Top vision

czen

Profesionální zákaznická péče

6 990 Kč8 458 Kč s DPH6 990 Kč8 458 Kč s DPH

Jitka Patríková

Profesionální zákaznická péče
Jitka Patríková, Konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

Pro nadstandardní zákaznický zážitek

22. 5. 2025Praha 1
Pro všechny

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty

Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.

Program

9:00 - 16:30

Zaměřeno na zákazníky

  • zákazníci (interní, externí) jejich význam
  • očekávání zákazníků a momenty pravdy
  • vymezení obtížných situací v praxi účastníků

Zásady efektivní komunikace se zákazníky

  • význam prvního dojmu
  • vhodné/nevhodné výrazy
  • přesvědčivá mimoslovní komunikace

Profesionální struktura rozhovoru

  • profesionální zahájení hovoru
  • analytická fáze – vedení hovoru efektivními otázkami
  • návrh řešení a přesvědčivá argumentace
  • pozitivní závěr rozhovoru

Náročné situace v rozhovoru

  • jak uklidnit rozčílené zákazníky
  • empatická asertivita v řešení náročných situací a obrana proti manipulaci
  • účinné tipy pro zvládání stresových situací v praxi

Aplikace do praxe účastníků

  • nejčastější chyby a jak jim předejít
  • nácvik reálných situací z praxe

Co mi trénink přinese?

  • zlepšíte se v profesionální komunikaci se zákazníky
  • naučíte se používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
  • procvičíte si základní typy rozhovorů v modelových situací
  • získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech

Komu je trénink určený?

  • pracovníkům péče o zákazníky
  • konzultantům call center, informačních center, …
  • pracovníkům reklamačních oddělení
  • technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,10 Celkový dojem z kurzu

94 %

Uplatnění poznatků v praxi

96 %

Akci bych doporučil známým

Paní Jitka byla naprosto úžasná. Je to člověk na svém místě a ráda bych s ní prošla i jiný kurz. Zároveň mi kurz ukázal, na čem mám zapracovat, na co se zaměřit a nebrat si negativitu na sebe. Jsem naprosto spokojena.

Kristýna Hunešová, MultiSport Benefit, s.r.o.

Skvělá lektorka, příjemná, odpověděla vždy na vše. Skvělá káva na místě kurzu.

Lenka Kubínová, Eurac Hradec s.r.o.

Věcnost, srozumitelnost a praktické ukázky. Velice příjemná a sympatická lektorka.

Václava Hájková, TÜV SÜD Czech s.r.o.

Organizace, prostředí a výstup lektorky super! Příjemná a vstřícná lektorka, spousta příkladů z praxe.

Monika Kohlová, Eurac Hradec s.r.o.

Vedení kurzu, atmosféra, časový harmonogram a občerstvení výborné. Naprosto spokojený.

Dominik Kania, TÜV SÜD Czech s.r.o.

Dobře zorganizované a vysvětlené.

Michaela Kubrichtová, life & furniture s.r.o.

Uvolněná forma výkladu → nejednalo se o klasickou nalévárnu. Lektor 1*

Jiří Borovka, GoMobil s.r.o.

Skvělý kurz!

Pavel Šlechta, GE Aviation Czech s.r.o.

Lektor

Jitka Patríková

Jitka Patríková

Konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

Zkušenosti z oblasti vzdělávání jsem získala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde jsem prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 jsem získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Od roku 2001 působím jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Jsem členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF).

Lektor

Jitka Patríková

Jitka Patríková

Konzultantka a koučka v oblasti lidských zdrojů

Zkušenosti z oblasti vzdělávání jsem získala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde jsem prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 jsem získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Od roku 2001 působím jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Jsem členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF).

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
22. 5. 2025
Čt
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/376 990 Kč8 458 Kč s DPH
2. 9. 2025
Út
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/376 990 Kč8 458 Kč s DPH

22. 5. 2025

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

2. 9. 2025

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Profesionální zákaznická péče
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty

Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jitka Patríková
https://www.topvision.cz/data/pics/feed_images/k_-_profesionalni_zakaznicka_pece.jpg
Top Vision s.r.o.
nahoru