Top vision

czen

Profesionální asistentka manažera s certifikátem

11 990 Kč14 508 Kč s DPH11 990 Kč14 508 Kč s DPH

Lenka Kolajová

Profesionální asistentka manažera s certifikátem
Lenka Kolajová, Psycholožka, terapeutka a trenérka soft skills

Buďte oporou manažera i pracovního týmu

6. - 7. 6. 2024garantovaný termínPraha 1
Pro všechnyCertifikace IES

Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.

Program

1. den 09:00-16:30

Role asistentky a zásadní předpoklady pro úspěšný výkon profese

  • Profesní role kontra osobní role správné asistentky
  • Vlastnosti a dovednosti efektivní asistentky
  • Profesionální image asistentky

Typologie osobnosti a komunikační strategie

  • Jak chápat jiné lidi
  • Umění komunikace s nadřízenými i podřízenými
  • Komunikační strategie podle typů osobnosti

Efektivní spolupráce

  • Management vztahů, navazování kontaktu
  • Kvalifikovaná asistence, vymezení kompetencí
  • Optimální spolupráce s manažerem a kolegy
  • Šéf muž, šéf žena
  • Organizace sekretariátu
  • Písemná komunikace
2. den 09:00-16:30

Komunikační techniky a umění jednat s lidmi

  • Péče o návštěvy a důležitá pravidla etikety
  • Small talk aneb umění lehké konverzace 
  • Profesionální vedení telefonického rozhovoru
  • Pohotová argumentace a profesionální komunikace
  • Asertivní dovednosti a techniky

Time management

  • Organizování aktivit a rozložení v čase
  • Určování priorit
  • Účinné tipy pro efektivní práci s časem

Náročné situace v praxi asistentky

  • Nároční lidé
  • Konfliktní situace
  • Zvládání obtížných úkolů 

Co mi trénink přinese?

  • naučíte se profesionálně komunikovat s nadřízenými i podřízenými, klást otázky i telefonovat
  • osvojíte si umění lehké společenské konverzace i pravidla péče o návštěvy
  • poznáte, jaká je vaše role při týmové spolupráci, jaké jsou vaše přednosti a co můžete zlepšit
  • posílíte své sebevědomí, důvěryhodnost a schopnost profesionálního vystupování
  • obdržíte užitečnou zpětnou vazbu od zkušené psycholožky a expertky na soft skills
  • vaše znalosti prověří závěrečný test, úspěšné absolventky získají mezinárodní certifikát IES

Komu je trénink určený?

  • asistentkám manažerů, které chtějí rozšířit své kompetence
  • začínajícím office manažerkám

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,16 Celkový dojem z kurzu

94 %

Uplatnění poznatků v praxi

91 %

Akci bych doporučil známým

Naprostá spokojenost! Profesionální výklad podložený příklady z praxe, který upoutal po celou dobu pozornost. Příjemné vystupování a ochota naslouchat. Milý a ochotný personál, výborný catering. Příjemné prostředí v hezkém místě Prahy. Moc ráda se vrátím.

Ivana Koudelková, ŠKO-ENERGO, s.r.o.

Poutavě vyložené téma, velmi příjemná lektorka s pestrou zásobou příkladů. Vše pojato poutavou a zábavnou formou. Dokonalé =)

Taťána Laiblová, ŠKO-ENERGO, s.r.o.

Velmi přínosný kurz, nenudila jsem se ani chvíli. byla jsem naprosto spokojena.

Michaela Kulhánková, Vitesco Technologies Czech Republic s.r.o.

Kurz byl velmi přínosný, lektorka velmi příjemná a zábavná.

Kristýna Janková, Vitesco Technologies Czech Republic s.r.o.

Témata a poznatky lze uplatnit jak v profesním tak osobním životě. Hezké příklady ze života. Velmi příjemný a srozumitelný projev lektorky po celou dobu kurzu.

Andrea Táborská, JRD Property s.r.o.

Nízký počet účastníků. Poskytnuté materiály. Úžasná lektorka - rady ne je po pracovní stránce, ale i do života.

Jana Zálešáková, Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR

Akce mě potěšila novými věcmi osobně i profesně, obohatilo mě to. Zajímalo mě vše. Velice inspirativní.

Barbora Nová, Home Credit International, a.s.

Množství příkladů ze života, na kterých lektorka prezentovala konkrétní témata. Zároveň mě velice bavily doprovodné testy, ke kterým nám lektorka poskytla i odborný komentář.

Eva Grnjak, Thermo Fisher Scientific Brno, s.r.o.

Akci jsem si opravdu užila - výborná organizace, sympatické "spolužačky" a velmi příjemná, profesionální a znalá lektorka. Ráda bych se zúčastnila další akce.

Lucie Andrášíková, Erste Group Shared Services

Akce mě potěšila lidmi, lektorem, příjemnou atmosférou a prostředím. Zkušenosti se budu snažit využít v praxi.

Pavla Hajduchová, TNT Express Worldwide, spol. s r.o.

Lektor

Lenka Kolajová

Lenka Kolajová

Psycholožka, terapeutka a trenérka soft skills

Zvu vás na seminář s příjemnou atmosférou, s možností zabývat se vašimi konkrétními pracovními situacemi, ve kterých si nejste zcela jisty svým profesionálním řešením.

Jak jste se ke vzdělávání dostala?Od 16 let jsem chtěla studovat psychologii a podílet se na tom, aby si lidé dokázali k sobě najít cestu plnou pochopení a vzájemné tolerance. Cesta za vysněným oborem byla dlouhá a plná překážek, ale nakonec se povedla a dnes patřím k lidem, kteří svou práci milují. Vystudovala jsem jednooborovou psychologii na Karlově univerzitě. Celoživotní vzdělávání, včetně různých výcviků, je nedílnou součástí mého profesního života. Kde jste načerpala nejvíce zkušeností? Celkově působím v oboru více než 25 let. Na počátku kariéry jsem se věnovala léčbě závislostí v Bohnicích. Následovala firemní praxe v HR, poté jsem se jako lektorka, poradkyně a koučka dostala do různých společností výrobních a finančních, ale i do státních institucí.V současnosti mám vlastní poradenskou a psychoterapeutickou praxi. Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením? Vždy se snažím nejprve vytvořit atmosféru bezpečí pro účastníky kurzů, prostředí tolerance k našim individualitám. Vycházím z potřeb konkrétních lidí. Snažím se probírané téma aplikovat co nejkonkrétněji na jejich vlastní zkušenosti a situace, které potřebují a chtějí řešit. Vždy jde o vzájemnou spolupráci při zachování úcty, respektu a upřímného zájmu. Jakými projekty byste se chtěla pochlubit? Česká pojišťovna - projekt Já očima zákazníka - vytvoření celého klientského přístupu pracovníků v první linii ke klientůmMoneta - Money bank - zvládání stresu a zátěžeDr. MAX - náročné manažerské rozhovory a zvládání zátěžeCertifikovaný kurz pro profesionální asistentkyCertifikované kurzy MPSV A MŠMT - stress management Projekty Vzdělávejte se a Pracovní návykyNezávislá expertka v týmu mezinárodních expertů v projektu PhareAutorka 3 e-learningových kurzů na témata: komunikace, vedení a řízení lidí a týmová spolupráce.V roce 2006 jsem vydala v nakladatelství Grada Publishing knihu Týmová spolupráce. Jakým tématům rozvoje se věnujete? Všemu, co souvisí s lidmi a jejich vzájemnou interakcí. Mými tématy jsou komunikace, vedení a řízení, asertivita, manipulace, motivace, time management, zvládání stresu a zátěže, typologie, seberozvoj, řešení konfliktů, prezentační dovednosti, zvládání náročných situací i lidí apod. Vždy jde jen o to, jak se marketingově téma pojme a nazve, ale základem je psychologie.  

Lektor

Lenka Kolajová

Lenka Kolajová

Psycholožka, terapeutka a trenérka soft skills

Zvu vás na seminář s příjemnou atmosférou, s možností zabývat se vašimi konkrétními pracovními situacemi, ve kterých si nejste zcela jisty svým profesionálním řešením.

Jak jste se ke vzdělávání dostala?Od 16 let jsem chtěla studovat psychologii a podílet se na tom, aby si lidé dokázali k sobě najít cestu plnou pochopení a vzájemné tolerance. Cesta za vysněným oborem byla dlouhá a plná překážek, ale nakonec se povedla a dnes patřím k lidem, kteří svou práci milují. Vystudovala jsem jednooborovou psychologii na Karlově univerzitě. Celoživotní vzdělávání, včetně různých výcviků, je nedílnou součástí mého profesního života. Kde jste načerpala nejvíce zkušeností? Celkově působím v oboru více než 25 let. Na počátku kariéry jsem se věnovala léčbě závislostí v Bohnicích. Následovala firemní praxe v HR, poté jsem se jako lektorka, poradkyně a koučka dostala do různých společností výrobních a finančních, ale i do státních institucí.V současnosti mám vlastní poradenskou a psychoterapeutickou praxi. Jaký je Váš přístup k tréninkům a školením? Vždy se snažím nejprve vytvořit atmosféru bezpečí pro účastníky kurzů, prostředí tolerance k našim individualitám. Vycházím z potřeb konkrétních lidí. Snažím se probírané téma aplikovat co nejkonkrétněji na jejich vlastní zkušenosti a situace, které potřebují a chtějí řešit. Vždy jde o vzájemnou spolupráci při zachování úcty, respektu a upřímného zájmu. Jakými projekty byste se chtěla pochlubit? Česká pojišťovna - projekt Já očima zákazníka - vytvoření celého klientského přístupu pracovníků v první linii ke klientůmMoneta - Money bank - zvládání stresu a zátěžeDr. MAX - náročné manažerské rozhovory a zvládání zátěžeCertifikovaný kurz pro profesionální asistentkyCertifikované kurzy MPSV A MŠMT - stress management Projekty Vzdělávejte se a Pracovní návykyNezávislá expertka v týmu mezinárodních expertů v projektu PhareAutorka 3 e-learningových kurzů na témata: komunikace, vedení a řízení lidí a týmová spolupráce.V roce 2006 jsem vydala v nakladatelství Grada Publishing knihu Týmová spolupráce. Jakým tématům rozvoje se věnujete? Všemu, co souvisí s lidmi a jejich vzájemnou interakcí. Mými tématy jsou komunikace, vedení a řízení, asertivita, manipulace, motivace, time management, zvládání stresu a zátěže, typologie, seberozvoj, řešení konfliktů, prezentační dovednosti, zvládání náročných situací i lidí apod. Vždy jde jen o to, jak se marketingově téma pojme a nazve, ale základem je psychologie.  

Termíny konání

 TermínČasMístoZáruka konáníCena
6. - 7. 6. 2024
Čt, Pá
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37 11 990 Kč14 508 Kč s DPH
16. - 17. 9. 2024
Po, Út
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37 11 990 Kč14 508 Kč s DPH

6. - 7. 6. 2024

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

garantovaný termín

11 990 Kč
14 508 Kč s DPH

16. - 17. 9. 2024

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

11 990 Kč
14 508 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Certifikát IES
Po úspěšném absolvování získáte mezinárodní certifikát od International Education Society.

Podmínkou získání certifikátu je absolvování dvoudenního tréninku a úspěšné složení závěrečného testu.

Prestižní mezinárodní certifikát v hodnotě 60EUR bez DPH získáte v ceně kurzu.

Certifikovaný kurz
Kompletní podmínky pro získání certifikátu

Vzdělávací program Profesionální asistentka manažera s certifikátem je završen získáním mezinárodně uznávaného certifikátu, jehož garantem je společnost International Education Society (www.ies-info.com), která se specializuje na certifikaci vzdělávacích subjektů a programů. V případě získání certifikátu budete automaticky zařazen/a do databáze držitelů certifikátu společnosti IES.

Podmínkou získání certifikátu je absolvování dvoudenního tréninku a úspěšné složení závěrečného testu, který koresponduje s obsahovou náplní tréninku. Test se píše na konci tréninku.

Mezinárodně platný certifikát, v případě úspěšného složení testu, obdržíte nejpozději do 60 dní ode dne absolvování tréninku.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Profesionální asistentka manažera s certifikátem
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
11990

Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Lenka Kolajová
Top Vision s.r.o.
nahoru