Top vision
Poslední zářijový den proběhla ve výškové budově Erbia City Congress na Pankráci konference pro všechny ambiciózní asistentky manažerů. Do sedmadvacátého patra s dokonalým výhledem na Prahu dorazilo 115 asistentek spolu sešesticí přednášejících. A co se dámy dozvěděly?
Po vřelém přivítání charismatické Štěpánky Duchkové, která touto akcí provázela vystoupil Vojtěch Bednář, firemní sociolog, který účastníkům konference přiblížil, jak se vyhýbat konfliktům s problémovými osobami, případně jak na ně reagovat. Vymezil základní typy konfliktů i osob, které je rády tvoří.
Jak komunikovat s médii a jak připravit šéfa na mediální výstup? O tom hovořila Štěpánka Duchková, lektorka mediálních tréninků. Prostor pro networking přišel na řadu kolem jedenácté hodiny během kávové přestávky.
Pro úspěšné asistentky je samozřejmě důležitý i vzhled a příjemné vystupování. První certifikovaná koučka stylu pro Českou republiku a Slovensko, Dagmar Gabulová, tak účastnicím poradila, jaké barvy mají nosit. Jde ale i o střih oblečení. Ten by podle jejich slov měl ideálně zvýrazňovat přednosti každé dámy a naopak zakrývat kritické partie. Dagmar Gabulová probrala s účastnicemi pět typů postav a přinesla konkrétní příklady oblečení, které každému typu padnou nejvíce a zaujmou.
Následoval společný oběd a po něm už přišla na řadu Dr. Michaela Karsten se svým populárním Tréninkem brilantní paměti. Michaela je považována za paměťovou expertku, aby ne, je trojnásobnou mistryní světa v paměťových schopnostech.
„Lidský mozek je znamenitý orgán. Funguje od momentu narození – až do momentu, kdy se postavíte s proslovem před publikum.“
Těmito slovy uvedla Michaela Karsten svou hodinovou prezentaci, ve které s dámami prošla několik triků, jak si zapamatovat cizí slova, jména a příjmení nově poznaných lidí, a také heptagram mentálních faktorů. Ten se skládá ze sedmi faktorů, skrze které funguje naše paměť. Patří sem například přeměna abstraktní informace do konkrétní představitelné formy, spojení nové informace s nějakou starší, kterou už máme osvojenou, nebo třeba fantazie.
I během druhé kávové přednášky docházelo v prostorách nejvyššího patra výškové budovy na Pankráci k nenucené komunikaci mezi účastnicemi. Dámy se mohly během pauzy nechat profesionálně nalíčit, nechat si nalakovat nehty a upravit účes od profesionálů. Velký úspěch sklidil také Sharingbox. Fotky z něj najdete zde.
V poslední části dlouhého dne předstoupila před publikum Tereza Korousová, asistentka prezidenta University of the Incarnate World v zámořském San Antoniu, která přednesla základní rozdíly mezi pozicí asistentky u nás a ve Spojených státech.
Poslední přednášející na středeční konferenci byla Hanka Kynychová, cvičitelka a koučka zdravého životního stylu. Sedavé zaměstnání je hodně náročné na psychiku. Sezení u stolu nám může ubližovat i fyzicky, a tak Hanka dámám poradila, jak využít každou minutu volného času k protažení se a jak k sedavému zaměstnání přistupovat aktivně. Zdravý životní styl zvyšuje sebevědomí, dodává našemu tělu více energie a také zlepšuje paměť.
Závěrem je potřeba dodat, že účastnice byly s konferencí spokojeny, stejně tak jako šestice speakerů. Další ročník Úspěšné asistentky manažera pro vás chystáme na jaře, tak buďte u toho!