Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
MINIMALISMUS a principy štíhlé výroby

MINIMALISMUS a principy štíhlé výroby

Štíhlá výroba spočívá v minimalizaci plýtvání. Ve výrobě se nejčastěji plýtvá časem. Čas se spotřebovává na neefektivní přesouvání materiálu mezi sklady, nadbytečné pracovní úkony, čekání na dodávky surovin nebo přepracovávání nepovedených pokusů. Inspirujte se japonským minimalismem a zjistěte, co se skrývá pod pojmem POKA YOKE. 

číst více
Nejefektivnější strategie řízení rizik

Nejefektivnější strategie řízení rizik

RISK MANAGEMENT spočívá v identifikaci a minimalizaci rizik. Je nepostradatelný pro kterýkoliv byznys. Předvídá návratnost investic i potenciální problémy spojené s novými projekty. Rizika mohou být jak interní, tak externí. Existují čtyři základní strategie, jak nakládat s rizikem. 

číst více
7 nejinspirativnějších myšlenek z konference pro úspěšné asistentky

7 nejinspirativnějších myšlenek z konference pro úspěšné asistentky

Třináctý ročník konference ÚSPĚŠNÁ ASISTENTKA MANAŽERA prolomil špatnou pověst třináctky. Setkání žen, které vykonávají práci svých snů, se soustředilo na témata SEBEvědomí, SEBEprosazení, SEBEprezentace, SEBEpoznání a SEBEorganizace. Účastnice tak věnovaly jeden den opravdu pouze samy SOBĚ. 

číst více
Vyjednávání pod vlivem emocí

Vyjednávání pod vlivem emocí

Víte, jaké faktory vstupují do VYJEDNÁVÁNÍ? Jsou to pouze věcná fakta? Jde jen o peníze? A jsou všechna naše rozhodnutí ryze racionální a pragmatická? Většina úspěšných lidí z byznysu potvrzuje, že při důležitých rozhodnutích naslouchají své intuici. Do VYJEDNÁVÁNÍ však vstupují i takové emoce, které bychom mohli vyhodnotit přinejmenším jako nežádoucí.

číst více
5 pravidel pro úspěšné obchodní vyjednávání

5 pravidel pro úspěšné obchodní vyjednávání

Se správným nastavením se vaše mysl stává velmi silným nástrojem. Jak se tedy naprogramovat? Především mějte na paměti, že vyjednávat se dá naprosto o všem. Na požadavky a podmínky opačné strany nahlížejte jako na něco nepevného a ohebného. 

číst více
Festival vzdělávání v Top Vision

Festival vzdělávání v Top Vision

Letošní FESTIVAL VZDĚLÁVÁNÍ vám představil nejen zajímavé lektorské osobnosti, ale také zajímavá, mnohdy až neobvyklá témata. Napadlo by vás před pár lety, že manažeři se budou v rámci rozvoje své osobnosti zabývat meditací nebo výkladem svých snů? Nás také ne.

číst více
HR meetup: Trendy ve firemním vzdělávání

HR meetup: Trendy ve firemním vzdělávání

Firmy, které jsou dlouhodobě úspěšné, mají jeden společný rys. Sledují nové trendy a transformují se v souladu s nimi. Třetí HR meetup se věnoval trendům ve firemním vzdělávání. Večerní setkání odstartovala otázka: KTERÉ TRENDY VE FIREMNÍM VZDĚLÁVÁNÍ UŽ JSOU OUT? Odpověď najdete v našem článku.   

číst více
Jak ženy sabotují samy sebe v práci?

Jak ženy sabotují samy sebe v práci?

Být ženou, která buduje svou kariéru, je poněkud jiné, než pohybovat se ve světě práce jako muž. Od mužů se přirozeně očekává, že budou v práci úspěšní. Od žen zase až tolik ne. Svůj vliv na to má i výchova, která naprogramovala muže na výkony a ženy na vztahy. Představujeme vám 5 věcí, kterými ženy sabotují svou kariéru. 

číst více
LEADERSHIP: Styly vedení lidí, které nikdy nefungují

LEADERSHIP: Styly vedení lidí, které nikdy nefungují

Úspěch lídra nesouvisí s tím, zda je oblíbený, ale s tím, zda je schopen posunout byznys správným směrem. Kolik je osobností, tolik je i stylů vedení. Mnohé z nich fungují, avšak jsou i takové styly vedení, které nefungují nikdy. Pokud se v některém z nich poznáte, pravděpodobně je čas něco přehodnotit a změnit. 

číst více
Jak komunikovat s podřízenými a získat je na svou stranu?

Jak komunikovat s podřízenými a získat je na svou stranu?

Role lídra není o něm, ale o jeho týmu a o tom, zda dokáže naplno využít potenciál lidí k dosažení těch nejlepších výsledků. Lídr vystupuje jako osobní a týmový kouč. Pokud atmosféra ve firmě houstne, angažovanost klesá a fluktuace stoupá, příčinou může být problém v komunikaci. Každý člověk je originál a vyžaduje individuální přístup. Proto je důležité, aby lídr svým lidem rozuměl.

číst více
Jak na výběr dodavatele?

Jak na výběr dodavatele?

Výběr dodavatele je hlavní náplní práce nákupčího. I nejlepší obchodní a marketingové strategie mohou být zmařeny, když vybereme nekompetentního dodavatele. Kvalita nakoupených surovin ovlivní kvalitu prodávaných výrobků. A tím i zisk. Podmínkou úspěchu je dostatek informací od interních klientů, dostatek času na vyhodnocení a výběr dodavatele a dostatečné dovednosti nákupčích.

číst více
BLENDED LEARNING: dokonalá kombinace offlinu a onlinu

BLENDED LEARNING: dokonalá kombinace offlinu a onlinu

V digitální době se vše postupně přesouvá do online světa. Dokonce i oblast vzdělávání. Videa a webináře jsou dostupné online, a tak se prostřednictvím notebooku nebo mobilního telefonu můžeme učit kdykoliv a kdekoliv. Online učení je stále populárnější, avšak to neznamená, že učebny zůstanou prázdné a že tradiční model výuky zanikne. 

číst více
Obchodník 2.0 / Wolf of Wall Street, nebo gentleman?

Obchodník 2.0 / Wolf of Wall Street, nebo gentleman?

Jak by měl vypadat novodobý obchodník? Měl by vystupovat jako WOLF OF WALL STREET, nebo jako GENTLEMAN? Měl by být tím, kdo rozrazí dveře, nebo tím, před kým se  dveře samy otevřou? Dobré obchody vycházejí z dobrých obchodních vztahů, jejichž podstatou je především RESPEKT.

číst více
ONDŘEJ STANĚK: Pozitivně naladěný jsem prakticky pořád

ONDŘEJ STANĚK: Pozitivně naladěný jsem prakticky pořád

Ondřej Staněk je lektorem prezentačních dovedností a prezentačního designu. V rozhovoru pro Top Vision prozradil, jak se připravuje na své lekce, kde nachází nejvíce inspirace a proč nemá rád koťátka.

číst více
HR meetup: o lidech a datech

HR meetup: o lidech a datech

Jak velká je vzdálenost mezi HR a IT? Jsou tyto dva světy skutečně neslučitelné? Večerní HR meetup v Top Vision dokázal, že mezi oběma oblastmi můžeme najít průnik. Stupeň HR inteligence roste se sofistikovaností statistických nástrojů. Se schopností analyzovat data stoupá i význam HR pro byznys. DATA jsou přesvědčivější než DOJMY. 

číst více
Kdo je ten nejlepší učitel? VÁŠ TÝM!

Kdo je ten nejlepší učitel? VÁŠ TÝM!

Odpovědnost a angažovanost pracovníků, stejně jako jejich schopnost spolupráce, jsou pro firmu jednoznačnou konkurenční výhodou. Ale jak k nim dospět, když je nemáte? Existuje moderní metoda, která dokáže dosáhnout rychlých a zároveň trvalých změn v myšlení a chování lidí a tím ovlivnit jak výkonnost jednotlivců, tak i výsledky celých týmů. Tou metodou je SYNERGOGIKA. 

číst více
Manažerské trendy pro rok 2019

Manažerské trendy pro rok 2019

Jaké trendy v managementu a leadershipu můžeme očekávat v roce 2019? V jakých oblastech by se měli manažeři více vzdělávat? Na tyto otázky odpovídá Svatava Dohnalová, která ve společnosti Top Vision vede tým lidí, s nímž vymýšlí a vytváří obsah vzdělávacích kurzů, konferencí a nově i webinářů. 

číst více
SELFNESS: Buďte sami sobě prioritou

SELFNESS: Buďte sami sobě prioritou

SELFNESS je více než wellness pro vaši duši. Nejde jen o odpočinek a obnovu duševních sil. SELFNESS je přístup k sobě. Spočívá v tom, že kladete sami sebe na první místo. Být sám sobě prioritou, to je základ self managementu. Protože kvalita vaší psychiky předurčuje kvalitu vašeho pracovního i osobního života. 

číst více
Promarněné úspory

Promarněné úspory

Podniky zaměřují svou pozornost především na zvyšování prodeje. Snižování nákladů v nákupu je přitom stejně důležité. Nákupci se však mnohdy setkávají s tím, že jsou jejich nápady na úspory v nákupu z různých důvodů odmítnuty, což se následně odráží na profitu firmy. Své zkušenosti s námi sdílel lektor a expert na firemní nákup Karel Otýs. 

číst více
SOCIAL SELLING: Jak (se) prodat ve 21. století?

SOCIAL SELLING: Jak (se) prodat ve 21. století?

Nakupování se dnes odehrává stále více online. Sociální sítě fungují podobně jako výkladní skříně, kde se mohou zákazníci dozvědět vše o vás, o vaší firmě i o vašich produktech a službách. S proměnou nákupního procesu se mění i strategie prodeje. SOCIAL SELLING propojuje klasický obchod s prvky online marketingu. Vše se přenáší do online světa. A obchod také.  

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru