Top vision

czen

Paměť, konflikty i zdravý životní styl. To vše jsme probrali na Úspěšné asistentce!

Poslední zářijový den proběhla ve výškové budově Erbia City Congress na Pankráci konference pro všechny ambiciózní asistentky manažerů. Do sedmadvacátého patra s dokonalým výhledem na Prahu dorazilo 115 asistentek spolu sešesticí přednášejících. A co se dámy dozvěděly?

Po vřelém přivítání charismatické Štěpánky Duchkové, která touto akcí provázela vystoupil Vojtěch Bednář, firemní sociolog, který účastníkům konference přiblížil, jak se vyhýbat konfliktům s problémovými osobami, případně jak na ně reagovat. Vymezil základní typy konfliktů i osob, které je rády tvoří.

Jak komunikovat s médii a jak připravit šéfa na mediální výstup? O tom hovořila Štěpánka Duchková, lektorka mediálních tréninků. Prostor pro networking přišel na řadu kolem jedenácté hodiny během kávové přestávky.

Pro úspěšné asistentky je samozřejmě důležitý i vzhled a příjemné vystupování. První certifikovaná koučka stylu pro Českou republiku a Slovensko, Dagmar Gabulová, tak účastnicím poradila, jaké barvy mají nosit. Jde ale i o střih oblečení. Ten by podle jejich slov měl ideálně zvýrazňovat přednosti každé dámy a naopak zakrývat kritické partie. Dagmar Gabulová probrala s účastnicemi pět typů postav a přinesla konkrétní příklady oblečení, které každému typu padnou nejvíce a zaujmou.

Následoval společný oběd a po něm už přišla na řadu Dr. Michaela Karsten se svým populárním Tréninkem brilantní paměti. Michaela je považována za paměťovou expertku, aby ne, je trojnásobnou mistryní světa v paměťových schopnostech.

„Lidský mozek je znamenitý orgán. Funguje od momentu narození – až do momentu, kdy se postavíte s proslovem před publikum.“

Těmito slovy uvedla Michaela Karsten svou hodinovou prezentaci, ve které s dámami prošla několik triků, jak si zapamatovat cizí slova, jména a příjmení nově poznaných lidí, a také heptagram mentálních faktorů. Ten se skládá ze sedmi faktorů, skrze které funguje naše paměť. Patří sem například přeměna abstraktní informace do konkrétní představitelné formy, spojení nové informace s nějakou starší, kterou už máme osvojenou, nebo třeba fantazie.

I během druhé kávové přednášky docházelo v prostorách nejvyššího patra výškové budovy na Pankráci k nenucené komunikaci mezi účastnicemi. Dámy se mohly během pauzy nechat profesionálně nalíčit, nechat si nalakovat nehty a upravit účes od profesionálů. Velký úspěch sklidil také Sharingbox. Fotky z něj najdete zde

V poslední části dlouhého dne předstoupila před publikum Tereza Korousová, asistentka prezidenta University of the Incarnate World v zámořském San Antoniu, která přednesla základní rozdíly mezi pozicí asistentky u nás a ve Spojených státech.

Poslední přednášející na středeční konferenci byla Hanka Kynychová, cvičitelka a koučka zdravého životního stylu. Sedavé zaměstnání je hodně náročné na psychiku. Sezení u stolu nám může ubližovat i fyzicky, a tak Hanka dámám poradila, jak využít každou minutu volného času k protažení se a jak k sedavému zaměstnání přistupovat aktivně. Zdravý životní styl zvyšuje sebevědomí, dodává našemu tělu více energie a také zlepšuje paměť.

Závěrem je potřeba dodat, že účastnice byly s konferencí spokojeny, stejně tak jako šestice speakerů. Další ročník Úspěšné asistentky manažera pro vás chystáme na jaře, tak buďte u toho!

 

Nový komentář

e-book Odcházejte z práce včas

Odcházejte z práce včas

Pracujte efektivněji, vyhněte se přesčasům a odcházejte z práce včas!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru