Top vision

czen

Titul Czech Business Superbrand 2021 pro Top Vision

Když jste skvělí v tom, co děláte, obvykle přijde ocenění. Ve světě kinematografie má toto ocenění podobu Oscara, ve světě hudby se udělují ceny Grammy, ve sportu se vyhrávají zlaté medaile. A jak je to v byznysu? Obchodním značkám je udělován titul Superbrands, který informuje zákazníky o tom, že značka poskytuje ty nejlepší produkty a služby. 


Superbrands je nejuznávanější světovou organizací v oblasti oceňování mimořádných obchodních značek. Organizace každoročně vyhodnocuje “nejlepší z nejlepších” značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech. Titul Supebrands vypovídá o vynikající pověsti značky, stejně jako o jejím významném postavení na trhu. 


Udělení titulu Superbrands předchází několik kroků. Prvním krokem je sestavení seznamu nominovaných kandidátů na základě obchodních výsledků. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum - podle popularity značek u zákazníků je seznam zredukován na semifinalisty. Třetím krokem je rozhodnutí odborné komise Brand Council, která vítězným podnikatelským značkám udělí titul Business Superbrands. 


Oceněné značky představují absolutní TOP. V oblasti vzdělávání tento TOP představuje právě značka Top Vision. Zeptali jsme se ředitele společnosti Top Vision Lukáše Fejkse, co pro něj titul Superbrands znamená a jaké jsou cíle značky Top Vision do budoucna.  


Co pro vás znamená prestižní titul Business Superbrand? Je to pro vás motivace do další práce? 

Je příjemné a potěšující, že si porota složená z odborníků z byznysu všimla naší práce a stálo jí za to zabývat se tím, co děláme. O to více, že se tak stalo v období turbulentních změn a v této nelehké době. Nutí nás to neusnout na vavřínech a nadále se v poskytování našich vzdělávacích služeb zlepšovat.

 

Na které úspěchy značky Top Vision jste nejvíce hrdý? 

Nacházíme se v době covidové, proto musím zmínit především rychlou reakci na stávající situaci a přesunutí našich aktivit, které se dlouhé roky odehrávaly jen v osobní interakci, do online podoby. Že jsme dokázali najít a do online praxe přetavit důležité prvky osobní interakce, to mě také velice těší. Nyní dokážeme pomoci naplnit cíle našich klientů více cestami a postupy.

 

Jaké jsou vaše cíle do budoucna? Co nového byste chtěl nabídnout svým zákazníkům? 

Vzdělávání je cesta a osobní rozvoj jednotlivců, týmů a celých firem je cíl. V Top Vision věříme, že každá firma či společnost má svůj skutečný potenciál ve svých lidech, a ten je potřeba rozvíjet. Naším cílem je být partnerem na této cestě a naplňovat cíle našich klientů. Do budoucna vidím trend v daleko větší individualizaci vzdělávání a v kombinaci formátů - osobní interakce, online výuky a e-learningu. V Top Vision této kombinaci říkáme blended learning.

e-book Odcházejte z práce včas

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

nahoru