Top vision

czen

IN Communication Forum: INspirace – INterakce – INterní komunikace

Pište míň, než chce HR, a víc, než chce IT. / Každý váš kontakt se zaměstnancem je značkový kontakt. / Říkejte správné věci správným lidem správným způsobem ve správný čas. / Jsme generací lomítek.

 

I takové jsou střípky z konference IN Communication Forum, kterou vám Top Vision přinesl už počtvrté. HR a PR manažeři se nenechali odradit nevlídným listopadovým počasím a přišli si do Grandior Hotelu pro inspiraci, nové kontakty, nové vhledy a nové nástroje, s nimiž se nyní skokově posunou vpřed.

 

Do středu pozornosti se tentokrát dostali zaměstnanci, kteří dnes na trhu práce představují nedostatkové zboží. Známe jejich potřeby a přání, abychom věděli, jak je získávat a jak je neztrácet?

 

Úvod do této problematiky poskytl zakladatel Institutu interní komunikace Tomáš Poucha, který se ve své prezentaci opřel převážně o výzkumná data. Pravda není populární, a to především tehdy, když řeknete v sále plném HR manažerů, že 45 % českých zaměstnanců aktivně sleduje nabídky práce u konkurence. Vtip je však v tom, že tuto skutečnost můžete využít ve vlastní prospěch a přetáhnout talenty k vám.

 

 

 

Tomuto tématu se podrobněji věnovala ředitelka Ogilvy PR & Influence Dita Stejskalová, která na konferenci vnesla inspiraci z mezinárodního festivalu kreativity v Cannes a představila nejoriginálnější náborové komunikační kampaně, jaké byly dosud vytvořeny.

 

Velký ohlas publika sklidil marketér a populární spíkr Martin Jaroš, který hovořil o roli lídra v budování firemní identity a kultury. Své vystoupení pojal jako vtipné vyprávění o tom, jak ho ovlivnili lídři, pro něž on sám v průběhu let postupně pracoval. Je nutné vzít na vědomí, že osobní brand lídra spoluutváří brand společnosti a udává i směr interní komunikace. A tak ihned odhalíte, zda firmu řídí fanatička, spirituální guru, sportovec, účetní nebo král.

 

 

 

Nejen dopoledne, ale i odpoledne bylo nabité inspirativními postřehy a inovativními návody. Pavlína Louženská, zakladatelka iniciativy #Holkyzmarketingu, upozornila na skutečnost, že v roce 2030 budou 70 % pracujících tvořit mileniálové, kterým jde spíše o smysl než o peníze. Erin Gallegos, manažerka interní komunikace ve společnosti Avast Software, prozradila osvědčené recepty ze své kuchařky, jak vést firemní komunikaci v organizaci, která má své pobočky v několika světových metropolích a v několika časových pásmech. A spoluzakladatel Mise HERo a brain coach Jiří Bréda názorně předvedl, jak se dají v interní komunikaci využít prvky gamifikace.

 

 

Věříme, že letošní IN Communication Forum přineslo našim návštěvníkům především poznatky, které se promítnou do jejich každodenní praxe a pomohou jim dosáhnout potřebných změn.

 

Interní komunikace je důležitým prostředkem pro vytváření firemní identity, firemní image a pozitivního pracovního prostředí, které bude přitahovat talentované lidi. A organizaci by měli v ideálním případě tvořit nadaní a nadšení lidé, kteří jsou ochotni do společnosti investovat svůj potenciál.

 

Komentáře

zenith group
18.1.2019


Have you being having difficulty in accessing loan from the bank? has your request been turned down on several
loan applications and you feel so frustrated?
You don't need to worry because Zenith creditors & Investments Inc is here to give you
that loan you have being applying for.
Zenith creditors & Investments Inc, is readily available to provide
you with the requested loan. We are legitimate, reliable and guranteed
loan institution. We are the best when it comes to quick loan processing and of course
our interest rate is 2.5 %. We give loans ranging from $100,000.00 to $1,000,000.00.
Contact us now via our email (zenithgroupcredit@gmail.com)
Speak with one of our customer units for more inquiries on +35723000149. We will be expecting
you, and Your satisfaction and financial success is our goal and your cooperation with us will be a good experience.

Nový komentář

e-book Odcházejte z práce včas

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru