Top vision

Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích

4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Lze absolvovat také onlinePorovnat
Hana Ondráčková

Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích
Hana Ondráčková, Lektorka, HR konzultantka a koučka

Bravurní zvládání nesnadných situací

3. 3. 2021garantovaný termínOnline
Pro všechnyKurz je možné absolvovat také online
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa
Kurz je možné absolvovat také online

Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.

Program

09:00-16:30

Vaše nesnadné situace

  • Jak dochází k napětí a čím vrcholí
  • Pět přístupů k řešení konfliktů
  • Test Vašeho chování v konfliktní situaci
  • Trénink ve dvojicích s pozorovatelem procesu a stresu 

Typický průběh eskalace situace

  • Fáze potenciální opozice
  • Komunikace, komunikační šumy a nedostatek či přebytek informací
  • Vnímání a personalizace
  • Typy vyjednávání v konfliktu (poziční, principiální, zásadové, soupeřivé a kooperativní)

Účinná obrana při vzniklém konfliktu

  • Spouštěcí mechanismy konfliktů
  • Typy a role v konfliktu
  • Způsoby řešení konfliktů a jejich charakteristiky
  • Použití vhodných a méně vhodných formulací
  • Jak docílit přesvědčivosti

Co mi trénink přinese?

  • Naučíte se rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení
  • Vyzkoušíte si na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování
  • Dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace
  • Získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu

Komu je trénink určený?

  • Všichni, kdo chtějí lépe zvládat konfliktní komunikační situace

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,21 Celkový dojem z kurzu

90 %

Uplatnění poznatků v praxi

92 %

Akci bych doporučil známým

Nejcennější byly praktické příklady a modelové situace se získáním zpětné vazby a následujícím rozborem.

Tomáš Gottwald, Aperam Stainless Services & Solutions CZ, s.r.o.

Tato vzdělávací akce mě potěšila odboným přístupem a praktickými ukázkami.

Ladislava Rubínová, Syngenta Czech s.r.o.

Lektor

Hana Ondráčková

Hana Ondráčková

Lektorka, HR konzultantka a koučka

Jako HR konzultantka, lektorka a koučka těžím ze své více než 23leté zkušenosti z firem různých oborů. Pracovala jsem 8 let jako HR ředitelka Moravia Propag, personální manažerka ve společnosti Computer Press nebo specialistka lidských zdrojů v Home Creditu. Nejvíce si vážím znalostí spojených s rozvojem a výkonem lidí. Působila jsem také jako lektorka manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Teoretická východiska pro svou profesní činnost jsem získala mj. při studiu magisterského celostního oboru sociální pedagogiky se zaměřením na psychologii, vzdělávání dospělých a sociologii. Ve své praxi se opírám o diagnostické a psychologické techniky, vizualizační techniky, také o certifikovaný výcvik trenéra trenérů u OTC v Olomouci, výcvik kouče u Koučink centra v Praze, či dovednosti osobní diagnostiky získané u mezinárodní společnosti Thomas International.

Termíny konání

 TermínČasMístoZáruka konáníCena
3. 3. 2021
St
09:00 - 16:30 hod.Online  4 990 Kč6 038 Kč s DPH

3. 3. 2021

09:00 - 16:30 hod.

Online,

garantovaný termín

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Vzdělávání nás baví :-) A co vás?

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

19 úspěšných let
na trhu

Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích
Online
Online
4990

Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru