Top vision

czen

Obchod a zvyšování prodeje

Kateřina Braithwaite
Aktivní a příjemný přístup, množství aktivit, spokojenost klienta a obchodní výsledky. Tím vším přispívají profesionální obchodníci k úspěchu každé firmy.

Kateřina Braithwaite

Chief Sales Officer / CSO

Rozvoj prodejních dovedností je nutným předpokladem rostoucí úspěšnosti obchodních aktivit, a to nejen u obchodních pozic. Při přípravě vzdělávacích programů máme na zřeteli cíle a změny, kterých chcete dosáhnout. Vzdělávací programy vedou primárně praktici se zkušenostmi s reálným obchodováním v praxi. Obsah kurzu maximálně přizpůsobujeme každodenní obchodní praxi a využíváme efektivní metody rozvoje a měření efektivity, jako jsou on the job trénink, doplňující e-learning, mystery shopping /mystery calling a další. U dobře nastavených projektů garantujeme zvýšení úspěšnosti prodeje.

Konzultativní prodej

Jak zákazníkovi vždy přinášet optimální řešení a jak dosáhnout toho, aby řešení přijal

  • jak přemýšlet o řešeních pro klienta ve smyslu přidané hodny (užitku) pro něj i jeho zákazníky
  • postavení prodeje do úrovně partnerství a spolupráce s klientem
  • konzultativní prodej jako nástroj, který pomáhá při nákupu
  • identifikace situací, ve kterých je vhodné využívat konzultativní přístup
  • ideální průběh, struktura a ukončení úspěšného obchodního jednání pro obě strany
  • rozšíření interpersonálních dovedností
  • zlepšení reálných prodejních výsledků

Prozákaznický přístup

Jak přinášet klientovi užitek a být profesionálem, ke kterému se klienti rádi vrací

  • nadšení pro produkt a firmu, definice užitku, já jako reprezentant firmy
  • obratnost při vedení jednání osobně či po telefonu
  • různé postupy, strategie a psychologické nástroje při jednání
  • výhody a konkrétní užitek pro konkrétního klienta a jak je oddělit od technických parametrů
  • umění klást otázky, práce s emocemi
  • způsoby argumentace pro přesvědčení klienta
  • schopnost klientsky přívětivé odpovědi na různé typy námitek a výmluv
  • zvládání nespokojených a agresivních klientů

Key Account Management

Jak efektivně využít potenciál vybraných klíčových zákazníků

  • určení vize a strategie pro klíčového zákazníka
  • způsob a úrovně řízení vztahů
  • analýza a porozumění zákazníkovi – informační báz
  • výsledky a aktivity v minulých obdobích
  • práce s rozhodovacím modelem
  • potřeby klienta a nákupní rozhodování
  • silné a slabé stránky stávajících dodávaných řešení
  • návrh a realizace řešení pro zákazníka
  • zákaznický tým aneb kdo a jak se zákazníkem pracuje
  • plán pro vybraného klíčového klienta

4MOTION Sales

Projekt 4MOTION – certifikovaná akademie rozvoje klíčových obchodních dovedností

  • jedinečný komplexní program poskytující ucelený přehled stěžejních témat v dané oblasti
  • vytvoření jednotné úrovně znalostí u zkušených i začínajících obchodníků
  • pochopení a rozvoj dvanácti dovedností, jež jsou klíčové pro osobnost obchodníka
  • nejlepší dostupné know-how pro každý tematický blok: umění akvizice, prezentace, umění dohody ve vztahu
  • proces vedoucí k pochopení možností jednotlivých témat a jejich logického propojení

Zlepšování prodejních výsledků

Projekt rozvoje prodejní organizace, zlepšování prodejních výsledků a podpory při řízení firmy

  • audit a analýza prodejní organizace
  • nastavení/vyladění systémů řízení prodeje a jejich praktická aplikace na všech úrovních
  • společné nastavení, sledování a hodnocení klíčových aktivit ve vazbě na výsledky
  • plánování výsledků, aktivit a rozvoje prodejní organizace
  • rozvoj potřebných kompetencí
  • spolupráce vždy vychází z konkrétních potřeb každodenního života firmy a jejích spolupracovníků

4MOTION Management

Certifikovaná akademie rozvoje klíčových manažerských dovedností

  • cílem programu 4MOTION je vytvoření jednotné úrovně znalostí stěžejních témat u začínajících i zkušených manažerů
  • 4MOTION je proces vedoucí k pochopení a rozvoji dvanácti dovedností, které jsou základními stavebními kameny manažerské praxe
  • výběr nejlepšího dostupného know-how pro každý tematický blok: role manažera, priority management, vedení týmu a leadership
  • pochopení možností stěžejních témat a jejich logického propojení

Mystery shopping / mystery calling

Zacílení a měření efektivity rozvojových programů

  • realizace mystery visits/calls pro identifikaci silných a slabých stránek
  • zajištění objektivity nezávislých hodnotitelů – vždy alespoň dvě návštěvy / dva hovory dvou různých hodnotitelů
  • výběr sledovaných oblastí / zaměření dotazníku vždy ve spolupráci se zadavatele
  • seznámení účastníků s výstupy formou krátkých individuálních rozhovorů
  • výstupní zpráva s doporučeními pro individuální rozvoj a návrh tréninkového konceptu

Nezávazná konzultace

Seznamte se s možnostmi firemního vzdělávání.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru