Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
METODA SMART: Stanovte si chytré cíle

METODA SMART: Stanovte si chytré cíle

Anglické slovo SMART nese několik významů. SMART WOMAN je inteligentní, důvtipná, drzá, módní a luxusní. Chytrá žena si klade chytré cíle, díky nimž dokáže soustředit svou aktivitu správným směrem. A díky metodě SMART to teď dokážete i vy.

číst více
Firemní vzdělávání s Top Vision

Firemní vzdělávání s Top Vision

Celoživotní učení je nepostradatelnou součástí našich životů. Svět se díky digitálním technologiím vyvíjí stále rychleji, některé pracovní pozice vznikají a jiné zanikají. Konkurence je velká. Získejte náskok. Trénujte s Top Vision.

číst více
Současnost, stres a my

Současnost, stres a my

Žijeme ve velmi hektické a uspěchané době, ve které nároky na každého jednotlivce stále stoupají. Narůstají však také nejistoty, které zasahují náš pracovní i osobní život. Jak si poradit s všudypřítomným stresem? To se dozvíte v článku lektorky soft skills Lenky Kolajové.

číst více
Nová sada dovedností pro B2B obchod 21. století

Nová sada dovedností pro B2B obchod 21. století

B2B obchod prošel v posledních letech zásadními změnami, které se týkají zejména nákupního rozhodování zákazníků. Tyto změny vyvolávají nároky na nové dovednosti obchodníků. Jaké dovednosti to jsou? To se dozvíte v článku lektora Karla Otýse.

číst více
Soustřeďte se na nejdůležitějších 20 %

Soustřeďte se na nejdůležitějších 20 %

Kolik procent vaší práce přináší vašemu podniku prokazatelné zisky? Pokud jste si tuto otázku nikdy nepoložili, nastal čas, abyste se seznámili s pravidlem 80/20. Paretovo pravidlo se dá uplatnit v mnoha oblastech byznysu. V nákupu pomáhá najít příležitosti k úsporám.

číst více
Jak se zbavit trémy?

Jak se zbavit trémy?

VEŘEJNÉ VYSTOUPENÍ obsazuje nejvyšší příčky v žebříčcích stresujících situací. Vypadá to, že všichni máme obrovskou obavu z toho, že se před lidmi ztrapníme, zesměšníme nebo jinak znemožníme. Společenský úspěch je pro nás důležitý a nechceme ho ničím ohrozit.

číst více
Změny v B2B obchodu a v práci obchodníků

Změny v B2B obchodu a v práci obchodníků

„Vývoj B2B obchodu nabral v posledních letech rychlé tempo a celý B2B obchod tak prošel zásadními změnami. Obchodníci, kteří nebudou transformovat svůj obchodní proces, brzy nebudou mít komu prodávat a konkurence je převálcuje,“ říká autor článku Karel Otýs.

číst více
Výrobní controlling teoreticky i prakticky

Výrobní controlling teoreticky i prakticky

Jak dosáhnout konkurenceschopnosti na trhu? Taktika LEVNĚ KOUPIT suroviny a DRAZE PRODAT výrobky není samospásná. Pokud chceme dosáhnout vyšší produktivity, potřebujeme se primárně naučit efektivněji využívat strojní a pracovní kapacity. A v tom nám může pomoct VÝROBNÍ CONTROLLING.

číst více
ECO a EDU eventy jsou trendy

ECO a EDU eventy jsou trendy

Společnost se stává stále uvědomělejší a odpovědnější. Už i hollywoodské celebrity investují miliony dolarů do záchrany deštných pralesů. Tento přístup se promítá do všech oblastí lidské existence, tedy i do společenských akcí a EVENTŮ.

číst více
AGILNÍ LÍDR? Není to protimluv?

AGILNÍ LÍDR? Není to protimluv?

Slovní spojení AGILNÍ LÍDR může na první pohled působit jako protimluv. Vždyť lídr je ten, kdo vede tým, a agilní organizace je ta, v níž se týmy řídí samy. Ale je vůbec reálné, aby týmy pracovaly naprosto samostatně bez osobnosti lídra, který určuje vizi společnosti?

číst více
Sebenaplňující proroctví aneb zlepšete výkon svůj a svých lidí

Sebenaplňující proroctví aneb zlepšete výkon svůj a svých lidí

Opravdu je všechno v hlavě? Nakolik svými myšlenkami ovlivňujeme svou realitu? Do jaké míry je vnější svět odrazem stavu naší mysli? Dozvíte se to v článku kouče Jána Dubničky, s nímž se můžete potkat v kurzu Sabotéři v naší hlavě.

číst více
Obranné mechanismy, které řídí naši mysl

Obranné mechanismy, které řídí naši mysl

Přiznat si pravdu o sobě může být ohrožující pro naši identitu. Nechceme se totiž vzdát našeho sebeobrazu. Nechceme si připustit, že nejsme tak skvělí, jak jsme doufali. Ján Dubnička ve svém článku popisuje obranné mechanismy, které upravují nepříjemnou pravdu v náš prospěch.

číst více
SMALL TALK | umění společenské konverzace

SMALL TALK | umění společenské konverzace

Small talk není o geniálním obsahu. Je to výměna energie, navázání kontaktu… Jeho společenský i pracovní význam je však větší, než si připouštíme. Může nám otevřít mnohé dveře. Více se dozvíte v článku lektora Jiřího Dohnala.

číst více
Zapojte se do finančního řízení podniku

Zapojte se do finančního řízení podniku

„Abyste se mohli podílet na finančním řízení podniku a stali se jeho součástí, nemusíte být ekonomem či finančním expertem. Stačí se začít v dané problematice orientovat,” říká Michael Hanzelka, autor článku a odborník na finanční řízení a podnikovou ekonomii.

číst více
Jak dlouhodobě podávat excelentní výkon a nezbláznit se?

Jak dlouhodobě podávat excelentní výkon a nezbláznit se?

Současná společnost je orientovaná na výkon. Vytyčujeme si vysoké cíle, a pak vynakládáme veškeré své síly, abychom jich dosáhli. Ale jak dlouho vydržíme pracovat na tisíc procent? O možných důsledcích honby za úspěchem se dočtete v článku koučky Renaty Dvořákové.

číst více
Jak přeprogramovat vlastní mozek?

Jak přeprogramovat vlastní mozek?

Příčinu problémů obvykle hledáme ve vnějším světě. Přitom si některé překážky před sebe stavíme sami. Jen to nejsme schopni vidět. Koučka Renata Dvořáková vás zve na kurz Jak řídit svůj mozek k maximální spokojenosti.

číst více
Jak se připravit na prezentaci?

Jak se připravit na prezentaci?

Již v dobách dávno minulých si lidé uvědomovali, jakým uměním je schopnost dobře prezentovat sebe, myšlenku či produkt. Přesto dodnes ve školách nebývá standardně zaveden předmět prezentace nebo rétorika. Vstoupíme-li pak do pracovní praxe, chce se to po nás, jako by to bylo samozřejmé.

číst více
Purchase Manager 4.0

Purchase Manager 4.0

Nakoupit za málo a prodat za moc. Jsou věci, které nikdy nebudou OUT. Hlavním úkolem Purchase Managera je nakupovat co nejvyšší kvalitu za co nejnižší cenu od spolehlivého dodavatele. To bude vždy IN. Purchase Manager 4.0 však stojí před novými úkoly.

číst více
Jak na obchodní prezentaci?

Jak na obchodní prezentaci?

Obchodní prezentace je tím, co rozhoduje o úspěchu či neúspěchu v byznysu. Každá nepovedená prezentace je nejen promarněným časem, ale především promarněnou příležitostí. Naopak podařená prezentace vám pomůže vyniknout vysoko nad konkurencí a vytvořit dojem, že jste lídrem na trhu.

číst více
Umění prosadit vlastní názor

Umění prosadit vlastní názor

Je to každodenní záležitost. Něco po někom chcete. Prosadit se můžete na mnoho způsobů. Z titulu síly, pozice, pomocí lstí, manipulací a podobných strategií. Ty bývají rychlé a funkční. Tedy i oblíbené, než je druhá strana prokoukne. A to netrvá dlouho.

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru