Výpis kurzů
Potřebujete poradit?
234 718 721Kompaktní know-how pro úspěšný start...
Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeVnitřní síla pro náročné časy.
„Není to ten nejsilnější, kdo přežije, ani ten nejinteligentnější, ale ten, kdo se dokáže nejlépe přizpůsobit změnám. “
Charles Darwin
Čím to je, že umístíte-li dva stejně zkušené a kompetentní jedince do stejného prostředí, jednomu se v něm bude dařit a druhý podlehne tlakům a selže? Rozdíl mezi nimi lze vysvětlit konceptem mentální odolností, který pomáha porozumět tomu, jak někteří lidé rozvíjejí svou houževnatost, flexibilitu a životaschopnost v každodenní praxi. Umožňuje tak získat tytéž dovednosti i těm, kteří to dosud neumí a tím zvýšit svou schopnost adaptace.
Mentální odolnost nám pomáhá zvládat náročné situace, překonávat výzvy a přizpůsobit se rychle se měnícím podmínkám. Bez ní mohou i menší stresory a změny snadno způsobit pocit zahlcení a vyčerpání. Odolnost vůči neúspěchům nám umožňuje vstát po každém pádu a pokračovat s jasným cílem. A to jsou klíčové předpoklady úspěchu v jakékoli situaci, stejně jako byly v každém období lidských dějin a my sami jsme potomky těch, kteří tyto schopnosti měli rozvinuté více, než jiní.
Podívejte se také na nabídku našich kurzů na míru
Efektivní organizace skladu a vedení jeho pracovníků
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým
Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní podmínkou úspěšného vedení skladu. Působíte krátce na pozici vedoucího skladu či skladového týmu, nebo očekáváte kariérní postup a chybí vám zkušenosti z praxe vedení skladu a jeho pracovníků? Pronikněte hlouběji do zákonitostí efektivní logistiky a naučte se pracovat s nástroji měření produktivity. Osvojte si účinné postupy, jak zvýšit pracovní výkon vašeho týmu, jak odstranit chybovost a jak řešit krizové situace. Seznamte se do detailu se všemi důležitými oblastmi skladové logistiky, abyste získané znalosti mohli efektivně využívat ve své praxi.
Praktické informace z oblasti provádění celních operací
Získejte komplexní přehled v problematice celního řízení a objevte aktuality z oboru
Chcete se včas připravit na vše, co vás může překvapit při obchodování s firmami ze třetích zemí? Máte jedinečnou příležitost seznámit se s aktuálním výkladem evropské i národní legislativy, neboť lektor tohoto kurzu se podílel nejen na přípravě celního zákona, ale aktivně působil i v rámci Evropské komise při přípravě vzdělávacích modulů zaměřených na novou evropskou legislativu. Jeho více než třicetileté znalosti z této oblasti teď můžete získat i vy.
Přirozené a racionální vedení lidí
Zapojte podřízené do své práce a uvolněte tak vlastní kapacitu pro důležitější úkoly.
Díky správnému delegování významně posunete nejen svůj tým, ale také sebe osobně. Dáte šanci růst i lidem ze svého okolí, čímž jim dodáte vnitřní motivaci a posílíte jejich loajalitu. Vytvořte pravidla a systém, který vám umožní hodnotit delegované úkoly a získat jistotu, že jdete správným směrem.
Pište v práci s novým elánem a inspirací od profesionálního copywritera
Připravujete v práci různé materiály pro zákazníky i vlastní tým? Vydáváte firemní časopis nebo spravujete firemní web?
Nenuďte zákazníky a kolegy stále stejnými klišé a vtáhněte je do svých textů pomocí osvědčených tipů a triků zkušené copywriterky. Jen tak si z vašich textů odnesou přesně to, co jim chcete předat, a dovedete je nenásilně k požadavané akci. Inspirujte se názornými ukázkami a vyzkoušejte si psaní titulků i krátkého copy. Po školení navíc můžete s lektorkou konzultovat své vlastní texty e-mailem po dobu 14 dní.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Bravurní zvládání nesnadných situací...
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Trénink argumentačních dovedností
Argumentace připomíná šerm. Je třeba rychle reagovat na soupeře a mířit slovy přesně. Naučíme vás to. Umění argumentovat se opírá o naše osobnostní předpoklady a vlohy. Někomu to jde samo, někdo naráží na vnitřní překážky. Argumentace je však oblast komunikace, která se dá dobře trénovat. Ani sebelepší myšlenka nemá naději na prosazení, když ji neumíme dobře prezentovat druhým a podpořit ji jasnými a přesvědčivými argumenty. Pokud vás ty nejsilnější argumenty napadají až po skončení jednání, tento kurz je přesně pro vás.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeBuďte motivujícím i motivovaným leaderem...
Dosahování výsledků, chování a vedení lidí v korporátním prostředí má svá specifika.
Dobrý manažer zvládá kvalitní a dobře načasovanou sebeprezentaci a sebeprosazení stejně jako schopnost čelit „špinavým“ korporátním trikům. Někdy vás však přehnaná kontrola, neefektivní porady a další „korporátní nesmysly“ mohou vyčerpat a demotivovat. Co s tím? Využijte setkání se zkušeným leaderem a objevte spolu s ním řešení pro tyto složité situace. Naučte se pohybovat „mezi krokodýly“ a dosahujte výborných osobních i firemních výsledků!
Jak porozumět druhým i sobě samému
V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli, snažíme racionálně udržet své emoce pod kontrolou. Někdy se ale může stát, že nás emoce naprosto ovládnou, a výsledek může být katastrofický. Na tomto semináři se naučíte, jak lépe porozumět svým reakcím, jak vycházet s naprosto odlišným typem lidí, jak bezpečně vyjadřovat své emoce a jak negativní emoce v rámci náročných situací zastavovat.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeHloubkový trénink pro manažery a leadery
Jste úspěšní, pracujete na sobě, prošli jste různými školeními a stále se zlepšujete. Přesto cítíte, že své schopnosti nevyužíváte naplno, nebo vaše výsledky neodpovídají vynaloženému úsilí. Prozkoumejte do hloubky, jaká je kvalita vašeho rozhodování a jak se umíte soustředit. Odhalte své návyky a myšlenkové vzorce, jež vás brzdí, i skryté pocity strachu či nejistoty. Díky intenzivnímu tréninku se zkušeným globálním leaderem pochopíte, jak co nejlépe využít svůj potenciál při manažerské práci.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZískejte protistranu na svou stranu
Ve světě nedostanete to, co si spravedlivě zasloužíte, ale pouze to, co si sami vyjednáte!
Víte, co chcete, a cílevědomě si za tím jdete. Ale i ostatní hráči sledují své cíle. A tak můžete narazit na odpor a na obstrukce. Kdo vyhraje? Ten, kdo dokáže být přesvědčivý. Ten, kdo vyniká ve vyjednávání. Tento trénink není vhodný pro začátečníky. Je pro pokročilé, kteří chtějí patřit mezi elitu, mezi esa. Lektor Jiří Kula své schopnosti rozvíjel během jednání na všech kontinentech. Prakticky vás připraví na vaše problematické situace a předá vám ty nejdůležitější zásady, ke kterým dospěl vlastními zkušenostmi.
Jak snížit stres a zlepšit pozornost
Mindfulness je technika vnímání přítomnosti. Jedná se o vědecky ověřenou metodu snižující stres, zlepšující pozornost a celkovou psychickou pohodu. Na západ od nás ji běžně používají firmy, vzdělávací i zdravotnické instituce. K nám přichází teprve v posledních letech. Pojďte vyzkoušet tuto novinku s Top Vision.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZískejte sebevědomí v každé situaci
Chcete se cítit sebejistě v každé situaci a s lehkostí vést poutavé rozhovory? Tento komplexní kurz Vás provede klíčovými principy úspěšné komunikace, od základů verbální a neverbální komunikace až po zvládání náročných rozhovorů a konfliktů. Naučíte se, jak udělat skvělý první dojem, aktivně naslouchat, budovat si sebevědomí a efektivně se vyjadřovat. Prostřednictvím praktického tréninku a modelových situací si osvojíte klíčové dovednosti a získáte individuální zpětnou vazbu pro váš další rozvoj.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak vytvořit efektivní projektový tým
Naučte se, jak dovést váš tým k úspěšné realizaci projektu
Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž váš projektový tým dokáže zázraky. Získejte osvědčené tipy pro svou praxi a vyzkoušejte si své schopnosti v praktických cvičeních.
Jak uspět v roli manažera
Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o individuální přístup k zaměstnancům, delegování úkolů, snižování demotivace či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJen 6 kroků vás dělí od výkonu a zdraví
Naučte se lépe zvládat potenciální stresové situace a také jim předcházet.
Jste bez nápadů a energie? Jste frustrovaní a neznáte příčiny? Pociťujete stresovou zátěž? Co je stres, co nám dělá, jak ho vnímáme a prožíváme? Důsledky mohou být zničující pro vás i vaši kariéru. Důležité je vědět, jak nakládat s časem, prioritami, pracovními úkoly a energií. Korigujte svůj life management a včas předejděte syndromu vyhoření.
Doveďte svůj tým k vyšší výkonnosti
Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu
Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? Schopnost vést tým k nejlepším výkonům nespočívá jen v umění nařizovat a kontrolovat. Skutečný lídr své lidi inspiruje a umožňuje jim dokázat víc, než kolik by si za cíl dali sami. Lídr svou autoritu nestaví na názvu své pozice, ale na svých vůdčích schopnostech. V kurzu zjistíte, jakým lídrem můžete být vy, a porovnáte si svůj styl vedení s ostatními.
Praktické tipy pro současnou situaci na trhu pro firemní nákupčí
Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni.
Podobný kurz na českém trhu dosud není. Reagujeme na zásadní změny na trhu a v ekonomice, které se promítají i do práce firemních nákupčích. Získáte základní know how, které je aktualizované na současné a budoucí podmínky.
Za jeden den získáte v kurzu klíčové a nepostradatelné dovednosti pro každého nákupčího. Srozumitelně, přehledně, na praktických příkladech a hned využitelně v praxi. Navíc obdržíte bonusové materiály formou návodů, jak ihned aplikovat získané know how do praxe.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeAdaptace a nástup nového zaměstnance
Inspirujte se vyzkoušenými postupy a tipy, jak nastavit či vylepšit váš adaptační proces
Aby úsilí náborářů nepřišlo nazmar, potřebujeme mít promyšlený a perfektně připravený onboarding, kterým nejen zamezíme zbytečným odchodům kvalitních nováčků, ale také podchytíme a rozvineme jejich počáteční nadšení do dlouhodobé motivace. Onboarding je praktický proces, kterým zajišťujeme, aby byl spokojen jak zaměstnavatel, tak nový zaměstnanec. V kurzu poznáme krok za krokem metodu 4C, spočítáme si návratnost zdrojů a nezapomeneme si ukázat roli „buddyho“ či mentora při adaptaci nového zaměstnance. Také se seznámíme se způsoby, jak vyhodnotit vzájemnou spokojenost ještě ve zkušební době a jak provázat výstupy hodnocení s dalšími HR procesy.
Jak zvládnout i obtížné situace s grácií
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla?
Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a rušivé tělesné signály. Nacvičíme asertivní reakce a techniky v konfliktech. Určíme manipulátory ve vašem okolí, osvojíme si principy komunikace ve stresu a zátěžových situacích.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeNová éra produktivity...
Desítky praktických ukázek využití umělé inteligence. Přeskočíte teoretické detaily a skočíte rovnou do praxe. Ukážete si nástroje, které vám zjednoduší manažerskou práci. Na praktických příkladech a cvičeních si vyzkoušíte aplikace, které jsou běžně k dispozici. Osvojíte si techniky pro vytvoření perfektních zadání tak, aby vám umělá inteligence skutečně zjednodušila vaši každodenní práci, navíc i mimo práci.
Na tento kurz si prosím přineste vlastní notebook nebo tablet.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZískejte sebevědomý veřejný projev
Potřebujete se zdokonalit v mluveném projevu před lidmi nebo se naučit prezentovat tak, aby vás ostatní poslouchali? V prakticky zaměřeném kurzu si vyzkoušíte vlastní veřejnou prezentaci, dostanete konstruktivní zpětnou vazbu a odnesete si konkrétní nástroje pro okamžité zlepšení. Zjistěte, jak vystupovat jako profesionál a udržet si pozornost publika až do konce!
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeDetektor lži v praxi...
Rozpoznejte, zda je před Vámi pravdomluvný člověk, anebo máte co do činění s rafinovaným lhářem
Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Buďte oporou manažera i pracovního týmu...
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.
Jak lépe zvládat nekomfortní situace s pomocí asertivity
Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace
Máme právo dělat chyby a být za ně zodpovědní. Máme právo nenabízet žádné výmluvy či omluvy ospravedlňující naše chování. A také máme právo někoho nebo něco odmítnout.
Asertivní desatero posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, ať je daná situace sebenáročnější.
Odhalte svůj opakující se vzorec a příště to udělejte jinak...
Opakujete stále stejné drama, i když jste vyměnili kulisy i herce? Přemýšlíte o tom, proč na vás druzí reagují tak, jak na vás reagují? Nakolik vůbec můžete ovlivnit to, jak vás vaše okolí vnímá? Velmi často jsme přepnuti na autopilota, který nás nutí stereotypně opakovat tytéž strategie, ačkoliv se nám nikdy neosvědčily. V kurzu budeme sdílet své příběhy, abychom nahlédli na své staré programy a pokusili se je přepsat.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeTechniky a nástroje pro efektivní řízení projektu
Správný začátek je nezbytným předpokladem úspěšné realizace projektu, dobře sestavený a motivovaný projektový tým dokáže zázraky
Efektivní řízení projektu je podmínkou jeho úspěšné realizace. Je nezbytné nevynechat žádný důležitý krok, ale zároveň netrávit nějakou činností více času, než je nezbytně nutné. Také je důležité si hned na začátku uvědomit, jaký typ projektu vás čeká, a patřičně tomu přizpůsobit další postup. Tento kurz vám pomůže nastavit a realizovat projekt tak, aby dával smysl, aby splnil očekávání zainteresovaných stran a zajistil požadované přínosy.
Pravidla prezentování ve virtuálním prostoru
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit účastníky online hovoru do interaktivních aktivit?
Díky tomuto workshopu si online prezentování zamilujete.
Praktické rady z praxe skutečně efektivních lidí
Víte, že vítězové a poražení mívají stejné cíle? Víte, jaké návyky pomáhají vítězům, a co nedělali poražení? Rozvojový program osobního vedení zaměřený na zvyšování efektivity, zodpovědnosti, zkvalitnění vztahů a spolupráce.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Pro nadstandardní zákaznický zážitek
Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePokročilé techniky promptování...
V tomto kurzu vám představíme sofistikovanější metody promptování (např. Chain of Thought a Three of Thought). Ukážeme vám užitečné nástroje používané ve firemním prostředí, které způsobí exponenciální růst vaší produktivity. Kurz zahrnuje i praktickou ukázku využití automatizačních nástrojů, kde bude mít každý účastník možnost vytvořit si vlastního asistenta na vyhledávání v dokumentech a doporučíme vám zdroje a materiály pro hlubší pochopení a další vzdělávání v oblasti pokročilého využití AI.
Na úvod do AI doporučujeme navštívit kurz AI kickoff. Na tento kurz si prosím přineste vlastní notebook nebo tablet.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeÚspěšný start v manažerské roli.
Víte, jak bude vypadat váš první den s týmem? A co první týden a první měsíc? V rámci úvodního školení manažerské akademie si ukážeme vedení prvního meetingu s týmem, ale také první individuální rozhovory. V prvních dnech na vedoucí pozici budete poznávat členy svého týmu, představíme si tedy několik typů zaměstnanců a určíme k nim správné styly vedení. A s velkou pravděpodobností budete v rámci prvního týdne zadávat a delegovat úkoly. Druhý den se zaměříme převážně na vás, na váš osobní rozvoj a budování vašich nových návyků manažera.
Pojďme tedy na to!
Trénink rétorických dovedností pro každodenní využití...
Máte chuť zlepšit své rétorické dovednosti? Zbavit se slovní vaty? Nejistoty v mluveném projevu? A to všechno za podpory herečky a moderátorky, která má v práci s hlasem a přípravou prezentací hodně praktických zkušeností?
Na veřejnosti, před kamerou, na poradě s kolegy, před klientem... Váš verbální projev a neotřelá prezentace může být silným nástrojem, který uplatníte v různých sférách lidské činnosti. Na tomto kurzu vám překopeme standardní pohled na pojem rétorika a zaměříme se na to, jak svým projevem skutečně zaujmout. Jak přesvědčivě prezentovat své argumenty tak, aby do patnácti minut nezapadly v hemisféře nekonečna.
Položte dodavatele na lopatky
Trh je velmi obtížně předvídatelný, stále častěji dochází k výpadkům v dodavatelských řetězcích a cenové nárůsty se pohybují v desítkách až stovkách procent. Nákupčí svým vyjednáváním v podstatě rozhodují o schopnosti firem vyrábět a ovlivňují ekonomiku firem více než kdy v minulosti. V kurzu se dozvíte, jak vyjednávat v této náročné době. Stanete se profesionálními a sebevědomými nákupními vyjednavači, kteří vždy dosáhnou svých cílů.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak funguje kompetentní mozek v této době a jak podpořit jeho funkčnost?
Rozviňte své schopnosti pod vedením trojnásobné světové mistryně v paměťových schopnostech a posuňte svůj mozek na nový level.
Dělá vám problém zapamatovat si jména nových lidí? I když se snažíte, zapomínáte slovíčka cizího jazyka nebo odborné pojmy? Existuje několik cest, jak zjednodušit a zkvalitnit učební proces. Jednou z nejrychlejších cest je osvojení si paměťových technik a mnemotechnik. Kdo se s nimi seznámí, už je nikdy neopustí. Nabízejí neuvěřitelné možnosti osobního růstu.
Jak překonat kulturní bariéry a budovat silné vztahy.
Potřeba umět se orientovat „napříč kulturami“ roste v dnešní globalizované společnosti, kdy vedle sebe, mnohdy i jen virtuálně, pracují lidé s odlišným původem. Takové prostředí klade na týmy i manažery velké nároky v podobě soft skills, které je potřeba cíleně rozvíjet: flexibilita, empatie, schopnost adaptovat se na různé styly komunikace a nacházet kompromisy při řešení problémů. Efektivní mezikulturní spolupráce je interaktivní kurz, ve kterém získáte znalosti, praktické dovednosti a osvědčené postupy potřebné pro úspěšnou komunikaci a spolupráci v mezikulturním prostředí.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeStaňte se mistrem prezentování po vzoru těch nejlepších
Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty přesvědčivě a profesionálně
Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce kolegům, nadřízeným či klientům? Nevíte si rady s přípravou důležité prezentace nebo projevu? Obáváte se trémy a cítíte, že vaše prezentační dovednosti potřebují posílit?
Osvojte si ověřené metody pro přípravu a vedení profesionálních prezentací. Využijte naplno váš potenciál pro veřejné vystupování. Naučte se pracovat s emocemi a příběhy. Zaujměte vaše publikum tak, aby vám viselo na rtech. Díky tomuto intenzivnímu tréninku zvládnete své příští prezentace a veřejná vystoupení bez problémů.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeVýpočet uhlíkové stopy společnosti a její aplikace v praxi
V tomto kurzu se naučíte vypočítat uhlíkovou stopu, spravovat data s ní související a efektivně využít tuto informaci při vytváření strategie udržitelnosti ve vašich organizacích. Díky rozsáhlým zkušenostem lektora z různých oborů získáte vhled do reálných výzev a příležitostí, které tato oblast přináší – především z pohledu sběru dat. Dozvíte se, co všechno vstupuje do uhlíkové stopy společnosti a kde tato data většinou naleznete.
Klíčovou hodnotou kurzu je jeho praktický přístup. Aplikujete zde teoretické znalosti na konkrétní příklady a případové studie, což vám umožní hlouběji pochopit proces výpočtu uhlíkové stopy ve vaší organizaci. Zároveň získáte přehled o výsledcích jiných společností ve svém oboru.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeObjevte svůj jedinečný styl vedení
„Úkolem managementu je dělat věci správně, úkolem leadershipu je dělat správné věci.“ (Peter Drucker)
Leadership je v současnosti často skloňovaný pojem, ale co se pod ním skutečně skrývá? Pojďme společně prodiskutovat všechny jeho aspekty. Jaké jsou typy leadershipu a kdy je vhodné je použít? Co odlišuje leadera, kterého lidé přirozeně následují, od toho, kdo si autoritu jen vynucuje? Jaké jsou kompetence leadera a jak si vybudovat autentický styl vedení, který bude dlouhodobě fungovat? V programu se zaměříme také na to, co si můžeme vzít z chyb druhých a jak si vybudovat úspěšný tým. Vše budeme diskutovat a procvičovat na příkladech a videích.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeCesta k rozvoji skrze zpětnou vazbu...
Zpětná vazba je to, co nás každý den posouvá. Má ale své principy, které můžou podpořit její dopad a také přijetí tak, abyste se stali mistrem ve vedení konstruktivních dialogů a podpořili růst a rozvoj nejen sebe, ale i svých kolegů či spolupracovníků.
Během kurzu se zaměříme na důležité otázky: Proč je zpětná vazba klíčová? Co z ní můžeme získat? A hlavě jak přesně ji využít tak, aby přinesla očekávané výsledky? Společně se naučíme rozlišovat různé typy zpětné vazby a vhodně je aplikovat v různých situacích.
Trénink efektivní zpětné vazby zahrnuje témata jako je motivující pochvala, operativní zpětná vazba, asertivní zpětná vazba a umění konstruktivně zpracovat výtku. Praktickými cvičeními a nácviky situací se postupně seznámíte s klíčovými pravidly a technikami, které vám pomohou vést efektivní zpětnou vazbu.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeCesta k využití lidského potenciálu a vnitřních zdrojů
Mít osobního kouče se nepoštěstí každému, proč tedy nebýt koučem sám sobě
Chtěli byste pracovat sami se svým potenciálem? Věříte účinnosti koučování? Chcete dostat odpovědi, jak se rozhodovat sám za sebe, ať už v těžkých pracovních situacích, do kterých se opakovaně dostáváte, nebo v životě jako takovém? Chcete prozkoumat své skutečné motivy, záměry a touhy? Účastí na tomto tréninku získáte inspirativní odpovědi a budete schopni se sebou a vnitřními zdroji lépe pracovat.
Nechte AI pracovat pro vás a získejte konkurenční výhodu....
Pojďte nalézt cesty ke konzistentní a kontinuální marketingové komunikaci s respektem k identitě značky, jejímu stylu komunikace a k její strategii.
Objevte, jak vám umělá inteligence pomůže posunout marketingové aktivity na novou úroveň!
Chcete se naučit, jak využít AI k efektivnějšímu řízení kampaní, zvýšení kreativity a konzistence v marketingové komunikaci? Přijďte na kurz, kde během intenzivního dne získáte nástroje, které vám usnadní práci a rozšíří možnosti v marketingu.
Na tento kurz si prosím přineste vlastní notebook nebo tablet.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeNaučte se rozumět manipulativním taktikám a jak jim čelit.
Setkali jste se někdy s tím, že vás někdo přiměl k něčemu, co jste nechtěli? Manipulace v komunikaci je běžná – v pracovním i osobním životě. Naučíte se ji rozpoznat, pochopit její psychologické základy a získat nástroje, jak se jí efektivně bránit. Kurz kombinuje nejnovější poznatky z neurobiologie a psychologie s praktickými technikami, které můžete ihned využít. Získejte kontrolu nad tím, jak komunikujete, a nenechte se vtáhnout do toxických vzorců chování.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OnlineEventAttendanceModeJak zaujmout rozvojem?
Víte, jak zaujmout a udržet pozornost účastníků na vašich školeních? Připravte se na intenzivní dva dny plné praktických tipů, osvědčených technik a interaktivního učení. Na tréninku "Vzdělávání dospělých v praxi: Jak zaujmout rozvojem?" získáte klíčové know-how a dovednosti, které vám pomohou efektivně vést kurzy a zlepšit komunikaci s účastníky. Společně se zaměříme na praktické situace a strategie, které vám umožní dynamicky a poutavě vést školení a nechat v účastnících hlubší otisky.
Naše cíle jsou jasné: poskytnout vám prostor pro růst, rozšířit váš repertoár školících technik a přinést do vašich kurzů novou míru interaktivity a zapojení. Připravte se na dny, které vás nakopnou a vybaví vás nástroji, abyste byli nejen lepšími lektory, ale také inspirativními facilitátory pro vzdělávání dospělých.
Trénink je vhodný jak všechny v oblasti vzdělávání a rozvoje dospělých. A to i pro zkušené, kteří hledají novou inspiraci, tak pro ty, kteří chtějí své první školní odvést s klidným srdcem a skvělým hodnocením.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeSelf management pro osobní a kariérní úspěch
Kdo dokáže organizovat sám sebe, dokáže všechno, co chce
Jak dlouho vydržíte pracovat na dvě stě procent, než dospějete k totálnímu vyčerpání a vyhoření? Chtěli byste pro sebe najít ten ideální work & life balance? Chtěli byste se naučit lépe nakládat se svým časem a energií? Self management je o neustálém nacházení smyslu, nastavování priorit a odmítání lákavých příležitostí, na které už bychom neměli čas. Sebeorganizace je předpokladem spokojeného života podle vašich představ.
Vyřešte problémy a zlepšete rozhodování
Čím dál tím častěji dnes musíme řešit nové, komplikované problémy a výzvy. Probíráme se hromadou nejednoznačných a často i nepodstatných informací. A kolikrát nám naopak ty důležité chybí a potřebujeme se k nim dostat, ale nevíme jak, nebo to třeba ani nejde. To může vyvolávat pochybnosti, váhavost a overthinking. Do toho náš úsudek zkreslují tzv. kognitivní klamy, které vedou k chybným rozhodnutím, a v konečném důsledku i k nákladným selháním, kterým se dá předejít.
V tomto školení se zaměříme na nástroje kritického myšlení a jak je využít při práci s informacemi a řešení problémů. Na případových studiích a cvičeních se potrénujete v řešení problémů, dostanete zpětnou vazbu na vaše postupy a naučíte se používat nástroje, které rovnou použijete na vlastní problémy. Po absolvování tréninku budete umět systematicky a logicky přistoupit k analýze zapeklitých situací, přijít jim na kloub a vybrat nejefektivnější řešení.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeUčte se od koní, jak budovat důvěru a respekt....
Víte, jak vás vnímají ostatní? Kůň vám to ukáže srozumitelně a hned. Horsemanship není jen o práci s koněm – je to jedinečný způsob, jak lépe porozumět sobě, zlepšit komunikaci a posílit leadership. Během kurzu si vyzkoušíte práci s různými koňmi (pouze ze země), kteří vám poskytnou okamžitou zpětnou vazbu na vaše jednání a vnitřní nastavení. Naučíte se, jak se přirozeně prosadit, budovat důvěru a vést s respektem. To, co si odnesete, využijete nejen v práci, ale i v osobním životě.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePracovněprávní legislativa v praxi (vč. souvztažnosti s občanským zákoníkem)
Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.
Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery a Základy personalistiky.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZaměřte se na druhé a vyjednejte víc...
Domníváte se, že pro úspěch vyjednávání potřebujete přesvědčivá fakta? Postup vyjednávání a znalost lidí jsou ovšem mnohem důležitější. Fakta vám při přesvědčování nepomohou, pokud a dokud není druha´ strana připravena jim věnovat pozornost. Zaměřte se na protějšek a můžete vyjednat víc.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeTabletop cvičení v souladu se směrnicí NIS2 a nZKB...
Zabezpečte svou firmu před kybernetickými hrozbami a novou legislativou.
V digitálním světě je kybernetická bezpečnost klíčová. Provedeme Vás základy, vysvětlíme význam pro byznys a detailně představíme směrnici NIS2 a zákon o kybernetické bezpečnosti (nZKB) včetně povinností managementu a praktických příkladů implementace. Zjistíte, jaké kroky musíte podniknout pro zajištění souladu a jak se vyhnout vážným finančním a reputačním škodám.
Získejte srozumitelný úvod do kybernetické bezpečnosti a nové legislativy. Naučíte se identifikovat klíčová rizika a pochopíte, proč je proaktivní přístup nezbytný pro ochranu Vaší organizace v digitálním věku.
Na tento kurz si prosím přineste vlastní notebook nebo tablet.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZaujměte příběhem, který si lidé zapamatují...
Potřebujete prosadit svou myšlenku a zaujmout druhé? Prezentujete klientům návrhy řešení? Jste odborníci a předáváte informace laikům?
Pracovní svět je čím dál tím složitější. Výhodu mají ti, kdo ho dokáží zjednodušit a zpřehlednit pro druhé. Právě příběhy jsou přirozenou formou komunikace, která to umí.
Storytelling pomáhá největším společnostem budovat úspěšné týmy, získat si zákazníky a procházet změnami. Díky storytellingu budete přesvědčivější a vaše myšlenky a návrhy vyniknou.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeCesta z věčné nespokojenosti do trvalé spokojenosti nejen v pracovních vztazích
Ego je silný hráč - dobrý sluha, ale špatný pán. Je výborný tahoun, když potřebujeme dosáhnout výsledků. Díky němu se dokážeme vyrovnat s krizovými situacemi a umíme se za sebe postavit, zabojovat, když je třeba.
Umí nám ale v životě pěkně zavařit. Jsme díky jeho nadvládě v napětí, ve stresu, strachu a dokáže nás udržovat v nepříjemných emocích. Dostává nás do soupeřivé nálady tam, kde to není nutné. Nutí nás bojovat a říkat věci, kterých pak litujeme. Umí ničit vztahy i nás samotné. Když nevíme, že ovládá naše myšlení, emoce a jednání.
Koučování a kreativita ve vedení týmu...
Vedení týmů v dnešním prostředí vyžaduje širokou škálu dovedností a nároky na práci s týmem se neustále zvyšují. Team leader i manažer musí své lidi inspirovat, motivovat a vytvářet pracovní prostředí, kde se každý cítí respektován, oceněn a podporován. Nicméně s ohledem na tlak na výsledky a efektivitu je to stále složitější. Tento kurz vám poskytne praktické dovednosti a strategie pro posílení týmového ducha, zlepšení komunikace, spolupráce a podporu inovativního myšlení. Naučíte se, jak vy i váš tým můžete pracovat co nejefektivněji, v přátelské atmosféře a jak hledat cesty k řešení konfliktů a problémů, které ke každé práci i profesi patří. Osvojíte si techniky, které vedou ke zvýšení efektivity a kreativnímu řešení problémů. Naučte se, jak vytvořit a podporovat psychologicky bezpečné prostředí, kde se lidé budou učit a rozvíjet.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak zvýšit zisky firmy přes práci s lidmi...
Můžete mít skvěle proškolené lidi, přední odborníky, dokonalý produkt, strategie i cíle. Přesto však nedosahovat výsledků, které jste si ve firmě naplánovali. Proč se to děje?
Jak to ale aplikovat přímo u vás? A co z toho, co děláte, je správné a co by chtělo ještě trochu vylepšit? Někdy stačí maličkosti, které přinesou velké výsledky. Přijďte to probrat.
Workshop nabitý reálnými zkušenostmi z terénu od ženy, která se 12 let zabývá analýzami firemní kultury a aktivně přispívá ke zkvalitňování prostředí ve firmách v ČR. 20 let obchodní praxe v B2B zaručuje pragmatický obchodní pohled s fokusem na výsledky. Fakta bez balastu kolem a bez zbytečné teorie, předávaná autentickou, odlehčenou a hlavně srozumitelnou formou.
Má za sebou stovky rozhovorů s majiteli firem, managementem i řadovými zaměstnanci. Klíčoví lidé z vedení nejrůznějších organizací díky konzultacím s ní získávají inspiraci, která efektivně mění způsob chování k vlastním lidem a mění pohled na řízení. Bude s vámi sdílet pohled lidí, kteří zodpovídají za výsledky firmy, ale také pocity lidí, kteří svými výkony ovlivňují výsledky a přitom se ve firmě necítí být důležití.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak posílit a udržet motivaci druhých.
Ať už chcete zvýšit angažovanost a spokojenost svých kolegů, zlepšit pracovní atmosféru, udržet si klíčové zaměstnance nebo podpořit přijetí různých změn, je dobré pochopit, jak můžeme motivaci lidí kolem nás podpořit a čím ji naopak druhým bereme. Společně s námi se zorientujete v tom, co funguje a nefunguje, jak úroveň motivace zjistit, sledovat a do čeho se vyplatí investovat vaše úsilí nebo finance. Díky praktickým ukázkám a nácviku konkrétních situací si odneste tipy, které můžete rychle uplatnit ve své praxi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeAsertivní jednání s kolegy a nadřízenými
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější
Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s nadhledem i zvládnout nepříjemné rozhovory. Na konkrétních situacích si vyzkoušíte, že prosadit vlastní názor, odmítnout požadavek nebo naopak požádat o pomoc nemusí být těžké. Asertivní přístup změní váš profesní i osobní život – zvýší vaše sebevědomí, výkon i schopnost čelit stresu.
Co je to uhlíkové clo, zaměření na EU nařízení, výklad pro Českou republiku a praktická ukázka tvorby CBAM reportu
Zúčastněte se intenzivního kurzu pod vedením odborníka Jiřího Severy, kde se dozvíte základy CBAM reportů proč toto nařízení vzniklo, k čemu slouží. Zároveň si osvojíte základy tvorby reportů, co jednotlivé položky v reportu znamenají, jaké je časování vyžadované legislativou a potenciální sankce plynoucí z neposkytnutí CBAM reportu včas
V dnešní době je udržitelnost stěžejním prvkem firemní strategie speciálně s ohledem na efektivní využívání zdrojů mimo EU. Naučte se jak se postavit v dovozu materiálu z oblastí mimo EU a jak vytvářet dovozní uhlíkové přiznání pro ministerstvo financí.
Osvojte si kreativní přístup k řešení nečekaných situací...
Improvizace aplikovaná do manažerské praxe je dnes nepostradatelnou dovedností, která podporuje komunikační a prezentační dovednosti, inovativní a kreativní řešení, týmovou kooperaci, koncentraci na výkon a přirozenou agilitu. A to vše aktivní a zábavnou formou, díky které se na pracovišti vytváří kolektivní dobrá nálada a pocit sounáležitosti.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeBudujte silné a inovativní týmy pro budoucnost!
Jste manažer společnosti, HR profesionál nebo L&D? Zaznamenáváte obtíže udržením klíčových talentů ve vaší organizaci? Neumíte identifikovat talenty ve vaší firmě? Odcházejí vám generace zaměstnanců?
V současném rychle se měnícím světě a ve velkém nedostatku kvalitních lidí je správný Talent Management klíčový pro přežití firmy.
Nečekejte, až vaši nejlepší zaměstnanci najdou jiné příležitosti. Přijďte na naše školení a získejte znalosti a nástroje, které vám pomohou budovat silnější, odhodlanější a inovativnější týmy pro budoucnost vaší organizace.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Intenzivní školení funkčních návyků pro dlouhodobé výsledky v práci i mimo ni
Čeká Vás zasvěcení do osvědčených disciplín pro lepší osobní produktivitu a efektivitu. Proč je tak důležité ohlednout se za organizací úkolů, optimalizací práce, delegování a automatizací. Proč dát důraz na priority a plánování, ale také na dobíjení fyzických i mentálních baterek a soustředění? Na kurzu si také projdete konkrétní osvědčené postupy z praxe, jak na změnu zlozvyků.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePřipravte se na každou fázi náboru zaměstnanců...
Mít ty nejvhodnější lidi v týmu je přáním většiny manažerů. Na začátku toho všeho je profesionálně provedené interview. Proto je důležité v těchto prvních momentech neudělat chybu již v předvýběru. Nenechat se ovlivnit některými vnitřními i vnějšími vlivy, které nemusejí vždy vést k tomu správnému rozhodnutí o výběru kandidáta. Perfektně provedený výběrový pohovor je klíč ke kvalitnímu zaměstnanci a k celkově výkonnému týmu.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeEfektivní interní PR jako podpora firemní strategie
Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePorozumějte financím a zlepšete své rozhodování.
Tento půldenní kurz, který je součástí Manažerské akademie, vás uvede do základů financí a účetnictví včetně potřebné terminologie. Naučíte se porozumět finančním výkazům a osvojíte si základní principy jejich analýzy a vyhodnocování. Díky kurzu získáte praktický přehled, který vám pomůže lépe se orientovat ve finančních otázkách a efektivně podpoří rozhodovací procesy ve vaší manažerské praxi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OnlineEventAttendanceModeJak jim porozumět a překonat negativní myšlenky a vzorce chování.
Poznejte ty, kteří vás paralyzují a okrádají o spokojený a šťastný život. Naučte se, jak aktivovat svého vnitřního mudrce. Změňte svého vnitřního kritika na spojence a získejte moc změnit nejdůležitější rozhovor: ten, který vedete sami se sebou.
Všichni to známe. Když vedeme vnitřní dialog, podvědomě doufáme, že se napojíme na svého vnitřního kouče, který nás podpoří a pomůže nám. Často nám však do toho začne vyprávět náš vnitřní hlas (kritik, sabotér či soudce), který se chová jako náš největší nepřítel, snižuje nám sebevědomí, dává nás „dolů“ a říká nám, že to, po čem toužíme, stejně nezískáme, neboť na to nejsme dost dobří.
Každý máme svůj kritický hlas, který nemilosrdně hodnotí naše každodenní chování a rozhodování. Když řešíme nějaký konflikt nebo problém, když se nám aktuálně nedaří nebo přemýšlíme, co bude, hlavou se nám honí myšlenky, které negativně ovlivňují naše následné pocity, rozhodnutí a jednání.
Často se snažíme ovlivnit věci, se kterými nedokážeme skoro nic nebo vůbec nic
udělat. Naopak málo se snažíme ovlivnit to, co v naší moci je – způsob našeho
myšlení, náš vnitřní dialog, který neustále probíhá v naší hlavě, kritické hlasy, které
sabotují náš každodenní život. Jestliže chceme změnit něco v našem okolí, musíme začít u sebe. Musíme změnit svůj vnitřní dialog a porazit sabotéry v naší hlavě.
Klíčem k poražení rapotu v naší hlavě není přestat povídat si sám se sebou, ale
zjistit, jak to dělat efektivněji.
Zákaznická magie - Umění budování vztahů...
Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé vztahy s vašimi klienty. Připravte se na workshop plný praktických cvičení a inspirativních příkladů, které vám pomohou dosáhnout excelentního servisu a zvýšit loajalitu vašich zákazníků.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeTime management pro každý den
Naučte se řídit svůj čas, plánujte efektivně své úkoly a zbavte se stresu
Čas jako by se stále zrychloval, nároky zaměstnavatelů, zákazníků i rodiny rostou, zatímco kapacita vašeho diáře i vás samotných praská ve švech? Cítíte se zahlcení, stále vás něco či někdo vyrušuje a když už konečně máte prostor na soustředěnou práci, tak nevíte, co dřív, a den je pryč? Přijměte pozvání na trénink time managementu a zjistěte, jak efektivně řídit vlastní čas, jak realisticky plánovat a porazit prokrastinaci i rušiče.
Odhalte nové možnosti efektivního řízení času s využitím hod...
Interaktivní a prakticky zaměřené školení je určené pro ty, kteří chtějí lépe řídit svůj čas a dosáhnout rovnováhy mezi prací
a osobním životem.
Čtvrtá generace time managementu jde nad samotnou prioritizaci, plány a upomínky. Vidí time management jako soulad práce s vlastními hodnotami a životními cíli, tedy opravdový work-life balance.
V rámci školení obohatíme tuto myšlenku také o nástroje AI, které mohou být dobrými pomocníky i v oblasti time managementu
a work-life balance.
Školení kombinuje teorii s diskusemi, skupinovým koučinkem a individuálními a skupinovými aktivitami. Cílem je, abyste odcházeli s jasnými kroky a nástroji, které zlepší váš work-life balance.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak ovládnout slovo, publikum i trému
Chcete se cítit při prezentaci jistě a zaujmout publikum hned od začátku? Tento intenzivní trénink vás naučí, jak si správně strukturovat prezentaci, pracovat s hlasem a řečí těla. Zaměříme se na praktická cvičení, ve kterých si vše rovnou vyzkoušíte. Zjistíte, jak zvládat otázky, reagovat na publikum a odbourat trému. Na závěr si připravíte krátkou prezentaci a dostanete zpětnou vazbu. Budete odcházet s jistotou, že vaše další prezentace zaujme, přesvědčí a bude zapamatovatelná.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePřetvořte nudná data v potěchu pro oči
Jak prezentovat čísla, grafy a tabulky tak, aby jim posluchači rozuměli a prezentace je bavila
Věřte nebo ne, PowerPoint je skvělý software pro vizuální komunikaci. Nabízí nám tolik možností, až je někdy těžké se v nich orientovat. Jaký druh grafu vybrat? Hodí se tabulka na slide? Jaké jiné možnosti vizualizace ještě mám? Tyto a další otázky se nám honí hlavou vždy, když se chystáme tvořit prezentace. Avšak i ze zdánlivě nudných podkladů se dá vytvořit poutavá prezentace, která si nejen ponechá informačně důležitou hodnotu, ale také dokáže udržet pozornost posluchačů! Na trénink si s sebou vezměte notebook (s programem PowerPoint) a prezentaci, kterou jste připravovali. Budeme s ní pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet, jaké vizualizační možnosti PowerPoint nabízí.
Myslete jako CFO
Nahlédněte do řízení financí ve vašem podniku a staňte se členem týmu, který k prosperitě vašeho podniku přispívá
Ať už pracujete na jakékoliv pozici, vaše chování, uvažování a rozhodování ovlivňují prosperitu podniku, ve kterém pracujete. A pokud chcete rozumět tomu, proč váš finanční ředitel činí taková nebo onaká rozhodnutí, která ovlivňují vaši práci, osvojte si základy finančního řízení. Pochopíte souvislosti a mnohem lépe budete i řídit své podřízené, kterým snadněji vysvětlíte to, o co váš podnik usiluje. Stanete se součástí týmu, který spolurozhoduje o prosperitě vašeho podniku.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jak se nenechat vyvést z rovnováhy...
Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak se stát silnou a respektovanou manažerkou....
Ženy přinášejí do vedení jedinečnou perspektivu, sílu a empatii, které jsou v dnešní době klíčové. Ale jak tyto dary naplno rozvinout? Jak najít svůj autentický hlas a vést s jistotou a vlivem? Náš kurz je navržen tak, aby vám pomohl odhalit váš skrytý potenciál a stát se leaderkou, která inspiruje a mění svět kolem sebe. Nejde jen o to naučit se nové techniky, ale o to prozkoumat hlubší souvislosti mezi vaší rolí, vašimi hodnotami a vaším posláním. Společně se zaměříme na objevování vaší jedinečné síly, budování silných a autentických vztahů a řízení energie a nalezení rovnováhy. Připojte se k nám na cestě, kde se setkává odvaha s moudrostí, síla s empatií a vize s činem. Staňte se součástí komunity žen, které společně tvoří budoucnost leadershipu.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak na řízení financí, nákladů a investic ve vaší firmě....
Veďte svou firmu po finanční a investiční stránce správným směrem.
Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Tento kurz vám umožní prohloubit vaše znalosti v oblasti finančního, nákladového a investičního controllingu. Projděte se se zkušeným vedením celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Na praktických příkladech z praxe se naučíte efektivně kalkulovat náklady, optimalizovat úspory a sledovat pracovní kapitál – včetně pohledávek a skladových zásob. Zároveň se seznámíte s klíčovými metodami hodnocení a výběru investic, což vám rozšíří vaše manažerské dovednosti.
Na tento kurz si prosím přineste vlastní notebook nebo tablet.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePersonální agenda na jedničku
Získejte detailní přehled v legislativě a vedení důležitých personálních dokumentů
Pronikněte do správy osobních údajů a vedení spisů, poznejte náležitosti pracovních smluv a dohod, nahlédněte do ukončování pracovního poměru, ujasněte si, které mzdové složky je zaměstnavatel povinen vyplácet a jaké jsou základní povinnosti na úseku bezpečnosti práce. V kurzu se budeme věnovat vašim nejčastějším problémům. Získáte odpovědi na všechny vaše otázky z každodenní praxe HR oddělení.
Zvyšte svůj prodejní potenciál díky promyšlené akvizici.
Staňte se mistrem v získávání klíčových klientů a posuňte svůj byznys na novou úroveň! Naučíte se identifikovat a oslovovat strategické zákazníky, budovat s nimi dlouhodobé vztahy a maximalizovat svůj prodejní potenciál. Získáte osvědčené strategie a praktické nástroje pro efektivní akvizici klientů, které vám pomohou získat konkurenční výhodu. Kurz je určen pro začínající i zkušené obchodníky, manažery prodeje a všechny, kdo chtějí ovládnout umění akvizice klientů.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeNaučte se využít neúspěch ve svůj prospěch....
Dvoudenní školení je zaměřeno na odstranění běžných chyb v manažerské praxi, které mohou vést k nedorozuměním, neefektivní komunikaci a neschopnosti dosahovat týmových cílů. Účastníci se naučí, jak lépe nastavit očekávání, zvýšit svou asertivitu, a jak efektivně komunikovat se svými týmy. Praktická cvičení a simulace pomohou účastníkům osvojit si klíčové techniky a nástroje, které jim umožní lépe reagovat na každodenní manažerské výzvy.
Cílem školení je proměnit běžné manažerské chyby v nástroje úspěšného vedení, které účastníkům umožní dosahovat vyšší efektivity, zlepšit týmovou spolupráci a maximalizovat úspěch při dosahování týmových i organizačních cílů.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak se stát úspěšným nejen PR manažerem...
Vedete ve vaší firmě PR oddělení, podílíte se na přípravě tiskových zpráv? Nebo máte na starost i interní komunikaci? Obě formy komunikace jsou klíčovým předpokladem pro úspěšný chod společnosti. Manažeři, kteří za tyto oblasti odpovídají, však čelí v praxi mnohým výzvám – vysoká očekávání a časté zásahy ze strany nadřízených, řešení věcí pod tlakem či jednání s komplikovanými osobnostmi. V tomto kurzu získáte všechno potřebné know-how – osvojíte si klíčové komunikační strategie a procesy, které vám pomohou na dané výzvy vhodně reagovat, dozvíte se, proč je v této roli důležitá autenticita, získáte pod kontrolu firemní profily a sociální sítě, zjistíte, jak správně nastavit interní procesy, naučíte se říkat „ne“ a mlčet ve správnou chvíli a díky získaným informacím upevníte svou pozici specialisty či manažera.
Lektorka Petra Schmalzová, která propojuje zkušenosti z médií, PR, byznysu i interní komunikace, přináší praktické vhledy a scénáře z reálných firemních prostředí – od banky, národní galerie, svět nadací až po energetiku. Kurz je určen jak těm, kteří svou roli teprve přebírají, tak zkušenějším, kteří chtějí svou pozici posílit a aktualizovat nástroje pro dnešní komunikační výzvy.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePrvní kroky k úspěchu v prodeji
Chcete-li naplno využít potenciálu vašich nových obchodníků, poskytněte jim nástroje a dovednosti, které potřebují k tomu, aby byli efektivní, a sledujte, jak dojde k jejich zlepšení. V tomto tréninku obchodních dovedností budou účastníci hledat způsoby, jak vést obchodní rozhovory takovým způsobem, aby dosahovali výborných výsledků. Zároveň se naučí, jak se připravovat na jednání, jak budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky a kultivovat svůj obchodní styl.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Proč asertivita nefunguje při komunikaci s blízkými lidmi a v jakých situacích asertivita situaci dokonce zhoršuje? Co by se extroverti měli naučit od introvertů?
Asertivita a asertivní techniky jsou skvělým nástrojem, jak se ubránit manipulaci či verbálnímu útoku a rozpálit u toho blízké lidi doběla. Funguje skvěle jako obrana proti útoku na naše základní práva - v praxi bohužel obvykle často hájí jen naše ego. Je tohle něco, co potřebujete na denní bázi? Jinou cestou je snažit se konfliktům předcházet, nebo využít principy neasertivní komunikace, které jsou mnohem účinnější v situaci, kdy jednáte s někým blízkým či důležitým, konflikty jsou opakované, nebo Vám asertivita osobnostně příliš nevyhovuje.
Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře
Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5. nejstresovější zaměstnání.
Miliarda věcí, na které musíte myslet. Jediná zapomenutá maličkost a všechno se může zkazit. Je vám to povědomé? Na druhou stranu je však pořádání eventů tak zábavná a kreativní činnost, že by se jím spousta lidí chtělo živit. Když máte dobrý plán, skvělý tým a brilantní organizaci, není se čeho bát. Na začátku však potřebujete know-how. My vám ho předáme!
Jak optimálně zapojit důležité lidi v projektu a jeho okolí...
Stakeholder engagement je oblast projektového řízení, která je pro projekt minimálně stejně důležitá jako jeho technická realizace, protože úspěch projektu se nakonec měří mírou spokojenosti jeho zainteresovaných stran. Bez zainteresovaných stran (sponzor, vedení firmy, uživatelé, dodavatelé, projektový tým, …) by žádný projekt ani neexistoval, a proto je důležité o nich vědět, znát jejich postoj a očekávání, správně s nimi komunikovat a snažit se je co nejvhodněji zapojit pro co nejlepší výsledek projektu.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Natrénujte si jednání v náročných situacích...
Pozorujete na vašem pracovišti krátkodobé neshody, nebo dokonce dlouhodobé konflikty? To vše se dá zvládnout díky jednoduchým technikám
V kurzu se naučíte prakticky používat techniky pro úspěšné řešení konfliktů na pracovišti, ale i v osobním životě. Účinnost technik byla testována a prověřena na více než 100 projektech za posledních 8 let. Přístupy synergogiky, mediace a koučování byly přeneseny do velmi efektivních technik, jejichž používání je velice jednoduché. Především v praxi prověřená technika okamžitého zvládnutí emocí je novátorská a pracuje s nejnovějšími poznatky z výzkumu fungování lidského mozku. Všechny techniky si vyzkoušíte na řešení obtížných situací z vaší vlastní praxe.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZákaznický servis není jen o odpovědích, ale o zážitku – nau...
Zákaznická zkušenost je rozhodující faktor úspěchu každé firmy. Tento praktický trénink vám pomůže zvládnout i ty nejnáročnější zákaznické interakce s jistotou a profesionalitou. Naučíte se, jak správně naslouchat, efektivně komunikovat a zvládnout stresové situace bez negativních emocí. Osvojíte si techniky empatické komunikace, parafrázování a strategie pro jednání s různými typy klientů – od nerozhodných po agresivní. Praktická cvičení vám pomohou přetavit teorii do reálných situací a zvýšit vaši jistotu v kontaktu se zákazníky. Výsledkem bude nejen lepší zákaznická zkušenost, ale i větší profesionální sebedůvěra a schopnost zvládat konfliktní situace s klidem.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeVENI, VIDI, VICI v obchodním vyjednávání
Chcete přijít, vidět a zvítězit jako Julius Caesar? Jděte na to psychologicky
Obchody se primárně neuzavírají mezi firmami, ale mezi lidmi. Proto se v tomto kurzu budeme zabývat psychologií, technikami obchodní interakce a budováním pozitivních emocí. Budeme diskutovat o konkrétních případech, kdy používat open ended questions a kdy closing questions. Detailně si probereme jednotlivé fáze vyjednávání z našeho i klientova pohledu. Identifikujeme překážky, které nás mohou potkat, a způsoby, jak je překonat. Budeme diskutovat, jak prezentovat value proposition, vzbudit zájem zákazníků a nebavit se jen o ceně.
Jak efektivně vést rozhovory a motivovat tým....
Součástí prvního školení Manažerské akademie bylo i téma delegování úkolů. Poté, co zaměstnanec úkol dokončí, měl by obdržet od manažera zpětnou vazbu, aby věděl, co příště zopakovat, čemu se příště vyhnout. Zpětná vazba může zaměstnance rozvíjet, může je motivovat, ale také jim může z mnoha důvodů ublížit, pokud se používá neprofesionálně.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace...
Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeOsvojte si základy pracovního práva...
Opřete své rozhodování v praxi o pevné základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Principy a pravidla tvorby projektů
Seznamte se s metodikou projektového řízení a prakticky využijte získané dovednosti a schopnosti při tvorbě projektů!
Řízení projektů vychází z faktu, že v okamžiku, kdy rozsah, neobvyklost, složitost, obtížnost a rizikovost projektu přesáhnou určitou míru, je nutné použít adekvátní metody pro řízení celé akce. K řízení projektů a zvýšení pravděpodobnosti úspěchu projektu se proto využívá celá řada metod, které představují ověřené a popsané postupy, řešící problémy návrhu a implementace projektu. Zvládněte úskalí, které projektové řízení přináší, a osvojte si tento moderní a používaný ekonomický trend svou účastí v tomto dvoudenním kurzu. Zvýšíte tak efektivitu Vaší práce díky synergickému efektu.
Nebýt Popelkou… od „děvčat pro všechno“ ke skutečnému HR Business Partnerství
Nechcete být v oblasti personalistiky pouze v servisní roli?
Zažíváte situace, kdy víte, co by se ve firmě mělo změnit, nastavit, zajistit, ale vaše náměty nejsou vyslyšeny? Často jsou v rolích personalistů šikovní lidé, co rozumí své oblasti práce, ale je pro ně těžké se prosadit na manažerské úrovni. Přitom personalistika odtržená od manažerského řízení, neprovázaná s přímými vlivy na výkon, nebude nikdy tou přínosnou službou pro společnost. Pokud narážíte při své personální práci na nepochopení při interakci s manažery, lze to úpravou přístupu výrazně změnit. Naučme se posunout oblast HR do role respektovaného partnera
Jak srozumitelně komunikovat a dosáhnout firemních cílů...
Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePraktický průvodce úspěšným vedením kurzů
Jakým způsobem se vyvíjí požadavky na lektory v rámci neustále se měnícího prostředí vzdělávání? Víte, jaké jsou klíčové dovednosti zkušeného lektora v dnešní době a jakými nástroji si usnadnit práci? Pokud jste zkušený lektor, který stále touží po zdokonalení svých dovedností a překonání nových výzev, pak jste na správném místě. Naše školení Best Practice lektorského umění je zde právě pro vás. Cílem našeho kurzu je poskytnout vám konkrétní nástroje a strategie, které vám pomohou nejen zaujmout své publikum, ale také úspěšně vést změny v rámci vzdělávacího procesu. Připravte se na den plný inspirace, praktických cvičení a možností rozvoje vašich lektorských dovedností. Jsme připraveni vám pomoci dosáhnout vašich profesních cílů a přinést vašim kurzům novou úroveň kvality.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZískejte nástroje pro úspěšný reporting.
Tento kurz je navržen tak, aby Vás provedl klíčovými aspekty přípravy a vytvoření Vašeho prvního CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) reportu. Během školení získáte důkladné porozumění požadavkům a metodikám nezbytným pro splnění nových legislativních povinností v oblasti udržitelnosti. Kurz je určen pro manažery, analytiky a další profesionály, kteří jsou zodpovědní za tvorbu a správu udržitelnostních reportů ve svých organizacích.
Kurz je kombinací teoretické přednášky, praktického workshopu a diskuse, má interaktivní formát s důrazem na reálné příklady a aplikace. Po kurzu je možnost konzultace a řešení individuálních dotazů s lektorem.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeZískejte kompletní know-how, s nímž zvládnete profesionálně zastávat pozici osoby odpovědné za ESG ve vaší firmě
Potřebujete získat základní vhled do problematiky environmentální a společenské odpovědnosti firem? Ztrácíte se v právních předpisech spojených s nefinančním reportingem ESG? Obáváte se, že se vám ve firmě nepodaří odkomunikovat a prosadit nutné změny?
Pokud jste si alespoň na jednu otázku odpověděli ANO, pak je naše Akademie ESG
přesně pro vás. Předáme vám kompletní know-how, s nímž zvládnete profesionálně
zastávat pozici osoby odpovědné za ESG ve vaší firmě.
Právní jistota pro každého manažera....
Chcete být úspěšným manažerem? Znalost základů pracovního práva je pro vás nezbytná. Tento kurz vám poskytne přehled o povinnostech vedoucích zaměstnanců a zaměstnanců, různých způsobech ukončování pracovních poměrů, včetně aktuálních změn v zákoníku práce. Naučíte se, jak správně řešit problémy s výkonem zaměstnanců a jak postupovat při ukončování pracovního poměru. Na praktických příkladech si ukážeme, jak aplikovat získané znalosti v každodenní praxi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OnlineEventAttendanceModeRychlý start do světa umělé inteligence...
Umělá inteligence má potenciál být další přelomovou změnou, jakou byl vznik internetu či vynález elektřiny. Je jisté, že do budoucna zásadním způsobem změní práci a životy množství lidí, zejména těch, kteří se živí „hlavou“. V tomto kurzu vám srozumitelnou formou vysvětlíme, co je dobré o AI vědět. A představíme vám v praxi prověřené nástroje a postupy.
Na tento kurz si prosím přineste vlastní notebook nebo tablet.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeNaučte se inovovat
Tušíte, že by se některé věci daly dělat lépe, ale nevíte, jak přesně? Naučte se myslet jako inovátor
Jak rozpoznat dobré nápady? Jak zvýšit svou kreativitu? Jak odhalit chybu dřív, než ji uděláte? Na školení si vyzkoušíte práci inovátora. Kromě užitečných technik a tipů si řadu postupů sami zažijete. Kreativní myšlení pracuje s rozpoznáním potřeb druhých osob, návrhem optimálního řešení a jeho efektivním otestováním. Posílíte svou kreativitu, získáte kontrolu a přehled nad inovacemi a naučíte se metodicky vést inovační proces.
Nástroje pro efektivní komunikaci napříč generacemi...
Na práci s X,Y a Z jsme zvyklí ze školních lavic a počítání rovnic. Jak to ale dopadne když si za jednotlivé neznámé dosadíme tváře ze svého okolí a tuhle rovnici si dáme do kontextu každodenního života?
Mezigenerační komunikace je klíčovým faktorem v moderním pracovním prostředí, kde se setkávají různé generace s odlišnými komunikačními styly a pracovními přístupy. Tento kurz vám poskytne důkladné porozumění rozdílům mezi generacemi a praktické strategie pro efektivní komunikaci a spolupráci napříč generacemi.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeOd analýzy potřeb k realizaci rozvojových programů...
Vytvořte ve své společnosti efektivní vzdělávací systém.
Vzdělaní a motivovaní zaměstnanci pomáhají firmě udržet konkurenceschopnost. Naučte se diagnostikovat vzdělávací potřeby ve své firmě, seznamte se s nejnovějšími trendy a způsoby, jak designovat moderní vzdělávání, a zjistěte, bez jakých dovedností se v budoucnosti neobejdete. Na tomto kurzu si vyzkoušíte standardní kroky při tvorbě komplexního systému vzdělávání uvnitř vlastní společnosti.
Aktuální legislativa, příklady z praxe a judikáty
Vyhněte se chybám a ušetřete náklady na soudní spory se zaměstnanci
Zákoník práce i občanský zákoník chrání jednoznačně zaměstnance. Pro zaměstnavatele je jedinou účinnou ochranou znalost zákona a schopnost jejího uplatnění v praxi. Poznejte, jak v různých případech správně ukončit pracovní poměr. Poučte se z praktických příkladů a soudních rozhodnutí a vyvarujte se častých chyb. Získejte přehled o judikátech, které jsou podle nového občanského zákoníku závazné, a využijte je při řešení konkrétních sporů.
Role a náplň práce vedoucího týmu
MISTR je pozice mezi dvěma „mlýnskými“ kameny – jedním kamenem je vyšší vedení se svými požadavky a druhým kamenem je pracovní tým, který má své potřeby
Pro členy managementu je mistr jedním z nich. Předpokládají, že ví, kam firma směřuje, a že pracuje na tom, aby jeho tým podával výsledky v nejvyšší možné kvalitě. Pro členy svého týmu je mistr tváří firmy. Má jejich důvěru, že se o ně postará, vytvoří pro ně kvalitní pracovní prostředí a bude trvale prosazovat jejich požadavky. Ale také očekávají, že jim mistr vysvětlí, proč se všechno děje tak, jak se to děje, kam to směřuje a jaký to má smysl. V kurzu se budeme zabývat každodenní náplní práce mistra – co za mistra nikdo jiný nemůže udělat a jak dlouhodobě ve zdraví zvládat tuto náročnou práci.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Zastav se dřív, než tě tělo zastaví samo...
Jak ho rozpoznat, jak mu předcházet a nepodlehnout mu.
Syndrom vyhoření je závažný duševní stav, který se negativně projevuje na našem zdraví, ve vztazích s blízkými i v zaměstnání. Nedejte mu proto šanci zaútočit na vás. Jak na to, se dozvíte na našem tréninku.
Kurz Mezikulturní komunikace je otevřený pro každého, kdo by chtěl kultivovat otevřenější komunikaci v setkání s druhým. Ať už jednáte s lidmi z jiných kultur nebo s kolegy, kteří jsou prostě od vás odlišní, tento kurz vám pomůže pochopit, proč mezi vámi mohou vznikat třecí plochy. Zároveň si pomocí neurovědeckých výzkumů ukážeme, že různé typy neporozumění jsou přirozené na základě různého fungování mozkových map. Nakonec si však ukážeme, že neporozumění není finální stav, ale je něčím, co se vhodným tréninkem dá proměnit.
Pomocí konkrétních technik se budeme učit osvojovat komunikační kompetence, které nám pomohou překonat vzájemné neporozumění a s druhým se upřímně setkat.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeSestavte report bez chyb a připravte se na úspěšný audit....
Jste součástí velké společnosti, která podléhá legislativním požadavkům na ESG reporting v rámci směrnice CSRD? Připravte se na sestavení a audit ESRS reportu s jistotou a efektivitou. Na našem školení získáte praktický návod, jak správně strukturovat report, klasifikovat data podle ESG kritérií a zajistit bezproblémovou spolupráci s auditory. Školení povede Karel Kotoun, odborník s bohatými zkušenostmi z diskusí s auditory, který vám poskytne cenné tipy pro hladký průběh celého procesu.
Naučíte se, jak pracovat s XBRL tagy, formátovat CSV výstupy a vyhnout se nejčastějším chybám, které mohou vést k komplikacím při auditu.
Součástí je také praktická ukázka správně sestaveného reportu, simulace auditního procesu a diskuse nad konkrétními výzvami velkých firem.
Neponechte nic náhodě – připravte svou firmu na ESG reporting a audit s jistotou!
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePraktické dovednosti pro efektivní řízení peněžních toků a posílení finanční stability firmy.
Základem úspěšné firmy je řízení cash flow. Skutečně cash flow rozumíte? Zveme vás na praktický kurz, ve kterém proniknete do tajů finančního řízení a analýzy cash flow. Naučíte se nejen rozeznat kvalitní zisk od nekvalitního, ale také správně číst a sestavovat výkazy cash flow přímou i nepřímou metodou. Získáte hluboké znalosti o cash managementu i hotovostním cyklu. Kurz vás vybaví klíčovými nástroji finanční analýzy a hodnocení cash flow, což vám pomůže efektivně řídit finanční toky ve vaší firmě a zvýšit její stabilitu a úspěšnost.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeProjektové řízení a IPMA prakticky...
Chcete vyniknout v projektovém řízení a zvažujete mezinárodní certifikaci IPMA nebo se pohybujete v projektovém řízení a chcete se v této oblasti rozvíjet? Naše akademie vás připraví na složení zkoušky a zároveň vás vybaví praktickými dovednostmi, které potřebujete k úspěchu v každodenní praxi.
Poskytneme vám nejen technické know-how, ale také klíčové soft skills, které jsou nezbytné pro efektivní vedení projektů. Po jeho absolvování budete stoprocentně připraveni na zkoušku i simulační workshop, což vám otevře dveře k mezinárodní certifikaci IPMA®. – klíčovému prvku pro váš kariérní růst.
Nečekejte, až vás konkurence předběhne! Přihlaste se nyní a zajistěte si konkurenční výhodu s IPMA®. certifikací, která je dnes nutností pro každého profesionála v projektovém řízení. Vaše cesta k úspěchu začíná právě tady!
V tomto kurzu se zaměříme nejen na technickou stránku projektového řízení (plánování nákladů, analýza rizik), ale také na rozvoj soft skills, bez nichž by i ty nejlepší projekty mohly skončit jen na papíře.
Obsah kurzu je velmi prakticky zaměřen a pokrývá všechny kompetence zahrnuté ve standardech IPMA. Po absolvování tohoto školení a také kurzu Projektový management dle standardů IPMA pro pokročilé budete připraveni zvládnout písemnou zkoušku i simulační workshop pro získání mezinárodního osvědčení IPMA.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModePrávě teď je vhodný čas zdokonalit své dovednosti v řízení týmů na dálku. Zaměříme se na klíčové aspekty efektivního vedení v online prostředí. Rozklíčujeme mentální nastavení v rámci vedení vzdálených týmů, dále se zaměříme na prevenci konfliktních situací a budování přirozené motivace, která je tak důležitá pro seberegulovanou činnost jednotlivců i celého kolektivu. Prozkoumáme také specifika vedení online týmů, včetně udržování blízkého kontaktu a organizace práce. Spolupráce a efektivní komunikace jsou rovněž klíčovými tématy, kterým se budeme věnovat. Připojte se k nám a získejte praktické nástroje a znalosti pro úspěšné vedení vašeho týmu na dálku.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OnlineEventAttendanceModeUkazuje se, že týmy, které jsou vedeny empatickými vůdci, dosahují lepších výsledků, vyšší produktivity a mají silnějšího týmového ducha. Manažeři, kteří kladou důraz jen na výsledky, obvykle neuspějí, protože přehlížejí význam lidského faktoru. Lidský faktor je přitom velmi nevyzpytatelný a asi všichni intuitivně víme, že vztahy a atmosféra na pracovišti výrazně ovlivňují naše výkony. V tomto workshopu se zaměříme na to, jak pracovat s různými typy osobností v týmu, jaké role můžeme hrát v kolektivu a jak pracovat s emocemi v interpersonální rovině.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak předcházet konfliktům a efektivně řešit napjaté situace....
V praxi manažera vás s velkou pravděpodobností čekají situace, ve kterých budete řešit různé nešvary zaměstnanců, ale také jejich nespokojenost nebo nechuť k určitým úkolům. Budete konfrontováni jejich potřebami a požadavky, ne vždy ale můžete všem vyhovět, což vede k narušení pracovních vztahů a k prvním konfliktům. Nezbytnou dovedností pro řešení nepříjemných situací se zaměstnanci je znalost a vnímání varovných signálů, dále asertivní odmítání, slovní sebeobrana a základy vyjednávání.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeNávod krok za krokem, jak efektivně komunikovat a implementovat změny v týmu a organizaci.
Představte si, že se dostanete do situace, kdy jste nuceni zavést ve svém týmu či organizaci změny, které budou mít dopad na další oddělení nebo členy týmu. Může jít o přechod na digitální nástroje nebo nové procesy, které se dotknou každodenního fungování týmu. Změna je na obzoru, ale jak ji správně komunikovat a připravit tým na to, co přijde? Jak zajistit, aby přijetí změny bylo co nejhladší, a zároveň zachovat týmovou soudržnost a efektivitu?
Kurz KPZ – Komplexní průvodce změnou je navržen pro všechny, kteří se ocitnou v situaci, kdy musí čelit změnám, ať už jako manažeři, HR profesionálové nebo projektoví manažeři. Během tohoto kurzu získáte nejen teoretické znalosti, ale především praktické dovednosti, které vám pomohou úspěšně zvládnout komunikaci a implementaci změn ve vaší organizaci.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Jak by se vám žilo, kdybyste se naučili oceňovat maličkosti, mít naději, vnímat víc pozitivno a zůstat u toho nohama na zemi?
Dobře, ale... je to nemožné? Není. Náš mozek je sice naprogramovaný vnímat spíš to negativní, ale pozitivní mindset se dá natrénovat. Přidejte se k našemu půl dennímu tréninku a získejte mnoho praktických tipů, jak do svého života dostat více příjemných pocitů.
Pozitivní mindset je dovednost, která se dá rozvíjet a posilovat. Neznamená to být za všech okolností šťastný a popírat realitu, je to o pozornosti na to dobré, co se v našem životě i kolem nás děje, o práci s myšlenkami i emocemi.
Pomáhá zvyšovat odolnost vůči stresu, zlepšovat náladu a osobní spokojenost, zlepšovat vztahy, udržet naději i v náročnějším období, nacházet nová řešení.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeProjektové řízení a IPMA prakticky...
Chcete vyniknout v projektovém řízení a zvažujete mezinárodní certifikaci IPMA nebo se pohybujete v projektovém řízení a chcete se v této oblasti rozvíjet? Naše akademie vás připraví na složení zkoušky a zároveň vás vybaví praktickými dovednostmi, které potřebujete k úspěchu v každodenní praxi.
Poskytneme vám nejen technické know-how, ale také klíčové soft skills, které jsou nezbytné pro efektivní vedení projektů. Po jeho absolvování budete stoprocentně připraveni na zkoušku i simulační workshop, což vám otevře dveře k mezinárodní certifikaci IPMA®. – klíčovému prvku pro váš kariérní růst.
Nečekejte, až vás konkurence předběhne! Přihlaste se nyní a zajistěte si konkurenční výhodu s IPMA®. certifikací, která je dnes nutností pro každého profesionála v projektovém řízení. Vaše cesta k úspěchu začíná právě tady!
V tomto navazujícím kurzu, se zaměříme nejen na technickou stránku projektového řízení (plánování nákladů, analýza rizik), ale také na rozvoj soft skills, bez nichž by i ty nejlepší projekty mohly skončit jen na papíře.
Obsah kurzu je velmi prakticky zaměřen a pokrývá všechny kompetence zahrnuté ve standardech IPMA. Po jeho absolvování budete připraveni zvládnout písemnou zkoušku i simulační workshop pro získání mezinárodního osvědčení IPMA.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak se stát lepším lídrem skrze koučovací přístup....
Ideálním stavem, o který se má manažer snažit se svým týmem, je vzájemná DŮVĚRA. K vytvoření důvěryhodného pracovního prostředí přispívají nástroje a techniky koučinku a mentoringu, manažer mentoringem a koučinkem zaměstnance podporuje, motivuje, dodává sebedůvěru a vede je k samostatnosti při plnění úkolů nebo řešení problémů.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceModeJak s týmem úspěšně zvládnout změnu...
Naučte se zvládat změny tak, aby vás a váš tým posunuly a nevyčerpaly
Tato doba je doba změnová. Změny se na nás valí v rychlém tempu, další si sami vymýšlíme. My, lidé žijící v této změnové době, ale změnovými tvory nejsme. Jak se svým týmem změny úspěšně zvládat? Jak je nejen „přežít“? Jak je dotáhnout do úspěšného konce? Není to lehké, ale jde to. Pojďte se s námi podívat na klíčová pravidla změn, na to, jak změny řídit a jak v nich vést lidi. Bolesti ze změn vás a vaše lidi úplně nezbavíme. Ale společně můžeme dosáhnout toho, že si na konci změny řeknete: „Stálo to za to.“
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Remote Team Leadership & Management Master Class
Now is the perfect time to enhance your skills in remote team management. We will focus on key aspects of effective leadership in an online environment. We will unlock the mental framework within remote team leadership, focusing on conflict prevention and building natural motivation, crucial for individual and collective self-regulation. Additionally, we will explore the specifics of leading online teams, including maintaining close contact and organizing work. Collaboration and effective communication are also key topics we will address. Join us and gain practical tools and knowledge for successfully leading your remote team.
https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OnlineEventAttendanceMode