Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
WIN - WIN vyjednávání

WIN - WIN vyjednávání

Už v dobách povinné školní docházky jsme byli naprogramováni na soupeření. Kdo ten příklad vypočítá první? Kdo doběhne první do cíle? Uvěřili jsme tomu, že vítěz může být jen jeden a že všichni ostatní musí být poražení...

číst více
Jak motivovat zaměstnance?

Jak motivovat zaměstnance?

Pokud se vám podařilo sestavit si tým snů, blahopřejeme. Máte za sebou fázi číslo jedna. Ve fázi číslo dvě je vaším úkolem udržet angažovanost, produktivitu a pracovní tempo vašich klíčových lidí vysoko. Ale jak na to?

číst více
Jak na konstruktivní kritiku?

Jak na konstruktivní kritiku?

Poskytování zpětné vazby podřízeným, to je jeden ze stěžejních úkolů lídra. Pokud je však zpětná vazba negativní, většinou není ani jedné straně příjemná. Kritiku totiž není snadné ani přijímat, ani podávat.

číst více
TIME MANAGEMENT: Nepracujte tvrdě, ale chytře

TIME MANAGEMENT: Nepracujte tvrdě, ale chytře

Máte pocit, že máte málo času? Ve skutečnosti má váš den stejný počet hodin jako den Richarda Bransona, Jeffa Bezose nebo Beyoncé. Jde tedy jen o to, jak efektivně svůj čas využíváte.

číst více
Delegování jako dovednost úspěšného lídra

Delegování jako dovednost úspěšného lídra

Delegování není jen převedení pracovních úkolů na podřízené. Je to také přenesení pravomocí a odpovědnosti. Delegování lze vnímat jako projev důvěry, který může fungovat jako důležitý motivační faktor.

číst více
Co dělají skvělí lídři skvěle?

Co dělají skvělí lídři skvěle?

V každé profesi jsou machři i nemachři. Co odlišuje nadprůměrné lídry od těch podprůměrných? Jsou vůdčí schopnosti vrozené, nebo se dají natrénovat? Přečtěte si, co dělají skvělí lídři skvěle, a okopírujte to. 

číst více
Jak si zorganizovat čas?

Jak si zorganizovat čas?

Máte pocit, že pořád něco děláte, ale výsledky neodpovídají vaší námaze? Máte spoustu plánů, ale nikdy si na ně nenajdete čas? Připadáte si zavalení povinnostmi jak v pracovním, tak v osobním životě? V tom případě si dejte na pár minut pauzu a prostudujte si naše tipy, jak si lépe zorganizovat čas.

číst více
Vyjednávání pod vlivem emocí

Vyjednávání pod vlivem emocí

Víte, jaké faktory vstupují do VYJEDNÁVÁNÍ? Jsou to pouze věcná fakta? Jde jen o peníze? A jsou všechna naše rozhodnutí ryze racionální a pragmatická? Většina úspěšných lidí z byznysu potvrzuje, že při důležitých rozhodnutích naslouchají své intuici. Do VYJEDNÁVÁNÍ však vstupují i takové emoce, které bychom mohli vyhodnotit přinejmenším jako nežádoucí.

číst více
LEADERSHIP: Styly vedení lidí, které nikdy nefungují

LEADERSHIP: Styly vedení lidí, které nikdy nefungují

Úspěch lídra nesouvisí s tím, zda je oblíbený, ale s tím, zda je schopen posunout byznys správným směrem. Kolik je osobností, tolik je i stylů vedení. Mnohé z nich fungují, avšak jsou i takové styly vedení, které nefungují nikdy. Pokud se v některém z nich poznáte, pravděpodobně je čas něco přehodnotit a změnit. 

číst více
Jak komunikovat s podřízenými a získat je na svou stranu?

Jak komunikovat s podřízenými a získat je na svou stranu?

Role lídra není o něm, ale o jeho týmu a o tom, zda dokáže naplno využít potenciál lidí k dosažení těch nejlepších výsledků. Lídr vystupuje jako osobní a týmový kouč. Pokud atmosféra ve firmě houstne, angažovanost klesá a fluktuace stoupá, příčinou může být problém v komunikaci. Každý člověk je originál a vyžaduje individuální přístup. Proto je důležité, aby lídr svým lidem rozuměl.

číst více
Dělejte to, do čeho se vám nechce!

Dělejte to, do čeho se vám nechce!

Svět kolem nás se mění přímo tryskem. Můžeme na to žehrat, ale osobně se domnívám, že je dobré to brát jako výzvu.

číst více
A jak si představujete skutečně skvělého lídra vy?

A jak si představujete skutečně skvělého lídra vy?

Problematika správného vedení lidí (tzn. leadershipu) trápí spoustu lídrů na různých pozicích. Svou představu o ideálním lídrovi popisuje jedna z našich kolegyň.

číst více
Využívejte potenciál svého týmu na maximum

Využívejte potenciál svého týmu na maximum

Jak vybrat nejvhodnějšího místo nejlepšího člena týmu? Jak předcházet konfliktům uvnitř týmu? Jaké ideální vlastnosti by měl mít správně fungující tým? Na tyto a další otázky jsme se zeptali Yvony Charouzdové, která je jednou z prvních headhunterek v České republice, konzultantkou managementu a HR, trenérkou soft skills a koučkou.

číst více
Jak se správně a efektivně rozhodovat?

Jak se správně a efektivně rozhodovat?

Rozhodujeme se každý den a každé naše rozhodnutí ovlivňuje nejen náš život, ale i život druhých, a to k dobrému či špatnému. Existují osvědčené techniky, díky kterým nám rozhodování půjde snadněji? Jakým chybám bychom se měli vyvarovat? Na tyto a další otázky jsme se zeptali Petry Zárubové, zkušené lektorky a koučky, která u nás vede kurzy a tréninky zaměřené na komunikaci.

číst více
Přizpůsobit se je otázka „přežití“, říká Jiří Kula

Přizpůsobit se je otázka „přežití“, říká Jiří Kula

Každá změna představuje vyšší nároky na manažery, zvláště když působí v multikulturním prostředí. Své o tom ví Jiří Kula, kouč a globální manažer, kterého jsme se během letu do Indie zeptali na to, jak přežít v korporaci.

číst více
Manažeři zvládají komunikaci, ale potýkají se s plánováním času

Manažeři zvládají komunikaci, ale potýkají se s plánováním času

Chce-li manažer něčeho dosáhnout, musí umět správně vnímat své úspěchy i selhání a neustále hledat cesty k odstranění chyb. Zajímalo nás, zda čeští manažeři vědí, v čem jsou dobří, a kde mají naopak nedostatky. Připravili jsme proto velký manažerský test, ve kterém jsme se zeptali více než tisícovky manažerů, zda se považují za skvělého šéfa. A jaké jsou výsledky?

číst více
Jste skvělý šéf? A v čem můžete být ještě lepší?

Jste skvělý šéf? A v čem můžete být ještě lepší?

Chcete-li něčeho dosáhnout, musíte být především schopni sebereflexe. Zkoumat, v čem jste skutečně dobří, a kde naopak máte nedostatky, pravdivě vnímat úspěchy i selhání a hledat cesty k odstranění chyb. Pro profese, jejichž úlohou je vést ostatní, to platí dvojnásob.

číst více
Odcházejte z práce včas

Odcházejte z práce včas

Osvojte si návyky těch nejúspěšnějších manažerů a začněte využívat svůj čas naplno. Jak na to se dozvíte v našem novém e-booku Odcházejte z práce včas, tak si ho stáhněte ještě dnes.

číst více
(Ne)typické obtížné situace leadera v korporaci

(Ne)typické obtížné situace leadera v korporaci

Dobrý manažer zvládá kvalitní a dobře načasovanou sebeprezentaci a sebeprosazení stejně jako schopnost čelit „špinavým“ korporátním trikům. Někdy vás však přehnaná kontrola a neefektivní porady mohou pořádně vyčerpat. Co s tím? Kde brát motivaci a jak se pohybovat v „pool of crocodiles“ radí náš lektor Jiří Kula. 

číst více
Leadership na dálku

Leadership na dálku

Nová generace manažerů v globálním světě musí umět řídit týmy složené z lidí, kteří se nachází v odlišných koutech světa, nebo z různých zemí pocházejí. K tomu je zapotřebí e-leadership, tedy leadership na dálku. Pojďme se na něj podívat.

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru