Top vision

czen

Blog top vision

Ať už hledáte inspiraci pro svůj vlastní rozvoj nebo se zajímáte o možnosti
firemního vzdělávání, sledujte náš blog plný novinek a zajímavostí.

Filtrovat:
PERSONÁLNÍ CONTROLLING: Co neměříte, to neřídíte

PERSONÁLNÍ CONTROLLING: Co neměříte, to neřídíte

Odpovídají náklady na top manažera jeho výkonům a penězům, které do společnosti přinese? Jsou lidé v rámci organizace na pozicích, v nichž mohou nejlépe uplatnit svůj potenciál? Co demotivuje zaměstnance, kteří z firmy odcházejí? Právě těmto otázkám se věnuje PERSONÁLNÍ CONTROLLING.

číst více
Jak na chytrou pracovní smlouvu?

Jak na chytrou pracovní smlouvu?

„Napsat PLATNOU pracovní smlouvu je hračka. Stačí, aby se budoucí zaměstnanec a zaměstnavatel vzájemně dohodli na druhu práce, místu výkonu práce a datu nástupu do práce. Ale napsat CHYTROU pracovní smlouvu, to je umění,“ říká lektorka pracovního práva Dana Blažková.

číst více
Jak na vytýkací rozhovory?

Jak na vytýkací rozhovory?

Kritizovat, vytýkat a poskytovat negativní zpětnou vazbu na výkon, na nedostatečné výsledky nebo na špatný přístup… To je jedna z nejméně oblíbených disciplín manažerů a personalistů. Vytýkací rozhovory patří mezi argumentačně i psychicky velmi náročné situace.

číst více
Personalistika jako péče o lidský kapitál

Personalistika jako péče o lidský kapitál

V době boje o talenty vzrůstá význam HR oddělení. Personalisté působí stále více jako poradci vedení a stávají se součástí strategických rozhodnutí společnosti. Jejich nová role je však mnohem komplexnější.

číst více
Pracovní pohovor třikrát jinak

Pracovní pohovor třikrát jinak

Proč se ucházíte o tuto pozici? Proč bychom měli zaměstnat právě vás? Kde se vidíte za pět let? Na podobné otázky personalistů jsou kandidáti precizně připraveni. Jak tedy poznat toho pravého uchazeče? Představíme vám tři inspirativní přístupy: 1. statistický, 2. investiční a 3. psychologický.

číst více
REFERRAL PROGRAM? Využijte ho na maximum!

REFERRAL PROGRAM? Využijte ho na maximum!

Headhunteři, personální agentury, pracovní portály, profesní sociální sítě… HR dnes disponuje nejrůznějšími kanály, jejichž prostřednictvím může oslovit nové talenty. A snad právě proto je opomíjen ten nejstarší kanál, který tady byl od nepaměti. DOPORUČOVÁNÍ. 

číst více
Je váš nejlepší člověk na odchodu?

Je váš nejlepší člověk na odchodu?

Odchod klíčového člověka má dlouhodobý negativní dopad na fungování firmy. Přeobsazení jeho pozice se vám vždy prodraží. Je třeba investovat do náboru nového pracovníka, do jeho tréninku, v počátcích se musí počítat s nižší produktivitou a profitabilitou, stejně jako s vyšší chybovostí. Proto své klíčové lidi průběžně monitorujte a motivujte. 

číst více
Proč být agilní?

Proč být agilní?

Proč byste měli být agilní? Protože je to trendy? Protože chcete být IN? Protože chcete budovat atraktivní employer brand? Proč ne? Nezůstávejte však jen na povrchu a nahlédněte pod něj. Představujeme vám hlavní myšlenkové principy agilních organizací.

číst více
IN Communication Forum: INspirace – INterakce – INterní komunikace

IN Communication Forum: INspirace – INterakce – INterní komunikace

Pište míň, než chce HR, a víc, než chce IT. / Každý váš kontakt se zaměstnancem je značkový kontakt. / Říkejte správné věci správným lidem správným způsobem ve správný čas. / Jsme generací lomítek.

číst více
Proč byste měli řešit, jestli je vaše firma zdravá

Proč byste měli řešit, jestli je vaše firma zdravá

Co si pod pojmem zdravá firma představit? Dá se taková firma poznat okamžitě?  Jaké chyby firmy dělají v oblasti zdraví svých zaměstnanců? A má to všechno vůbec nějaký dopad na ekonomický vývoj firmy? Na tyto a další otázky jsme se zeptali Petra Kaňky, odborníka v oblasti řízení pracovního lékařství, ochrany zdraví, bezpečnosti práce a environmentální legislativy.

číst více
Poznejte sebe i své zaměstnance

Poznejte sebe i své zaměstnance

Umíte si kvalifikovaně odpovědět na otázku „Znám sebe a svůj tým?“. V zásadě asi ano, ale jde o to, co je realita a co si člověk o sobě a okolí namlouvá.

číst více
K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie

K náboru patří quick wins i dlouhodobá strategie

Firmám teče do bot a k HR marketingové komunikaci se uchylují coby ke spáse. Bude to však stačit i za pár let, až budou komunikovat všichni zaměstnavatelé? O tom vypráví Jiří Landa, partner ve společnosti BrandBakers.

číst více
Přesčasy a svátky - kdy lze nařídit práci?

Přesčasy a svátky - kdy lze nařídit práci?

Možná jste i vy sledovali, kterak se po několik let ve sněmovně a v médiích probírala možnost omezit práci ve svátek obdobně, jako je tomu v řadě okolních zemí. A už je to tady! Nová úprava práce ve svátek vchází v platnost 1. říjnem 2016. Dočkali jsme se nového zákona, který upravuje pracovní dobu v maloobchodě a velkoobchodě (zákon č. 223/2016 Sb.).

číst více
Specifika řízení lidských zdrojů ve výrobních firmách

Specifika řízení lidských zdrojů ve výrobních firmách

Jste zodpovědní za personální řízení ve výrobní firmě? Pak jistě uvítáte náš nový kurz, který řeší zcela konkrétně právě tuto specifickou oblast. Co vás čeká, prozradí lektorka Ilona Bartovská.

číst více
Případová studie - moderní, účinná a zábavná metoda rozvoje

Případová studie - moderní, účinná a zábavná metoda rozvoje

Je známou skutečností, že lidé se nejlépe učí na základě vlastních zkušeností a omylů. K  metodám vzdělávání, která splňuje tento požadavek nejlépe, patří řešení případových studií. O nich nám více poví expert v oblasti HR, náš lektor Jan Urban. 

číst více
K čemu slouží personální a organizační audit

K čemu slouží personální a organizační audit

Jak je to s auditem, jak se dělí a jaké konkrétní úkoly spadají pod jaké zaměření? O tom všem píše odborník na konzultant management a HR Jan Urban. 

číst více
Home office - benefit pro zaměstnance, starosti pro zaměstnavatele

Home office - benefit pro zaměstnance, starosti pro zaměstnavatele

Home office? Jak je to se zaváděním tohoto systému do vaší společnosti a pro které pracovní pozice je vlastně vhodný? To vše a mnoho dalšího odhalí naše lektorka Ilona Bartovská. 

číst více
Agenturní zaměstnanci - výhoda nebo nevýhoda pro firmu?

Agenturní zaměstnanci - výhoda nebo nevýhoda pro firmu?

Jak je to s agenturními zaměstnanci? Jsou pro firmu opravdu přínosem, nebo spíše nevhodným a nepotřebným doplňkem? O tom píše specialistka na řízení lidských zdrojů, lektorka top vision Ilona Bartovská.

číst více
Pracovní smlouvy a časté chyby s Danou Blažkovou

Pracovní smlouvy a časté chyby s Danou Blažkovou

Téměř každý dospělý v ČR se aspoň někdy stal zaměstnancem a většina obyvatel je zaměstnanci po celý svůj produktivní život. Proto nebude nijak nadnesené, když řekneme, že pracovní smlouva je dokument, se kterým se každý z nás někdy setká. V pracovním právu se také jedná o nejdůležitější smlouvu. 

číst více

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru