování jako dovednost úspěšného lídra

Delegování není jen převedení pracovních úkolů na podřízené. Je to také přenesení pravomocí a odpovědnosti. Delegování lze vnímat jako projev důvěry, který může fungovat jako důležitý motivační faktor.

číst více
ARGUMENTAČNÍ KLAMY pro pokročilé

ARGUMENTAČNÍ KLAMY pro pokročilé

Přesvědčivost projevu je dána především přesvědčivostí použitých argumentů. Řečníci jsou si toho velmi dobře vědomi. A když jim pádné argumenty dojdou? Sáhnou do svého rozsáhlého repertoáru řečnických triků.  

číst více
REFERRAL PROGRAM? Využijte ho na maximum!

REFERRAL PROGRAM? Využijte ho na maximum!

Headhunteři, personální agentury, pracovní portály, profesní sociální sítě… HR dnes disponuje nejrůznějšími kanály, jejichž prostřednictvím může oslovit nové talenty. A snad právě proto je opomíjen ten nejstarší kanál, který tady byl od nepaměti. DOPORUČOVÁNÍ. 

číst více
Kdy můžete říct NE v práci?

Kdy můžete říct NE v práci?

Můžete i v práci říkat NE?  Není to vážné proVINění? Práce je přece vaše poVINnost, a tak byste se měli cítit proVINile, když odmítnete požadavek kolegy nebo šéfa. Nebo NE? Představujeme vám 4 situace z pracovního prostředí, v nichž NE říct nejen můžete, ale musíte.

číst více
Co dělají skvělí lídři skvěle?

Co dělají skvělí lídři skvěle?

V každé profesi jsou machři i nemachři. Co odlišuje nadprůměrné lídry od těch podprůměrných? Jsou vůdčí schopnosti vrozené, nebo se dají natrénovat? Přečtěte si, co dělají skvělí lídři skvěle, a okopírujte to. 

číst více
Prezentace podle typu osobnosti

Prezentace podle typu osobnosti

Osobnost přednášejícího udává celkový styl prezentace. Pokud je spíkr zajímavý a zapamatovatelný, jeho prezentace bude přesně taková. Výrazná osobnost dokáže dodat výraz i svému projevu, snadno přitahuje pozornost posluchačů, a tak nemá problém předat své poselství. Poznáte se v některém ze čtyř typů? 

číst více
Chytré aplikace pro chytré asistentky

Chytré aplikace pro chytré asistentky

Administrativní práce s dokumenty, organizování schůzek, bookování letenek, hotelů, restaurací… Někdy je toho tolik, že byste si i vy přála mít svou osobní asistentku, na niž byste mohla delegovat některé úkoly. Tento sen si však můžete splnit hned teď. Vytvořte si svůj vlastní tým virtuálních asistentů v podobě online nástrojů a digitálních aplikací.

číst více
Jak prosadit vlastní názor?

Jak prosadit vlastní názor?

Schopnost sebeprosazení není vrozená vlastnost. Pokud se nedokážete postavit sami za sebe, pravděpodobně jen netušíte, jak to udělat. Vše vychází pouze z vašeho nastavení mysli. V podstatě stačí, abyste si nainstalovali tři nové programy... 

číst více
Jak si zorganizovat čas?

Jak si zorganizovat čas?

Máte pocit, že pořád něco děláte, ale výsledky neodpovídají vaší námaze? Máte spoustu plánů, ale nikdy si na ně nenajdete čas? Připadáte si zavalení povinnostmi jak v pracovním, tak v osobním životě? V tom případě si dejte na pár minut pauzu a prostudujte si naše tipy, jak si lépe zorganizovat čas.

číst více
Jak na psaní e-mailů?

Jak na psaní e-mailů?

V písemné komunikaci se můžete dopustit spousty chyb. A nejen těch pravopisných. Písemný projev by měl být strukturovaný, stručný, srozumitelný a reprezentativní. Ať už se jedná o interní komunikaci s kolegou či šéfem, nebo o externí komunikaci s klientem, obchodním partnerem či dodavatelem. Na co byste si tedy měli dávat pozor?

číst více
Je váš nejlepší člověk na odchodu?

Je váš nejlepší člověk na odchodu?

Odchod klíčového člověka má dlouhodobý negativní dopad na fungování firmy. Přeobsazení jeho pozice se vám vždy prodraží. Je třeba investovat do náboru nového pracovníka, do jeho tréninku, v počátcích se musí počítat s nižší produktivitou a profitabilitou, stejně jako s vyšší chybovostí. Proto své klíčové lidi průběžně monitorujte a motivujte. 

číst více
Proč být agilní?

Proč být agilní?

Proč byste měli být agilní? Protože je to trendy? Protože chcete být IN? Protože chcete budovat atraktivní employer brand? Proč ne? Nezůstávejte však jen na povrchu a nahlédněte pod něj. Představujeme vám hlavní myšlenkové principy agilních organizací.

číst více
Dodejte sílu svým argumentům

Dodejte sílu svým argumentům

Máte skvělý nápad? Ale nevíte, jak ho skvěle podat a hlavně prodat? K tomu, abyste své nadšení přenesli i na své posluchače, potřebujete především přesvědčivě argumentovat. Naučte se zkonstruovat působivý argument. 

číst více
Z kolegy šéfem

Z kolegy šéfem

Přesunout se na vedoucí pozici obnáší mnohem více než nové kancelářské křeslo a nový pracovní stůl. S povýšením získáváte novou společenskou roli a nový společenský status. Pokud se však ocitáte v situaci, v níž nyní šéfujete svým bývalým kolegům, můžete narazit na několik problémů.

číst více
Jak rozpoznat lež?

Jak rozpoznat lež?

Lež dělá život lháře jednodušším, ale život všech ostatních problematičtějším. Každé tvrzení může být pravda, nebo nepravda. Abychom rozpoznali lež, je nutné porozumět neverbálním projevům, protože právě ty lháře většinou prozradí.

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru