Top vision

czen

Hledáte nové talenty? Chyťte je do sociálních sítí

Situace na trhu práce se mění. Mnoho pracovních míst bylo zrušeno, a tak se personalistům na jednu pozici hlásí i stovky zájemců o zaměstnání. V záplavě životopisů se mohou objevit i kvalitní kandidáti. Stále však platí, že ty nejlepší na pracovních portálech nenajdete. Kontaktujte je tam, kde jsou. Na sociálních sítích.

 

Vytvořte si profil na sociálních sítích


Rozhodně se neomezujte na jedinou sociální síť. Každá síť má svá specifická pravidla hry a svou specifickou skupinu uživatelů.

LinkedIn slouží k networkingu a propojování profesionálů z různých oborů, ale také je to síť, kde se lidé pohybují nejméně. V průměru jen několik minut týdně. Proto vás může překvapit nízká response rate u vašeho inzerátu.

LinkedIn je nadesignován spíše pro aktivní vyhledávání a aktivní oslovování talentů. Je to časově náročná práce, kdy podrobně studujete profesní profily lidí a ty vybrané kontaktujete s pracovní nabídkou.

Inzerát bude fungovat spíše na Facebooku nebo Instagramu, kde ho můžete publikovat jako sponzorovaný příspěvek. Pomůže, když budou váš inzerát sdílet i vaši zaměstnanci, z nichž si udělejte ambasadory značky. Spokojení zaměstnanci vám udělají reklamu zadarmo.

 

Sdílejte, sdílejte, sdílejte!


Pokud na sociálních sítích publikujete pouze inzeráty, tak není divu, že se k vám lidé příliš nehrnou. Dejte jim dostatečně dobrý důvod, aby chtěli pracovat právě u vás:

  • Prezentujte veškeré úspěchy vaší společnosti.
  • Ukažte, jak úspěchy společně slavíte.
  • Představte vaši firemní kulturu a váš tým.
  • Vezměte kandidáty na virtuální prohlídku do vašich kanceláří.
  • Prozraďte, co se u vás aktuálně děje.
  • Sdílejte příběhy vašich kolegů o tom, proč u vás pracují rádi

Vytváření obsahu nemusí být vůbec časově náročné. Nezapomeňte, že můžete zapojit zaměstnance jako influencery. Díky nim bude vaše prezentace na sociálních sítích ještě autentičtější.

V podstatě každým příspěvkem, který publikujete, budujete značku zaměstnavatele. Proto zveřejňujte kvalitní fotografie a kvalitní texty. Ukazujte to, co umíte. Neukazujte to, co neumíte.

Budování silného brandu je skvělou investicí do budoucna. Pomůže vám snížit náklady na propagaci nově vypsaných pracovních pozic. Chcete ještě více inspirace? Najdete ji v kurzu Nábor zaměstnanců na sociálních sítích.

Nový komentář

e-book Naučte se vstávat dřív

Naučte se vstávat dřív

Dozvíte se, jak si zautomatizovat brzké ranní vstávání a proměnit jej ve výhodu. Poradíme vám, jak se vyvarovat prokrastinaci a jak je to s ranní kávou.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru