Top vision


Top vision
Schopnost sebeprezentace a sebeprosazení, komunikační kompetence, obratnost při řešení konfliktů, porozumění druhým i sobě samému… Tyto dovednosti jsou souhrnně označovány jako SOFT SKILLS a pro kariérní úspěch jsou stejně důležité jako vědomosti z vašeho oboru. Kurzy soft skills vás vybaví kompetencemi, které jsou klíčové napříč všemi profesemi.
Prezentační dovednosti krok za krokem
Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce kolegům, nadřízeným či klientům? Potýkáte se s trémou a cítíte, že vaše prezentační dovednosti potřebují posílit? Osvojte si základní metody přípravy a provedení prezentace. Naučte se pracovat s emocemi, zaujmout posluchače a pohotově reagovat na otázky. Projdete s námi přípravou prezentace krok za krokem a prakticky si procvičíte nově nabyté znalosti. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat a jaké jsou vaše přednosti. Díky intenzivnímu tréninku zvládnete své příští prezentace a veřejná vystoupení bez problémů.
Vyvarujte se typických manažerských chyb
Podívejte se také na nejbližší Fóra a konference
Jak se nenechat vyvést z rovnováhy
Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.
Trénink komunikace pro odvážné
Podívejte se také na nabídku našich kurzů na míru
Trénink sebevědomého řešení obtížných situací
Dokud lidem neurčíte hranice, budou je určovat oni vám! Osvojte si asertivní pravidla, používejte je v praxi a lidé vás budou respektovat! Obnovte svou sebeúctu a nenechte si ji nikým vzít. Naučte se bránit sami sebe proti nátlaku. Nebojte se odmítnout řešit problém, který není váš. Ovládněte strategie, s nimiž prosadíte své vlastní zájmy.
Poznejte se lépe a těžte z toho
Emocí se nemůžete zbavit, ale u nás se naučíte, jak s nimi pracovat, aby vám pomohly přijmout sebe samé i pochopit ostatní. Vedle vlastního emočního nastavení porozumíte tomu, jak fungují lidé s odlišným emočním mind setem, než je ten váš. Díky tomu si budete s ostatními lépe rozumět, snáze najdete řešení a shodu a budete se vzájemně respektovat.
Jak zvládnout i obtížné situace s grácií
Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a rušivé tělesné signály. Nacvičíme asertivní reakce a techniky v konfliktech. Určíme manipulátory ve vašem okolí, osvojíme si principy komunikace ve stresu a zátěžových situacích.
Osvojte si úspěšné taktiky a strategie vyjednávání
Využijte svůj mozek k vyšším výkonům
Domníváte se, že kdyby Váš mozek fungoval rychleji a lépe, mohli byste dosahovat lepších výsledků? Brzdí Vás? Využijte rad paměťového experta. Budete snadněji plnit pracovní úkoly a zrychlíte svou schopnost uchopit informace. Stává se Vám, že si často nemůžete vybavit jméno nebo jméno zapomenete ve chvíli, kdy se Vám například obchodní partner představuje? Vzniklá nepříjemná situace vede k nejistotě a stresu. Na tréninku se naučíte, jak tomu zabránit.
Trénink rétorických dovedností pro každodenní využití
Výborná úroveň rétoriky vám umožní úspěšnou sebeprezentaci.
Rétorika je nedílnou součástí lidské existence, kultury a komunikace. Prakticky ji využíváme každý den, ať již v manažerské praxi, při prezentování svých myšlenek, nebo v osobní komunikaci. Rétoriku využívá každý, ať pracuje na jakékoliv pozici. Poznejte a osvojte si zásady rétorických zákonitostí se známou herečkou Zdeňkou Žádníkovou Volencovou.
Položte dodavatele na lopatky
Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti pomocí individuálních a skupinových cvičení. Využijte zpětné vazby ke zlepšení své komunikace. Odstraňte překážky, které vám brání efektivně komunikovat.
Jak uspět v roli manažera
Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o delegování úkolů, rozhodování, time management či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet.
Time management pro každý den
Váš diář praská ve švech, práce přibývá a vy nevíte, do čeho se pustit dřív? Zapomínáte na schůzky, na stole se vám hromadí dokumenty a nemáte čas diskutovat s kolegy o aktuálních projektech? Řekněte stop dříve, než váš výkon klesne pod únosnou mez! Trénink time managementu vás vybaví účinnými nástroji, díky nimž svůj harmonogram dostanete pod kontrolu. Ukážeme vám, kde děláte chyby, jak si stanovit cíle a priority a jak s časem hospodařit. Vyzkoušíte si moderní metody time managementu, které vám pomohou zkrotit čas.
Buďte motivujícím i motivovaným leaderem
Komunikační dovednosti pro manažery a personalisty ve specifických situacích
Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci za specifických a náročných podmínek? Ať už proto, že je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?
Vzdělávejte se s těmi nejlepšími
Sebevědomá komunikace v každé situaci
Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své komunikační kompetence na vyšší úroveň? Naučte se prezentovat své argumenty s potřebnou autoritou. Překonejte své bariéry a prosaďte se ve skupině. Rozpoznejte varovné signály a předcházejte potenciálním konfliktům. Připravte se na nejrůznější komunikační situace, ať už v kanceláři, v zasedací místnosti nebo na společenských akcích.
Zorganizujte si svůj profesní i osobní život v 6 krocích a obnovte svůj vnitřní klid
Pociťujete stresovou zátěž? Pracujete od rána do večera, ale máte pocit, že jste nic neudělali? Jste vyčerpaní a dochází vám poslední síly? Chybí vám nadšení a nápady? Najděte si na sebe čas a přeorganizujte si svůj život podle svých priorit a představ. Spokojenost je schopnost, na které je potřeba pracovat. Zjednodušte si svůj život, zefektivněte organizaci svého času a zlepšete i své vztahy.
Trénink s využitím psychodiagnostického testu
Jak přizpůsobit strukturu a formu sdělení žádoucímu výsledku jednání nebo prezentace? Na základě vypracování on-line psychodiagnostického testu Accent Assessment Tool (AAT) získáte jedinečné a přímo na míru připravené metody pro zlepšení svých komunikačních a prezentačních dovedností. V tréninku pak budete tyto dovednosti trénovat a obdržíte i rozsáhlou závěrečnou zprávu využitelnou pro váš další osobnostní rozvoj.
Psychodiagnostický test v hodnotě 2140 Kč vč. DPH je v ceně kurzu.
Doveďte svůj tým k vyšší výkonnosti
Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? Schopnost vést tým k nejlepším výkonům nespočívá jen v umění nařizovat a kontrolovat. Skutečný lídr své lidi inspiruje a umožňuje jim dokázat víc, než kolik by si za cíl dali sami. Lídr svou autoritu nestaví na názvu své pozice, ale na svých vůdčích schopnostech. V kurzu zjistíte, jakým lídrem můžete být vy, a porovnáte si svůj styl vedení s ostatními.
Protože pokud se nezastavíte a nezačnete fungovat jinak, donutí vás k tomu časem zaměstnavatel nebo vaši blízcí
Jak ho rozpoznat, jak mu předcházet a nepodlehnout mu.
Syndrom vyhoření je závažný duševní stav, který se negativně projevuje na našem zdraví, ve vztazích s blízkými i v zaměstnání. Nedejte mu proto šanci zaútočit na vás. Jak na to, se dozvíte na našem tréninku.
Dosáhněte výhodných dohod namísto nevýhodných kompromisů
Máte pocit, že s některými lidmi se zkrátka nedá rozumně domluvit a že je vyjednávání s nimi neskutečně vyčerpávající? Odcházíte z některých jednání se špatným pocitem, že jste se nechali vmanipulovat do rozhodnutí, se kterým ve skutečnosti nesouhlasíte? Cítíte se nesví, když je před vámi nutnost něco vyjednat? I když jsou někteří komunikační partneři pro vyjednávání velkým oříškem, nesvádějte zbytečně vinu na druhé. Úspěch vyjednávání máte velkou měrou ve svých vlastních rukou. Přijďte se naučit, jak dosáhnout win-win a jak se vyvarovat 8 osudových chyb.
Zaměřte se na druhé a vyjednejte víc
Domníváte se, že pro úspěch vyjednávání potřebujete přesvědčivá fakta? Postup vyjednávání a znalost lidí jsou ovšem mnohem důležitější. Fakta vám při přesvědčování nepomohou, pokud a dokud není druha´ strana připravena jim věnovat pozornost. Zaměřte se na protějšek a můžete vyjednat víc.
Kompaktní know-how pro úspěšný start
Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.
Buďte oporou manažera i pracovního týmu
Řešení problémů se sebejistotou a nadhledem
Naučte se řešit obtížné manažerské situace tak, abyste nemuseli ustupovat ze svých cílů a abyste se jim naopak více přiblížili. Přinášíme vám rozbor nejčastějších stresových situací, ve kterých se jako manažeři ocitáte. Proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu.
Prezentujte a vyjednávejte lépe než konkurence
Praktické rady, jak nepodléhat nejen citovým útokům
Dostáváte se do situací citového vydírání a nevíte si v nich rady? Víte, kdy je s vámi manipulováno? Kdy čelíte konstruktivní kritice a kdy se komunikace dostává za hranu slušnosti? V praktickém tréninku si osvojíte pravidla a principy obrany proti manipulaci.
Zdokonalte se ve své manažerské praxi
Manažerská praxe přináší celou řadu výzev i pokročilejším lídrům. Jak správně delegovat úkoly, klást otázky a vést efektivní rozhovory a jak vhodně komunikovat nevyhnutelné změny? Poznejte způsoby, jak srozumitelně a jasně komunikovat s podřízenými, jak si vybudovat důvěru a posílit své manažerské postavení. Motivujte a aktivujte celý tým, překonejte překážky a staňte se respektovaným manažerem, jehož celý tým přirozeně následuje.
Self management pro osobní a kariérní úspěch
Kdo dokáže organizovat sám sebe, dokáže všechno, co chce
Jak dlouho vydržíte pracovat na dvě stě procent, než dospějete k totálnímu vyčerpání a vyhoření? Chtěli byste pro sebe najít ten ideální work & life balance? Chtěli byste se naučit lépe nakládat se svým časem a energií? Self management je o neustálém nacházení smyslu, nastavování priorit a odmítání lákavých příležitostí, na které už bychom neměli čas. Sebeorganizace je předpokladem spokojeného života podle vašich představ.
Guide your team to higher performance!
Discover the leader in you and use the potential of your team
Asertivní jednání s kolegy a nadřízenými
Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s nadhledem i zvládnout nepříjemné rozhovory. Na konkrétních situacích si vyzkoušíte, že prosadit vlastní názor, odmítnout požadavek nebo naopak požádat o pomoc nemusí být těžké. Asertivní přístup změní váš profesní i osobní život – zvýší vaše sebevědomí, výkon i schopnost čelit stresu.
Přetvořte nudná data v potěchu pro oči
Věřte nebo ne, PowerPoint je skvělý software pro vizuální komunikaci. Nabízí nám tolik možností, až je někdy těžké se v nich orientovat. Jaký druh grafu vybrat? Hodí se tabulka na slide? Jaké jiné možnosti vizualizace ještě mám? Tyto a další otázky se nám honí hlavou vždy, když se chystáme tvořit prezentace. Avšak i ze zdánlivě nudných podkladů se dá vytvořit poutavá prezentace, která si nejen ponechá informačně důležitou hodnotu, ale také dokáže udržet pozornost posluchačů!
Na trénink si s sebou vezměte notebook (s programem PowerPoint) a prezentaci, kterou jste připravovali. Budeme s ní pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet, jaké vizualizační možnosti PowerPoint nabízí.
Poznejte LEAN nástroje a principy prožitkovým způsobem
Štíhlá výroba a LEAN přístup nabízí způsob, jak se dívat na staré postupy nově.
Je to stejné, jako když jdete po městě, ve kterém bydlíte a ve kterém všechno dobře znáte. Víte o všem a o všech, a tak to ani nevnímáte. A pak najednou přijede návštěva odjinud a začne se ptát – co a jak a proč. A vy s překvapením zjistíte, že je možné vidět město ještě jinak, a divíte se, proč jste si tyto otázky již dávno nepoložili. Vždyť při pohledu zpět je až s podivem, že jste si toho nevšimli dřív.
Během semináře si postavíme výrobní linku na montáž dopravních prostředků. Prakticky si vyzkoušíme, co obnáší výroba řízená zákazníkem a jeho požadavky. Postupně přijdeme na to, jak je možné s našimi zdroji a omezeními vyhovět neskromným přáním zákazníka co nejlépe… Věřím, že budete sami překvapeni, až uvidíte, jak daleko je možné zajít.
Povězte to příběhem
Příběh nám usnadňuje zpracovat, pochopit a pamatovat si informace. Ano, tak jednoduchá je hlavní pravda skrytá za kouzlem jménem storytelling.
Připadá vám, že je vaše nabídka pro klienta kreativní a zajímavá? Vám možná, ale klient už slyšel jen při aktuálním výběrovém řízení deset podobných. Myslíte si, že kolegové budou vaši poradu vnímat už jen proto, jakými zásadními informacemi je nabitá? Jenže oni už sedí na poradě hodinu a za chvíli je čeká další. Pro ně je to jen další report, nudná zpráva o projektu.
Jak se s tím popasovat? Vyprávějte dobrý příběh. Dobrý příběh neprošumí, neunikne, nevypadne z paměti. Příběh zasáhne emoce, vytvoří plný obraz. Je srozumitelný, sdělný, zapamatovatelný.
Když už si s tím – ať je to cokoli: nabídka, prezentace, report – dáváte práci, když už se s tím „vyprávíte“, tak vyprávějte tak, abyste zasáhli.
Jak nepřijít o nejlepší pracovníky
Potřebujete si v týmu udržet určité zaměstnance a přemýšlíte, jaké máte možnosti a co Vám takový individuální přístup přinese? Máte zaměstnance, kteří jsou pro Vás nepostradatelní, ať kvůli unikátnímu know-how, nebo svými zkušenostmi? S nepostradatelnými zaměstnanci je důležité pracovat nadstandardně a vytvořit jim pro práci jedinečné podmínky. Zjistěte, co všechno můžete pro udržení a motivující hodnocení těchto lidí udělat, a vytvořte jim speciální rozvojový program na míru.
Uvěřitelná a autentická komunikace
Proto pracujeme s technikami, které vás naučí tuhle hru hrát. Správně vyjádřit to, co máme v hlavě. Tak, abychom měli v souladu slova, emoce a celé tělo. Budeme pracovat s takzvanými „komunikačními statusy“. Jejich pochopení vás povede k sebevědomější komunikaci. A navíc – vždy vás něco překvapí, něco s čím jste nepočítali – život je jedna velká improvizace. Jak ji využít ve svůj prospěch a nenechat se vyvést z míry?
Jak se vyvarovat chyb v úsudku
Schopnost rozhodnout se ve správný čas pro správnou věc je nejen pro váš osobní, ale také profesní život klíčová. Kvalita a důsledky našich rozhodnutí se projevují především ve strategických rozhodovacích procesech, kterým čelíme v praxi denně, a s kariérním růstem je tato schopnost stále důležitější. Stává se vám, že tvrdošíjně trváte na něčem, co vám už dávno přestalo dávat smysl? Pochopte své vlastní rozhodovací mechanismy a naučte se je ovlivňovat.
Ovládáte technologie, nebo ony vás?
Digitální technologie jsou dnes běžnou součástí našeho pracovního i osobního života.
Zdaleka nejde jen o počítače, mobilní telefony a tablety, ale také o herní konzole, chytré televize a další elektroniku. Všechny tyto nástroje nám můžou usnadnit práci a zvýšit efektivitu, nikdy bychom ale neměli dovolit, aby jakýmkoliv způsobem komplikovaly náš život. Jak tomu předcházet se dozvíte během workshopu digitálního detoxu. Pojďte s námi objevit užitečné praktiky, jak ovládnout technologie bez toho, aby ovládly ony nás.
Jak se zbavit trémy pomocí improvizačních technik
Pak přišel někdo, kdo o vystupování na pódiu nevěděl nic, a přesto byl boží? Přesvědčivý a magnetický. Dostal vás. Jak to možné? Vtip je v tom, že v prvním případě bylo prezentováno NĚCO a ve druhém člověk prezentoval SEBE. A skrze SEBE můžete ukazovat světu téměř COKOLIV. Jste autentičtí, a tím je vaše prezentace zpravidla velice přitažlivá pro publikum. Díky improvizačním technikám posílíte autenticitu a také se naučíte lépe zvládat trému.
Cesta k využití lidského potenciálu a vnitřních zdrojů
Revoluce ve vedení organizací
Zdokonalte svou paměť a schopnost se učit
Máte problémy se zapamatováním jmen? I když se snažíte, jde vám výuka cizího jazyka obtížně? Chtěli byste, aby vaše paměť byla přítelem, na kterého je spolehnutí? Existuje mnoho pomůcek a triků, které vám pomohou v trénování a následně efektivnější práci vaší paměti. Rozviňte díky radám profesionální trenérky právě své paměťové možnosti.
Trénink odhalování pravdy a lži v komunikaci
Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Přirozené a racionální vedení lidí
Zapojte podřízené do své práce a uvolněte tak vlastní kapacitu pro důležitější úkoly.
Díky správnému delegování významně posunete nejen svůj tým, ale také sebe osobně. Dáte šanci růst i lidem ze svého okolí, čímž jim dodáte vnitřní motivaci a posílíte jejich loajalitu. Vytvořte pravidla a systém, který vám umožní hodnotit delegované úkoly a získat jistotu, že jdete správným směrem.
Change management pro ty, kdo změny uvádějí do života
Hrnou se na vás ve firmě seshora inovace a změny a vy je musíte komunikovat dále? Na vymýšlení a řízení změn se příliš podílet nemůžete. Na vás je „jen“ to, abyste těmito změnami provedli svůj tým, abyste změnu uvedli do praxe. „Jen“ ale bývá velmi náročné a bez dobrého know-how, jak se změnou pracovat a co vlastně obnáší, často také končí neúspěšně. Přijďte se k nám naučit, jak o změně mluvit a jak zařídit, aby k ní lidé včetně vás měli pozitivní přístup.
Jak snížit stres a zlepšit pozornost
Mindfulness je technika vnímání přítomnosti. Jedná se o vědecky ověřenou metodu snižující stres, zlepšující pozornost a celkovou psychickou pohodu. Na západ od nás ji běžně používají firmy, vzdělávací i zdravotnické instituce. K nám přichází teprve v posledních letech. Pojďte vyzkoušet tuto novinku s Top Vision.
Bravurní zvládání nesnadných situací
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Jak efektivně zacházet s časovými kapacitami svými i svých kolegů
Jak ušetřit čas svůj i svých kolegů
Méně zkušení vedoucí s ním často skončí ve slepé uličce. Analyzujte si ve spolupráci s lektorem svůj tým a určíte si ta, jakými způsoby zadávat úkoly každému členovi týmu podle jeho individuality, a jakými způsoby konstruktivně poskytovat zpětnou vazbu na splnění úkolu.
Hloubkový trénink pro manažery a leadery
Pracujete na sobě, jste úspěšní, a přesto cítíte, že vám něco chybí? Možná své schopnosti nevyužíváte naplno. Možná vaše výsledky neodpovídají vynaloženému úsilí. Odhalte myšlenkové vzorce, které vás brzdí. Pronikněte do hloubky ke skrytým pocitům strachu či nejistoty. Díky intenzivnímu tréninku se zkušeným globálním leaderem pochopíte, jak co nejlépe využít vlastní potenciál v manažerské práci.
Compact know-how for a successful start
Are you preparing for the role of manager? Let the experience and advice of professionals lead you. You will find out how not to start, what not to say, how to make a good impression, how to win over your subordinates, and how to lead people. If you are afraid that you will not have authority, you will not be able to solve conflicts, or will have difficulties coping with pressure, you do not have to be. You will learn the basic rules which will ensure your success.
Jak se pozná moderní prezentace? Že diváci hltají každý slide!
Vzpomínáte na ten pocit marnosti, když kolega na poradě přepnul slide a objevil se další, prakticky identický, jen obsahoval ještě víc textu, nesrozumitelných grafů nebo jiných dat, která si ani nestihnete přečíst? A v zápatí svítila malá čísla ukazující, že jich ještě 20 zbývá?
Prezentace je velmi silný nástroj k podpoře vašich myšlenek, zanechání silného dojmu nebo k prodejnosti produktů, které nabízíte. Problém „standardních“ prezentací není v PowerPointu, ale ve způsobu, jak nad prezentacemi uvažujeme. Vytvářet poutavé prezentace je jednodušší, než si myslíte. Naučte se to a publikum bude vaše.
Na trénink si s sebou vezměte notebook (ideálně s programem PowerPoint) a prezentaci, kterou jste připravovali. Budeme s ní pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet, jak tvořit moderní prezentace.
Aneb mějte svůj projev pod kontrolou
Máme tendenci takzvaně kuňkat, hlas se nám chvěje, přeskakuje a mnohdy nás dostává do trapných situací. Naučte se dýchat přes bránici, osvojte si metody, které jsou základem pro silný a rezonující hlas. Mějte svůj projev pod kontrolou, ať už mluvíte k pár lidem, nebo k publiku se stovkami posluchačů. Využijte potenciál svého hlasu a nechte ho rozeznít prostorem.
Staňte se lídrem, který překonává vzdálenosti
Taktiky pro uzavření výhodného businessu
Chtěli byste dobře a kvalitně vést obchodní jednání? Díky tomuto tréninku můžete získat, případně zkvalitnit vlastnosti, které Vám pomohou ve vyjednávání a vedení jednání. Každý obchodník a manažer by měl vědět, jak se chovat při obchodním kontaktu, jaké využít obchodní strategie, a jak s nimi působit na různé typy lidí.
Na co musí myslet úspěšný manažer?
7 faktorů, které rozhodnou, zda uspějete v roli manažera
Máte přehled o tom, kdo má za co odpovědnost? Víte, komu můžete důvěřovat a na koho můžete delegovat významnější úkoly? Poskytujete autonomii lidem, kteří ví, co dělají, nebo jim v práci překážíte? Kurz vám představí základní aspekty práce manažera, v nichž můžete buď vyniknout, nebo vybuchnout.
Jak úspěšně vyjednat cenu v B2B obchodu
Protože dobré způsoby dělají dobré obchody
Nahlédněte do sálů konferencí s rautovými stoly, k pracovním večeřím o více chodech a setkávání se zahraničními partnery. Jaké je současné pojetí dress code? Tento trénink je bází pro vědomé a etické chování v kultivované společnosti.
Jak vést vzdělávací akce v 21. století
Potřebujete k ní zajímavý a lákavý design kurzu, který je zároveň velmi praktický. Známé jméno lektora, jemuž předchází dobrá pověst. Schopnost získat posluchače na svou stranu a udržet jejich pozornost. Vhodně zvolené metody vzhledem k charakteristice skupiny, bezchybně řízenou diskusi, tu nejvíce motivující zpětnou vazbu… Není toho málo. Ale není nemožné toho dosáhnout. Přijďte se stát profesionálním lektorem. Provedeme vás komplexním tréninkem lektorských dovedností od plánování přes realizaci až po vyhodnocení vzdělávací akce.
Change management pro ty, kdo změny vytvářejí
Naučte se plánovat změny tak, aby nevyšuměly
Už se vám někdy stalo, že změny, které jste plánovali, nedopadly podle vašich představ? Měly sporné výsledky, nebyly dobře přijaty, nepodařilo se je nikdy dokončit a vypilovat, nebo dokonce úplně vyšuměly? Pak nejste sami, takto dopadá velké množství nejrůznějších firemních změn. Můžete na poli change managementu přidat svůj příspěvek k řadě neúspěšných pokusů, nebo přijít k nám. Naučte se řídit změny efektivně.
Objevte svůj work-life balance
Koučovací technika pro manažery
Nemusíte ovládat veškeré manažerské techniky. Většinu manažerských situací zvládnete s technikou GROW
Jak vést pracovníky? Jak je motivovat? Jak přesvědčit podřízené a získat je na svou stranu? Jak účinně vyjednávat? Od manažera se očekává znalost různých technik vedení lidí. V kurzu vám představíme univerzální techniku GROW, která je velmi praktická a použitelná ve většině situací v práci manažera. Díky ní dokážete efektivně předávat informace, vést rozhovory s podřízenými nebo je koučovat.
Účinné asertivní a komunikační techniky
Máte nějaké komunikační zlozvyky? Musíte často sdělovat nepopulární opatření, kritiku nebo říkat jako odpověď „ne“? Jak v náročných situacích a při komunikaci s komplikovanými podřízenými zvládnout námitky a správně reagovat na manipulaci? Přinášíme vám intenzivní trénink náročných situací z praxe mistra pod vedením zkušené lektorky Lenky Bakové, která má s výrobou bohaté zkušenosti. Trénink je postavený na potřebách práce mistrů.
Jak se vyvarovat pracovních i společenských faux pas
Přesvědčte se o významu etikety v profesionálním i společenském životě. V rámci tohoto tréninku se ve vyváženém mixu nezbytné teorie a praxe formou nácviku modelových situací naučíte, jak úspěšně a bez stresu zvládat významné společenské akce i malá setkání. Získejte suverenitu a jistotu!
Získejte publikum na svou stranu
I nepopulární informace lze prezentovat úspěšně – buďte přesvědčiví za každé situace
Prezentace jsou vaším „denním chlebem“ a musíte odolávat kritickým námitkám? Prezentujete nepopulární informace, na které publikum reaguje odmítavě a podrážděně? Rozvíjejte své řečnické dovednosti, zdokonalte se v pohotové argumentaci a buďte přesvědčivý za každé situace!
Leadership pro pokročilé
Jsou techniky vedení lidí, která znáte a používáte při vedení a delegování, ty pravé? Ne vždy vám fungují? Cítíte, že máte rezervy? Chcete působit suverénněji a jistěji? Co udělat proto, abyste vedli tým k lepším výsledkům? Odpovědi nejen na takové otázky naleznete v tomto tréninku. Zároveň poznáte i zkušenosti dalších kolegů, získáte zpětnou vazbu a objevíte techniky nové.
Staňte se nepostradatelnou oporou svého šéfa
Asistentská práce klade vysoké nároky na profesionalitu. Vyžaduje reprezentativní vystupování, kultivované vyjadřování, vynikající organizační schopnosti a vysokou psychickou odolnost.
Kurz vám poskytne komplexní know-how pro úspěch na pozici asistenta/asistentky. Naučíte se vyvolat dokonalý první dojem, profesionálně komunikovat s různými typy lidí, organizovat si práci a čas. Staňte se skutečnou oporou svého šéfa.
Aneb zatočte s trémou a nervozitou
Nenechte trému, aby vás paralyzovala. Osvojte si metody, jak pocit nervozity dostat pod kontrolu. Tréma je zdravá a může mít i pozitivní vliv, zjistěte, jak z ní udělat svého přítele. Získejte díky praktickým cvičením sebedůvěru a naučte se před publikem vystupovat sebevědomě.
Jak ovládnout technologie a zjednodušit tím život sobě i svým kolegům
Počítač a telefon patří mezi vaši nejdůležitější výbavu. Umíte je však opravdu využívat na 100 %? Množství nástrojů, aplikací či online služeb vám může zjednodušit práci, usnadnit domlouvání schůzek, získávání kontaktů nebo organizaci téměř čehokoli. Jaké aplikace využívat a jak je ovládnout, i když nejste specialistkami na IT? S naší pomoci to zvládnete hned!
V ceně kurzu jsou video návody k nejlepším aplikacím pro vaši práci.
Trénink argumentačních dovedností
Umění argumentovat se odráží od našich osobnostních předpokladů a vloh. Někdo se v něm odjakživa cítí jako ryba ve vodě, pro jiného je strastí. Dá se tedy naučit? Můžeme se v argumentaci zlepšit? Lze se připravit na moment „zaskočení“, kdy nevím, co říci? Můžeme předcházet situacím „Já jsem ti to říkal.“? V oblasti komunikace, kam argumentace patří, jde trénovat všechno. Proto pokud jste se s argumentací „nenarodili“, přijďte se ji k nám naučit. Víme, co a jak trénovat, abyste pokroků v argumentaci dosáhli co nejdříve.
Nečistá argumentace jako nástroj manipulace a tlaku
Dostáváte se do nepříjemných situací v komunikaci? Míváte někdy pocit, že jste byli vmanipulováni do zbytečného postoje útoku či naopak obrany? Víte, jak se bránit nečisté argumentaci, a umíte ji včas rozpoznat? Nenechte se klamat a naučte se bránit řečnickým trikům svých kolegů či obchodních partnerů.
Aneb zkroťte svá gesta a naučte se mluvit pomocí těla
Dostaňte pohyby svého těla pod kontrolu. Můžete mít sice přichystanou působivou řeč, ale pokud ji nepodpoříte vhodnými gesty, publikum se bude cítit zmateně, místy až nepříjemně. Řeč a gesta jdou ruku v ruce. Nesmí se to s nimi přehánět, ale ani prkenný řečník nikoho nezaujme. Naučte se, v jakých situacích využít sílu neverbální komunikace a jak se pohybovat před publikem přirozeně.
Vyberte si a využijte ty nejvhodnější agilní metody pro vaši firmu
Agilní metody řízení jsou dnes hojně implementovány do firem různých odvětví a velikostí. Často je za tím snaha o vyšší efektivitu práce, rychlejší reakci na změny prostředí a nižší provozní náklady. Jak opravdu tento způsob řízení vypadá v praxi a jaké možnosti nabízí? Na kurzu si vše ukážeme a zkusíme na praktických příkladech z praxe. Najdeme pro vás také společně ten, který pro vás bude mít největší užitek. Řekneme si také, jak ho nasadit a na co si dát pozor. Kurz tematicky navazuje na úvodní kurz Základy agilního řízení. Na tento kurz tematicky navazuje kurz Agilní kouč.
Ušetřete čas při čtení i hledání informací
Dnešní doba nás zahrnuje množstvím informací a často je obtížné najít ty, jež skutečně potřebujeme. Seznamte se s databázemi a digitálními knihovnami, v nichž lze vyhledat spolehlivé informace ze všech oborů. Zjistěte, jak a kde informace vyhledávat, jak je třídit a naučte se v nich efektivně číst. Poznejte principy rychlého čtení a různé metody jeho nácviku a ověřte si, že i jednodenní trénink dokáže zlepšit váš výkon. Vyzkoušejte si také on-line trénink rychlého čtení ve výukové aplikaci Rozectise.cz – plný přístup v hodnotě 1 590 Kč je v ceně kurzu.
Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků
Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků
Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.
Umění vést neformální rozhovory
Potřebujete navodit dobrou atmosféru, začít rozhovor s neznámými lidmi nebo prolomit těžké mlčení? K tomu všemu se vám bude hodit „Small Talk“. Na mnoha pracovních pozicích je tato dovednost velkou výhodou a od určitého postavení na společenském žebříčku dokonce nutností. Málokdo však tuto dovednost umí dobře využívat a dále rozvíjet. Žádné obavy, nezávazné komunikaci se lze naučit v relativně krátkém čase.
How do you know that a presentation is modern? The audience loves every slide!
Přestaňte sami sobě překážet!
Co když veškeré překážky, na které narážíte, nejsou vnější, ale vnitřní? Co když vás ve skutečnosti limituje pouze vaše mysl, která vám říká, co je a co není možné? Zbavte se všech omezení, která se nacházejí pouze ve vaší hlavě.
Máte pocit, že sabotujete své vlastní štěstí? Pravděpodobně jste tak naprogramovaní. Přeprogramujte se na úspěch! K tomu, abyste byli úspěšní, stačí začít myslet jako úspěšní lidé. Paralyzují vás pochybnosti? Přestaňte je poslouchat. Nalaďte se na svou vnitřní moudrost a nechte se jí vést.
Aneb lekce správné artikulace a rozmlouvání
Naučte se efektivně rozmlouvat a mluvte tak, aby vám diváci rozuměli. Přestaňte kuňkat. V lekci si procvičíme řadu jazykolamů, které pomohou uvolnit mluvidla. Zaměříme se na problematická slova a naučíme se klást důraz na důležité výrazy ve větách. Ovládněte své mluvní tempo a osvojte si metody správné artikulace.
Cesta k efektivitě a osobní výkonnosti
Jak vytvořit efektivní projektový tým
Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž váš projektový tým dokáže zázraky. Získejte osvědčené tipy pro svou praxi a vyzkoušejte si své schopnosti v praktických cvičeních.
Rychlý a funkční způsob pro řešení konfliktů
Mediace je pevně strukturovaný komunikační proces s využitím specifických komunikačních technik
Pokud se zajímáte o možnosti smírného řešení sporů, pracujete v oblasti komunikace nebo často vyjednáváte a chcete si rozšířit své znalosti, seznámíme Vás s mediací a naučíme vás, jak správně používat mediační techniky při vyjednávání a zvýšit tak své šance na úspěch.
Clear, decisive, and persuasive communication
Is communication part of your professional life? Would you like to be able to communicate in a persuasive way, with authority, but politely? Gain the necessary confidence and learn to state your argument, defend your opinion, and solve conflicts. Suitable communication will positively affect your relationships and you will not be surprised by any situation - whether it is a meeting, presentation, job interview or a debate with your boss.
Protože lidé si zapamatují, jak se s vámi cítili
Vztahy sice budujeme dlouhodobě, ale mnoho ovlivní první dojem a naše vystupování, které bychom měli mít pod kontrolou, chceme-li být úspěšní. Jaký význam má v dnešní době etiketa a její pravidla? Získejte použitelné a praktické informace, jak se korektně chovat tam, kde se nejčastěji pohybujete. Žádné diplomatické protokoly, ty většinou nepotřebujete. Osvojte si zdvořilostní návyky, které naplňují jediný zákon etikety – zákon společenské významnosti. Trénink vás provede běžnými situacemi v kanceláři, při obchodních jednáních a také ve společnosti: představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárny, divadla a vše, co vás zajímá a co potřebujete.
Výbava, bez které se agilní kouč neobejde
Do agilních organizací hierarchické struktury nepatří. Vrcholoví manažeři ustupují do pozadí a vzniká potřeba agilních koučů
Zajímá vás, kdo je to agilní kouč a co dělá? Je vůbec potřeba? Možná se jím chcete nebo plánujete stát. Odpovědi na tyto otázky skrývá kurz Agilní kouč, přibližující taje a důležitost této role. Konkrétně a prakticky si ukážeme, co v praxi být agilním koučem obnáší, na co by si měl dát pozor a bez čeho se neobejde. Důraz je kladen na praktickou stránku věci a detaily. To znamená, že si vše z teorie vyzkoušíme na konkrétních příkladech z praxe. Kurz tematicky navazuje na kurz Agilní metody řízení.
Zvládání náročných pracovních situací
Change management pro všechny, kteří prochází změnou
Mění se váš život rychleji, než je zdravé? Nedokážete se zastavit? Cítíte se být stále ve vleku jiných? Stojíte na prahu něčeho nového? Rozhodujete se a bojíte se udělat krok do neznáma? Naučíme vás, jak se vypořádat se změnami, které do našeho života běžně přicházejí, jsou zvané i nezvané. Naučíte se, jak za nimi nacházet ukryté „bohatství“ a jak ho integrovat do života, růst a moudřet.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.