Radek Procházka
Managing Director, O-RUN s.r.o.
Co Vás přivedlo k vytvoření programu „Řízení prodejní organizace“?
Způsobila to situace, se kterou se setkávám v mnoha firmách. Na některých z nich jde vidět nejen jejich profesionalita, ale kolikrát i hrubé zanedbávání základních pravidel potřebných pro úspěšný růst firmy.
Po těchto zkušenostech jsem se rozhodl vytvořit praktický workshop, který pomůže manažerům i majitelům takových firem, aby nezapomínali na některé přímo nezbytné věci, a posouvali tak svou firmu neustále kupředu.
Moje osobní zkušenost je, že velmi úspěšné firmy využívají tak 70 % ideálního potenciálu. A tak jsem se rozhodl pomoci jim. Baví mě to a někteří mí letití partneři vědí, že energie a jasný nekomplikující přístup k věci nese ovoce. (úsměv)
V čem se tedy tento workshop liší od jiných školení nebo tréninků?
Věřím, že je především netradiční v intenzivní výměně mých osobních a velmi praktických zkušeností, které jsem čerpal jak z partnerství s firmami, tak hlavně z vlastní praxe manažera vedoucího týmu, v kontrastu se zkušenostmi účastníků. Jsem aktivně praktikující, a ne jenom letitý konzultant nebo lektor. V neposlední řadě také v tom, že program dá v jednom dni jasnou kostru a návod, na co se „doma“ zaměřit, které silné stránky posílit a co zlepšit. Krátkodobě i dlouhodobě. Firmy by se přece měly přizpůsobovat trhu, a ne se nažit si tento trh „ohnout“ podle své struktury.
V programu otevřených tréninků top vision jde o novinku. Měl jste možnost už někomu tento trénink předvést?
Historicky se tímto tématem zabývám řádově patnáct let, takže si netroufnu říci přesné číslo, ale v kompletní nebo částečné míře na tomto tématu dlouhodobě spolupracuji s řádově několika desítkami firem z různých segmentů.
Pro koho je kurz ideálně určen?
Ideálním účastníkem je manažer nebo majitel firmy, který už má alespoň částečné zkušenosti s řízením a vedením firmy. Nicméně věřím, že přínos by to mělo mít pro všechny, kdo o sobě přemýšlí, pracují na sobě a své firmě a chtějí věci posunout dopředu. Aby ten příští rok byl trochu jiný a úspěšnější než ty minulé. Mění se trh, mění se klienti, vznikají nové pozice, mění se požadavky.
Jaká jsou vaše očekávání?
Velmi mě potěší, a těší mne to průběžně, když na kurz přijdou zajímaví lidé, kteří jsou ochotní se hodně otevřít a zamyslet se nad svojí firmou z nadhledu. Na to totiž běžně nemají čas a zde ho na naší platformě programu najdou. Zastavit se a zamyslet. Ocením lidi, kteří si řeknou, jde to dělat o trochu lépe. A třeba jenom s pochopením vazeb, lepším, cíleným a přitom přirozeným přístupem k lidem ve firmě.
Radek Procházka
Managing director ve společnosti O-RUN Radek Procházka vystudoval PedF v Hradci Králové a FF v Olomouci. Svou profesní kariéru začal ve společnosti Henkel & Schwarzkopf, kde působil na pozici obchodního reprezentanta, KAMa a Sales managera pro ČR. V průběhu kariéry působil ve společnosti Hartmann-Rico a Mercuri International. Od letošního roku stojí v čele své společnosti O-RUN, které zastupuje dvě skandinávské sportovní značky na českém trhu. V top vision vede kromě tréninku Řízení prodejní organizace také praktický workshop Key Account Management. Díky svým bohatým praktickým zkušenostem a schopnosti je sdílet patří mezi nejvyhledávanější lektory a konzultanty v rámci firemních programů na míru.
Managing Director, O-RUN s.r.o.