Top vision

czen

10 NEJ firemního vzdělávání 2015

Na každé cestě nás čeká mnoho různých NEJ. Jejich seznam nám pak připomíná všechny překonané překážky, zdolané vrcholy a okamžiky, kdy jsme zvítězili sami nad sebou. Zároveň je i motivací do budoucna, protože každý rekord je i novou výzvou. Podívejte se, jakých NEJ jsme v roce 2015 dosáhli my.

 

  1. NEJoblíbenějším tématem loňského roku byla kromě již tradičního leadershipu a komunikace Tvorba prezentace 21. století. S nudnými prezentacemi skončili a zásady moderního prezentačního designu již aplikují zaměstnanci například těchto společností: MANN + HUMMEL Service s. r. o., ABB s. r. o, AXA Česká republika, s. r. o., Magistrát města Pardubic, MAKRO Cash & Carry ČR s. r. o., GlaxoSmithKline, s. r. o., Česká spořitelna a dalších.

  2. NEJžádanější novinkou v rámci komplexních programů pro manažery bylo i v roce 2015 takzvané Křeslo pro hosta. Jedná se o inspirativní diskusi s vrcholovým manažerem, který s účastníky sdílí své zkušenosti, „jak si poradit ve standardních i nestandardních situacích.“ Mezi nejoblíbenější protagonisty patří dlouhodobě Jiří Kula, krizový manažer a specialista na praktické problémy top managementu.

  3. NEJvíce projektů zpracovali talenti ve společnosti PRECIOSA. V průběhu talentového programu účastníci pracovali na návrzích kroků vedoucích ke zlepšení konkrétních oblastí. Jednalo se například o projekty „Jak zlepšit CRM pro obchodníky“, „Nastavení vzdělávání v IT“, „Efektivní využití odpadového materiálu“. Právě poslední zmiňovaný projekt získal podporu managementu a byl okamžitě aplikován do praxe. Vznikl tak unikátní bezkonkurenční výrobek a ihned byl zahájen proces vedoucí k jeho výrobě. Účastníci byli přímo zodpovědní za nalezení řešení problémů, se kterými se  při každodenní činnosti potýkali, a tak výsledky práce na projektech mohli ocenit nejen oni sami, ale i jejich spolupracovníci.

  4. NEJvíce inspirace a zajímavých osobností jsme představili na minifóru rozvojových programů ve společnosti Huisman. Zaměstnanci se mohli například zamyslet nad tím, kam kráčí svět, nebo zažít rozdíly v ženské a mužské komunikaci. Účast byla bohatá, i když se všechna setkání konala po pracovní době.

  5. NEJsilnější (a zároveň nejkontroverznější) zážitek jsme zprostředkovali talentům společnosti PRECIOSA. Dvouletý program rozvoje kompetencí jsme zahájili a také zakončili teambuildingovým programem, který postavil účastníky do nečekané situace simulované dopravní nehody. Tato aktivita posílila ducha celého týmu a zocelila schopnost jeho členů okamžitě a racionálně jednat ve stresově vypjatých situacích. Jak silný to byl zážitek, vystihuje jeden z absolventů programu: „Lepší 1 × zažít než 10 × slyšet.“

  6. NEJvíce nadšených uživatelů profesní sítě LinkedIn v rámci jednoho programu jsme získali během akce DVA DNY PRO VÁS – zaměřeno na budoucnost. Její účastníci se dozvěděli, jakým způsobem mohou prodat své silné stránky a odbornost nejen v rámci této sociální sítě, ale i osobně při hledání nového pracovního uplatnění. Všech 90 zaměstnanců Škoda Praha Invest, kteří program absolvovali, si založilo či upravilo svůj profil na LinkedInu. O tom, že program nebyl jen pasivním nasloucháním výkladu lektora, svědčí hodnocení jednoho z účastníků: „Tolik emocí jsem na žádném semináři nezažil. Lektor Daniel Štrobl je machr.“

  7. NEJvíce nově mezinárodně certifikovaných manažerů IES přibylo ve spolupráci s námi ve společnosti Honeywell, spol. s r. o. – Brno o. z. Další skupiny účastníků  v loňském roce úspěšně dokončily dlouhodobé komplexní manažerské programy Manažerská akademie a SupraAK – Akademie pro supervizory. Celkem jsme účastníkům vystavili 40 mezinárodních certifikátů IES.

  8. NEJdále jsme za vámi jeli směrem na východ do Košic a Veľkého Šariše v rámci manažerského programu pro talenty Východoslovenské energetiky. NEJzápadněji jsme se pak vydali za primáři, lékaři a sestrami do Léčebných lázní Mariánské Lázně. V rámci programu zaměřeného na zvládání stresu, předcházení syndromu vyhoření a asertivní komunikaci jsme jim připomněli, jak důležité je věnovat se vedle péče o klienty také sami sobě.

  9. NEJvíce nás těšila zpětná vazba od klientů. Nejen ta pozitivní, ze které jsme měli radost, ale i ta negativní, jež nás posunuje dál. A vždy jsme ocenili, když jste svou reakcí podpořili naše přesvědčení, že investice do vzdělávání a rozvoje je investicí s návratností. „Mile překvapen jsem tím, že odcházím s pocitem, že školení nás opravdu posune dál,“ napsal například Pavel Doležel ze společnosti Olympus Medical Products Czech spol. s r. o. v reakci na program Koučovací přístup managementu.

  10. NEJvíce pokojových rostlin v celém sídle společnosti top vision zvadlo v kanceláři obchodního týmu. Key Account Manageři úspěšně uplatnili ve své praxi u klientů tolik oblíbené téma Sales Management Business Model, a tak zněkolikanásobili své aktivity a počty schůzek. Spokojenost klientů stoupla, květiny však neměl kdo zalít.

 Těšíme se na společné projekty s vámi v roce 2016!

e-book Odcházejte z práce včas

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

nahoru