Top vision
Sociální sítě vypadají jako skvělá příležitost, jak oslovit nové talenty a přitáhnout je do firmy. Především v dnešní době, protože každý, kdo chce pracovat, už práci má. Návštěvnost pracovních portálů tak prudce klesá.
Všichni jsme online. Přesto se u inzerátů na sociálních sítích můžeme setkat s menší odezvou, než jakou bychom očekávali. Co v takovém případě děláme špatně?
INSTAGRAM, FACEBOOK, NEBO LINKEDIN?
Důležité je, abyste svůj inzerát publikovali tam, kde se pohybuje vaše cílová skupina.
Pokud hledáte hostesky na společenskou akci, bude pro vás ideální INSTAGRAM, kde najdete vysokou koncentraci pohledných dívek. Na INSTAGRAMU oslovíte také spoustu kreativních lidí, kteří sní o práci v marketingu.
V případě, že potřebujete obsadit odbornou pozici, využijte profesní síť LINKEDIN. Na LINKEDINU můžete nejen publikovat svůj inzerát, ale podle klíčových slov můžete kandidáty i vyhledávat a kontaktovat. Především programátoři mívají inbox plný pracovních nabídek. Nevýhoda LINKEDINU spočívá v tom, že průměrný Čech se na něm vyskytuje jen několik minut měsíčně.
V tomto ohledu vítězí FACEBOOK, na kterém Češi stráví průměrně hodinu denně. FACEBOOK pro vás bude fungovat především tehdy, když se vám podaří namotivovat vaše zaměstnance k tomu, aby inzeráty sdíleli i na svých soukromých facebookových profilech. Zasáhnete tak mnohem větší počet lidí. Každý zaměstnanec může být recruiter!
Existují i personalisté, kteří vyhledávají mladé profesionály na TINDERU! Přišli totiž na to, že programátoři sice nehledají práci, ale zato k sobě hledají protějšky. A většina mileniálů na TINDERU uvádí svou pracovní pozici. TINDER vám najde všechny single programátory v okolí jednoho kilometru. To LINKEDIN nedokáže. Pokud tedy máte odvahu... Match... Chat... Meet...
Chcete ještě více inspirace? Přihlaste se do kurzu Nábor zaměstnanců na sociálních sítích. Držíme vám místo.