Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
5 osudových chyb lídra v době krize

5 osudových chyb lídra v době krize

Jsou lídři pro dobré časy a lídři pro špatné časy. Některé vůdčí osobnosti v krizi dosahují svých nejlepších výkonů. Ale i vynikající lídři se v bouřlivých dobách dopouštějí chyb, které mohou být osudné jak pro ně, tak pro jejich podniky.

číst více
Jak dostat z lidí to nejlepší?

Jak dostat z lidí to nejlepší?

Vidíte v lidech nekonečný potenciál? A vytáčí vás, když ten potenciál nevyužívají naplno? Vnitřní překážky mohou být větší brzdou než překážky vnější. Před každým lídrem tak stojí otázka: Jak dostat z lidí to nejlepší?

číst více
Vlastnosti nejlepších lídrů

Vlastnosti nejlepších lídrů

Nejlepší lídři jsou ti, kteří inspirují své lidi k tomu, aby ze sebe denně dávali to nejlepší. Mají své velké vize ve stylu MAKE AMERICA GREAT AGAIN a dokážou dát dohromady lidi, kteří jim ty vize pomohou uskutečnit. Přečtěte si o leadershipu v době, kdy byla Amerika ještě skvělá...

číst více
Motivace pro 21. století

Motivace pro 21. století

Motivace je jedním z nejčastějších témat, které manažeři řeší. Především tehdy, když finanční motivace přestává fungovat. Seznamte se s motivací 3.0 v článku lektora a kouče Marka Mičienky.

číst více
Jak využít IKEA efekt?

Jak využít IKEA efekt?

IKEA efekt vysvětluje, že produktům, které jsme si sami sestavili, přikládáme vyšší hodnotu v porovnání se stejnými produkty, na jejichž sestavení jsme se nepodíleli. Jak můžeme IKEA efekt využít ve firmě? To se dozvíte v článku kouče Marka Mičienky.

číst více
Jste přirozený INTRAPRENEUR?

Jste přirozený INTRAPRENEUR?

INTRAPRENEURSHIP spočívá v tom, že myslíte a jednáte jako podnikatel, ačkoliv pracujete pro firmu, kterou nevlastníte. Přicházíte se skvělými nápady, z nichž profituje vaše organizace, nikoliv vy. Proto se můžete setkávat s výsměchem okolí, které vás považuje za naivního snílka.

číst více
Jak řídit svého šéfa?

Jak řídit svého šéfa?

Každá organizace je systém, v němž by mělo být dáno, kdo o čem rozhoduje a kdo za co odpovídá. Ve většině organizací nadřízení rozdělují úkoly a podřízení je plní. Nadřízení vedou a podřízení následují. Můžete tedy řídit svého šéfa?

číst více
Vedení virtuálních týmů

Vedení virtuálních týmů

VIRTUÁLNÍ TÝMY, jejichž členové jsou od sebe odděleni prostorem a časem, už dnes nejsou ničím výjimečným. Díky digitálním technologiím jejich počet neustále narůstá. Stále více profesí může prostřednictvím notebooku pracovat odkudkoliv - z domova, z kavárny, z letiště, z pláže…

číst více
Časté chyby v delegování

Časté chyby v delegování

Když se dostanete do pozice lídra, situace se výrazně mění. Teď už nejde o to, abyste si splnili své úkoly. Jde o to, aby lidé ve vašem týmu plnili vaše úkoly. Do vedoucí pozice vás pravděpodobně dostala vaše orientace na výkon a na výsledky. Od lídra se však očekává orientace na lidi.

číst více
WIN - WIN vyjednávání

WIN - WIN vyjednávání

Už v dobách povinné školní docházky jsme byli naprogramováni na soupeření. Kdo ten příklad vypočítá první? Kdo doběhne první do cíle? Uvěřili jsme tomu, že vítěz může být jen jeden a že všichni ostatní musí být poražení...

číst více
Jak motivovat zaměstnance?

Jak motivovat zaměstnance?

Pokud se vám podařilo sestavit si tým snů, blahopřejeme. Máte za sebou fázi číslo jedna. Ve fázi číslo dvě je vaším úkolem udržet angažovanost, produktivitu a pracovní tempo vašich klíčových lidí vysoko. Ale jak na to?

číst více
Jak na konstruktivní kritiku?

Jak na konstruktivní kritiku?

Poskytování zpětné vazby podřízeným, to je jeden ze stěžejních úkolů lídra. Pokud je však zpětná vazba negativní, většinou není ani jedné straně příjemná. Kritiku totiž není snadné ani přijímat, ani podávat.

číst více
TIME MANAGEMENT: Nepracujte tvrdě, ale chytře

TIME MANAGEMENT: Nepracujte tvrdě, ale chytře

Máte pocit, že máte málo času? Ve skutečnosti má váš den stejný počet hodin jako den Richarda Bransona, Jeffa Bezose nebo Beyoncé. Jde tedy jen o to, jak efektivně svůj čas využíváte.

číst více
Delegování jako dovednost úspěšného lídra

Delegování jako dovednost úspěšného lídra

Delegování není jen převedení pracovních úkolů na podřízené. Je to také přenesení pravomocí a odpovědnosti. Delegování lze vnímat jako projev důvěry, který může fungovat jako důležitý motivační faktor.

číst více
Co dělají skvělí lídři skvěle?

Co dělají skvělí lídři skvěle?

V každé profesi jsou machři i nemachři. Co odlišuje nadprůměrné lídry od těch podprůměrných? Jsou vůdčí schopnosti vrozené, nebo se dají natrénovat? Přečtěte si, co dělají skvělí lídři skvěle, a okopírujte to. 

číst více
Jak si zorganizovat čas?

Jak si zorganizovat čas?

Máte pocit, že pořád něco děláte, ale výsledky neodpovídají vaší námaze? Máte spoustu plánů, ale nikdy si na ně nenajdete čas? Připadáte si zavalení povinnostmi jak v pracovním, tak v osobním životě? V tom případě si dejte na pár minut pauzu a prostudujte si naše tipy, jak si lépe zorganizovat čas.

číst více
Vyjednávání pod vlivem emocí

Vyjednávání pod vlivem emocí

Víte, jaké faktory vstupují do VYJEDNÁVÁNÍ? Jsou to pouze věcná fakta? Jde jen o peníze? A jsou všechna naše rozhodnutí ryze racionální a pragmatická? Většina úspěšných lidí z byznysu potvrzuje, že při důležitých rozhodnutích naslouchají své intuici. Do VYJEDNÁVÁNÍ však vstupují i takové emoce, které bychom mohli vyhodnotit přinejmenším jako nežádoucí.

číst více
LEADERSHIP: Styly vedení lidí, které nikdy nefungují

LEADERSHIP: Styly vedení lidí, které nikdy nefungují

Úspěch lídra nesouvisí s tím, zda je oblíbený, ale s tím, zda je schopen posunout byznys správným směrem. Kolik je osobností, tolik je i stylů vedení. Mnohé z nich fungují, avšak jsou i takové styly vedení, které nefungují nikdy. Pokud se v některém z nich poznáte, pravděpodobně je čas něco přehodnotit a změnit. 

číst více
Jak komunikovat s podřízenými a získat je na svou stranu?

Jak komunikovat s podřízenými a získat je na svou stranu?

Role lídra není o něm, ale o jeho týmu a o tom, zda dokáže naplno využít potenciál lidí k dosažení těch nejlepších výsledků. Lídr vystupuje jako osobní a týmový kouč. Pokud atmosféra ve firmě houstne, angažovanost klesá a fluktuace stoupá, příčinou může být problém v komunikaci. Každý člověk je originál a vyžaduje individuální přístup. Proto je důležité, aby lídr svým lidem rozuměl.

číst více
Dělejte to, do čeho se vám nechce!

Dělejte to, do čeho se vám nechce!

Svět kolem nás se mění přímo tryskem. Můžeme na to žehrat, ale osobně se domnívám, že je dobré to brát jako výzvu.

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru