Top vision


Plánujete kariérní posun na vyšší pozici? Přejete si svou kariéru přesměrovat do jiného oboru? Nebo se chcete orientovat v nejnovějších trendech ve vaší profesi? V tom případě jste na správném místě. Kurzy HARD SKILLS vám doplní odborné vzdělání, abyste ve své práci excelovali. Realizujeme intenzivní tréninky pro manažery, obchodníky, nákupčí, personalisty, lektory, marketéry, mistry a další profese.
Praktické informace z oblasti provádění celních operací
Získejte komplexní přehled v problematice celního řízení a objevte aktuality z oboru
Chcete se včas připravit na vše, co vás může překvapit při obchodování s firmami ze třetích zemí? Máte jedinečnou příležitost seznámit se s aktuálním výkladem evropské i národní legislativy, neboť lektor tohoto kurzu se podílel nejen na přípravě celního zákona, ale aktivně působil i v rámci Evropské komise při přípravě vzdělávacích modulů zaměřených na novou evropskou legislativu. Jeho více než třicetileté znalosti z této oblasti teď můžete získat i vy.
Nastartujte svou kariéru v marketingu
Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu
Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.
Podívejte se také na nabídku našich kurzů na míru
Připravte se na každou fázi náboru zaměstnanců
Mít ty nejvhodnější lidi v týmu je přáním většiny manažerů. Na začátku toho všeho je profesionálně provedené interview. Proto je důležité v těchto prvních momentech neudělat chybu již v předvýběru. Nenechat se ovlivnit některými vnitřními i vnějšími vlivy, které nemusejí vždy vést k tomu správnému rozhodnutí o výběru kandidáta. Perfektně provedený výběrový pohovor je klíč ke kvalitnímu zaměstnanci a k celkově výkonnému týmu.
Osvojte si základy pracovního práva
Opřete své rozhodování v praxi o pevné základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Myslete jako CFO
Nahlédněte do řízení financí ve vašem podniku a staňte se členem týmu, který k prosperitě vašeho podniku přispívá
Ať už pracujete na jakékoliv pozici, vaše chování, uvažování a rozhodování ovlivňují prosperitu podniku, ve kterém pracujete. A pokud chcete rozumět tomu, proč váš finanční ředitel činí taková nebo onaká rozhodnutí, která ovlivňují vaši práci, osvojte si základy finančního řízení. Pochopíte souvislosti a mnohem lépe budete i řídit své podřízené, kterým snadněji vysvětlíte to, o co váš podnik usiluje. Stanete se součástí týmu, který spolurozhoduje o prosperitě vašeho podniku.
Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie
Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
Od analýzy potřeb k realizaci rozvojových programů
Vytvořte ve své společnosti efektivní vzdělávací systém.
Vzdělaní a motivovaní zaměstnanci pomáhají firmě udržet konkurenceschopnost. Naučte se diagnostikovat vzdělávací potřeby ve své firmě, seznamte se s nejnovějšími trendy a způsoby, jak designovat moderní vzdělávání, a zjistěte, bez jakých dovedností se v budoucnosti neobejdete. Na tomto kurzu si vyzkoušíte standardní kroky při tvorbě komplexního systému vzdělávání uvnitř vlastní společnosti.
Řízení výkonu a kvality výroby
Pochopte význam výrobního controllingu a ukazatelů pro efektivní řízení výroby
Dobrá komunikace uvnitř firmy a vzájemné pochopení požadavků ze strany výroby, strategického managementu i pracovníků odpovědných za finanční řízení jsou podmínkou skutečné efektivity firmy. Seznamte se s principy výrobního controllingu a jeho rolí při řízení výrobní společnosti. Na reálných příkladech z praxe vám ukážeme, jak je důležité používat ukazatele, chcete-li řídit výkon a kvalitu výroby i efektivní údržbu a zároveň motivovat pracovníky a zachovat stabilitu firmy. Společně prodiskutujeme účinnost vybraných známých metod i konkrétní otázky z vaší praxe.
Vyšperkujte si svůj onboardingový proces
Inspirujte se vyzkoušenými postupy a tipy, jak nastavit či vylepšit váš adaptační proces
Aby úsilí náborářů nepřišlo nazmar, potřebujeme mít promyšlený a perfektně připravený onboarding, kterým nejen zamezíme zbytečným odchodům kvalitních nováčků, ale také podchytíme a rozvineme jejich počáteční nadšení do dlouhodobé motivace. Onboarding je praktický proces, kterým zajišťujeme, aby byl spokojen jak zaměstnavatel, tak nový zaměstnanec. V kurzu poznáme krok za krokem metodu 4C, spočítáme si návratnost zdrojů a nezapomeneme si ukázat roli „buddyho“ či mentora při adaptaci nového zaměstnance. Také se seznámíme se způsoby, jak vyhodnotit vzájemnou spokojenost ještě ve zkušební době a jak provázat výstupy hodnocení s dalšími HR procesy.
Racionálně, věcně a bez stresu
Nevyhýbejte se vytýkacím a propouštěcím rozhovorům s lidmi, kteří pro firmu přestali být přínosem
Umění účinně vytknout či propustit je disciplína vyžadující jak chladná fakta, tak práci s bouřlivými emocemi. Základním předpokladem úspěchu je několik klíčových principů přípravy. Po jejich osvojení si pak s komunikací poradíme mnohem lépe (a bez přehnaných emocí). Výtka se stane účinným nástrojem pro formování postojů a chování a rovněž i samotné propuštění bude pro vás profesně i lidsky uchopitelné .
Nástroj pro zvýšení efektivity HR procesů
Do jaké míry je HR přínosem pro vaši firmu a jakými cestami napomáhá naplňování firemních cílů a strategie? To zjistíte zavedením jednoduchého nástroje – HR controllingu.
Pod pojmem HR controlling si často představujeme pouze kontrolu využívání personálních nákladů. Jeho záběr ale může být mnohem širší. Správně zvolené HR ukazatele, poskládané do výstižné HR Balanced Scorecard důkladně prověří kvalitu HR procesů. Jsou srozumitelným nástrojem pro prezentaci plánů i výsledků HR práce. Nasměrují HR činnosti tak, aby podpořily firemní strategii, protože umožňují jasně plánovat, monitorovat a vyhodnocovat kvalitu a efekt HR procesů, klíčových pro aktuální situaci firmy – ať už je to rozvoj, stabilizace, nebo reorganizace.
V rámci kurzu si rozšíříte a utřídíte své znalosti a dovednosti pro úspěšné složení certifikační zkoušky IPMA
Certifikace IPMA prokazuje znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšné vedení projektů. Ve dvoudenním tréninku se budeme soustředit na všechny tři oblasti kompetencí dle „Mezinárodního standardu Projektového řízení IPMA ICB verze 4“. Budeme se věnovat nástrojům a technikám práce projektového manažera, které v rámci praktických nácviků rozšíříme o měkké dovednosti. Při hodnocení dospějeme k vnímání souvislostí, k pochopení kontextu a k nadhledu, který je nezbytný pro budoucí úspěch.
Podstata a význam peněžních toků firmy
Naučte se zjišťovat, plánovat a řídit cash flow
Kvalitní hospodaření a řízení finančních toků zajistí vaší firmě ekonomickou prosperitu a stabilitu a umožní předcházet finančním problémům. Praktickou formou se naučíte mapovat i regulovat příjmy a výdaje. Pochopíte smysl řízení cash flow a poznáte faktory ovlivňující řízení z pohledu každodenního controllingu i budoucího plánování.
Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře
Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5. nejstresovější zaměstnání.
Miliarda věcí, na které musíte myslet. Jediná zapomenutá maličkost a všechno se může zkazit. Je vám to povědomé? Na druhou stranu je však pořádání eventů tak zábavná a kreativní činnost, že by se jím spousta lidí chtělo živit. Když máte dobrý plán, skvělý tým a brilantní organizaci, není se čeho bát. Na začátku však potřebujete know-how. My vám ho předáme!
Efektivní organizace skladu a vedení jeho pracovníků
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým
Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní podmínkou úspěšného vedení skladu. Působíte krátce na pozici vedoucího skladu či skladového týmu, nebo očekáváte kariérní postup a chybí vám zkušenosti z praxe vedení skladu a jeho pracovníků? Pronikněte hlouběji do zákonitostí efektivní logistiky a naučte se pracovat s nástroji měření produktivity. Osvojte si účinné postupy, jak zvýšit pracovní výkon vašeho týmu, jak odstranit chybovost a jak řešit krizové situace. Seznamte se do detailu se všemi důležitými oblastmi skladové logistiky, abyste získané znalosti mohli efektivně využívat ve své praxi.
Pracovněprávní legislativa v praxi (vč. souvztažnosti s občanským zákoníkem)
Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.
Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery a Základy personalistiky.
90 % HR manažerů a ředitelů považuje řešení fluktuace za prioritu pro následujících 5 let
Současné průzkumy uvádějí, že čtvrtina zaměstnanců je ve stádiu odchodu. Spočítejte si míru fluktuace své firmy a vyjádřete ji ve formě vzniklých ztrát. A nyní si představte, co všechno by se dalo podniknout, kdybyste dokázali - byť jen část těchto peněz - ušetřit!
Pravděpodobně už jste vyslechli a vyzkoušeli obvyklá doporučení vztahující se k náboru, k adaptaci nováčků, k rozvoji talentů nebo k motivaci lidí. Problém je však mnohem komplexnější a není řešitelný pouhým zlepšením kterékoliv jedné z uvedených oblastí.
Praktické řízení nákladů
Naučte se efektivně řídit své náklady a dosahovat úspor
Pečlivé sledování nákladů a pravidelné vyhodnocování jejich efektivity vám umožní dosahovat požadovaných hospodářských výsledků. Seznamte se s osvědčenými metodami nákladového controllingu na praktických ukázkách. Naučte se identifikovat nositele nákladů a posuzovat efektivitu interních pracovních postupů a procesů. Poznejte, jak odhalit oblasti s největším potenciálem úspor a jak zavést účinná úsporná opatření s dlouhodobým pozitivním dopadem.
Vaše konkurenční výhoda v době krize
Logistika je v realitě 21. století naprosto klíčová. Zefektivněte všechny články vašich logistických procesů.
Současná krize ukazuje, jak zásadní roli hraje logistika v odběratelsko-dodavatelských vztazích. Přeprava, skladování a manipulace s materiálem od dodavatele k odběrateli musí nejen perfektně fungovat, ale také musí být co nejefektivnější. Minimalizujte činnosti nepřinášející hodnotu, zjednodušte procesy a nalezněte úspory, které jsou k dispozici.
V rámci tohoto kurzu se připravíte na úspěšné složení certifikační zkoušky IPMA
Tento kurz probíhá jako praktická příprava na zkoušku k certifikaci IPMA. Po jeho absolvování vás v průběhu zkoušky už nic nezaskočí. Budete mít možnost si „nanečisto“ vyzkoušet, jak reagujete na písemné zadání pod časovým tlakem, jak pohotově dokážete řešit případové studie a nakolik jste schopni prokázat své zkušenosti z projektového řízení. Tento praktický nácvik vám pomůže s volbou vhodné taktiky a postupu pro úspěšné absolvování certifikace IPMA.
Položte dodavatele na lopatky
Covidová doba radikálně změnila poměry mezi firemním nákupem a jeho dodavateli a tím pozici nákupu i způsob vyjednávání. Nákupčí se ocitají výrazně častěji ve slabé pozici. Trh je velmi obtížně předvídatelný, působí na něj znatelně více faktorů než kdykoliv v minulosti.
Cenové nárůsty se pohybují v desítkách až stovkách procent. Dostupnost vstupů se stala pro nákupčí absolutní prioritou a dodavatelé vstupů do výroby mají, návrh a často toho využívají pro prosazení svých požadavků.
Nákupčí rozhodují svým vyjednáváním o schopnosti firem vyrábět, a ovlivňují ekonomiku firem více ne kdy v minulosti. Schopnost umět vyjednávat je pro nákupčí zásadní. To co bylo dosud běžně považování za vyjednávání, je dnešní optikou jen přátelské popovídání. A nákupčí se velmi často ocitají ve velmi slabé pozici.
Jde to i jinak. Přijďte se naučit jak vyjednávat v této náročné době. Přijďte se naučit jak i ve slabším postavení dosáhnout cílů, mít ceny pod kontrolou a zajistit dostupnost vstupů. Přijďte se naučit opravdové vyjednávání. Staňte se skutečným profesionálním a sebevědomými nákupními vyjednavači, kteří vždy dosáhnou svých cílů.
Postupte v Excelu na vyšší úroveň
Efektivita na prvním místě, praktické tipy a triky
Cílem tohoto kurzu je seznámit vás s nejpraktičtějšími nástroji v programu Microsoft Excel. Dozvíte se například, jak použít Excel pro podmíněné formátování buněk, nebo jak efektivně pracovat s rozsáhlými tabulkami. Dále se pak naučíte, jak používat vzorce a užitečné funkce Excelu při zpracování dat. Seznámíte se s kontingenční tabulkou a urychlíte svou práci díky mnoha trikům, které vám doposud zůstávaly utajeny.
Kurz probíhá ve verzi MS Excel, i tak je však určen i pro uživatele jiných verzí. Na případné rozdíly ve verzích budete lektorem upozorněni.
Neztrácejme ty, kteří vykazují největší výsledky a přínos pro firmu
Proč talentovaní lidé a hvězdy týmů opouštějí své firmy?
Odchod klíčového člověka se vždy výrazně projeví na fungování firmy. Je obtížné najít náhradu. Vyhledávání headhunterů nebo přetahování špičkových lidí z konkurenčních firem je časově náročné a taková změna přináší mnoho dalších ztrát - vedle náboru počítejme s investicí do adaptace, zaučení, ztrátou výkonu a celkovým propadem. A co vliv na tým a jiné zaměstnance, když „tento člověk odešel“?
Své klíčové lidi si průběžně uvědomujme a motivujme. Jak si udržíte loajalitu a nasazení vašich nejlepších pracovníků, aby dlouhodobě vkládali svůj potenciál a seberealizaci právě do vašich výsledků a vaší firmy?
Obsaďte klíčové pozice kvalitními lidmi
Je pro vás obtížné orientovat se ve velkém množství kandidátů? Nejste si jistí svým výběrem? Chcete znát základy psychologie výběru? Zajímáte se o trendy v náboru? Tento praktický trénink vás provede přípravou a realizací assessment centra. Získáte zde praktické dovednosti pro hlubší analýzu silných a slabých stránek kandidátů.
Techniky a nástroje pro strategické řízení
Správný začátek je nezbytným předpokladem úspěšné realizace projektu, dobře sestavený a motivovaný projektový tým dokáže zázraky
Efektivní řízení projektu je podmínkou jeho úspěšné realizace. Je nezbytné nevynechat žádný důležitý krok, ale zároveň netrávit nějakou činností více času, než je nezbytně nutné. Také je důležité si hned na začátku uvědomit, jaký typ projektu vás čeká, a patřičně tomu přizpůsobit další postup. Tento kurz vám pomůže nastavit a realizovat projekt tak, aby dával smysl, aby splnil očekávání zainteresovaných stran a zajistil požadované přínosy.
Principy a pravidla tvorby projektů
Seznamte se s metodikou projektového řízení a prakticky využijte získané dovednosti a schopnosti při tvorbě projektů!
Řízení projektů vychází z faktu, že v okamžiku, kdy rozsah, neobvyklost, složitost, obtížnost a rizikovost projektu přesáhnou určitou míru, je nutné použít adekvátní metody pro řízení celé akce. K řízení projektů a zvýšení pravděpodobnosti úspěchu projektu se proto využívá celá řada metod, které představují ověřené a popsané postupy, řešící problémy návrhu a implementace projektu. Zvládněte úskalí, které projektové řízení přináší, a osvojte si tento moderní a používaný ekonomický trend svou účastí v tomto dvoudenním kurzu. Zvýšíte tak efektivitu Vaší práce díky synergickému efektu.
Buďte silným parťákem pro “TECH” kolegy
Načerpejte inspiraci od lidí, kteří propojují HR se světem IT
Není jednoduché být HR ve světě IT. Musíme obsazovat pozice, ke kterým chybí zájemci. Musíme vymýšlet přístupy, jak zaujmout kandidáty na trhu práce a motivovat své kolegy, aby se vzdělávali. Chceme pomoci vývojářům s jejich rozvojem, ale přitom nerozumíme technologiím... Potřebujeme být parťákem IT manažerů, ale oni nás “neberou”... Workshop je postaven prakticky. Zaměříme se na největší bolesti dnešního HR, které působí v oblasti IT. Ukážeme si, že lze pochopit duši “TECH lidí” a být fungujícím a silným parťákem pro jejich potřeby.
Detektor lži v praxi
Rozpoznejte, zda je před Vámi pravdomluvný člověk, anebo máte co do činění s rafinovaným lhářem
Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Práva a povinnosti při využití agenturních zaměstnanců
Jak vybrat seriózní agenturu, spolehlivé zaměstnance a na co si dát pozor
Od konce roku 2017 je klíčové znát všechny novelizované pracovněprávní předpisy, které souvisejí s agenturním zaměstnáváním. Zvýšila se totiž odpovědnost nejen ze strany agentur práce, ale zejména zaměstnavatelů, které využívají jejich služby. Ať už vám chybí stálí zaměstnanci dlouhodobě, nebo jen potřebujete jednorázově vypomoci při velké zakázce či sezónních pracích, přijďte na příkladech z praxe zjistit, jaké jsou příslušné zákony a jak si z nabídky agentur správně vybrat.
V této pokročilé úrovni Excelu prozkoumáte podmíněné výpočty a vyhledávací funkce
Rozšíříte si obzory v kontingenčních tabulkách a otevřete bránu do světa automatizace pomocí maker. Témata jsou dávána do souvislostí v praktických příkladech a obdržíte i samostatné úlohy s návodem pro pozdější dohledání. Objevíte třeba i pár nových funkcí ve verzi 365.
Efektivní součást výběrových řízení
Využijte jednoduché psychodiagnostické techniky a odhalte skrytá pozitiva i negativa kandidátů
Manažeři od recruiterů vyžadují dostatek potřebných informací o potenciálních nových spolupracovnících. Kombinace perfektně provedeného behaviorálního pohovoru s podporou vhodně zvoleného testu představuje zajímavou a efektivní cestu k výběru nejvhodnějšího kandidáta pro hledanou pozici.
Odpověď podřízených na otázku „Jak Tě vlastně vidí Tvůj šéf?“ je dobrým vstupem pro zmapování toho, jak v týmu funguje zpětná vazba. Ale – je to jen začátek.
Bez zpětné vazby to v životě ani v práci nejde, protože kdybychom nevěděli, jaký výsledek má naše úsilí, nevydrželi bychom u ničeho, ani by nás to nebavilo. Právě zpětná vazba je cesta, jak pracovat s motivací druhých – jak pochválit a poděkovat, když je něco OK, jak podpořit samostatnost nebo jak vytknout tam, kde to OK není a je nutná změna. A to vše ideálně s respektem ke druhému - aby neztratil chuť se zlepšovat a zkoušet věci jinak.
Nebýt Popelkou… od „děvčat pro všechno“ ke skutečnému HR Business Partnerství
Nechcete být v oblasti personalistiky pouze v servisní roli?
Zažíváte situace, kdy víte, co by se ve firmě mělo změnit, nastavit, zajistit, ale vaše náměty nejsou vyslyšeny? Často jsou v rolích personalistů šikovní lidé, co rozumí své oblasti práce, ale je pro ně těžké se prosadit na manažerské úrovni. Přitom personalistika odtržená od manažerského řízení, neprovázaná s přímými vlivy na výkon, nebude nikdy tou přínosnou službou pro společnost. Pokud narážíte při své personální práci na nepochopení při interakci s manažery, lze to úpravou přístupu výrazně změnit. Naučme se posunout oblast HR do role respektovaného partnera
Jak vytvořit efektivní projektový tým
Naučte se, jak dovést váš tým k úspěšné realizaci projektu
Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž váš projektový tým dokáže zázraky. Získejte osvědčené tipy pro svou praxi a vyzkoušejte si své schopnosti v praktických cvičeních.
Firemní kultura je důležitou součástí image organizace a výrazně ovlivňuje její postavení na trhu.
Kladete si otázky: „Co všechno skrývá pojem firemní kultura? Proč je firemní kultura tak důležitá navenek a proč uvnitř podniku? Jak tvořit firemní kulturu, popřípadě lze ji i změnit?“ Pokud chcete znát odpovědi nebo chcete ve své organizaci posunout firemní kulturu o stupínek výš, přijďte na tento kurz/workshop.
Personální agenda na jedničku
Získejte detailní přehled v legislativě a vedení důležitých personálních dokumentů
Pronikněte do správy osobních údajů a vedení spisů, poznejte náležitosti pracovních smluv a dohod, nahlédněte do ukončování pracovního poměru, ujasněte si, které mzdové složky je zaměstnavatel povinen vyplácet a jaké jsou základní povinnosti na úseku bezpečnosti práce. V kurzu se budeme věnovat vašim nejčastějším problémům. Získáte odpovědi na všechny vaše otázky z každodenní praxe HR oddělení.
Vaše firma možná není v průzkumech vysněných zaměstnavatelů hned vedle Googlu nebo SpaceX. Ale klidně se s vámi vsadíme, že část vašich kolegů má vaši firmu skutečně ráda. Jsou to srdcaři, pro které je vaše společnost víc než jen zdroj mzdy. A HR Branding je cesta, jak mít takových lidí víc. Značku zaměstnavatele vaše společnost už dávno má. Ať už o ni pečujete, nebo o tom teprve přemýšlíte. V kurzu poznáte, jak lze značku zaměstnavatele uchopit a koncepčně posunout dál. A hlavně přijdete na to, jak dát světu na vědomí, v čem spočívá unikátnost vaší firmy a proč stojí za to u vás pracovat.
Mějte ziskovost podniku pod dohledem
Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic.
Termíny: 4.-5.10. + 20.10.
Přetvořte svůj kurz v pětihvězdičkový zážitek, který si účastníci zapamatují a převedou do svých praxí
Každý lektor, který má svou práci rád, čas od času přemýšlí, jak ještě vylepšit své kurzy... Chtěli byste načerpat inspiraci, jak své tréninky posunout na ještě vyšší úroveň? V tomto kurzu zjistíte, jak ještě více zapojit účastníky vzdělávací akce do procesu učení. Také se dozvíte, jak si elegantně poradit s náročnými situacemi a náročnými typy účastníků. Pojďme společně sdílet nejlepší tipy a triky, díky kterým se stanete lektorskou legendou.
Přestáváte se orientovat v kvalitách kandidátů, které vidíte jen na obrazovce? Naučte se poznat toho pravého i skrze kameru
Přešli jste nebo plánujete přejít na online nábor? Zajímáte se o trendy v online náboru? Které kroky by měl obsahovat proces náboru ve virtuálním prostředí? Praktický workshop vás provede úskalími přípravy a realizace online náboru kandidátů. Získáte zde praktické dovednosti pro hlubší analýzu silných a slabých stránek budoucích zaměstnanců a objevíte řemeslné „vychytávky", které fungují v online prostředí. Budeme sdílet i vaše zkušenosti s přechodem do virtuálního prostředí náborů.
Jak optimálně zapojit důležité lidi v projektu a jeho okolí
Stakeholder engagement je oblast projektového řízení, která je pro projekt minimálně stejně důležitá jako jeho technická realizace, protože úspěch projektu se nakonec měří mírou spokojenosti jeho zainteresovaných stran. Bez zainteresovaných stran (sponzor, vedení firmy, uživatelé, dodavatelé, projektový tým, …) by žádný projekt ani neexistoval, a proto je důležité o nich vědět, znát jejich postoj a očekávání, správně s nimi komunikovat a snažit se je co nejvhodněji zapojit pro co nejlepší výsledek projektu.
Pište v práci s novým elánem a inspirací od profesionálního copywritera
Připravujete v práci různé materiály pro zákazníky i vlastní tým? Vydáváte firemní časopis nebo spravujete firemní web?
Nenuďte zákazníky a kolegy stále stejnými klišé a vtáhněte je do svých textů pomocí osvědčených tipů a triků zkušené copywriterky. Jen tak si z vašich textů odnesou přesně to, co jim chcete předat, a dovedete je nenásilně k požadavané akci. Inspirujte se názornými ukázkami a vyzkoušejte si psaní titulků i krátkého copy. Po školení navíc můžete s lektorkou konzultovat své vlastní texty e-mailem po dobu 14 dní.
Klíčová disciplína investičního controllingu
Byznys je především o penězích. Naučte se vyhodnocovat ekonomickou výhodnost projektů předtím, než se do nich vůbec pustíte
Investiční controlling je královskou disciplínou podnikového controllingu. Podmínkou pro jeho správné využití je znalost pojmů a souvislostí z oblasti nákladového a finančního controllingu. Proto si v úvodní části kurzu zopakujeme klíčové souvislosti mezi výsledovkou, rozvahou a cash-flow. Zaměříme se i na členění nákladů a následnou finanční analýzu projektů. V hlavní části kurzu si podrobně probereme různé typy projektů a metody, které se pro analýzu návratnosti investičních projektů hodí. Od metod pro vyhodnocování investic do koupě strojů až po metody vyhodnocování investic do koupě podniku.
Ukazatelé výkonnosti KPI odhalí, zda váš „nákup“ přináší firmě přidanou hodnotu a neplýtvá zdroji.
Nákupní proces zažívá v posledních měsících změny zejména z důvodu zanikajících i nově vznikajících dodavatelů, což jsou dopady pandemie COVID-19. Nastupující ekonomická krize zvýší tlak na posuzování rizika v dodavatelsko-odběratelských vztazích a tím i na proces nákupu jako takový. V kurzu se naučíte průběžně měřit úroveň a výkonnost nákupních činností, abyste následně mohli dělat správná manažerská rozhodnutí.