Top vision

czen

Odhalte nejužitečnější principy v manažerské praxi

Cesta úspěšného manažera na samotný vrchol může být doslova trnitá a ve své práci se jistojistě setkáte s celou řadou nepříjemných situací. Jak vylepšit vaši komunikaci s lidmi, na základě stěžejních principů manažerské praxe, posílit vlastní důvěryhodnost, srozumitelnost i autoritu, radí naši zkušení lektoři.

Jaké jsou klíčové vlastnosti manažera, na kterých při své práci může stavět svůj úspěch?

Podle koučky osobního rozvoje Lenky Olšanské, patří do množiny takových vlastností především integrita, důslednost, vůle či optimistický přístup.

„Úspěšný manažer musí být inteligentní, mít na patřičné výši emoční inteligenci, dále pak rozumět své profesi po finanční stránce, být připraven na networking a neměl by mu chybět zdravý selský rozum,“ tvrdí Yvona Charouzdová, konzultantka managementu a HR. V praxi to dle jejich slov znamená, že manažer musí mít velice dobře rozvinuté komunikační dovednosti.

Právě komunikace je stěžejním bodem práce na manažerské pozici. Pokud je zvládána správně, může být pro manažery obrovskou výhodou a klíčem k úspěchu. Pokud na poli komunikace manažer tápe, bude se potýkat s velkými problémy.

Vylepšit komunikaci s lidmi pomáhá expertka na rozvoj manažerských dovedností Iva Šubrtová ve svém kurzu 7 nejužitečnějších principů v praxi manažera. Mezi principy, na kterých účastníci kurzu poznají, proč některé manažerské přístupy fungují lépe a jiné hůře, patří například vůle, důvěra nebo důslednost. „Když se manažeři učí obecné techniky a nepochopí jejich podstatu, mohou dělat věci správně, a přitom nedělat ty správné věci,“ doplňuje Iva Šubrtová.

Dají se tedy tyto principy naučit tak, aby byly zažity a využívány automaticky a správně? „Naučit se dá všechno,“ tvrdí specialista na problémy top managementu a viceprezident společnosti ESAB Group Jiří Kula. „Snadno se učí techniky, mnohem hůře pak věci, které vyžadují změnu chování nebo charakteru. Všechno se to ale nakonec dá vstřebat,“ dodává.

Jedním ze  sedmi principů je vize. Že bez vize to nemá smysl, je nám asi všem jasné. Kam má firma směřovat, jakou cestou jít a které kroky k dosažení stanovených cílů podstoupit, to vše musí být v hlavě manažera jasně načrtnuto. Správný lídr by měl mít disciplínu, aby došel i přes různé komplikace rovnou k cíli, ale také nadšení, aby inspiroval ostatní. Jak svou vizi správně předat ostatním zaměstnanců radí Iva Šubrtová na tréninku 7 nejužitečnějších principů v praxi manažera.

Nový komentář

Iva Šubrtová

Iva Šubrtová

expertka na rozvoj soft skills, HR konzultantka, koučka a facilitátorka

Iva Šubrtová

Iva Šubrtová

expertka na rozvoj soft skills, HR konzultantka, koučka a facilitátorka

e-book Odcházejte z práce včas

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru