Top vision

czen

IN Communication Forum: INspirace – INterakce – INterní komunikace

Pište míň, než chce HR, a víc, než chce IT. / Každý váš kontakt se zaměstnancem je značkový kontakt. / Říkejte správné věci správným lidem správným způsobem ve správný čas. / Jsme generací lomítek.

 

I takové jsou střípky z konference IN Communication Forum, kterou vám Top Vision přinesl už počtvrté. HR a PR manažeři se nenechali odradit nevlídným listopadovým počasím a přišli si do Grandior Hotelu pro inspiraci, nové kontakty, nové vhledy a nové nástroje, s nimiž se nyní skokově posunou vpřed.

 

Do středu pozornosti se tentokrát dostali zaměstnanci, kteří dnes na trhu práce představují nedostatkové zboží. Známe jejich potřeby a přání, abychom věděli, jak je získávat a jak je neztrácet?

 

Úvod do této problematiky poskytl zakladatel Institutu interní komunikace Tomáš Poucha, který se ve své prezentaci opřel převážně o výzkumná data. Pravda není populární, a to především tehdy, když řeknete v sále plném HR manažerů, že 45 % českých zaměstnanců aktivně sleduje nabídky práce u konkurence. Vtip je však v tom, že tuto skutečnost můžete využít ve vlastní prospěch a přetáhnout talenty k vám.

 

 

 

Tomuto tématu se podrobněji věnovala ředitelka Ogilvy PR & Influence Dita Stejskalová, která na konferenci vnesla inspiraci z mezinárodního festivalu kreativity v Cannes a představila nejoriginálnější náborové komunikační kampaně, jaké byly dosud vytvořeny.

 

Velký ohlas publika sklidil marketér a populární spíkr Martin Jaroš, který hovořil o roli lídra v budování firemní identity a kultury. Své vystoupení pojal jako vtipné vyprávění o tom, jak ho ovlivnili lídři, pro něž on sám v průběhu let postupně pracoval. Je nutné vzít na vědomí, že osobní brand lídra spoluutváří brand společnosti a udává i směr interní komunikace. A tak ihned odhalíte, zda firmu řídí fanatička, spirituální guru, sportovec, účetní nebo král.

 

 

 

Nejen dopoledne, ale i odpoledne bylo nabité inspirativními postřehy a inovativními návody. Pavlína Louženská, zakladatelka iniciativy #Holkyzmarketingu, upozornila na skutečnost, že v roce 2030 budou 70 % pracujících tvořit mileniálové, kterým jde spíše o smysl než o peníze. Erin Gallegos, manažerka interní komunikace ve společnosti Avast Software, prozradila osvědčené recepty ze své kuchařky, jak vést firemní komunikaci v organizaci, která má své pobočky v několika světových metropolích a v několika časových pásmech. A spoluzakladatel Mise HERo a brain coach Jiří Bréda názorně předvedl, jak se dají v interní komunikaci využít prvky gamifikace.

 

 

Věříme, že letošní IN Communication Forum přineslo našim návštěvníkům především poznatky, které se promítnou do jejich každodenní praxe a pomohou jim dosáhnout potřebných změn.

 

Interní komunikace je důležitým prostředkem pro vytváření firemní identity, firemní image a pozitivního pracovního prostředí, které bude přitahovat talentované lidi. A organizaci by měli v ideálním případě tvořit nadaní a nadšení lidé, kteří jsou ochotni do společnosti investovat svůj potenciál.

 

Nový komentář

e-book Odcházejte z práce včas

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru