Schválení účasti na kurzu
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Co mi trénink přinese?
- Naučíte se rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení
- Vyzkoušíte si na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování
- Dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace
- Získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu
Komu je trénink určený?
- Všichni, kdo chtějí lépe zvládat konfliktní komunikační situace