Top vision

czen

Notice: Undefined index: user_porovnani in /var/www/webtv/pages/akce/akce_detail.php on line 144

Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích

4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Veronika Štroblová

Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích
Veronika Štroblová, Lektorka soft skills, psychoterapeutka, koučka, odbornice v oblasti mezilidské komunikace

Bravurní zvládání nesnadných situací

Pro všechny

Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.

Program

09:00-16:30

Vaše nesnadné situace

  • Jak dochází k napětí a čím vrcholí
  • Pět přístupů k řešení konfliktů
  • Test Vašeho chování v konfliktní situaci
  • Trénink ve dvojicích s pozorovatelem procesu a stresu 

Typický průběh eskalace situace

  • Fáze potenciální opozice
  • Komunikace, komunikační šumy a nedostatek či přebytek informací
  • Vnímání a personalizace
  • Typy vyjednávání v konfliktu (poziční, principiální, zásadové, soupeřivé a kooperativní)

Účinná obrana při vzniklém konfliktu

  • Spouštěcí mechanismy konfliktů
  • Typy a role v konfliktu
  • Způsoby řešení konfliktů a jejich charakteristiky
  • Použití vhodných a méně vhodných formulací
  • Jak docílit přesvědčivosti

Co mi trénink přinese?

  • Naučíte se rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení
  • Vyzkoušíte si na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování
  • Dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace
  • Získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu

Komu je trénink určený?

  • Všichni, kdo chtějí lépe zvládat konfliktní komunikační situace

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,16 Celkový dojem z kurzu

90 %

Uplatnění poznatků v praxi

92 %

Akci bych doporučil známým

Nejcennější byly praktické příklady a modelové situace se získáním zpětné vazby a následujícím rozborem.

Tomáš Gottwald, Aperam Stainless Services & Solutions CZ, s.r.o.

Tato vzdělávací akce mě potěšila odboným přístupem a praktickými ukázkami.

Ladislava Rubínová, Syngenta Czech s.r.o.

Lektor

Veronika Štroblová

Veronika Štroblová

Lektorka soft skills, psychoterapeutka, koučka, odbornice v oblasti mezilidské komunikace

Rozvoji soft skills se věnuji od roku 2009. Na trénincích kladu důraz na nedirektivní vedení, sebezkušenost a humor. Umím nadchnout, motivovat, otevřít problémy v bezpečné atmosféře a najít společně s účastníky efektivní řešení. Zajímám se o zpětnou vazbu. Pracovala jsem také jako lektorka anglického jazyka, lektorka pro záchranný prapor AČR, pracovnice Linky důvěry v Centru krizové intervence a lektorka primární prevence. Vystudovala jsem jednooborovou psychologii na katedře psychologie FF UP. Školím jak v českém, tak i anglickém jazyce. Úspěšně jsem složila zkoušky z anglického jazyka dle standardů NATO STANAG 6001 – stupeň 3 a také The First Certificate na Cambridge University. Absolvovala jsem výcvik v krizové intervenci a metodologie pro lektory.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
5. 9. 2022
Po
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/374 990 Kč6 038 Kč s DPH

5. 9. 2022

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

20 úspěšných let
na trhu

Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
4990

Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Máte 1 kurz vložený do porovnávače.

nahoru