Top vision

czen

Řízení prodejní organizace

Jak fungují úspěšné prodejní systémy a jaké jsou jejich faktory? Přijďte k nám zjistit, jak vést svou organizaci efektivněji! Svou novinku „Řízení prodejní organizace“ představuje lektor Radek Procházka! 

Co Vás přivedlo k vytvoření programu „Řízení prodejní organizace“?

Způsobila to situace, se kterou se setkávám v mnoha firmách. Na některých z nich jde vidět nejen jejich profesionalita, ale kolikrát i hrubé zanedbávání základních pravidel potřebných pro úspěšný růst firmy.

Po těchto zkušenostech jsem se rozhodl vytvořit praktický workshop, který pomůže manažerům i majitelům takových firem, aby nezapomínali na některé přímo nezbytné věci, a posouvali tak svou firmu neustále kupředu.

Moje osobní zkušenost je, že velmi úspěšné firmy využívají tak 70 % ideálního potenciálu. A tak jsem se rozhodl pomoci jim. Baví mě to a někteří mí letití partneři vědí, že energie a jasný nekomplikující přístup k věci nese ovoce. (úsměv)

V čem se tedy tento workshop liší od jiných školení nebo tréninků?

Věřím, že je především netradiční v intenzivní výměně mých osobních a velmi praktických zkušeností, které jsem čerpal jak z partnerství s firmami, tak hlavně z vlastní praxe manažera vedoucího týmu, v kontrastu se zkušenostmi účastníků. Jsem aktivně praktikující, a ne jenom letitý konzultant nebo lektor. V neposlední řadě také v tom, že program dá v jednom dni jasnou kostru a návod, na co se „doma“ zaměřit, které silné stránky posílit a co zlepšit. Krátkodobě i dlouhodobě. Firmy by se přece měly přizpůsobovat trhu, a ne se nažit si tento trh „ohnout“ podle své struktury.

V programu otevřených tréninků top vision jde o novinku. Měl jste možnost už někomu tento trénink předvést?

Historicky se tímto tématem zabývám řádově patnáct let, takže si netroufnu říci přesné číslo, ale v kompletní nebo částečné míře na tomto tématu dlouhodobě spolupracuji s řádově několika desítkami firem z různých segmentů.

Pro koho je kurz ideálně určen?

Ideálním účastníkem je manažer nebo majitel firmy, který už má alespoň částečné zkušenosti s řízením a vedením firmy. Nicméně věřím, že přínos by to mělo mít pro všechny, kdo o sobě přemýšlí, pracují na sobě a své firmě a chtějí věci posunout dopředu. Aby ten příští rok byl trochu jiný a úspěšnější než ty minulé. Mění se trh, mění se klienti, vznikají nové pozice, mění se požadavky. 

Jaká jsou vaše očekávání?

Velmi mě potěší, a těší mne to průběžně, když na kurz přijdou zajímaví lidé, kteří jsou ochotní se hodně otevřít a zamyslet se nad svojí firmou z nadhledu. Na to totiž běžně nemají čas a zde ho na naší platformě programu najdou. Zastavit se a zamyslet.  Ocením lidi, kteří si řeknou, jde to dělat o trochu lépe. A třeba jenom s pochopením vazeb, lepším, cíleným a přitom přirozeným přístupem k lidem ve firmě.

Radek Procházka

Managing director ve společnosti O-RUN Radek Procházka vystudoval PedF v Hradci Králové a FF v Olomouci. Svou profesní kariéru začal ve společnosti Henkel & Schwarzkopf, kde působil na pozici obchodního reprezentanta, KAMa a Sales managera pro ČR. V průběhu kariéry působil ve společnosti Hartmann-Rico a Mercuri International. Od letošního roku stojí v čele své společnosti O-RUN, které zastupuje dvě skandinávské sportovní značky na českém trhu. V top vision vede kromě tréninku Řízení prodejní organizace také praktický workshop Key Account ManagementDíky svým bohatým praktickým zkušenostem a schopnosti je sdílet patří mezi nejvyhledávanější lektory a konzultanty v rámci firemních programů na míru.

 

Nový komentář

Radek Procházka

Radek Procházka

Managing Director, O-RUN s.r.o.

e-book Vytvořte nezapomenutelnou prezentaci

Vytvořte nezapomenutelnou prezentaci

Naučte se s námi opustit nudné stereotypy v prezentování, proměňte trému ve svou výhodu a odrovnejte kolegy i nadřízené perfektním projevem.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru