Top vision

czen

Jak na obchodní prezentaci, která prodává?

Posíláte klientům online obchodní prezentace, ale nikdo se na ně nechytá? Přemýšlíte, v čem je problém? Pravděpodobně v prezentaci samotné. V tomto blogu se podíváme na všechny přešlapy, kterých se v prezentaci můžete dopustit. Jste připraveni přiznat si pravdu? Tak jdeme na to!

 

1. Vizuálně jste pořád v devadesátkách

Nabízíte klientům revoluční technologie a inovativní přístupy, ačkoliv design vaší prezentace připomíná devadesátá léta? V tom případě to budete mít poměrně složité. Podnikatelské baroko, reprezentované kravatou, kufříkem a ikonickým fialovým sakem, zažívalo rozkvět před třiceti lety.

Módě však nepodléhá jen odívání, ale také počítačová grafika. Proto se na svou prezentaci podívejte kritickým okem, případně se obraťte na grafického designéra. Prezentace, které prodávají, jsou inspirativní, svěží a sexy.

 

2. Prezentujete vlastnosti místo výhod produktu

Představte si, že prodáváte vlasovou kosmetiku. Snažíte se tedy poskytnout o produktu co nejvíce informací dokládajících jeho kvalitu:

"Produkt obsahuje deset esenciálních olejů a keratin, který představuje základní stavební složku vlasu..."

Zákazníka tím nezaujmete. Každý produkt totiž obsahuje takovéto záhadné/zázračné složky. Jednou jsou to ceramidy, jindy gluko-peptidy... Chcete svým produktem skutečně oslovit? Zaměřte se na benefity, které zákazníkovi přinese:

"Produkt dodává vlasům záři, která vydrží 48 hodin. Vlasy jsou intenzivně vyživené, viditelně lesklejší, 6x hebčí na dotek a 11x méně náchylné k lámání."

 

3. Chybí CALL TO ACTION

Dalším důvodem, proč vaše prezentace neprodává, je absence CALL TO ACTION. Vaše nabídka nemotivuje k nákupu.

Vyplatí se vám v prezentaci explicitně vyjádřit, co by měl příjemce po jejím přečtení udělat. Měl by navštívit vaše webové stránky? Měl by vás kontaktovat kvůli nezávazné konzultaci? Měl by si rovnou objednat váš produkt?

Zkuste svému CALL TO ACTION dodat dojem naléhavosti:

"Už jen pár dní prodáváme vstupenky za cenu early birds. Tak ať vám neuletí!"

 

Chcete ještě více inspirace? Přijměte pozvání do kurzu Prezentační design budoucnosti. Držíme vám místo.

e-book Naučte se vstávat dřív

Naučte se vstávat dřív

Dozvíte se, jak si zautomatizovat brzké ranní vstávání a proměnit jej ve výhodu. Poradíme vám, jak se vyvarovat prokrastinaci a jak je to s ranní kávou.

nahoru