Top vision

czen

Jak se stát skutečným mistrem komunikace

Termín a místo konání bude upřesněno.

Jak se stát skutečným mistrem komunikace

Jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace

Termín a místo konání bude upřesněno.
Pro všechny

Zvládání námitek, argumentačních oříšků i konfliktů důstojně a bez obav

Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem.

Program

1. den 09:00-16:30

„Líná huba, holé neštěstí“

  • co vše ovlivňuje průběh komunikace
  • umění naslouchat
  • kdy se nebát promluvit a jak zařídit, aby byl váš hlas slyšet
  • komunikace z pohledu rovnováhy rolí – kdy a proč poučujeme, jsme racionální nebo dětsky naivní

„Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá“

  • úloha emocí – práce s vlastními emocemi i s pocity komunikačního partnera
  • způsoby pozitivní komunikace
  • racionalita vs. emocionalita
  • řeč těla – význam neverbální komunikace
2. den 09:00-16:30

 „Mluviti stříbro, mlčeti zlato“

  • jak předcházet konfliktům a jak poznat varovné signály
  • problém, nebo spor
  • jak přijímat námitky a jak se s nimi vypořádat
  • umění argumentace – buďte přesvědčiví

Asertivita není agresivita

  • dokonalá příprava vs. čistá improvizace
  • techniky zpětné vazby v komunikaci
  • asertivní pravidla v praxi aneb trénink asertivních technik
  • trénink komunikačních dovedností na konkrétních situacích z vaší praxe

Co mi trénink přinese?

  • osvojíte si důležité návyky a dovednosti, díky nimž bude vaše komunikace úspěšnější
  • vyzkoušíte si práci s argumenty, zpětnou vazbou i s emocemi, abyste nové poznatky uměli používat v praxi
  • trénink modelových situací vám umožní odhalit chyby a pracovat na jejich nápravě
  • objevíte cestu k vyrovnané a efektivní komunikaci, což posílí vaši sebejistotu
  • díky efektivní komunikaci zlepšíte své vztahy na pracovišti i doma

Komu je trénink určený?

  • všem, kdo pracují s lidmi a chtějí zlepšit své komunikační dovednosti

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,08 Celkový dojem z kurzu

93 %

Uplatnění poznatků v praxi

94 %

Akci bych doporučil známým

Akce byla plná věcných příkladů. Teoretické bloky byly vhodně prokládány praktickými cvičeními. Vřele mě potěšil pozitivní náboj přednášející.

Jana Rejentová, Kingspan a.s.

Líbil se mi celkový rozsah kurzu, který byl perfektně ucelen a rozvržen.

Petr Heinriche, Československá obchodní banka, a. s.

Odnáším si strašně moc - děkuji!

Tomáš Brhel, Solar Turbines EAME s.r.o.

Líbilo se mi, že kurz byl orientovaný na praxi.

Petr Dimitrov, Masarykova univerzita

Potěšil mě super kolektiv a celkově se mi líbila atmosféra, která na kurzu panovala.

Petra Jelínková, Regionální rada regionu soudržnosti Jihozápad

Účastníci byli otevření, paní lektorka vstřícná a ochotná přiblížit a vysvětlit problematiku.

Ivan Goubej, CGI IT Czech Republic s.r.o.

Kurz mě potěšil nevtíravou konkrétností, tím že byl ze života a nenudil. Nemusel jsem se nutit k soustředění. Zjistil jsem, že toho bude ještě hodně třeba vylepšit.

Robert Pala, Raiffeisen stavební spořitelna a.s.

Potěšilo mě, že tato vzdělávací akce nebyla pouze teoretické školení. Lektor měl praxi s probíranou tématikou a výuku přizpůsobil našim potřebám.

Marek Frelich, Honeywell, spol. s r.o. - HTS CZ o.z.

Líbila se mi celková atmosféra této vzdělávací akce. Zajímavý byl i přístup a vedení lektorky.

Marcel Matula, Edwards, s.r.o.

Nejvíce mě potěšila otevřená komunikace všech zúčastněných.

Mária Hudecová, NAFTA a.s.

Termíny konání

Termín a místo konání bude upřesněno.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

20 úspěšných let
na trhu

Jak se stát skutečným mistrem komunikace
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36a18600
9990

Zvládání námitek, argumentačních oříšků i konfliktů důstojně a bez obav

Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
nahoru