Top vision

czen

Profesionální zákaznická péče

4 990 Kč6 038 Kč s DPH4 990 Kč6 038 Kč s DPH4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Jitka Patríková

Profesionální zákaznická péče
Jitka Patríková, Konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

Postarejte se o klientovu spokojenost

16. 4. 2020
12. 5. 2020
Brno
Ostrava
Pro všechnyNovinka
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout.

Chtěli byste mít spokojenější klienty? Rádi byste zlepšili své komunikační dovednosti? Rádi byste si odhalili své komunikační zlozvyky? Zjistili jak na různé typy klientů? Důležitým faktorem spokojenosti je profesionální péče a způsob řešení jejich požadavků. Zákaznická zkušenost se významně podílí i na celkovém vnímání společnosti a služby. Proto profesionální komunikace konzultantů je jednou z klíčových faktorů loajality zákazníků. Profesionální operátor by měl být schopný navazat kontakt s klientem, vytvořit dobrý první první dojem, zmapovat potřeby zákazníky a vyřešit jeho požadavek. Na tomto kurzy si kromě těchto dovednostní naučíte i to, jak reagovat při náročnější situacích, zvládání klientům v emocích, když řeší své stížnosti nebo reklamace.

Program

9:00 - 16:30

Zaměřeno na zákazníky

  • zákazníci (interní, externí) jejich význam
  • očekávání zákazníků a momenty pravdy
  • vymezení obtížných situací v praxi účastníků

Zásady efektivní komunikace se zákazníky

  • význam prvního dojmu
  • vhodné/nevhodné výrazy
  • přesvědčivá mimoslovní komunikace

Profesionální struktura rozhovoru

  • profesionální zahájení hovoru
  • analytická fáze – vedení hovoru efektivními otázkami
  • návrh řešení a přesvědčivá argumentace
  • pozitivní závěr rozhovoru

Náročné situace v rozhovoru

  • jak zklidnit rozčílené zákazníky
  • empatická asertivita v řešení náročných situací a obrana proti manipulaci
  • účinné tipy pro zvládání stresových situací v praxi

Aplikace do praxe účastníků

  • nejčastější chyby a jak jim předejít
  • nácvik reálných situací z praxe

Co mi trénink přinese?

  • zlepšíte se v profesionální komunikaci se zákazníky
  • naučíte se používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
  • procvičíte si základní typy rozhovorů v modelových situací
  • získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech

Komu je trénink určený?

  • pracovníkům ve službách zákazníkům
  • konzultantům call center, informačních center, …
  • pracovníkům reklamačních oddělení
  • technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi

Lektor

Jitka Patríková

Jitka Patríková

Konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

6Absolvovala studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých. Zkušenosti z oblasti vzdělávání dále získávala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Pracovní zkušenosti získala v ČSA, kde pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska. Další prací prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant. Od roku 2001 působí jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Je členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF). Specializuje se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.

Lektor

Jitka Patríková

Jitka Patríková

Konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

6Absolvovala studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých. Zkušenosti z oblasti vzdělávání dále získávala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Pracovní zkušenosti získala v ČSA, kde pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska. Další prací prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant. Od roku 2001 působí jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Je členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF). Specializuje se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.

Lektor

Jitka Patríková

Jitka Patríková

Konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

6Absolvovala studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých. Zkušenosti z oblasti vzdělávání dále získávala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Pracovní zkušenosti získala v ČSA, kde pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska. Další prací prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant. Od roku 2001 působí jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Je členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF). Specializuje se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
16. 4. 2020
Čt
9:00 - 16:30 hod.Brno 4 990 Kč6 038 Kč s DPH
12. 5. 2020
Út
9:00 - 16:30 hod.Ostrava 4 990 Kč6 038 Kč s DPH
3. 6. 2020
St
9:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/374 990 Kč6 038 Kč s DPH

16. 4. 2020

9:00 - 16:30 hod.

Brno,

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

12. 5. 2020

9:00 - 16:30 hod.

Ostrava,

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

3. 6. 2020

9:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Profesionální zákaznická péče
Brno
Hudcova 367/78Brno
4990

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout.

Chtěli byste mít spokojenější klienty? Rádi byste zlepšili své komunikační dovednosti? Rádi byste si odhalili své komunikační zlozvyky? Zjistili jak na různé typy klientů? Důležitým faktorem spokojenosti je profesionální péče a způsob řešení jejich požadavků. Zákaznická zkušenost se významně podílí i na celkovém vnímání společnosti a služby. Proto profesionální komunikace konzultantů je jednou z klíčových faktorů loajality zákazníků. Profesionální operátor by měl být schopný navazat kontakt s klientem, vytvořit dobrý první první dojem, zmapovat potřeby zákazníky a vyřešit jeho požadavek. Na tomto kurzy si kromě těchto dovednostní naučíte i to, jak reagovat při náročnější situacích, zvládání klientům v emocích, když řeší své stížnosti nebo reklamace.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru