Top vision

czen

Profesionální zákaznická péče

Termín a místo konání bude upřesněno.

Profesionální zákaznická péče

Postarejte se o klientovu spokojenost

Termín a místo konání bude upřesněno.
Pro všechnyNovinka
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout.

Chtěli byste mít spokojenější klienty? Rádi byste zlepšili své komunikační dovednosti? Rádi byste si odhalili své komunikační zlozvyky? Zjistili jak na různé typy klientů? Důležitým faktorem spokojenosti je profesionální péče a způsob řešení jejich požadavků. Zákaznická zkušenost se významně podílí i na celkovém vnímání společnosti a služby. Proto profesionální komunikace konzultantů je jednou z klíčových faktorů loajality zákazníků. Profesionální operátor by měl být schopný navazat kontakt s klientem, vytvořit dobrý první první dojem, zmapovat potřeby zákazníky a vyřešit jeho požadavek. Na tomto kurzy si kromě těchto dovednostní naučíte i to, jak reagovat při náročnější situacích, zvládání klientům v emocích, když řeší své stížnosti nebo reklamace.

Program

9:00 - 16:30

Zaměřeno na zákazníky

  • zákazníci (interní, externí) jejich význam
  • očekávání zákazníků a momenty pravdy
  • vymezení obtížných situací v praxi účastníků

Zásady efektivní komunikace se zákazníky

  • význam prvního dojmu
  • vhodné/nevhodné výrazy
  • přesvědčivá mimoslovní komunikace

Profesionální struktura rozhovoru

  • profesionální zahájení hovoru
  • analytická fáze – vedení hovoru efektivními otázkami
  • návrh řešení a přesvědčivá argumentace
  • pozitivní závěr rozhovoru

Náročné situace v rozhovoru

  • jak zklidnit rozčílené zákazníky
  • empatická asertivita v řešení náročných situací a obrana proti manipulaci
  • účinné tipy pro zvládání stresových situací v praxi

Aplikace do praxe účastníků

  • nejčastější chyby a jak jim předejít
  • nácvik reálných situací z praxe

Co mi trénink přinese?

  • zlepšíte se v profesionální komunikaci se zákazníky
  • naučíte se používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
  • procvičíte si základní typy rozhovorů v modelových situací
  • získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech

Komu je trénink určený?

  • pracovníkům ve službách zákazníkům
  • konzultantům call center, informačních center, …
  • pracovníkům reklamačních oddělení
  • technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi

Termíny konání

Termín a místo konání bude upřesněno.

Rozvíjejte se ve svém oboru.

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Profesionální zákaznická péče
0

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout.

Chtěli byste mít spokojenější klienty? Rádi byste zlepšili své komunikační dovednosti? Rádi byste si odhalili své komunikační zlozvyky? Zjistili jak na různé typy klientů? Důležitým faktorem spokojenosti je profesionální péče a způsob řešení jejich požadavků. Zákaznická zkušenost se významně podílí i na celkovém vnímání společnosti a služby. Proto profesionální komunikace konzultantů je jednou z klíčových faktorů loajality zákazníků. Profesionální operátor by měl být schopný navazat kontakt s klientem, vytvořit dobrý první první dojem, zmapovat potřeby zákazníky a vyřešit jeho požadavek. Na tomto kurzy si kromě těchto dovednostní naučíte i to, jak reagovat při náročnější situacích, zvládání klientům v emocích, když řeší své stížnosti nebo reklamace.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru