Top vision
Ještě před nedávnem jste se mohli dočíst, že pro firemní online komunikaci se v České republice hodí převážně Facebook, maximálně LinkedIn.
Nyní to ale vypadá, že další sociální média se v tuzemsku perou o své místo na výsluní a bývají čím dál více zapojovány do firemních strategií. Instagram, Tumblr, Google+, Twitter, nebo Pinterest. Ty všechny a mnohé další bývají nyní hojně využívány.
Nejvíce konverzí a potenciálních zákazníků samozřejmě stále zabírá Facebook, ostatní sociální sítě, pokud se na nich firma prezentuje kvalitním obsahem, mají za úkol především zvýšení povědomí o značce či produktu, což je v momentální době nesmírně důležité.
Rozprostření se do více komunikačních prostředí se ukazuje jako velmi zajímavá a životaschopná strategie, protože spotřebitelé takto lépe rozpoznají značku poté, co ji zaznamenají ve více komunikačních platformách.
Rok 2015 byl na poli sociálních sítí předurčen k tomu, aby se firmy prezentovaly kvalitním obsahem, který mnohdy nemusí mít přímou spojitost s jejich produkty. Proto pokud jste ještě nezačali, nebojte se vytvořit kreativní kampaň, která přiláká pozornost.
Tak či tak, sociální sítě by měly být stále chápany jako prostředek ke zvýšení povědomí o značce, než jako přímý nástroj prodeje. Na to nezapomínejte.
Právě kvalitní obsah je to, co vaše kampaň musí bezpodmínečně obsahovat. To jak a co prezentujete veřejnosti, rozhodne o tom, jakou zpětnou vazbu budete dostávat. Reklamní slepota se rozšířila do poměrně kritického stádia, a tak billboardem nebo bannerem už jednoduše nezaujmete. Proto buďte maximálně kreativní a vymyslete něco, co tu ještě nebylo.
Média dávno ztratila monopol na informace, díky internetu je mohou spotřebitelé snadno získat sami. Zkušenosti, recenze, výsledky nezávislých průzkumu a další potřebné údaje pro nákupní rozhodování jsou nyní volně k dispozici. Je tedy jen na vás, jaké informace veřejnosti poskytnete na často kladené otázky a jak se k recenzím postavíte. Zákazníci už prokoukli vtíravou a lživou reklamu, a tak buďte otevření a upřímní.
Trendů v oblasti marketingu je samozřejmě mnohem více. Seznamte se s těmi nejaktuálnějšími technologiemi marketingové komunikace u nás a naučte se na příkladech z praxe, co skutečně funguje, a co naopak ne. Na našem semináři Aktuální trendy marketingové komunikace se setkáte s odborníky s letitými zkušenostmi. Těšit se můžete na Dagmar Krhůtkovou a Ondřeje Čihaře, kteří vám přinesou řadu užitečných poznatků z praxe. Seminář je na programu už 8. října, tak neváhejte a registrujte se!
O týden později, 15. října navíc startuje jediná konference o B2B marketingu v České republice – Marketing Challenge Forum 2015, na kterém vystoupí přední světoví marketéři, mimo jiné Spencer Waldron ze společnosti Prezi, nebo několikrát oceněný odborník na marketing Steve Kemish. Přijďte načerpat inspiraci v oblasti B2B marketingu k těm nejlepším!