Schopnost sebeprezentace a sebeprosazení, komunikační kompetence, obratnost při řešení konfliktů, porozumění druhým i sobě samému… Tyto dovednosti jsou souhrnně označovány jako SOFT SKILLS a pro kariérní úspěch jsou stejně důležité jako vědomosti z vašeho oboru. Kurzy soft skills vás vybaví kompetencemi, které jsou klíčové napříč všemi profesemi.
Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou
Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla?
Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a rušivé tělesné signály. Nacvičíme asertivní reakce a techniky v konfliktech. Určíme manipulátory ve vašem okolí, osvojíme si principy komunikace ve stresu a zátěžových situacích.
Ve světě nedostanete to, co si spravedlivě zasloužíte, ale pouze to, co si sami vyjednáte! Víte, co chcete, a cílevědomě si za tím jdete. Ale i ostatní hráči sledují své cíle. A tak můžete narazit na odpor a na obstrukce. Kdo vyhraje? Ten, kdo dokáže být přesvědčivý. Ten, kdo vyniká ve vyjednávání. Tento trénink není vhodný pro začátečníky. Je pro pokročilé, kteří chtějí patřit mezi elitu, mezi esa. Lektor Jiří Kula své schopnosti rozvíjel během jednání na všech kontinentech. Prakticky vás připraví na vaše problematické situace a předá vám ty nejdůležitější zásady, ke kterým dospěl vlastními zkušenostmi.
Pozorujete na vašem pracovišti krátkodobé neshody, nebo dokonce dlouhodobé konflikty? To vše se dá zvládnout díky jednoduchým technikám
V kurzu se naučíte prakticky používat techniky pro úspěšné řešení konfliktů na pracovišti, ale i v osobním životě. Účinnost technik byla testována a prověřena na více než 100 projektech za posledních 8 let. Přístupy synergogiky, mediace a koučování byly přeneseny do velmi efektivních technik, jejichž používání je velice jednoduché. Především v praxi prověřená technika okamžitého zvládnutí emocí je novátorská a pracuje s nejnovějšími poznatky z výzkumu fungování lidského mozku. Všechny techniky si vyzkoušíte na řešení obtížných situací z vaší vlastní praxe.
Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty
Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace Máme právo dělat chyby a být za ně zodpovědní. Máme právo nenabízet žádné výmluvy či omluvy ospravedlňující naše chování. A také máme právo někoho nebo něco odmítnout. Asertivní desatero posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, ať je daná situace sebenáročnější.
Improvizace aplikovaná do manažerské praxe je dnes nepostradatelnou dovedností, která podporuje komunikační a prezentační dovednosti, inovativní a kreativní řešení, týmovou kooperaci, koncentraci na výkon a přirozenou agilitu. A to vše aktivní a zábavnou formou skrze, díky které se na pracovišti vytváří kolektivní dobrá nálada a pocit sounáležitosti.
Chcete se dozvědět, jak fungují rozhodovací procesy? Jak ovlivňují naše životy, a proč je dobré se v nich vyznat? Správně se rozhodovat ale není možné bez porozumění tomu, jak naše rozhodování probíhá. Tento kurz se proto prakticky věnuje tomu, co se děje během rozhodování v nás samotných a jak s tím můžeme pracovat.
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.
Zvládání námitek, argumentačních oříšků i konfliktů důstojně a bez obav
Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem.
Empatie a naslouchání vám dovolí partnera lépe poznat a pochopit, jak ho přesvědčit
Domníváte se, že pro úspěch vyjednávání potřebujete přesvědčivá fakta? Postup vyjednávání a znalost lidí jsou ovšem mnohem důležitější. Fakta vám při přesvědčování nepomohou, pokud a dokud není druha´ strana připravena jim věnovat pozornost. Zaměřte se na protějšek a můžete vyjednat víc.
Rozpoznejte, zda je před Vámi pravdomluvný člověk, anebo máte co do činění s rafinovaným lhářem Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích
V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli, snažíme racionálně udržet své emoce pod kontrolou. Někdy se ale může stát, že nás emoce naprosto ovládnou, a výsledek může být katastrofický. Na tomto semináři se naučíte, jak lépe porozumět svým reakcím, jak vycházet s naprosto odlišným typem lidí, jak bezpečně vyjadřovat své emoce a jak negativní emoce v rámci náročných situací zastavovat.
Argumentace připomíná šerm. Je třeba rychle reagovat na soupeře a mířit slovy přesně. Naučíme vás to. Umění argumentovat se opírá o naše osobnostní předpoklady a vlohy. Někomu to jde samo, někdo naráží na vnitřní překážky. Argumentace je však oblast komunikace, která se dá dobře trénovat. Ani sebelepší myšlenka nemá naději na prosazení, když ji neumíme dobře prezentovat druhým a podpořit ji jasnými a přesvědčivými argumenty. Pokud vás ty nejsilnější argumenty napadají až po skončení jednání, tento kurz je přesně pro vás.
Kurz Mezikulturní komunikace je otevřený pro každého, kdo by chtěl kultivovat otevřenější komunikaci v setkání s druhým. Ať už jednáte s lidmi z jiných kultur nebo s kolegy, kteří jsou prostě od vás odlišní, tento kurz vám pomůže pochopit, proč mezi vámi mohou vznikat třecí plochy. Zároveň si pomocí neurovědeckých výzkumů ukážeme, že různé typy neporozumění jsou přirozené na základě různého fungování mozkových map. Nakonec si však ukážeme, že neporozumění není finální stav, ale je něčím, co se vhodným tréninkem dá proměnit.
Pomocí konkrétních technik se budeme učit osvojovat komunikační kompetence, které nám pomohou překonat vzájemné neporozumění a s druhým se upřímně setkat.
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s nadhledem i zvládnout nepříjemné rozhovory. Na konkrétních situacích si vyzkoušíte, že prosadit vlastní názor, odmítnout požadavek nebo naopak požádat o pomoc nemusí být těžké. Asertivní přístup změní váš profesní i osobní život – zvýší vaše sebevědomí, výkon i schopnost čelit stresu.
Opakujete stále stejné drama, i když jste vyměnili kulisy i herce? Přemýšlíte o tom, proč na vás druzí reagují tak, jak na vás reagují? Nakolik vůbec můžete ovlivnit to, jak vás vaše okolí vnímá? Velmi často jsme přepnuti na autopilota, který nás nutí stereotypně opakovat tytéž strategie, ačkoliv se nám nikdy neosvědčily. V kurzu budeme sdílet své příběhy, abychom nahlédli na své staré programy a pokusili se je přepsat.