Schválení účasti na kurzu
MISTR je pozice mezi dvěma „mlýnskými“ kameny – jedním kamenem je vyšší vedení se svými požadavky a druhým kamenem je pracovní tým, který má své potřeby
Pro členy managementu je mistr jedním z nich. Předpokládají, že ví, kam firma směřuje, a že pracuje na tom, aby jeho tým podával výsledky v nejvyšší možné kvalitě. Pro členy svého týmu je mistr tváří firmy. Má jejich důvěru, že se o ně postará, vytvoří pro ně kvalitní pracovní prostředí a bude trvale prosazovat jejich požadavky. Ale také očekávají, že jim mistr vysvětlí, proč se všechno děje tak, jak se to děje, kam to směřuje a jaký to má smysl. V kurzu se budeme zabývat každodenní náplní práce mistra – co za mistra nikdo jiný nemůže udělat a jak dlouhodobě ve zdraví zvládat tuto náročnou práci.
Co mi trénink přinese?
-
naučíte se vědomě orientovat na budoucnost – aby příští rok byl v práci světlejší
-
na základě zkušeností si uvědomíte možnosti a zákonitosti ovlivňování lidí
-
pochopíte důležité souvislosti při řízení každodenního pracovního vztahu
-
budete umět pracovat s očekáváními obou „kamenů“ a budete schopni jejich očekávání naplnit
-
vyzkoušíte si, jak si nastavit rovnováhu mezi vstřícností a vyžadováním
-
použijete v nácviku „modelové“ postupy zpětné vazby a hlavně uvidíte jejich praktické využití pro odpověď na otázky: Zasáhnout, nebo nezasáhnout? Poradit řešení, nebo nechat pracovníka, aby ho hledal sám?
-
Dozvíte se, co dělat v kolizních situacích – jak reagovat, když je konflikt za dveřmi
Komu je trénink určený?
-
mistrům výrobních týmů, mistrům dílny, stavebním mistrům
-
vedoucím pracovních kolektivů