Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
Jak prosadit vlastní názor?

Jak prosadit vlastní názor?

Schopnost sebeprosazení není vrozená vlastnost. Pokud se nedokážete postavit sami za sebe, pravděpodobně jen netušíte, jak to udělat. Vše vychází pouze z vašeho nastavení mysli. V podstatě stačí, abyste si nainstalovali tři nové programy... 

číst více
Jak si zorganizovat čas?

Jak si zorganizovat čas?

Máte pocit, že pořád něco děláte, ale výsledky neodpovídají vaší námaze? Máte spoustu plánů, ale nikdy si na ně nenajdete čas? Připadáte si zavalení povinnostmi jak v pracovním, tak v osobním životě? V tom případě si dejte na pár minut pauzu a prostudujte si naše tipy, jak si lépe zorganizovat čas.

číst více
Jak na psaní e-mailů?

Jak na psaní e-mailů?

V písemné komunikaci se můžete dopustit spousty chyb. A nejen těch pravopisných. Písemný projev by měl být strukturovaný, stručný, srozumitelný a reprezentativní. Ať už se jedná o interní komunikaci s kolegou či šéfem, nebo o externí komunikaci s klientem, obchodním partnerem či dodavatelem. Na co byste si tedy měli dávat pozor?

číst více
Je váš nejlepší člověk na odchodu?

Je váš nejlepší člověk na odchodu?

Odchod klíčového člověka má dlouhodobý negativní dopad na fungování firmy. Přeobsazení jeho pozice se vám vždy prodraží. Je třeba investovat do náboru nového pracovníka, do jeho tréninku, v počátcích se musí počítat s nižší produktivitou a profitabilitou, stejně jako s vyšší chybovostí. Proto své klíčové lidi průběžně monitorujte a motivujte. 

číst více
Proč být agilní?

Proč být agilní?

Proč byste měli být agilní? Protože je to trendy? Protože chcete být IN? Protože chcete budovat atraktivní employer brand? Proč ne? Nezůstávejte však jen na povrchu a nahlédněte pod něj. Představujeme vám hlavní myšlenkové principy agilních organizací.

číst více
Dodejte sílu svým argumentům

Dodejte sílu svým argumentům

Máte skvělý nápad? Ale nevíte, jak ho skvěle podat a hlavně prodat? K tomu, abyste své nadšení přenesli i na své posluchače, potřebujete především přesvědčivě argumentovat. Naučte se zkonstruovat působivý argument. 

číst více
Z kolegy šéfem

Z kolegy šéfem

Přesunout se na vedoucí pozici obnáší mnohem více než nové kancelářské křeslo a nový pracovní stůl. S povýšením získáváte novou společenskou roli a nový společenský status. Pokud se však ocitáte v situaci, v níž nyní šéfujete svým bývalým kolegům, můžete narazit na několik problémů.

číst více
Jak rozpoznat lež?

Jak rozpoznat lež?

Lež dělá život lháře jednodušším, ale život všech ostatních problematičtějším. Každé tvrzení může být pravda, nebo nepravda. Abychom rozpoznali lež, je nutné porozumět neverbálním projevům, protože právě ty lháře většinou prozradí.

číst více
NETWORKING versus TEAMBUILDING

NETWORKING versus TEAMBUILDING

EVENTY slouží především k navazování a upevňování vztahů, ať už se jedná o vztah zaměstnanců k brandu zaměstnavatele, o vzájemné vztahy mezi kolegy nebo o budování komunit v rámci profesí nebo odvětví. V úvodu plánování eventu bychom si měli uvědomit, zda je jeho hlavním cílem networking nebo teambuilding a podle toho zvolit jak celkový setup, tak i jednotlivé aktivity.  

číst více
5 výhod agenturního zaměstnávání

5 výhod agenturního zaměstnávání

Počet volných pracovních pozic na webových portálech stále stoupá. Jednou z možností, jak mohou podniky řešit nedostatek pracovních sil, je spolupráce s personální agenturou. Agenturní zaměstnávání však nemusí být až tím posledním řešením, když nastane krize. Přináší firmám mnoho výhod, díky kterým se stává celosvětovým trendem.

číst více
5 tipů, jak zahájit prezentaci

5 tipů, jak zahájit prezentaci

První minuty vašeho projevu otevírají celou prezentaci. Na posluchače působí podobně jako trailer, na jehož základě se rozhodují, jestli chtějí zhlédnout celý film. Úvod je váš první kontakt s publikem, jehož cílem je okouzlit, očarovat, oslnit.

číst více
Spojení světů: HR a IT

Spojení světů: HR a IT

Svět HR a svět IT vypadají na první pohled velmi vzdáleně, ale ve skutečnosti mají potenciál vytvořit dokonalé spojení. Digitální technologie v HR se stávají dominujícím trendem a firmy do nich investují stále více peněz.

číst více
8 tipů, jak snížit firemní náklady

8 tipů, jak snížit firemní náklady

Existují dvě cesty, jak vybudovat prosperující podnik. První cestou je zvyšování prodeje, druhou cestou je snižování nákladů. Přinášíme vám několik nápadů, jak můžete snížit firemní náklady, aniž byste tím snížili pohodu na pracovišti nebo zákaznický zážitek.

číst více
OSOBNOST V BYZNYSU: Víte, s kým jednáte?

OSOBNOST V BYZNYSU: Víte, s kým jednáte?

V odborných příručkách najdete nejrůznější rady, jak dosáhnout úspěchu v obchodním vyjednávání. Některé nátlakové techniky však působí poněkud úsměvně a vyvolávají leda tak údiv. Pokud chcete dospět k dohodě, potřebujete především vědět, s KÝM vyjednáváte, abyste zvolili správný komunikační přístup. 

číst více
Jak ve firmě udržet talenty?

Jak ve firmě udržet talenty?

Nedostatek pracovních sil postihuje téměř každou firmu v zemi. Pro zaměstnavatele tato situace představuje problém, pro zaměstnance naopak svobodu odejít z nevyhovujícího pracovního prostředí a příležitost posunout se až o několik pozic výš. Firmy přicházejí se stále kreativnějšími benefity, aby nalákaly nové talenty. Avšak nejde jen o to dostat talenty do firmy. Daleko důležitější je dokázat si je udržet.   

číst více
MINIMALISMUS a principy štíhlé výroby

MINIMALISMUS a principy štíhlé výroby

Štíhlá výroba spočívá v minimalizaci plýtvání. Ve výrobě se nejčastěji plýtvá časem. Čas se spotřebovává na neefektivní přesouvání materiálu mezi sklady, nadbytečné pracovní úkony, čekání na dodávky surovin nebo přepracovávání nepovedených pokusů. Inspirujte se japonským minimalismem a zjistěte, co se skrývá pod pojmem POKA YOKE. 

číst více
Nejefektivnější strategie řízení rizik

Nejefektivnější strategie řízení rizik

RISK MANAGEMENT spočívá v identifikaci a minimalizaci rizik. Je nepostradatelný pro kterýkoliv byznys. Předvídá návratnost investic i potenciální problémy spojené s novými projekty. Rizika mohou být jak interní, tak externí. Existují čtyři základní strategie, jak nakládat s rizikem. 

číst více
7 nejinspirativnějších myšlenek z konference pro úspěšné asistentky

7 nejinspirativnějších myšlenek z konference pro úspěšné asistentky

Třináctý ročník konference ÚSPĚŠNÁ ASISTENTKA MANAŽERA prolomil špatnou pověst třináctky. Setkání žen, které vykonávají práci svých snů, se soustředilo na témata SEBEvědomí, SEBEprosazení, SEBEprezentace, SEBEpoznání a SEBEorganizace. Účastnice tak věnovaly jeden den opravdu pouze samy SOBĚ. 

číst více
Vyjednávání pod vlivem emocí

Vyjednávání pod vlivem emocí

Víte, jaké faktory vstupují do VYJEDNÁVÁNÍ? Jsou to pouze věcná fakta? Jde jen o peníze? A jsou všechna naše rozhodnutí ryze racionální a pragmatická? Většina úspěšných lidí z byznysu potvrzuje, že při důležitých rozhodnutích naslouchají své intuici. Do VYJEDNÁVÁNÍ však vstupují i takové emoce, které bychom mohli vyhodnotit přinejmenším jako nežádoucí.

číst více
5 pravidel pro úspěšné vyjednávání

5 pravidel pro úspěšné vyjednávání

Se správným nastavením se vaše mysl stává velmi silným nástrojem. Jak se tedy naprogramovat? Především mějte na paměti, že vyjednávat se dá naprosto o všem. Na požadavky a podmínky opačné strany nahlížejte jako na něco nepevného a ohebného. 

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru