Top vision

czen

Personalisté hledají talenty i na Tinderu

Sociální sítě vypadají jako skvělá příležitost, jak oslovit nové talenty a přitáhnout je do firmy. Především v dnešní době, protože každý, kdo chce pracovat, už práci má. Návštěvnost pracovních portálů tak prudce klesá.

Všichni jsme online. Přesto se u inzerátů na sociálních sítích můžeme setkat s menší odezvou, než jakou bychom očekávali. Co v takovém případě děláme špatně?

 

INSTAGRAM, FACEBOOK, NEBO LINKEDIN?

Důležité je, abyste svůj inzerát publikovali tam, kde se pohybuje vaše cílová skupina.

Pokud hledáte hostesky na společenskou akci, bude pro vás ideální INSTAGRAM, kde najdete vysokou koncentraci pohledných dívek. Na INSTAGRAMU oslovíte také spoustu kreativních lidí, kteří sní o práci v marketingu.

V případě, že potřebujete obsadit odbornou pozici, využijte profesní síť LINKEDIN. Na LINKEDINU můžete nejen publikovat svůj inzerát, ale podle klíčových slov můžete kandidáty i vyhledávat a kontaktovat. Především programátoři mívají inbox plný pracovních nabídek. Nevýhoda LINKEDINU spočívá v tom, že průměrný Čech se na něm vyskytuje jen několik minut měsíčně.

V tomto ohledu vítězí FACEBOOK, na kterém Češi stráví průměrně hodinu denně. FACEBOOK pro vás bude fungovat především tehdy, když se vám podaří namotivovat vaše zaměstnance k tomu, aby inzeráty sdíleli i na svých soukromých facebookových profilech. Zasáhnete tak mnohem větší počet lidí. Každý zaměstnanec může být recruiter!

Existují i personalisté, kteří vyhledávají mladé profesionály na TINDERU! Přišli totiž na to, že programátoři  sice nehledají práci, ale zato k sobě hledají protějšky. A většina mileniálů na TINDERU uvádí svou pracovní pozici. TINDER vám najde všechny single programátory v okolí jednoho kilometru. To LINKEDIN nedokáže. Pokud tedy máte odvahu... Match... Chat... Meet... 

 

 

JAK NA BUDOVÁNÍ LOVE BRANDU?

Pokud na sociálních sítích publikujete pouze inzeráty, tak není divu, že se k vám lidé příliš nehrnou. Dejte jim dostatečně dobrý důvod, aby chtěli pracovat právě u vás:

 

  • Prezentujte veškeré úspěchy vaší společnosti.
  • Ukažte, jak úspěchy společně slavíte.
  • Představte vaši firemní kulturu a váš tým.
  • Vezměte kandidáty na virtuální prohlídku do vašich kanceláří.
  • Prozraďte, co se u vás aktuálně děje.
  • Sdílejte příběhy vašich kolegů o tom, proč u vás pracují rádi

 

Vytváření obsahu nemusí být vůbec časově náročné. Nezapomeňte, že můžete zapojit své kolegy jako influencery. Díky nim bude vaše prezentace na sociálních sítích ještě autentičtější.

V podstatě každým příspěvkem, který publikujete, budujete značku zaměstnavatele. Proto zveřejňujte kvalitní fotografie a kvalitní texty. Ukazujte to, co umíte. Neukazujte to, co neumíte.

Budování silného brandu je skvělou investicí do budoucna. Pomůže vám snížit náklady na propagaci nově vypsaných pracovních pozic. Chcete ještě více inspirace? Přihlaste se do kurzu Nábor zaměstnanců na sociálních sítích. Držíme vám místo.

Nový komentář

e-book Naučte se vstávat dřív

Naučte se vstávat dřív

Dozvíte se, jak si zautomatizovat brzké ranní vstávání a proměnit jej ve výhodu. Poradíme vám, jak se vyvarovat prokrastinaci a jak je to s ranní kávou.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru