Top vision

czen

Nepodceňujte interní komunikaci!

Chcete být obklopeni motivovanými zaměstnanci, kteří doslova dýchají pro firmu? Potom byste rozhodně neměli zanedbávat interní komunikaci. Ta totiž často bývá jazýčkem na vahách, který rozhoduje o úspěchu vaší firmy. 

Pojďme se zezačátku zaměřit na pojem interní komunikace. Dnes už se nejedná pouze o náhodná setkání u cigarety, nebo v kuchyňce na patře. V interní komunikaci registrujeme celou řadu sofistikovaných nástrojů, které usnadňují chod firmy a markantně zvyšují motivaci zaměstnanců a jejich angažovanost. Za všechny jmenujme například sdílení interaktivních videí na sociálních sítích, firemní časopis nebo interní online chat.

Interní komunikace je bezesporu hybnou silou každé firmy. Pokud je vedena správně, zvyšuje motivaci a je perfektní cestou k tomu, aby všichni zaměstnanci věděli, jaké úkoly mají plnit a proč, i cestou ke společnému sdílení a plnění cílů firmy.

Zvyšte angažovanost a oddanost vašich zaměstnanců na maximum!

Pokud si do svého týmu zvolíte jednotlivé zaměstnance, měli byste být přesvědčeni o kvalitách každého z nich. Správná morálka na pracovišti potom dokáže doslova divy. Pomocí správně vedené interní komunikace lze efektivně zvyšovat angažovanost zaměstnanců, zlepšovat jejich vztah k firmě a především se ztotožnit s firemními hodnotami.

Vede-li firma interní komunikaci špatně, morálka kolektivu upadá. Každý si jednoduše odpracuje své a minutu po páté hodině odpolední jakoby zapomněl, kde vlastně pracuje. A tento nepříznivý fakt ve své firmě určitě nechcete! Proč? Protože jedině správně fungující tým dokáže zajistit firmě perfektní výsledky.

Dbejte na to, aby interní komunikace byla otevřená, včasná a pravdivá. Svým zaměstnancům netajte důležité pochody ve firmě a buďte nakloněni k dotazům. I taková zpětná vazba z řad vašich svěřenců může posunout pracovní vztahy kupředu.

Co se týče elektronických nástrojů, pozitivně bývá hodnoceno zavedení interního komunikačního vlákna, kde si zaměstnanci mohou psát mezi sebou, sdílet různé zajímavosti, atd. Kvalitní podniková sociální média umožňují sdílení informací a vědomostí, mohou eliminovat duplicitní práci a zkracují reakční čas zaměstnance, na rozdíl třeba od e-mailu. Interní chat dává příležitost plašším jedincům, kteří se neprosadí při osobní komunikaci, stejně tak umožňuje vytvářet týmy a budovat komunity. Za poměrně malé finanční prostředky tak může přinést opravdu velký užitek.

Nechte se inspirovat u nás!

O důležitosti správné interní komunikace už víte. Jaké konkrétní nástroje tedy použít k dosažení jednotlivých cílů? Přijďte k nám na seminář Internal Communications Manager a diskutujte s odborníky z praxe. Náš tým expertů s obrovskými zkušenostmi z tohoto oboru tvoří Marie Wojciková, konzultantka v oblastech externí a interní komunikace, Ctirad Lolek, HR director ve společnosti O2 a Ivo Měšťánek, partner ve společnosti CHM Communications, s.r.o.

Seminář určený pro všechny PR a HR manažery a specialisty na interní komunikaci vám přinese zajímavé poznatky o optimalizaci procesů interní komunikace. Pochopíte, jaká je vaše role ve fungujícím modelu, a mimo jiné se dozvíte, jakou strategii zvolit podle typu události. Přijďte k nám a načerpejte inspiraci. Naučte se, jak podpořit angažovanost, motivaci a loajalitu zaměstnanců.

 

e-book Naučte se vstávat dřív

Naučte se vstávat dřív

Dozvíte se, jak si zautomatizovat brzké ranní vstávání a proměnit jej ve výhodu. Poradíme vám, jak se vyvarovat prokrastinaci a jak je to s ranní kávou.

nahoru