Top vision

czen

MCHFPrague: Marketing, marketing, marketing

Čtvrtek 15. října patřil marketingu! V Kině 35 ve Štěpánské ulici proběhlo celodenní Marketing Challenge Forum, nabité tím nejzajímavějším programem. Co se účastníci dozvěděli? Pojďme se na to podívat!
 

Úvodní slovo patřilo Petru Václavkovi, Digital Account řediteli společnosti IMPACT & ECHO BBDO. Po vřelém přivítání účastníků a představení hostů bylo na čase spustit dopolední vlnu přednášek.


V útulném sále v Kině 35 se jako první speaker představil Steve Kemish. Charismatický Brit ze společnosti Junction Marketing Agency, ověnčený celou řadou těch nejprestižnějších marketingových cen, přednesl případovou studii zaměřenou na B2B marketing pro následující rok. Prezentace plná fotografií marketingových situací, na které Steve narazil při cestovaní, i ukázkových videí firem, které přišly „s něčím novým, co tu ještě nebylo“, nadšené publikum okouzlila a rozveselila.


Steve Kemish následně zodpověděl několik zvídavých dotazů z publika, a po krátké přestávce na kávu přepustil místo na podiu Janu Valdmanovi. Business Development Manager společnosti Whitesoft se zaměřil na sociální byznys ve službách marketingu. Po krátkém vysvětlení termínu sociální byznys plynule přešel na výhody zavedení a budování B2B kanálů ve firmě, jaké mají tyto kanály přínosy pro marketing a obchod, nebo jak pomáhají jednoduše řešit problémy v každé společnosti.
 

Jak změřit aktivitu v B2B marketingu? O tom a o mnohém dalším hovořili PR Manager ROI Hunter Adam Zbiejczuk a představitel Medio Interactive Jan Tichý, kteří dokončili dopolední blok přednášek. Oba pánové se zaměřili na proces smysluplného propojení změřených informací s ostatními daty ze zbytku firmy.


Po společném obědě se představil Spencer Waldron, Brit, který působí na pozici regionálního manažera pro společnost Prezi. A o čem jiném by Spencer mohl hovořit, než právě o perfektních prezentacích. Jak se vyvarovat trémy, jak zaujmout svým projevem, a co rozhodně nedělat. To vše prozradil zkušený speaker účastníkům Marketing Challenge Fora, kteří mohli využít hashtagu MCHFPrague pro propojení na Twitteru a Instagramu.
 

Následovaly prezentace Pavla Marka z MARCO BBN a Grzegorze Blazewicze za SALESmanago Marketing Automation. Oba pánové se zaměřili na automatizaci marketingu, tvorbu kampaní v cloudu a jejich přínosy a rizika.

Prostor dostal také Tomáš Soukup zakladatel B-inside. Ten hovořil o B2B marketingu v České republice, o trendech pro následující roky.


Na Tomáše Soukupa navázal Miroslav Král z MarketUPu, který přednesl případové studie z B2B prostředí a dotknul se také rad, jak se vyvarovat velkých přešlapů při tvorbě kampaní.


Závěrečnou prezentaci nabitého dne si vzal na starost Petr Václavek. Jeho prezentace o českém marketingu ve světě příjemně zakončila informacemi naplněné odpoledne. Marketing Challenge Forum se povedlo a doufáme, že se líbilo i vám!

 

Těšíme se s vámi na další ročník! 

Nový komentář

e-book Odcházejte z práce včas

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru