Chcete rozvíjet svou firmu a budovat úspěšný tým? Dejte nám základní info a my vám navrhneme řešení – Více zde

Top vision

czen

Komunikační dovednosti

Potřebujete poradit?

234 718 721
filtrovat a řadit
Řazení: Datum

Profesionální zákaznická komunikace

Počet nalezených akcí: 10

Soft skills

Schopnost sebeprezentace a sebeprosazení, komunikační kompetence, obratnost při řešení konfliktů, porozumění druhým i sobě samému… Tyto dovednosti jsou souhrnně označovány jako SOFT SKILLS a pro kariérní úspěch jsou stejně důležité jako vědomosti z vašeho oboru. Kurzy soft skills vás vybaví kompetencemi, které jsou klíčové napříč všemi profesemi.

Emoční inteligenceHodnocení: 1,18

Na emoce bez emocí

Jak porozumět druhým i sobě samému

17. 7. 2025Praha 1
7. 10. 2025Ostrava
další termíny
Pro všechnyPorovnat
6 990 Kč bez DPHZobrazit
Na emoce bez emocí
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích

V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli, snažíme racionálně udržet své emoce pod kontrolou. Někdy se ale může stát, že nás emoce naprosto ovládnou, a výsledek může být katastrofický. Na tomto semináři se naučíte, jak lépe porozumět svým reakcím, jak vycházet s naprosto odlišným typem lidí, jak bezpečně vyjadřovat své emoce a jak negativní emoce v rámci náročných situací zastavovat.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.

Asertivní desatero v praxi

Jak lépe zvládat nekomfortní situace s pomocí asertivity

27. 8. 2025garantovaný termínPraha 1
další termíny
Pro všechnyPorovnat
6 990 Kč bez DPHZobrazit
Asertivní desatero v praxi
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace
Máme právo dělat chyby a být za ně zodpovědní. Máme právo nenabízet žádné výmluvy či omluvy ospravedlňující naše chování. A také máme právo někoho nebo něco odmítnout.
Asertivní desatero posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, ať je daná situace sebenáročnější.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Štěpánka Collins
Top Vision s.r.o.

Profesionální zákaznická péče

Pro nadstandardní zákaznický zážitek

2. 9. 2025Praha 1
další termíny
Pro všechnyPorovnat
6 990 Kč bez DPHZobrazit
Profesionální zákaznická péče
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty

Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jitka Patríková
Top Vision s.r.o.

IMPROVIZACE: Kreativní řešení problémů

Osvojte si kreativní přístup k řešení nečekaných situací...

17. 9. 2025Praha 1
další termíny
Pro všechnyPorovnat
8 990 Kč bez DPHZobrazit
IMPROVIZACE: Kreativní řešení problémů
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
8990

Improvizace aplikovaná do manažerské praxe je dnes nepostradatelnou dovedností, která podporuje komunikační a prezentační dovednosti, inovativní a kreativní řešení, týmovou kooperaci, koncentraci na výkon a přirozenou agilitu. A to vše aktivní a zábavnou formou, díky které se na pracovišti vytváří kolektivní dobrá nálada a pocit sounáležitosti.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Mariana Zacharová
Top Vision s.r.o.
New
19. 9. 2025Praha 1
další termíny
Pro všechnyPorovnat
7 990 Kč bez DPHZobrazit
Budování důvěry se zákazníky: strategická a prozákaznická komunikace
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
7990

Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé vztahy s vašimi klienty. Připravte se na workshop plný praktických cvičení a inspirativních příkladů, které vám pomohou dosáhnout excelentního servisu a zvýšit loajalitu vašich zákazníků.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Lucie Pittnerová
Top Vision s.r.o.
25. - 26. 9. 2025garantovaný termínPraha 8
další termíny
Pro všechnyPorovnat
12 990 Kč bez DPHZobrazit
Trénink jednání a komunikace s komplikovanými osobami
Karlínská škola (JIPKA)
Karlínské náměstí 225/8Praha 8186 00
12990

Vyzkoušejte si a natrénujte jednání s „vaší“ komplikovanou osobou

Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Oswald Schorm
Top Vision s.r.o.
New

Budování klientského portfolia

Zvyšte svůj prodejní potenciál díky promyšlené akvizici.

30. 9. 2025Praha 1
další termíny
Pro všechnyPorovnat
6 990 Kč bez DPHZobrazit
Budování klientského portfolia
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky, budovat s nimi dlouhodobé vztahy a maximalizovat svůj prodejní potenciál. Získáte osvědčené strategie a praktické nástroje pro efektivní akvizici klientů, které vám pomohou získat konkurenční výhodu. Kurz je určen pro začínající i zkušené obchodníky, manažery prodeje a všechny, kdo chtějí ovládnout umění akvizice klientů.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jiří Nejedlý
Top Vision s.r.o.
2. - 3. 10. 2025Praha 1
další termíny
Pro všechnyPorovnat
10 990 Kč bez DPHZobrazit
Obchodník na startovní čáře
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
10990

Chcete-li naplno využít potenciálu vašich nových obchodníků, poskytněte jim nástroje a dovednosti, které potřebují k tomu, aby byli efektivní, a sledujte, jak dojde k jejich zlepšení. V tomto tréninku obchodních dovedností budou účastníci hledat způsoby, jak vést obchodní rozhovory takovým způsobem, aby dosahovali výborných výsledků. Zároveň se naučí, jak se připravovat na jednání, jak budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky a kultivovat svůj obchodní styl.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jiří Nejedlý
Top Vision s.r.o.
New
24. 10. 2025Praha 1
Pro všechnyPorovnat
7 990 Kč bez DPHZobrazit
Mezikulturní komunikace
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
7990

Kurz Mezikulturní komunikace je otevřený pro každého, kdo by chtěl kultivovat otevřenější komunikaci v setkání s druhým.  Ať už jednáte s lidmi z jiných kultur nebo s kolegy, kteří jsou prostě od vás odlišní, tento kurz vám pomůže pochopit, proč mezi vámi mohou vznikat třecí plochy. Zároveň si pomocí neurovědeckých výzkumů ukážeme, že různé typy neporozumění jsou přirozené na základě různého fungování mozkových map. Nakonec si však ukážeme, že neporozumění není finální stav, ale je něčím, co se vhodným tréninkem dá proměnit.

Pomocí konkrétních technik se budeme učit osvojovat komunikační kompetence, které nám pomohou překonat vzájemné neporozumění a s druhým se upřímně setkat.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Barbora Kučerová
Top Vision s.r.o.
New

Zákaznický servis, který dělá rozdíl

Zákaznický servis není jen o odpovědích, ale o zážitku – nau...

12. 11. 2025Brno
Pro všechnyPorovnat
7 990 Kč bez DPHZobrazit
Zákaznický servis, který dělá rozdíl
Brno - Dům Jakub
Jakubské nám. 127/5Brno602 00
7990

Zákaznická zkušenost je rozhodující faktor úspěchu každé firmy. Tento praktický trénink vám pomůže zvládnout i ty nejnáročnější zákaznické interakce s jistotou a profesionalitou. Naučíte se, jak správně naslouchat, efektivně komunikovat a zvládnout stresové situace bez negativních emocí. Osvojíte si techniky empatické komunikace, parafrázování a strategie pro jednání s různými typy klientů – od nerozhodných po agresivní. Praktická cvičení vám pomohou přetavit teorii do reálných situací a zvýšit vaši jistotu v kontaktu se zákazníky. Výsledkem bude nejen lepší zákaznická zkušenost, ale i větší profesionální sebedůvěra a schopnost zvládat konfliktní situace s klidem.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Aneta Soldánová
Top Vision s.r.o.
Bohužel pro zvolená kritéria nyní nemáme žádné akce.
Kategorie

Město

Úroveň

Termín konání

Délka trvání

Zobrazit pouze:

nahoru