Top vision


Top vision
Taktiky pro uzavření výhodného businessu
Chtěli byste dobře a kvalitně vést obchodní jednání? Díky tomuto tréninku můžete získat, případně zkvalitnit vlastnosti, které vám pomohou ve vyjednávání a vedení jednání. Každý obchodník a manažer by měl vědět, jak se chovat při obchodním kontaktu, jaké využít obchodní strategie, a jak s nimi působit na různé typy lidí.
Prezentační dovednosti krok za krokem
Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce kolegům, nadřízeným či klientům? Potýkáte se s trémou a cítíte, že vaše prezentační dovednosti potřebují posílit? Osvojte si základní metody přípravy a provedení prezentace. Naučte se pracovat s emocemi, zaujmout posluchače a pohotově reagovat na otázky. Projdete s námi přípravou prezentace krok za krokem a prakticky si procvičíte nově nabyté znalosti. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat a jaké jsou vaše přednosti. Díky intenzivnímu tréninku zvládnete své příští prezentace a veřejná vystoupení bez problémů.
Podívejte se také na nejbližší Fóra a konference
Jak se nenechat vyvést z rovnováhy
Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.
Jak nepřijít o nejlepší pracovníky
Potřebujete si v týmu udržet určité zaměstnance a přemýšlíte, jaké máte možnosti a co Vám takový individuální přístup přinese? Máte zaměstnance, kteří jsou pro Vás nepostradatelní, ať kvůli unikátnímu know-how, nebo svými zkušenostmi? S nepostradatelnými zaměstnanci je důležité pracovat nadstandardně a vytvořit jim pro práci jedinečné podmínky. Zjistěte, co všechno můžete pro udržení a motivující hodnocení těchto lidí udělat, a vytvořte jim speciální rozvojový program na míru.
Podívejte se také na nabídku našich kurzů na míru
Osobní značka jako faktor úspěchu
„Nemusíte být první. Stačí, když budete jediní.“ (Ash Ambirge)
Osobní značka a její rozvoj je významný pro kohokoli, ať jste zaměstnanec, student, nebo podnikatel. K čemu vám tento nástroj poslouží a jak na něj? Osobní branding je dnes klíčovým byznysovým nástrojem, pomocí nějž se můžete stát uznávanou autoritou ve svém oboru. Můžete zvýšit svoji cenu nebo vnímání na trhu práce či zlepšit své podnikání a obchodní výsledky.
Nastartujte svou kariéru v marketingu
Protože pokud se nezastavíte a nezačnete fungovat jinak, donutí vás k tomu časem zaměstnavatel nebo vaši blízcí
Jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace
Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem.
Jak uspět v roli manažera
Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o delegování úkolů, rozhodování, time management či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet.
Hledání špičkových kandidátů v digitálním světě
Hledání talentů je stále těžší a ty nejlepší zaměstnance na pracovních portálech nenajdete. Seznamte se proto s technikami, které vám umožní být o krok napřed. Naučte se efektivně řešit situace, v nichž tradiční metody a zdroje náboru nestačí. Poznejte, jak můžete využít sílu sociálních sítí ve svůj prospěch a jak najít špičkové kandidáty na pracovní pozice. Posilte svou pozici rádce v oblasti rozvoje a uplatnění talentu díky ovládnutí potenciálu, který nabízí digitální svět.
U účastníků tohoto kurzu se předpokládá alespoň elementární znalost a zkušenosti s LinkedInem, případně i s dalšími sociálními sítěmi. Doporučujeme si na kurz přinést vlastní notebook.
Postupte v Excelu na vyšší úroveň
Přirozené a racionální vedení lidí
Jak zvládnout i obtížné situace s grácií
Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a rušivé tělesné signály. Nacvičíme asertivní reakce a techniky v konfliktech. Určíme manipulátory ve vašem okolí, osvojíme si principy komunikace ve stresu a zátěžových situacích.
Jak snížit stres a zlepšit pozornost
Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie
Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
Principy a pravidla tvorby projektů
Žena ve vedoucí pozici
Máte pocit, že vás kolegové neberou vážně? Pracujete v převážně mužském kolektivu? Setkáváte se často s příliš nízkým zastoupením žen v manažerských týmech? Poznejte, jak se efektivně dorozumívat na poli mužsko-ženské, ale i žensko-ženské komunikace, osvojte si manažerské dovednosti se zaměřením na potřeby žen a zdravě posilněte své sebevědomí a svou komunikaci.
Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
Přetvořte nudná data v potěchu pro oči
Věřte nebo ne, PowerPoint je skvělý software pro vizuální komunikaci. Nabízí nám tolik možností, až je někdy těžké se v nich orientovat. Jaký druh grafu vybrat? Hodí se tabulka na slide? Jaké jiné možnosti vizualizace ještě mám? Tyto a další otázky se nám honí hlavou vždy, když se chystáme tvořit prezentace. Avšak i ze zdánlivě nudných podkladů se dá vytvořit poutavá prezentace, která si nejen ponechá informačně důležitou hodnotu, ale také dokáže udržet pozornost posluchačů!
Na trénink si s sebou vezměte notebook (s programem PowerPoint) a prezentaci, kterou jste připravovali. Budeme s ní pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet, jaké vizualizační možnosti PowerPoint nabízí.
Zdravé řízení sebe samých i svého života
Nestíháte? Chtěli byste vědět, jak lépe nakládat se svým časem, prioritami a energií? Jak být spokojenější v tom jednoduchém slova smyslu? A jak pro sebe najít ten ideální work & life balance? Vydejte se cestou mimořádné produktivity a efektivity. Naučte se ovládat svůj čas namísto toho, abyste byli časem ovládáni.
Nikdy není pozdě – každý den je novým začátkem. Jakou vlastně hodnotu má pro vás den? Co děláte se svými 86 400 sekundami? Zdravý time management je nejen o řízení času, ale také o osobní spokojenosti. Je o radosti z práce a osobního rozvoje, o schopnosti dělat to, co máme rádi, o neustálém nacházení smyslu a odmítání lákavých příležitostí, které bychom však nestíhali, o rovnováze a schopnosti vést spokojený život podle svých představ.
Propagace výrobků a služeb na nejoblíbenější sociální síti
Na Facebooku je v ČR kolem 4,5 milionu uživatelů. Naučíte se, jak nad strategií přemýšlet tak, abyste dokázali sami vytvářet obsah, který přitáhne pozornost k vaší značce. Poznáte, jak Facebook vybírá obsah pro uživatele a jak toho při tvorbě obsahu využít. Budete umět měřit úspěšnost svých aktivit. Praktické rady a tipy zkušené lektorky Blanky Crozier ocení jak uživatelé, kteří teprve plánují vytvořit firemní profil, tak i správci již existujících firemních stránek.
Is your calendar so full of appointments and tasks that you have no idea where to start? Do you forget to come to meetings, are there piles of documents on your desk? Is there no time to discuss projects and tasks with your colleagues? Say “stop” before your performance level goes down. This time management training will equip you with effective tools which will help you to control your schedule. We will show you where you make mistakes, how to set goals and priorities, and how to manage your time. You will try out modern time management methods which will help you to tame your time.
Aneb zkroťte svá gesta a naučte se mluvit pomocí těla
Dostaňte pohyby svého těla pod kontrolu. Můžete mít sice přichystanou působivou řeč, ale pokud ji nepodpoříte vhodnými gesty, publikum se bude cítit zmateně, místy až nepříjemně. Řeč a gesta jdou ruku v ruce. Nesmí se to s nimi přehánět, ale ani prkenný řečník nikoho nezaujme. Naučte se, v jakých situacích využít sílu neverbální komunikace a jak se pohybovat před publikem přirozeně.
Praktické řízení nákladů
Pečlivé sledování nákladů a pravidelné vyhodnocování jejich efektivity vám umožní dosahovat požadovaných hospodářských výsledků. Seznamte se s osvědčenými metodami nákladového controllingu na praktických ukázkách. Naučte se identifikovat nositele nákladů a posuzovat efektivitu interních pracovních postupů a procesů. Poznejte, jak odhalit oblasti s největším potenciálem úspor a jak zavést účinná úsporná opatření s dlouhodobým pozitivním dopadem.
Zdokonalte se ve své manažerské praxi
Manažerská praxe přináší celou řadu výzev i pokročilejším lídrům. Jak správně delegovat úkoly, klást otázky a vést efektivní rozhovory a jak vhodně komunikovat nevyhnutelné změny? Poznejte způsoby, jak srozumitelně a jasně komunikovat s podřízenými, jak si vybudovat důvěru a posílit své manažerské postavení. Motivujte a aktivujte celý tým, překonejte překážky a staňte se respektovaným manažerem, jehož celý tým přirozeně následuje.
Štíhlá logistika a další moderní metody
Kratší dodací lhůty a flexibilnější dodávky jsou velkou konkurenční výhodou. Díky moderním nástrojům v oblasti logistiky můžete zefektivnit materiálové toky ve vašem podniku, účinně řídit stav zásob a ušetřit náklady i za administrativní činnosti. Seznamte se s principy štíhlé logistiky a s dalšími metodami zlepšování logistických procesů. Zkušení odborníci vám vysvětlí, jak tyto nástroje fungují v praxi, kdy je vhodné je použít a jakých chyb se vyvarovat při jejich zavádění. Prodiskutujte s nimi problémy, které ve vašem podniku v oblasti logistiky řešíte, získejte zpětnou vazbu ke svým postupům a odneste si užitečná doporučení včetně zkušeností ostatních účastníků semináře.
Jak na bezpečnost a ochranu zdraví při práci
Dbát na bezpečnost a ochranu zdraví pracovníků musí zaměstnavatelé nejen kvůli příslušným zákonům, ale také v zájmu prevence problémů spojených s pracovními úrazy a nemocemi z povolání. Získejte dobrou orientaci v právních předpisech v oblasti BOZP, naučte se na praktických příkladech analyzovat rizika a poznejte psychologické souvislosti riskantního či nedbalého jednání. Zástupci malých společností se na tomto kurzu naučí hodnotit rizika a přijímat účinná opatření, zatímco účastníci z větších firem získají ucelenou představu o činnosti odborného poradce BOZP a budou umět definovat své požadavky i kontrolovat výsledky jeho práce.
Práva a povinnosti při využití agenturních zaměstnanců v roce 2019
Aneb LEAN nástroje a principy na základě prožitku
Pojďte se vrátit o pár let zpátky a trochu si pohrát se stavebnicí Merkur. Budeme stavět výrobní linku na montáž panáčka s rozumnou distribucí potřebného materiálu ve správném množství a včas. A jestli si myslíte, že to bude hračka, vězte, že zákazník bude mít opravdu značné nároky na kvalitu a ani technologické postupy a prostorové možnosti v naší pomyslné hale nám to nebudou ulehčovat…
Už jste se někdy ocitli v podobné situaci?
Jak se vyvarovat pracovních i společenských faux pas
Přesvědčte se o významu etikety v profesionálním i společenském životě. V rámci tohoto tréninku se ve vyváženém mixu nezbytné teorie a praxe formou nácviku modelových situací naučíte, jak úspěšně a bez stresu zvládat významné společenské akce i malá setkání. Získejte suverenitu a jistotu!
Dosáhněte výhodných dohod namísto nevýhodných kompromisů
Máte pocit, že s některými lidmi se zkrátka nedá rozumně domluvit a že je vyjednávání s nimi neskutečně vyčerpávající? Odcházíte z některých jednání se špatným pocitem, že jste se nechali vmanipulovat do rozhodnutí, se kterým ve skutečnosti nesouhlasíte? Cítíte se nesví, když je před vámi nutnost něco vyjednat? I když jsou někteří komunikační partneři pro vyjednávání velkým oříškem, nesvádějte zbytečně vinu na druhé. Úspěch vyjednávání máte velkou měrou ve svých vlastních rukou. Přijďte se naučit, jak dosáhnout win-win a jak se vyvarovat 8 osudových chyb.
Kompaktní know-how pro úspěšný start
Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.
Clear, decisive, and persuasive communication
Is communication part of your professional life? Would you like to be able to communicate in a persuasive way, with authority, but politely? Gain the necessary confidence and learn to state your argument, defend your opinion, and solve conflicts. Suitable communication will positively affect your relationships and you will not be surprised by any situation - whether it is a meeting, presentation, job interview or a debate with your boss.
Jak měřit náklady na marketing a jejich návratnost
Dokážete určit, zda se vám náklady vynaložené na marketingové projekty vyplatí? Umíte obhájit rozpočet marketingové kampaně? Naučte se pohlížet na marketingové aktivity jako na tok financí a poznejte způsoby, jak měřit návratnost svých investic. Naučte se, jaké informační zdroje a metriky využít, abyste získali dokonalý přehled o investicích do marketingu i jejich dopadech. Marketingový controlling vám umožní optimalizovat náklady na marketing. Poznejte řadu příkladů z praxe a získejte návod, jak nastavit marketingový controlling ve svém podniku.
Snižujte firemní náklady díky úspornějším nákupům
Úspěšný nákup materiálu, investic, oprav či služeb má velký potenciál přispívat k efektivnímu hospodaření firmy. Snižujte náklady ve své firmě prostřednictvím využití potenciálu nákupu. Vytvořte si efektivní strategii nákupu a naučte se používat osvědčené způsoby dosahování úspor v nákupu.
Jen 6 kroků vás dělí od výkonu a zdraví
Aneb lekce správné artikulace a rozmlouvání
Naučte se efektivně rozmlouvat a mluvte tak, aby vám diváci rozuměli. Přestaňte kuňkat. V lekci si procvičíme řadu jazykolamů, které pomohou uvolnit mluvidla. Zaměříme se na problematická slova a naučíme se klást důraz na důležité výrazy ve větách. Ovládněte své mluvní tempo a osvojte si metody správné artikulace.
Nastavte si výkonné nákupní procesy
Efektivní nákup spočívá především ve správném nastavení nákupních procesů a ve fungující spolupráci s ostatními útvary ve firmě. Naučte se, jak efektivně vykonávat, organizovat a řídit nákupní činnosti a jak správně komunikovat uvnitř firmy. Poznejte, jak budovat pozici nákupního útvaru a jak organizovat jeho činnost tak, aby byla efektivní a v souladu s ostatními procesy ve firmě.
Jak ovládnout technologie a zjednodušit tím život sobě i svým kolegům
Počítač a telefon patří mezi vaši nejdůležitější výbavu. Umíte je však opravdu využívat na 100 %? Množství nástrojů, aplikací či online služeb vám může zjednodušit práci, usnadnit domlouvání schůzek, získávání kontaktů nebo organizaci téměř čehokoli. Jaké aplikace využívat a jak je ovládnout, i když nejste specialistkami na IT? S naší pomoci to zvládnete hned!
V ceně kurzu jsou video návody k nejlepším aplikacím pro vaši práci.
Techniky, se kterými získáte nové zákazníky
Dobré výsledky prodeje nejsou dílem náhody, ale důkladné přípravy. Začínáte s prodejem a chcete zjistit, co se od vás očekává? Jak jednat se zákazníky a jak zjistit, co potřebují? Chcete vědět, jaké nároky musíte splnit, abyste v roli prodejce obstáli? Přijďte se seznámit se všemi zákonitostmi úspěšného prodeje i s úskalími, která na vás čekají. Ukážeme vám, jak se připravit na prodejní rozhovor a jak komunikovat s různými typy zákazníků. Vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje a nacvičíte si reakce na námitky, stížnosti a reklamace.
Seznámení se s obecným nařízením
Využijte svůj mozek k vyšším výkonům
Domníváte se, že kdyby Váš mozek fungoval rychleji a lépe, mohli byste dosahovat lepších výsledků? Brzdí Vás? Využijte rad paměťového experta. Budete snadněji plnit pracovní úkoly a zrychlíte svou schopnost uchopit informace. Stává se Vám, že si často nemůžete vybavit jméno nebo jméno zapomenete ve chvíli, kdy se Vám například obchodní partner představuje? Vzniklá nepříjemná situace vede k nejistotě a stresu. Na tréninku se naučíte, jak tomu zabránit.
Osvojte si základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Pokud již máte s pracovním právem a Zákoníkem práce zkušenosti a využíváte ho ve své praxi a potřebujte detailněji zaměřený kurz, doporučujeme vám Zákoník práce pro zaměstnavatele.
Jak vést vzdělávací akce v 21. století
Potřebujete k ní zajímavý a lákavý design kurzu, který je zároveň velmi praktický. Známé jméno lektora, jemuž předchází dobrá pověst. Schopnost získat posluchače na svou stranu a udržet jejich pozornost. Vhodně zvolené metody vzhledem k charakteristice skupiny, bezchybně řízenou diskusi, tu nejvíce motivující zpětnou vazbu… Není toho málo. Ale není nemožné toho dosáhnout. Přijďte se stát profesionálním lektorem. Provedeme vás komplexním tréninkem lektorských dovedností od plánování přes realizaci až po vyhodnocení vzdělávací akce.
Uvěřitelná a autentická komunikace
Proto pracujeme s technikami, které vás naučí tuhle hru hrát. Správně vyjádřit to, co máme v hlavě. Tak, abychom měli v souladu slova, emoce a celé tělo. Budeme pracovat s takzvanými „komunikačními statusy“. Jejich pochopení vás povede k sebevědomější komunikaci. A navíc – vždy vás něco překvapí, něco s čím jste nepočítali – život je jedna velká improvizace. Jak ji využít ve svůj prospěch a nenechat se vyvést z míry?
Trénink odhalování pravdy a lži v komunikaci
Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Celní předpisy a základní orientace v celní problematice včetně novinek
Techniky a nástroje pro strategické řízení
Efektivní řízení projektu je podmínkou jeho úspěšné realizace. Je nezbytné nevynechat žádný důležitý krok, ale zároveň netrávit nějakou činností více času, než je nezbytně nutné. Také je důležité si hned na začátku uvědomit, jaký typ projektu vás čeká, a patřičně tomu přizpůsobit další postup. Tento kurz vám pomůže nastavit a realizovat projekt tak, aby dával smysl, aby splnil očekávání zainteresovaných stran a zajistil požadované přínosy.
Odhalte potenciál uchazečů o práci i zaměstnanců
Správně aplikovaná psychodiagnostika vám pomůže odhalit skrytý potenciál uchazečů o práci i stávajících členů vašeho týmu. Seznamte se s psychodiagnostickými technikami, které můžete využívat i bez psychologického vzdělání. Poznejte, jak funguje lidská osobnost a jaké informace lze pomocí psychodiagnostiky zjistit. Zefektivněte svá výběrová řízení i pracovní procesy a získejte nové podněty a dovednosti, které využijete pro další práci se zaměstnanci.
Pak přišel někdo, kdo o vystupování na pódiu nevěděl nic, a přesto byl boží? Přesvědčivý a magnetický. Dostal vás. Jak to možné? Vtip je v tom, že v prvním případě bylo prezentováno NĚCO a ve druhém člověk prezentoval SEBE. A skrze SEBE můžete ukazovat světu téměř COKOLIV. Jste autentičtí, a tím je vaše prezentace zpravidla velice přitažlivá pro publikum. Díky improvizačním technikám posílíte autenticitu a také se naučíte lépe zvládat trému.
Metody vyhodnocování investic v praxi
Analýza návratnosti je nedílnou součástí přípravy každého většího projektu. Osvojte si roli controllera a poznejte nejběžnější metody posuzování investic a jejich praktické využití, včetně výhod i rizik jednotlivých postupů. Zorientujte se ve všech fázích procesu analýzy ekonomické návratnosti projektů a naučte se správně posuzovat ziskovost a návratnost plánovaných investic.
Hloubkový trénink pro manažery a leadery
Jste úspěšní, pracujete na sobě, prošli jste různými školeními a stále se zlepšujete. Přesto cítíte, že své schopnosti nevyužíváte naplno, nebo vaše výsledky neodpovídají vynaloženému úsilí. Prozkoumejte do hloubky, jaká je kvalita vašeho rozhodování a jak se umíte soustředit. Odhalte své návyky a myšlenkové vzorce, jež vás brzdí, i skryté pocity strachu či nejistoty. Díky intenzivnímu tréninku se zkušeným globálním leaderem pochopíte, jak co nejlépe využít svůj potenciál při manažerské práci.
Na tomto exkluzivním tréninku nabízíme prvním čtyřem přihlášeným 45 minut koučinku s Jiřím Kulou zdarma, a to buď před začátkem tréninku, nebo po jeho skončení. Pro výběr konkrétního dne a času se s vámi spojí naše zákaznické centrum.
Facilitace jako technika vedení porad a workshopů
Řízení výkonu a kvality výroby
Dobrá komunikace uvnitř firmy a vzájemné pochopení požadavků ze strany výroby, strategického managementu i pracovníků odpovědných za finanční řízení jsou podmínkou skutečné efektivity firmy. Seznamte se s principy výrobního controllingu a jeho rolí při řízení výrobní společnosti. Na reálných příkladech z praxe vám ukážeme, jak je důležité používat ukazatele, chcete-li řídit výkon a kvalitu výroby i efektivní údržbu a zároveň motivovat pracovníky a zachovat stabilitu firmy. Společně prodiskutujeme účinnost vybraných známých metod i konkrétní otázky z vaší praxe.
Nejúčinnější styl vedení lidí
Chtěli byste využít potenciál koučinku pro dlouhodobý rozvoj svých zaměstnanců? Nemusíte být koučem, stačí si osvojit metody a principy, na kterých je koučování založeno. Koučování umožňuje dívat se na problémy jinak, než byl koučovaný, v tomto případě Váš podřízený, dosud zvyklý, a Vy můžete objevit nové příležitosti a nová řešení problémů.
Jak ušetřit čas svůj i svých kolegů
Méně zkušení vedoucí s ním často skončí ve slepé uličce. Analyzujte si ve spolupráci s lektorem svůj tým a určíte si ta, jakými způsoby zadávat úkoly každému členovi týmu podle jeho individuality, a jakými způsoby konstruktivně poskytovat zpětnou vazbu na splnění úkolu.
Naučte se pracovat s efektivní a zábavnou metodou facilitace workshopů
Hra jako nástroj produkce geniálních myšlenek. Zdá se vám to jako sci-fi?
Proč se stává v posledních letech fenoménem gamestorming a proč tento způsob práce se skupinami pomalu vytlačuje zaběhlé kreativní nástroje, jako jsou klobouky, Disney nebo brainstorming? Dokážete si představit hru, která zafunguje bezpečně, kdykoli potřebujeme něco vymyslet? Ivo Spilka tvrdí, že existují způsoby, jak takové hry pro pracovní týmy vytvářet! Pojďte se s námi podívat na vedení tvůrčích dílen a řešitelských workshopů trochu jinak…
Protože dobré způsoby dělají dobré obchody
Nahlédněte do sálů konferencí s rautovými stoly, k pracovním večeřím o více chodech a setkávání se zahraničními partnery. Jaké je současné pojetí dress code? Tento trénink je bází pro vědomé a etické chování v kultivované společnosti.
Buďte oporou manažera i pracovního týmu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.
Firemní i osobní komunikace na sociálních sítích
Sociální sítě přinesly do firemní i osobní komunikace řadu nových možností. Potřebujete být na všech? A když ne, které z nich jsou ty správné pro vás? Přijďte na jednodenní kurz, kde probereme základní nástroje a možnosti Facebooku, Twitteru, Instagramu, LinkedInu a dalších sítí. Představíme si krásy i záludnosti dalších populárních sociálních sítí a dozvíte se, jaké jsou mezi nimi nejdůležitější rozdíly. Díky kurzu budete moci vyhodnotit, které sítě jsou vhodné pro vaši značku a jak s propagací začít.
Nástroj motivace, rozvoje i dosahování výsledků
„Všichni potřebujeme lidi, kteří nám poskytnou zpětnou vazbu. To je způsob, jak se zlepšovat.“ Bill Gates
Posuňte své manažerské dovednosti k dokonalosti. Naučte se podávat zpětnou vazbu tak, aby ji podřízení a kolegové od vás vyžadovali, a ne se jí obávali. Hodnoťte efektivně, konstruktivně a s respektem.
Nečistá argumentace jako nástroj manipulace a tlaku
Dostáváte se do nepříjemných situací v komunikaci? Míváte někdy pocit, že jste byli vmanipulováni do zbytečného postoje útoku či naopak obrany? Víte, jak se bránit nečisté argumentaci, a umíte ji včas rozpoznat? Nenechte se klamat a naučte se bránit řečnickým trikům svých kolegů či obchodních partnerů.
Vyberte nejvhodnějšího kandidáta namísto nejlepšího
Správně vedený přijímací pohovor vám o uchazeči o zaměstnání řekne více než písemný životopis. Chcete se vyhnout úskalím, která přináší klasický přijímací pohovor, a dozvědět relevantní informace? Vyberte si vhodného kandidáta prostřednictvím behaviorálního pohovoru! Odhalte nepravdivé informace a zjistěte, jak se uchazeč staví k řešení různých situací. Behaviorální pohovor vám pomůže vybrat spolupracovníka, který má schopnosti odpovídající konkrétní pozici.
Poznejte se lépe a těžte z toho
Emocí se nemůžete zbavit, ale u nás se naučíte, jak s nimi pracovat, aby vám pomohly přijmout sebe samé i pochopit ostatní. Vedle vlastního emočního nastavení porozumíte tomu, jak fungují lidé s odlišným emočním mind setem, než je ten váš. Díky tomu si budete s ostatními lépe rozumět, snáze najdete řešení a shodu a budete se vzájemně respektovat.
Účinné asertivní a komunikační techniky
Máte nějaké komunikační zlozvyky? Musíte často sdělovat nepopulární opatření, kritiku nebo říkat jako odpověď „ne“? Jak v náročných situacích a při komunikaci s komplikovanými podřízenými zvládnout námitky a správně reagovat na manipulaci? Přinášíme vám intenzivní trénink náročných situací z praxe mistra pod vedením zkušené lektorky Lenky Bakové, která má s výrobou bohaté zkušenosti. Trénink je postavený na potřebách práce mistrů.
Povězte to příběhem
Příběh nám usnadňuje zpracovat, pochopit a pamatovat si informace. Ano, tak jednoduchá je hlavní pravda skrytá za kouzlem jménem storytelling.
Připadá vám, že je vaše nabídka pro klienta kreativní a zajímavá? Vám možná, ale klient už slyšel jen při aktuálním výběrovém řízení deset podobných. Myslíte si, že kolegové budou vaši poradu vnímat už jen proto, jakými zásadními informacemi je nabitá? Jenže oni už sedí na poradě hodinu a za chvíli je čeká další. Pro ně je to jen další report, nudná zpráva o projektu.
Jak se s tím popasovat? Vyprávějte dobrý příběh. Dobrý příběh neprošumí, neunikne, nevypadne z paměti. Příběh zasáhne emoce, vytvoří plný obraz. Je srozumitelný, sdělný, zapamatovatelný.
Když už si s tím – ať je to cokoli: nabídka, prezentace, report – dáváte práci, když už se s tím „vyprávíte“, tak vyprávějte tak, abyste zasáhli.
Time management pro každý den
Váš diář praská ve švech, práce přibývá a vy nevíte, do čeho se pustit dřív? Zapomínáte na schůzky, na stole se vám hromadí dokumenty a nemáte čas diskutovat s kolegy o aktuálních projektech? Řekněte stop dříve, než váš výkon klesne pod únosnou mez! Trénink time managementu vás vybaví účinnými nástroji, díky nimž svůj harmonogram dostanete pod kontrolu. Ukážeme vám, kde děláte chyby, jak si stanovit cíle a priority a jak s časem hospodařit. Vyzkoušíte si moderní metody time managementu, které vám pomohou zkrotit čas.
Trénink rétorických dovedností pro každodenní využití
Doveďte svůj tým k vyšší výkonnosti
Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? K čemu mi může být leadership užitečný? Schopnost vést tým k nejlepším výkonům nespočívá jen v umění nařizovat, plánovat a kontrolovat. Skutečný lídr své lidi inspiruje, umožňuje jim dokázat víc, než kolik by si za cíl dali sami. Lídr rozumí motivaci a umí s ní u svých lidí pracovat. Nespoléhá na svou formální autoritu, i když ji má, je přirozená.
Přijďte poznat leadership blíže. Ujasnit si, jakým lídrem můžete být vy. Vyzkoušet konkrétní nástroje a postupy. Porovnat svůj styl vedení s ostatními a získat zpětnou vazbu. Zjistit, jaké vlastnosti a dovednosti potřebujete rozvíjet, abyste byli motivujícím, empatickým a respektovaným lídrem.
Eliminujte omyly ve svém manažerském jednání
Chtěli byste předejít chybám, které jsou spojeny s vedení lidí? Tento praktický trénink se zaměřuje na nejčastější chyby, které vychází z problémů, jež manažeři nejčastěji zmiňují a se kterými se potýkají.
Are you preparing for the role of manager? Let the experience and advice of professionals lead you. You will find out how not to start, what not to say, how to make a good impression, how to win over your subordinates, and how to lead people. If you are afraid that you will not have authority, you will not be able to solve conflicts, or will have difficulties coping with pressure, you do not have to be. You will learn the basic rules which will ensure your success.
Jak správně vést administrativu v oblasti HR
Personální agenda zahrnuje množství významných dokumentů od pracovních smluv přes údaje o zaměstnancích až po dokumenty určené pro orgány státní správy. V rámci vedení personální agendy potřebujete znát související legislativu a z ní vyplývající povinnosti. Získejte ucelený přehled o vedení personálních spisů, přijďte diskutovat o nejčastějších problémech, ať už jde o ochranu osobních údajů, zaměstnávání cizinců, či další témata z oblasti každodenní praxe HR oddělení.
Nezbytné základy pro HR
Často jsou to právě dobře nastavené a fungující personální procesy, které odlišují úspěšné firmy od těch neúspěšných. Správný personální přístup často ovlivní výkon zaměstnanců více než výše mzdy.
Vybudujte si klíčové dovednosti z oblasti personalistiky pro efektivní vedení týmů a očekávané firemní výsledky.
Vyberte ty nejlepší dodavatele
Správný výběr dodavatelů má klíčový význam nejen pro úspěšné dokončení každé zakázky a obchodní transakce, ale i pro úspěch celé firmy. Poznejte různé způsoby a metody, které vám pomohou vybrat nejlepší dodavatele. Naučte se správně zadávat poptávky a vyhodnocovat výběrová řízení. Přijďte se zdokonalit v umění efektivního a transparentního nákupu a uplatněte své poznatky v praxi!
Leadership pro pokročilé
Jsou techniky vedení lidí, která znáte a používáte při vedení a delegování, ty pravé? Ne vždy vám fungují? Cítíte, že máte rezervy? Chcete působit suverénněji a jistěji? Co udělat proto, abyste vedli tým k lepším výsledkům? Odpovědi nejen na takové otázky naleznete v tomto tréninku. Zároveň poznáte i zkušenosti dalších kolegů, získáte zpětnou vazbu a objevíte techniky nové.
Employer branding a HR marketing
Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co jim nabídnout. Naučte se definovat své poslání a představit firemní kulturu, vytvořte si ve své firmě strategii, která vám pomůže dělat efektivní a úspěšný HR marketing.
Poptávka profesního vzdělávání
Staňte se účinnou podporou managementu
Úspěch je velice subjektivní dojem, protože to, co považujete za úspěch, váš nadřízený možná zhodnotí jinak. Nemůžeme vás proto naučit mít úspěch za všech okolností, ale ukážeme vám cestu, jak se mu svou snahou co nejvíce přiblížit.
Asertivní jednání s kolegy a nadřízenými
Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s nadhledem i zvládnout nepříjemné rozhovory. Na konkrétních situacích si vyzkoušíte, že prosadit vlastní názor, odmítnout požadavek nebo naopak požádat o pomoc nemusí být těžké. Asertivní přístup změní váš profesní i osobní život – zvýší vaše sebevědomí, výkon i schopnost čelit stresu.
Jak efektivně zacházet s časovými kapacitami svými i svých kolegů
Kvůli novým informačním technologiím a všudypřítomné mobilitě jsme trvale přesyceni (zbytečnými) informacemi, ovšem navzdory tomu jsme nuceni se rychle rozhodovat, často v situacích, kdy nám podstatná fakta ke správnému rozhodnutí paradoxně chybějí. Navíc se za poslední dobu výrazně změnil způsob práce. Nedostáváme jednoznačná zadání úkolů. Zejména perfekcionisté zažívají opravdová muka.
Má pravdu Ivo Spilka, který tvrdí, že existují způsoby, jak si neustále udržet přehled o tom, zda smysluplně zacházíme s veškerými svými kapacitami, a přitom neztrácet čas?
Trénink argumentačních dovedností
Umění argumentovat se odráží od našich osobnostních předpokladů a vloh. Někdo se v něm odjakživa cítí jako ryba ve vodě, pro jiného je strastí. Dá se tedy naučit? Můžeme se v argumentaci zlepšit? Lze se připravit na moment „zaskočení“, kdy nevím, co říci? Můžeme předcházet situacím „Já jsem ti to říkal.“? V oblasti komunikace, kam argumentace patří, jde trénovat všechno. Proto pokud jste se s argumentací „nenarodili“, přijďte se ji k nám naučit. Víme, co a jak trénovat, abyste pokroků v argumentaci dosáhli co nejdříve.
Ekonomické výpočty a přehledy
Tento kurz se primárně věnuje procvičování funkcí a výpočtů se zaměřením na ekonomickou a finanční praxi. Na praktických příkladech se naučíte a následně i důkladně procvičíte funkce a nástroje pro ekonomické výpočty, efektivní analýzu dat, tvorbu složitějších přehledů a modelů. V rámci kurzu se probírají pokročilejší nástroje programu Microsoft Excel a funkce zaměřené na ekonomickou a finanční praxi.
Získejte publikum na svou stranu
Osvojte si úspěšné taktiky a strategie vyjednávání
Efektivní organizace skladu a vedení jeho pracovníků
Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní podmínkou úspěšného vedení skladu. Působíte krátce na pozici vedoucího skladu či skladového týmu, nebo očekáváte kariérní postup a chybí vám zkušenosti z praxe vedení skladu a jeho pracovníků? Pronikněte hlouběji do zákonitostí efektivní logistiky a naučte se pracovat s nástroji měření produktivity. Osvojte si účinné postupy, jak zvýšit pracovní výkon vašeho týmu, jak odstranit chybovost a jak řešit krizové situace. Seznamte se do detailu se všemi důležitými oblastmi skladové logistiky, abyste získané znalosti mohli efektivně využívat ve své praxi.
V posledních letech je těžké hledat a udržet vhodné zaměstnance. Aby úsilí náborářů nepřišlo nazmar, potřebujeme promyšlený a perfektně připravený onboarding, kterým nejen zamezíme zbytečným odchodům nováčků, ale také podchytíme a rozvineme jejich počáteční nadšení do dlouhodobé motivace. Onboarding si představíme jako praktický proces, jehož pomocí zajistíme, aby byli spokojeni jak zaměstnavatel, tak nový zaměstnanec. Krok za krokem poznáme metodu 4C, spočítáme si návratnost zdrojů a nezapomeneme si ukázat roli „buddyho“ či partnera při adaptaci nového zaměstnance. Také se seznámíme se způsoby, jak vyhodnotit vzájemnou spokojenost ještě ve zkušební době a jak provázat výstupy hodnocení do všech dalších HR procesů.
Jak vytvořit efektivní projektový tým
Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž váš projektový tým dokáže zázraky. Získejte osvědčené tipy pro svou praxi a vyzkoušejte si své schopnosti v praktických cvičeních.
Zvládání náročných pracovních situací
Stresu a tlaku na výkon čelí v dnešní době téměř každý. I asistentky manažerů se ocitají v komunikačně náročných situacích, jež vyžadují klidná a sebevědomá řešení. Jak zvládnout vlastní i cizí emoce a nenechat se zaskočit? Čím podpořit vlastní sebedůvěru, výkonnost a efektivitu a jak zabránit syndromu vyhoření? Osvojte si techniky, které vám umožní konfliktům předcházet a také je úspěšně zvládnout. Naučte se, jak jednat v obtížných situacích, aniž by vás připravily o energii, a jak čelit akutnímu i dlouhodobému stresu.
Aneb když jsme spokojení, jsme úspěšní
Priority Management & Work Life Balance
Zapojte se do finančního managementu
Řízení podnikových financí není úkolem jednotlivce, ale celého týmu kooperujících specialistů z různých oborů. Dosažení společného cíle, prosperity firmy, se neobejde bez aktivní spoluúčasti členů týmu. Chod a výsledky podniku ovlivňují především nefinanční manažeři svými každodenními aktivitami a rozhodováním. Podívejte se s námi na finanční řízení podniku z hlediska nefinančních manažerů. Naučte se rozumět jeho zákonitostem a procesům a poznejte, jak můžete finanční informace využít při své práci.
Trénink s využitím psychodiagnostického testu
Jak přizpůsobit strukturu a formu sdělení žádoucímu výsledku jednání nebo prezentace? Na základě vypracování on-line psychodiagnostického testu Accent Assessment Tool (AAT) získáte jedinečné a přímo na míru připravené metody pro zlepšení svých komunikačních a prezentačních dovedností. V tréninku pak budete tyto dovednosti trénovat a obdržíte i rozsáhlou závěrečnou zprávu využitelnou pro váš další osobnostní rozvoj.
Psychodiagnostický test v hodnotě 2140 Kč vč. DPH je v ceně kurzu.
Zaujměte své posluchače, respektujte je a veďte k vytyčenému cíli
Pokud čas od času prezentujete nebo vedete porady, jistě víte, že to není úplně jednoduché a možná ani příjemné. Je totiž potřeba umět skloubit několik dovedností, aby měly vaše akce hladký průběh.
V našem kurzu se naučíte, jak mluvit k ostatním, aby informace pochopili a přijali hned napoprvé. Jak to udělat, abyste na poradách stihli vše, co potřebujete, aniž by se natahovaly. Dozvíte se, jak pracovat s atmosférou, aby se všichni cítili dobře. Také nahlédnete do typologie účastníků, což vám zásadně ušetří čas i nervy. Budete efektivně zvládat přípravu a plánování, posílíte svoji autentičnost a zbavíte se trémy.
Nástroje pro větší spokojenost a efektivnější rozvoj
Personalista v roli psychologa
Pracujete s lidmi a potřebujete vědět, jaké se v nich skrývají schopnosti a osobnostní rysy? Můžete zkusit vlastní odhad, ale také psychologické testy. Pomohou vám například při náboru nových zaměstnanců, při rozhodování, komu svěřit vedoucí funkci, i při plánování dalšího vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Naučte se, jaké testy můžete využít ve firemní praxi, aniž byste byli vystudovanými psychology. Poznejte jednotlivé etapy testování a naučte se interpretovat jejich výsledky. Vyzkoušejte si během kurzu několik testů a poznejte sami sebe.
Aneb mějte svůj projev pod kontrolou
Máme tendenci takzvaně kuňkat, hlas se nám chvěje, přeskakuje a mnohdy nás dostává do trapných situací. Naučte se dýchat přes bránici, osvojte si metody, které jsou základem pro silný a rezonující hlas. Mějte svůj projev pod kontrolou, ať už mluvíte k pár lidem, nebo k publiku se stovkami posluchačů. Využijte potenciál svého hlasu a nechte ho rozeznít prostorem.
I vaše prezentace může být dynamická
Nezáleží na tom, zda máte svou vlastní firmu, studujete nebo jste zaměstnancem velké firmy. Prezi nabízí zajímavou alternativu pro klasické powerpointové prezentace. Umožní vám vést mnohem zajímavější konverzaci a skutečně se zaměřit na to, co vaše publikum nejvíc zajímá!
Na školení si s sebou vezměte notebook, celé školení je koncipováno vysoce prakticky, budeme společně tvořit hodně prezentací!
Jak využít moderní technologie pro efektivní obchod a prodej
Technologie a digitalizace mění svět byznysu a obchodu. Lidé tráví méně času ve své kanceláři, pracují odkudkoli, nabídky chtějí posílat e-mailem a pro srovnání cen využívají to, co mají neustále při ruce – internet. Ty základní a přitom nejdůležitější pravidla obchodu ale zůstávají stejná – dobré vztahy mezi lidmi, spolehlivost a skvělé služby. I ty se však dají skvěle podpořit využíváním těch správných nástrojů. Jak podpořit své obchodní aktivity, získat nové zákazníky, zjednodušit si práci a vylepšit svou osobní značku na internetu? Vše vám ukážeme na unikátním workshopu, který podpoří práci obchodníků.
V ceně kurzu je microlearningový online kurz zaměřený na digitální inovace v prodeji.
Aneb zatočte s trémou a nervozitou
Nenechte trému, aby vás paralyzovala. Osvojte si metody, jak pocit nervozity dostat pod kontrolu. Tréma je zdravá a může mít i pozitivní vliv, zjistěte, jak z ní udělat svého přítele. Získejte díky praktickým cvičením sebedůvěru a naučte se před publikem vystupovat sebevědomě.
Zdokonalte svou paměť a schopnost se učit
Máte problémy se zapamatováním jmen? I když se snažíte, jde vám výuka cizího jazyka obtížně? Chtěli byste, aby vaše paměť byla přítelem, na kterého je spolehnutí? Existuje mnoho pomůcek a triků, které vám pomohou v trénování a následně efektivnější práci vaší paměti. Rozviňte díky radám profesionální trenérky právě své paměťové možnosti.
Ovlivňujte spokojenost, motivaci a výkon podřízených
Kde hledat příčiny toho, proč některé manažerské přístupy lze v praxi těžko uplatnit? Techniky, které se na trénincích učí, vždy vycházejí z nějakého jednoduchého principu. Jestliže se stane, že se manažeři učí techniky bez uchopení jejich podstaty, mohou dělat věci správně, a přitom nedělat ty správné věci. Odpovědnost za výsledky jim ale zůstává.
Aktuální legislativa, příklady z praxe a judikáty
Využití mediačních technik ve vyjednávání
Mediace je pevně strukturovaný komunikační proces s využitím specifických komunikačních technik. Pokud se zajímáte o možnosti smírného řešení sporů, pracujete v oblasti komunikace nebo často vyjednáváte a chcete si rozšířit své znalosti, anebo se třeba chcete připravit na mediační zkoušku, naučíme vás, jak správně používat mediační techniky při vyjednávání a zvýšit tak své šance na úspěch.
Jak se pozná moderní prezentace? Že diváci hltají každý slide!
Vzpomínáte na ten pocit marnosti, když kolega na poradě přepnul slide a objevil se další, prakticky identický, jen obsahoval ještě víc textu, nesrozumitelných grafů nebo jiných dat, která si ani nestihnete přečíst? A v zápatí svítila malá čísla ukazující, že jich ještě 20 zbývá?
Prezentace je velmi silný nástroj k podpoře vašich myšlenek, zanechání silného dojmu nebo k prodejnosti produktů, které nabízíte. Problém „standardních“ prezentací není v PowerPointu, ale ve způsobu, jak nad prezentacemi uvažujeme. Vytvářet poutavé prezentace je jednodušší, než si myslíte. Naučte se to a publikum bude vaše.
Na trénink si s sebou vezměte notebook (ideálně s programem PowerPoint) a prezentaci, kterou jste připravovali. Budeme s ní pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet, jak tvořit moderní prezentace.
Komunikační dovednosti pro manažery a personalisty ve specifických situacích
Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci za specifických a náročných podmínek? Ať už proto, že je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?
Připravte se na každou fázi náboru zaměstnanců
Situace na pracovním trhu se za posledních pár let dramaticky změnila. Lidé se už nebojí najít si novou práci, protože procento nezaměstnanosti je opravdu nízké. Kvalitní lidé však stále chybí. Jak to udělat, aby pracovali pro vás, a ne pro konkurenci? Jak si nenechat utéct dobrého kandidáta, a hlavně, jak ho ve velkém množství životopisů poznat? Zájemci o práci nechtějí ztrácet čas a ani vy jej neztrácejte! Naučte se správně ptát na to, co skutečně potřebujete vědět. Porozumějte všem úskalím a zákonitostem efektivně vedeného výběrového pohovoru.
Pracovněprávní legislativa v praxi (souvztažnost s občanským zákoníkem)
Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.
Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery.
Umění vést neformální rozhovory
Potřebujete navodit dobrou atmosféru, začít rozhovor s neznámými lidmi nebo prolomit těžké mlčení? K tomu všemu se vám bude hodit „Small Talk“. Na mnoha pracovních pozicích je tato dovednost velkou výhodou a od určitého postavení na společenském žebříčku dokonce nutností. Málokdo však tuto dovednost umí dobře využívat a dále rozvíjet. Žádné obavy, nezávazné komunikaci se lze naučit v relativně krátkém čase.
Staňte se studnicí originálních nápadů
Řešení s nadhledem a rozmyslem
Naučte se řešit obtížné manažerské situace, aniž byste museli slevit ze svých cílů, ale naopak se jim více přiblížit. Přinášíme Vám rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Vytvořte si přirozené návyky a proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu.
Sociální sítě od základů změnily způsob, jakým dnes komunikujeme a hledáme informace. Stále populárnější jsou přitom i mezi profesionály. Jen na LinkedIn dnes najdete více jak 1,5 milionu Čechů. To přináší v B2B prostředí nové příležitosti, ale také výzvy.
Naučte se, jak jako B2B obchodník či marketér se sociálními sítěmi komplexně pracovat: od budování osobní značky přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.
Guide your team to higher performance!
Bravurní zvládání nesnadných situací
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Položte dodavatele na lopatky
Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti pomocí individuálních a skupinových cvičení. Využijte zpětné vazby ke zlepšení své komunikace. Odstraňte překážky, které vám brání efektivně komunikovat.
Reporting, rozpočet a controlling jako přidaná hodnota HR
Lidské zdroje jsou o lidech. Nepochybně. Ale HR týmy nemohou fungovat bez dostatečné finanční gramotnosti. Není třeba být experty na reporting, ale je nutné chápat souvislosti. I v HR musíme umět měřit, analyzovat a pracovat s byznys plánem. Naučíme vás pracovat s „čísly“ a měřit tak výkonnost pracovníků a dopad jejich aktivit na celou firmu. Právě nelíbivá práce s čísly zvedne prestiž HR v každé firmě.
Jak se vyvarovat chyb v úsudku
Schopnost rozhodnout se ve správný čas pro správnou věc je nejen pro váš osobní, ale také profesní život klíčová. Kvalita a důsledky našich rozhodnutí se projevují především ve strategických rozhodovacích procesech, kterým čelíme v praxi denně, a s kariérním růstem je tato schopnost stále důležitější. Stává se vám, že tvrdošíjně trváte na něčem, co vám už dávno přestalo dávat smysl? Pochopte své vlastní rozhodovací mechanismy a naučte se je ovlivňovat.
Change management pro ty, kdo změny vytvářejí
Jak zvýšit kvalitu zaměstnanců a mít náklady po kontrolou
Přijďte si zažít praktické metody efektivity, zjistit, jak neutrácet zbytečně, a udělat si „audit“ o smyslu vašeho vzdělávání. Na kurzu si zkusíte nastavit ROI (návratnosti investic do vzdělávání) a procvičíme si konkrétní způsoby přípravy, plánování a kontroly vzdělávání.
Kurz je postavený prakticky a interaktivně, proto se budete věnovat svým konkrétním požadavkům na efektivitu vzdělávání. Poznáte vhodné nástroje pro řízení a reporting vzdělávání, abyste si zautomatizovali rutinní postupy.
Nedílnou součástí bude i nácvik způsobů vyhodnocování výsledků vzdělávacích akcí a dopadů na motivaci zaměstnanců ke vzdělávání.
Change management pro ty, kdo změny uvádějí do života
Hrnou se na vás ve firmě seshora inovace a změny a vy je musíte komunikovat dále? Na vymýšlení a řízení změn se příliš podílet nemůžete. Na vás je „jen“ to, abyste těmito změnami provedli svůj tým, abyste změnu uvedli do praxe. „Jen“ ale bývá velmi náročné a bez dobrého know-how, jak se změnou pracovat a co vlastně obnáší, často také končí neúspěšně. Přijďte se k nám naučit, jak o změně mluvit a jak zařídit, aby k ní lidé včetně vás měli pozitivní přístup.
Change management pro všechny, kteří prochází změnou
Mění se váš život rychleji, než je zdravé? Nedokážete se zastavit? Cítíte se být stále ve vleku jiných? Stojíte na prahu něčeho nového? Rozhodujete se a bojíte se udělat krok do neznáma? Naučíme vás, jak se vypořádat se změnami, které do našeho života běžně přicházejí, jsou zvané i nezvané. Naučíte se, jak za nimi nacházet ukryté „bohatství“ a jak ho integrovat do života, růst a moudřet.
Jak se nenechat vyvést z potřebné rovnováhy
Stát před lidmi a něco jim předávat je sice moc pěkná práce, ale zároveň velmi obtížná. Je to podobné jako s prezentacemi, ale mnohem složitější. Nicméně dobrá zpráva je, že všechno se dá naučit. Někdy se můžete snažit jak jen umíte, a přesto dostáváte signály, že to není ono, že je to nuda. Klapání do telefonů, tužkou, prsty o stůl... Pozornost je ta tam. O pozornost se musíte starat a dobrý lektor ji má celou dobu na čtyřech místech. U sebe, lidí, které školí, u toho, co předává, a u času.
Seznamte se s metodami aplikované improvizace, která vám pomůže a také vás inspiruje. Nejen, že se naučíte spoustu nových technik, ale ještě se budete bavit. Věřte nám! Seznámíme vás s naší prací a přípravami kurzů, inspirujete se.
Pokročilé nástroje firemního nákupu
Objevte cesty, jak dosahovat úspor a zvýšit celkový výkon nákupu
Firemní nákup se často ocitá pod velkým tlakem. Jak splnit požadavky managementu na úspory a přitom zachovat kvalitu a plynulost dodávek materiálu, zboží a služeb? Využijte know-how zkušených lektorů z praxe a seznamte se s metodami a postupy, které vám pomohou vyhodnotit stávající stav a zavést účinná nápravná opatření. Poznáte pokročilé metodiky nákupu, jež vám v praxi umožní dosahovat nákupních úspěchů. Na praktických příkladech vám ukážeme, jak analyzovat dodavatele a komodity, jak správně nastavit parametry smluv a jak využít elektronických aukcí.
Seminář Nákup v praxi lze absolvovat za zvýhodněnou cenu v rámci cyklu Purchase Manager spolu s tréninkem Techniky vyjednávání pro nákupčí. Úspěšní absolventi celého cyklu získají mezinárodně uznávaný certifikát IES od International Educational Society.
Zaměřte se na druhé a vyjednejte víc
Domníváte se, že pro úspěch vyjednávání potřebujete přesvědčivá fakta? Postup vyjednávání a znalost lidí jsou ovšem mnohem důležitější. Fakta vám při přesvědčování nepomohou, pokud a dokud není druha´ strana připravena jim věnovat pozornost. Zaměřte se na protějšek a můžete vyjednat víc.
Měnové a úrokové deriváty z hlediska obchodu i účetnictví
Finanční deriváty jsou účinným nástrojem k zajištění různých druhů rizik, v České republice nejčastěji k zajištění měnového rizika. Pokud přicházíte i jen vzdáleně do styku s měnovými a úrokovými deriváty, budou pro vás bezpochyby zajímavé reálné zkušenosti s jejich využitím v podnikové praxi. Poskytneme vám oboustranný pohled ze strany treasury či finančního manažera i účetní – poznáte jak obchodní stránku věci, tak i způsob, jak finanční deriváty účtovat a zdanit podle českých i mezinárodních účetních standardů (IAS/IFRS).
Ucelený pohled na celní řízení i aktuality z oboru
Nástroje, aplikace a online služby, bez kterých se v HR neobejdete
Digitalizace, digitální transformace, průmysl 4.0, umělá inteligence… Tyto a další termíny nyní dominují ve zprávách o byznysu a o tom, jak se mění svět kolem nás. Jaká je jeho role ve světě, kde je základním předpokladem úspěchu digitální gramotnost a kde patří digitalizace mezi hlavní strategické cíle našich zaměstnavatelů? Jak se mění služby poskytované HR? A jak pracovat s inovacemi? Na tyto a další otázky si odpovíme v naprosto unikátním workshopu určeném pro zástupce HR oddělení.
V ceně kurzu je microlearningový online kurz zaměřený na inovační techniky.
Poznejte ty, kteří vás okrádají o spokojený a šťastný život
Každý máme svůj kritický hlas, který nemilosrdně hodnotí naše každodenní rozhodování. Když řešíme nějaký konflikt nebo problém, když se nám aktuálně nedaří nebo přemýšlíme, co bude, hlavou se nám honí myšlenky, které negativně ovlivňují naše následné pocity, rozhodnutí a jednání.
Často se snažíme ovlivnit věci, se kterými nedokážeme skoro nic nebo vůbec nic udělat. Naopak málo se snažíme ovlivnit to, co v naší moci je – způsob našeho myšlení, náš vnitřní dialog, který neustále probíhá v naší hlavě, kritické hlasy, které sabotují náš úspěch. Jestliže chceme změnit něco v našem okolí, musíme začít u sebe. Musíme změnit svůj vnitřní dialog a porazit sabotéry v naší hlavě.
Nástroj motivace, rozvoje i dosahování výsledků
Nastartujte změny a jděte za svým cílem
Moderní doba nás zahlcuje přemírou informací, příležitostí, požadavků a kontaktů. Často pak děláme věci složitě a někdy se nemůžeme hnout z místa. Cítíte-li potřebu změny, zaměřte se na své jednání. Pomůžeme vám odhalit vaše vlastní postupy, které vedou k úspěšnému naplnění cílů, a naučíme vás, jak je vědomě využívat. V praktických cvičeních si ověříte, že nastartovat změny není složité, a objevíte vlastní cestu k vnitřní jistotě a spokojenosti.
Trénink zvládání obtížných situací
Naučte se asertivně něco nebo někoho odmítat! Odolávejte nátlakovým až manipulativním situacím! Nebojte se vyjadřovat svůj negativní názor! Asertivní chování posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, nalézat kompromisy a také vzájemnou toleranci vůči partnerovi.
Praktické rady, jak nepodléhat nejen citovým útokům
Dostáváte se do situací citového vydírání a nevíte si v nich rady? Víte, kdy je s vámi manipulováno? Kdy čelíte konstruktivní kritice a kdy se komunikace dostává za hranu slušnosti? V praktickém tréninku si osvojíte pravidla a principy obrany proti manipulaci.
Nástroj pro zvýšení efektivity HR procesů
Mějte ziskovost podniku pod dohledem
Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic.
Ušetřete čas při čtení i hledání informací
Dnešní doba nás zahrnuje množstvím informací a často je obtížné najít ty, jež skutečně potřebujeme. Seznamte se s databázemi a digitálními knihovnami, v nichž lze vyhledat spolehlivé informace ze všech oborů. Zjistěte, jak a kde informace vyhledávat, jak je třídit a naučte se v nich efektivně číst. Poznejte principy rychlého čtení a různé metody jeho nácviku a ověřte si, že i jednodenní trénink dokáže zlepšit váš výkon. Vyzkoušejte si také on-line trénink rychlého čtení ve výukové aplikaci Rozectise.cz – plný přístup v hodnotě 1 590 Kč je v ceně kurzu.
Jak se nové normy EU na ochranu osobních údajů dotknou speciálně marketérů a obchodníků
Pokud patříte mezi zástupce 90 % (běžných) firem, pak se vaše společnost potýká s propagací a oslovováním zákazníků. Tyto dva úkoly každé firmy nově velmi podstatně ovlivní novinky přicházející z Evropské Unie, a to General Data Protection Regulation (GDPR) a ePrivacy. Poznáte všechny aspekty GDPR z pohledu marketingu, zejména pak, jak GDPR ovlivní práci marketingu a obchodu. Zjistíte, jaké normy platily doposud (z pohledu oslovování zákazníků) a jak minimalizovat dopady nových norem na fungování firmy a vaší práce.
Zpracování mezd na profesionální úrovni
Pracovněprávní vztahy, odměny za práci a zpracování mezd představují důležitou součást chodu každé firmy. Přijďte si prohloubit své znalosti v této oblasti a získejte praktické dovednosti, tipy a doporučení pro každodenní využití. Seznamte se s aktuální související legislativou a na četných příkladech z praxe poznejte praktická řešení nejčastějších problémů a situací v oblasti pracovněprávních vztahů a mzdové agendy.
Odhalte mimické výrazy a zjistěte tak, o co partnerovi vlastně jde
Cesta k efektivitě a osobní výkonnosti
Od analýzy potřeb k realizaci rozvojových programů
Čeština stručně a efektivně pro ty, kdo potřebují psát bez chyb
Píšete firemní texty a narážíte na to, že u některých gramatických jevů si nejste zcela jisti, jak jsou opravdu dobře? Chcete zjistit, jak jste na tom a na čem potřebujete zapracovat? Chcete získat při psaní jistotu? Případně se dovědět i nějaký ten fígl pro rychlé a gramaticky správné psaní? Víte, co se v českých pravopisných pravidlech od dob vaší školní docházky změnilo? Pak se nezapomeňte přihlásit na náš nový celodenní interaktivní workshop.
Jak s moderním know-how dosáhnout vysokých cílů
Svět se rychle mění a marketing nesmí zůstat pozadu. Jste v obraze? Reklamy, inzeráty, billboardy a bannery: jsou zkrátka všude a publikum je už mnohdy ani nevnímá. Marketing se musí vydat jinudy – a dokonce to ani nemusí být drahé. O síle značky dnes totiž rozhodují dobré nápady. Naučte se nové metody a postupy, jež obohatí váš marketingový arzenál. Inbound marketing nebo CRM je chytrou odpovědí na klasické reklamní kampaně, které nefungují tak jako dříve.
Získejte pozornost a přesvědčte svého zákazníka
Trénink vychází z online psychodiagnostického testu, který vám změří 17 prodejních kompetencí a odhalí jednu ze 4 dominantních emočních potřeb. K čemu vám to bude? Díky typologii a vedení zkušeného trenéra zjistíte, jaký jste typ obchodníka a do jaké míry vám sedí konkrétní typ prodeje či obchodní činnosti. Každý typ má jiné preference při prodeji, takže v kombinaci se zlepšením komunikace podle typu osobnosti budete při vyjednávání efektivnější.
Nastavení funkčního procesu řízení rizik
Řízení rizik je nezbytnou součástí zodpovědného vedení každého podniku a má zásadní vliv na jeho konkurenceschopnost. Získejte ucelený přehled o úkolech a přínosech Risk Managementu a naučte se, jak v praxi identifikovat a efektivně řídit rizika. Poznejte, co je úlohou risk manažera a každého vedoucího pracovníka při hodnocení a zabezpečování možných rizik. Poučte se z četných příkladů z praxe a odhalte, co a jak můžete zlepšit v oblasti řízení rizik ve vaší společnosti.
Buďte motivujícím i motivovaným leaderem
Vytvářejte texty, které neminou cíl
Se slovy je to tak. Každý je má, každý jim rozumí. Ale ne každý je umí. A přitom slova, věty, odstavce jsou to, co upoutává. Prodává. Dobrý text ulpí lidem v paměti. Ať píšete newslettery, či směrnice, vydáváte firemní časopis, skládáte dohromady reklamní texty, vydáváte blog anebo prostě jen posíláte e-maily kolegům, dobré psaní se hodí vždy. Je naší vizitkou – a když píšeme v práci, je vizitkou naší firmy. Už proto má smysl se psaním a jazykem zabývat. Přemýšlet o něm, nezanášet ho plevelem a neničit ho. A přesně tímto směrem vám chceme pomoci vykročit. První dojem si zákazník tvoří podle grafiky. Ale to, co prodává, je text.
Neváhejte si s sebou přinést rozdělanou práci nebo něco, co vám dělá problém. Na konci dne bude pro vaše texty prostor.
Právní specifika závazkových vztahů pro podnikatele a korporace
Z vysoce regulovaného podnikatelského prostředí a zvláštní odpovědnosti právnických osob, podnikatelů a členů orgánů obchodních korporací vyplývá i specifické postavení podnikatelů v závazkových vztazích, jako např. přísnější požadavky kladené na podnikatele, vztah podnikatele a spotřebitele, jakož i obchodní zvyklosti. Je užitečné mít přehled o tom, co vyšší odpovědnost znamená a jaké negativní důsledky při nedodržení všech pravidel podnikateli hrozí.
Aneb vytvářejte zdravé vztahy
Co dělat, když to vypadá, že si na vás druzí vytvářejí nezdravou závislost? Kdy a jak se vyplácí říct „ne“? Závislost v práci omezuje, protože se vytrácí odpovědnost. Je to zátěž, která není na první pohled vidět,
protože závislostní vztahy jsou často nevědomé. Šéf, který se stává náhradní „mámou“, je zahlcen svým podřízeným. Dává mu často více péče, než potřebuje. Zná jeho osobní příběh, do kterého je mnohdy vtažen. „Závislý“ podřízený následně není schopen se rozhodovat, bojí se konfliktů, neumí odmítat... Na obou stranách to vede k rozmělňování zodpovědnosti, ke ztrátě energie a schopnosti zaměřit se na cíl. Pokud je vám tento scénář povědomý, vyřešte vztah dřív, než budete mít místo jedné práce dvě.
Přibývající práce, tlak na výkon i čas. A přitom stále častěji slyšíte: „potřebuji tě“, „bez tebe to nejde“, „ty to umíš nejlíp“, „ty máš nejvíc zkušeností“. V pozici manažera nemůže dlouho fungovat, že jste všude a u všeho. V lepším případě to povede jen ke ztrátě energie, rozmělnění pozornosti, ztrátě zaměření na cíl, k frustraci. V horším případě k vyhoření, vnitřním konfliktům a pocitům zloby a zášti.
Připravili jsme pro vás hloubkový program, kde vás dostaneme z vaší komfortní zóny, abyste získali odstup, nadhled a prostor být autentický, řídit se tím, co je skutečně podstatné. Když jsme vědomě odpovědní za sebe, umíme si hlídat vlastní energii a hranice, pak nastavujeme zdravé prostředí a vztahy, které vedou k tvorbě, radosti a chuti spolu-pracovat. Trénink je proto vhodný pro všechny, kteří se pracovně dostávají do interakce s druhými a chtějí vytvářet kvalitní a dlouhodobé pracovní vztahy.
Protože lidé si zapamatují, jak se s vámi cítili
Vztahy sice budujeme dlouhodobě, ale mnoho ovlivní první dojem a naše vystupování, které bychom měli mít pod kontrolou, chceme-li být úspěšní. Jaký význam má v dnešní době etiketa a její pravidla? Získejte použitelné a praktické informace, jak se korektně chovat tam, kde se nejčastěji pohybujete. Žádné diplomatické protokoly, ty většinou nepotřebujete. Osvojte si zdvořilostní návyky, které naplňují jediný zákon etikety – zákon společenské významnosti. Trénink vás provede běžnými situacemi v kanceláři, při obchodních jednáních a také ve společnosti: představování, vizitky, dary, schůzky, pracovní obědy, kavárny, divadla a vše, co vás zajímá a co potřebujete.
Proplácení cestovních výdajů v praxi
Paměťové tipy a mnemotechniky pro efektivní učení
Životem nás provází řada informací, které se nelze naučit pouze pomocí logiky. K těmto informacím patří cizí slova, jména a příjmení nebo i číselné informace. Pokud Vám právě tato oblast znepříjemňuje život, využijte rad naší paměťové expertky Dr. Michaely Karsten. Uložte si tyto informace do paměti, a to tak, že je už nikdy nezapomenete.
How do you know that a presentation is modern? The audience loves every slide!
Do you remember feeling miserable when you were at a meeting and a new slide appeared? Maybe it was almost identical to the previous one, but had even more text, incomprehensible graphs or other data you did not have time to read. And the little number in the footer showed you there were 20 more to come…?
Presentation is a strong tool for supporting your ideas, leaving a great impression or selling products. The problem of “standard” presentations is not in PowerPoint but in the way we think about presentations. Creating interesting presentations is much easier than you think. Learn to do it and the audience will be yours!
Bring your notebook (ideally with PowerPoint) and a presentation you have prepared. We will be working with it during the training. You will thus have a chance to create a modern presentation.
Do you often present offers, products, or results of your work to your colleagues, managers, or clients? Do you suffer from stage fright and feel that your presentation skills need help? Learn the basic methods of preparing and giving a presentation. Learn to work with emotions, captivate your audience’s attention, and confidently react to their questions. We will lead you through preparing a presentation and give you an opportunity to try out the newly acquired skills. You will find out what mistakes to avoid, and what your strengths are. Thanks to intensive training, you will manage your next presentation or speech with ease.
Práva a povinnosti statutárního orgánu
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.