Top vision


Jak porozumět druhým i sobě samému
V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli, snažíme racionálně udržet své emoce pod kontrolou. Někdy se ale může stát, že nás emoce naprosto ovládnou, a výsledek může být katastrofický. Na tomto semináři se naučíte, jak lépe porozumět svým reakcím, jak vycházet s naprosto odlišným typem lidí, jak bezpečně vyjadřovat své emoce a jak negativní emoce v rámci náročných situací zastavovat.
Praktické rady, jak nepodléhat nejen citovým útokům
Dostáváte se do situací citového vydírání a nevíte si v nich rady? Víte, kdy je s vámi manipulováno? Kdy čelíte konstruktivní kritice a kdy se komunikace dostává za hranu slušnosti? V praktickém tréninku si osvojíte pravidla a principy obrany proti manipulaci.
Podívejte se také na nabídku našich kurzů na míru
Termíny: 12. - 13. 4 + 27. 4. 2023
Přetvořte svůj kurz v pětihvězdičkový zážitek, který si účastníci zapamatují a převedou do svých praxí
Každý lektor, který má svou práci rád, čas od času přemýšlí, jak ještě vylepšit své kurzy... Chtěli byste načerpat inspiraci, jak své tréninky posunout na ještě vyšší úroveň? V tomto kurzu zjistíte, jak ještě více zapojit účastníky vzdělávací akce do procesu učení. Také se dozvíte, jak si elegantně poradit s náročnými situacemi a náročnými typy účastníků. Pojďme společně sdílet nejlepší tipy a triky, díky kterým se stanete lektorskou legendou.
Pište v práci s novým elánem a inspirací od profesionálního copywritera
Připravujete v práci různé materiály pro zákazníky i vlastní tým? Vydáváte firemní časopis nebo spravujete firemní web?
Nenuďte zákazníky a kolegy stále stejnými klišé a vtáhněte je do svých textů pomocí osvědčených tipů a triků zkušené copywriterky. Jen tak si z vašich textů odnesou přesně to, co jim chcete předat, a dovedete je nenásilně k požadavané akci. Inspirujte se názornými ukázkami a vyzkoušejte si psaní titulků i krátkého copy. Po školení navíc můžete s lektorkou konzultovat své vlastní texty e-mailem po dobu 14 dní.
Naučte se řídit svůj čas, plánujte efektivně své úkoly a zbavte se stresu
Argumentace připomíná šerm. Je třeba rychle reagovat na soupeře a mířit slovy přesně. Naučíme vás to. Umění argumentovat se opírá o naše osobnostní předpoklady a vlohy. Někomu to jde samo, někdo naráží na vnitřní překážky. Argumentace je však oblast komunikace, která se dá dobře trénovat. Ani sebelepší myšlenka nemá naději na prosazení, když ji neumíme dobře prezentovat druhým a podpořit ji jasnými a přesvědčivými argumenty. Pokud vás ty nejsilnější argumenty napadají až po skončení jednání, tento kurz je přesně pro vás.
Jen 6 kroků vás dělí od výkonu a zdraví
Naučte se lépe zvládat potenciální stresové situace a také jim předcházet.
Jste bez nápadů a energie? Jste frustrovaní a neznáte příčiny? Pociťujete stresovou zátěž? Co je stres, co nám dělá, jak ho vnímáme a prožíváme? Důsledky mohou být zničující pro vás i vaši kariéru. Důležité je vědět, jak nakládat s časem, prioritami, pracovními úkoly a energií. Korigujte svůj life management a včas předejděte syndromu vyhoření.
Buďte motivujícím i motivovaným leaderem
Dosahování výsledků, chování a vedení lidí v korporátním prostředí má svá specifika.
Dobrý manažer zvládá kvalitní a dobře načasovanou sebeprezentaci a sebeprosazení stejně jako schopnost čelit „špinavým“ korporátním trikům. Někdy vás však přehnaná kontrola, neefektivní porady a další „korporátní nesmysly“ mohou vyčerpat a demotivovat. Co s tím? Využijte setkání se zkušeným leaderem a objevte spolu s ním řešení pro tyto složité situace. Naučte se pohybovat „mezi krokodýly“ a dosahujte výborných osobních i firemních výsledků!
Staňte se skvělým facilitátorem
Potřebujete se skupinou najít řešení problému? Získat návrhy od účastníků? Dospět ke společnému rozhodnutí? Nebo jen vést diskusi, kde zazní názory všech účastníků? Zařídit to tak, aby skupinové jednání bylo konstruktivní a vedlo k výsledku, není snadné. Přesto by byla škoda se potenciálu skupinového myšlení vzdát. Protože více hlav opravdu ví více a „jediné“, co musíme udělat, je řízeně to z nich dostat. Umění facilitace by vám v tom mohlo být užitečné.
Time management pro každý den
Naučte se řídit svůj čas, plánujte efektivně své úkoly a zbavte se stresu
Čas jako by se stále zrychloval, nároky zaměstnavatelů, zákazníků i rodiny rostou, zatímco kapacita vašeho diáře i vás samotných praská ve švech? Cítíte se zahlcení, stále vás něco či někdo vyrušuje a když už konečně máte prostor na soustředěnou práci, tak nevíte, co dřív, a den je pryč? Přijměte pozvání na trénink time managementu a zjistěte, jak efektivně řídit vlastní čas, jak realisticky plánovat a porazit prokrastinaci i rušiče.
Odpověď podřízených na otázku „Jak Tě vlastně vidí Tvůj šéf?“ je dobrým vstupem pro zmapování toho, jak v týmu funguje zpětná vazba. Ale – je to jen začátek.
Bez zpětné vazby to v životě ani v práci nejde, protože kdybychom nevěděli, jaký výsledek má naše úsilí, nevydrželi bychom u ničeho, ani by nás to nebavilo. Právě zpětná vazba je cesta, jak pracovat s motivací druhých – jak pochválit a poděkovat, když je něco OK, jak podpořit samostatnost nebo jak vytknout tam, kde to OK není a je nutná změna. A to vše ideálně s respektem ke druhému - aby neztratil chuť se zlepšovat a zkoušet věci jinak.
Jak odhalit dezinformace, mýty a polopravdy, a dopátrat se kvalitních a užitečných informací
Kritické myšlení je nezávislé myšlení. Každá osoba si vytváří své vlastní názory, hodnoty a přesvědčení. Kritické myšlení je schopnost zručně pracovat se svým rozumem a logikou. Uvědomění si klamů a iluzí, které ovlivňují naše vnímání a rozhodování, je prvním krokem k jejich překonání a rozumnému jednání. Učí porozumět jevům jako takovým a hledat nové možnosti aplikace a inovace.
Nestíháte? Chtěli byste zažívat méně stresu a řešit problémy s větším klidem a nadhledem? Kurz Life Leadership je maximálně prakticky zaměřen a kombinuje poznatky time a stress managementu, pozitivní psychologie a duševní hygieny. Dozvíte se, jak lze každodenní starosti a osobní a pracovní cíle zvládat snadněji, jak se z toho všeho nezbláznit a nenechat se převálcovat stresy a tlaky okolí. Cítit se spokojení se totiž můžeme nejen na dovolené, ale i po zbytek roku.
Zaměřte se na druhé a vyjednejte víc
Domníváte se, že pro úspěch vyjednávání potřebujete přesvědčivá fakta? Postup vyjednávání a znalost lidí jsou ovšem mnohem důležitější. Fakta vám při přesvědčování nepomohou, pokud a dokud není druha´ strana připravena jim věnovat pozornost. Zaměřte se na protějšek a můžete vyjednat víc.
Osvojte si základy pracovního práva
Opřete své rozhodování v praxi o pevné základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Jak uspět v roli manažera
Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o individuální přístup k zaměstnancům, delegování úkolů, snižování demotivace či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet.
Bravurní zvládání nesnadných situací
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku
Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit.
Efektivní organizace skladu a vedení jeho pracovníků
Zvládněte celý proces skladování a naučte se, jak úspěšně řídit skladový tým
Efektivní řízení logistických procesů i týmu spolupracovníků je základní podmínkou úspěšného vedení skladu. Působíte krátce na pozici vedoucího skladu či skladového týmu, nebo očekáváte kariérní postup a chybí vám zkušenosti z praxe vedení skladu a jeho pracovníků? Pronikněte hlouběji do zákonitostí efektivní logistiky a naučte se pracovat s nástroji měření produktivity. Osvojte si účinné postupy, jak zvýšit pracovní výkon vašeho týmu, jak odstranit chybovost a jak řešit krizové situace. Seznamte se do detailu se všemi důležitými oblastmi skladové logistiky, abyste získané znalosti mohli efektivně využívat ve své praxi.
Praktické informace z oblasti provádění celních operací
Získejte komplexní přehled v problematice celního řízení a objevte aktuality z oboru
Chcete se včas připravit na vše, co vás může překvapit při obchodování s firmami ze třetích zemí? Máte jedinečnou příležitost seznámit se s aktuálním výkladem evropské i národní legislativy, neboť lektor tohoto kurzu se podílel nejen na přípravě celního zákona, ale aktivně působil i v rámci Evropské komise při přípravě vzdělávacích modulů zaměřených na novou evropskou legislativu. Jeho více než třicetileté znalosti z této oblasti teď můžete získat i vy.
Syndrom vyhoření je taková daň za to, že se snažíme neustále o nějaké „výš, rychleji a dál“.
Jak ho rozpoznat, jak mu předcházet a nepodlehnout mu.
Syndrom vyhoření je závažný duševní stav, který se negativně projevuje na našem zdraví, ve vztazích s blízkými i v zaměstnání. Nedejte mu proto šanci zaútočit na vás. Jak na to, se dozvíte na našem tréninku.
Víte, že vítězové a poražení mívají stejné cíle? Víte, jaké návyky pomáhají vítězům, a co nedělali poražení? Rozvojový program osobního vedení zaměřený na zvyšování efektivity, zodpovědnosti, zkvalitnění vztahů a spolupráce.
„Jestliže všichni myslí stejně, potom někdo nemyslí.“ George S. Patton
V dnešním světě plném změn, inovací, rychlého technologického rozvoje a krizí nestačí na události jen reagovat, ale vždy je třeba mít strategické scénáře. V opačném případě se business leader chová v souladu s kočkou Šklíbou: "Jestli je ti jedno, kam jdeš, je taky jedno, kterou cestou se vydáš." Což často končí ve slepé uličce. Strategické myšlení spočívá ve vyhledávání a vytváření nových příležitostí. A pokud je nevidíte, je potřeba podívat se z jiných perspektiv.
Praktické tipy pro současnou situaci na trhu pro firemní nákupčí
Strategie pro současnou dobu, která vám přinese viditelné výsledky. Vše prakticky a přehledně - v jediném dni.
Podobný kurz na českém trhu dosud není. Reagujeme na zásadní změny na trhu a v ekonomice, které se promítají i do práce firemních nákupčích. Získáte základní know how, které je aktualizované na současné a budoucí podmínky.
Za jeden den získáte v kurzu klíčové a nepostradatelné dovednosti pro každého nákupčího. Srozumitelně, přehledně, na praktických příkladech a hned využitelně v praxi. Navíc obdržíte bonusové materiály formou návodů, jak ihned aplikovat získané know how do praxe.
Od analýzy potřeb k realizaci rozvojových programů
Vytvořte ve své společnosti efektivní vzdělávací systém.
Vzdělaní a motivovaní zaměstnanci pomáhají firmě udržet konkurenceschopnost. Naučte se diagnostikovat vzdělávací potřeby ve své firmě, seznamte se s nejnovějšími trendy a způsoby, jak designovat moderní vzdělávání, a zjistěte, bez jakých dovedností se v budoucnosti neobejdete. Na tomto kurzu si vyzkoušíte standardní kroky při tvorbě komplexního systému vzdělávání uvnitř vlastní společnosti.
Kompaktní know-how pro úspěšný start
Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch.
Přetvořte nudná data v potěchu pro oči
Jak prezentovat čísla, grafy a tabulky tak, aby jim posluchači rozuměli a prezentace je bavila
Věřte nebo ne, PowerPoint je skvělý software pro vizuální komunikaci. Nabízí nám tolik možností, až je někdy těžké se v nich orientovat. Jaký druh grafu vybrat? Hodí se tabulka na slide? Jaké jiné možnosti vizualizace ještě mám? Tyto a další otázky se nám honí hlavou vždy, když se chystáme tvořit prezentace. Avšak i ze zdánlivě nudných podkladů se dá vytvořit poutavá prezentace, která si nejen ponechá informačně důležitou hodnotu, ale také dokáže udržet pozornost posluchačů! Na trénink si s sebou vezměte notebook (s programem PowerPoint) a prezentaci, kterou jste připravovali. Budeme s ní pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet, jaké vizualizační možnosti PowerPoint nabízí.
Vaše konkurenční výhoda v době krize
Logistika je v realitě 21. století naprosto klíčová. Zefektivněte všechny články vašich logistických procesů.
Současná krize ukazuje, jak zásadní roli hraje logistika v odběratelsko-dodavatelských vztazích. Přeprava, skladování a manipulace s materiálem od dodavatele k odběrateli musí nejen perfektně fungovat, ale také musí být co nejefektivnější. Minimalizujte činnosti nepřinášející hodnotu, zjednodušte procesy a nalezněte úspory, které jsou k dispozici.
Jak vytvořit efektivní projektový tým
Naučte se, jak dovést váš tým k úspěšné realizaci projektu
Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž váš projektový tým dokáže zázraky. Získejte osvědčené tipy pro svou praxi a vyzkoušejte si své schopnosti v praktických cvičeních.
VENI, VIDI, VICI v obchodním vyjednávání
Chcete přijít, vidět a zvítězit jako Julius Caesar? Jděte na to psychologicky
Obchody se primárně neuzavírají mezi firmami, ale mezi lidmi. Proto se v tomto kurzu budeme zabývat psychologií, technikami obchodní interakce a budováním pozitivních emocí. Budeme diskutovat o konkrétních případech, kdy používat open ended questions a kdy closing questions. Detailně si probereme jednotlivé fáze vyjednávání z našeho i klientova pohledu. Identifikujeme překážky, které nás mohou potkat, a způsoby, jak je překonat. Budeme diskutovat, jak prezentovat value proposition, vzbudit zájem zákazníků a nebavit se jen o ceně.
Doveďte svůj tým k vyšší výkonnosti
Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu
Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? Schopnost vést tým k nejlepším výkonům nespočívá jen v umění nařizovat a kontrolovat. Skutečný lídr své lidi inspiruje a umožňuje jim dokázat víc, než kolik by si za cíl dali sami. Lídr svou autoritu nestaví na názvu své pozice, ale na svých vůdčích schopnostech. V kurzu zjistíte, jakým lídrem můžete být vy, a porovnáte si svůj styl vedení s ostatními.
Nebýt Popelkou… od „děvčat pro všechno“ ke skutečnému HR Business Partnerství
Nechcete být v oblasti personalistiky pouze v servisní roli?
Zažíváte situace, kdy víte, co by se ve firmě mělo změnit, nastavit, zajistit, ale vaše náměty nejsou vyslyšeny? Často jsou v rolích personalistů šikovní lidé, co rozumí své oblasti práce, ale je pro ně těžké se prosadit na manažerské úrovni. Přitom personalistika odtržená od manažerského řízení, neprovázaná s přímými vlivy na výkon, nebude nikdy tou přínosnou službou pro společnost. Pokud narážíte při své personální práci na nepochopení při interakci s manažery, lze to úpravou přístupu výrazně změnit. Naučme se posunout oblast HR do role respektovaného partnera
Jak lépe zvládat nekomfortní situace s pomocí asertivity
Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace
Máme právo dělat chyby a být za ně zodpovědní. Máme právo nenabízet žádné výmluvy či omluvy ospravedlňující naše chování. A také máme právo někoho nebo něco odmítnout.
Asertivní desatero posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, ať je daná situace sebenáročnější.
Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře
Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5. nejstresovější zaměstnání.
Miliarda věcí, na které musíte myslet. Jediná zapomenutá maličkost a všechno se může zkazit. Je vám to povědomé? Na druhou stranu je však pořádání eventů tak zábavná a kreativní činnost, že by se jím spousta lidí chtělo živit. Když máte dobrý plán, skvělý tým a brilantní organizaci, není se čeho bát. Na začátku však potřebujete know-how. My vám ho předáme!
Cesta k využití lidského potenciálu a vnitřních zdrojů
Mít osobního kouče se nepoštěstí každému, proč tedy nebýt koučem sám sobě
Chtěli byste pracovat sami se svým potenciálem? Věříte účinnosti koučování? Chcete dostat odpovědi, jak se rozhodovat sám za sebe, ať už v těžkých pracovních situacích, do kterých se opakovaně dostáváte, nebo v životě jako takovém? Chcete prozkoumat své skutečné motivy, záměry a touhy? Účastí na tomto tréninku získáte inspirativní odpovědi a budete schopni se sebou a vnitřními zdroji lépe pracovat.
Připravte se na každou fázi náboru zaměstnanců
Mít ty nejvhodnější lidi v týmu je přáním většiny manažerů. Na začátku toho všeho je profesionálně provedené interview. Proto je důležité v těchto prvních momentech neudělat chybu již v předvýběru. Nenechat se ovlivnit některými vnitřními i vnějšími vlivy, které nemusejí vždy vést k tomu správnému rozhodnutí o výběru kandidáta. Perfektně provedený výběrový pohovor je klíč ke kvalitnímu zaměstnanci a k celkově výkonnému týmu.
Klíčová disciplína investičního controllingu
Byznys je především o penězích. Naučte se vyhodnocovat ekonomickou výhodnost projektů předtím, než se do nich vůbec pustíte
Investiční controlling je královskou disciplínou podnikového controllingu. Podmínkou pro jeho správné využití je znalost pojmů a souvislostí z oblasti nákladového a finančního controllingu. Proto si v úvodní části kurzu zopakujeme klíčové souvislosti mezi výsledovkou, rozvahou a cash-flow. Zaměříme se i na členění nákladů a následnou finanční analýzu projektů. V hlavní části kurzu si podrobně probereme různé typy projektů a metody, které se pro analýzu návratnosti investičních projektů hodí. Od metod pro vyhodnocování investic do koupě strojů až po metody vyhodnocování investic do koupě podniku.
Efektivní součást výběrových řízení
Využijte jednoduché psychodiagnostické techniky a odhalte skrytá pozitiva i negativa kandidátů
Manažeři od recruiterů vyžadují dostatek potřebných informací o potenciálních nových spolupracovnících. Kombinace perfektně provedeného behaviorálního pohovoru s podporou vhodně zvoleného testu představuje zajímavou a efektivní cestu k výběru nejvhodnějšího kandidáta pro hledanou pozici.
Hloubkový trénink pro manažery a leadery
Jste úspěšní, pracujete na sobě, prošli jste různými školeními a stále se zlepšujete. Přesto cítíte, že své schopnosti nevyužíváte naplno, nebo vaše výsledky neodpovídají vynaloženému úsilí. Prozkoumejte do hloubky, jaká je kvalita vašeho rozhodování a jak se umíte soustředit. Odhalte své návyky a myšlenkové vzorce, jež vás brzdí, i skryté pocity strachu či nejistoty. Díky intenzivnímu tréninku se zkušeným globálním leaderem pochopíte, jak co nejlépe využít svůj potenciál při manažerské práci.
Probuďte svůj tvůrčí potenciál
Tušíte, že by se některé věci daly dělat lépe, ale nevíte, jak přesně? Naučte se myslet jako inovátor
Jak rozpoznat dobré nápady? Jak zvýšit svou kreativitu? Jak odhalit chybu dřív, než ji uděláte? Na školení Design Thinking si vyzkoušíte práci inovátora. Kromě užitečných technik a tipů si řadu postupů sami zažijete. Design Thinking pracuje s rozpoznáním potřeb druhých osob, návrhem optimálního řešení a jeho efektivním otestováním. Posílíte svou kreativitu, získáte kontrolu a přehled nad inovacemi a naučíte se metodicky vést inovační proces.
Využijte nákup jako vstupní bránu k firemnímu zákazníkovi
B2B obchodníci to mají stále těžší. Nákupní procesy ve firmách se zásadně mění, role nákupu sílí, o nákupu rozhoduje stále více útvarů s různými kompetencemi, stále větší část nákupního procesu zůstává obchodníkům skryta pod povrchem. Prosadit své dodavatelské know-how a odlišit se od konkurence jinak než cenou je stále těžší.
Výběrová řízení a vyjednávání jsou stále komplexnější a sofistikovanější, často omezené na neosobní elektronické komunikace, což klade na komunikační dovednosti obchodníků zcela nové požadavky. Trendem je budovat vztahy s dodavateli, ale na základě jejich kompetence, spolehlivosti, otevřenosti a důvěryhodnosti. Zároveň se zvyšuje snaha zákazníků mít vždy alternativu.
Situace na trhu motivuje zákazníky k zvyšování bezpečnosti, stability a spolehlivosti dodavatelského řetězce. To rovněž klade na dodavatele zcela nové nároky. Nákupčí ovlivňují stále větší část nákupního procesu. Pro dodavatele nákupčí často jsou a rozhodně do budoucna budou hlavním partnerem a vstupní branou k zákazníkovi.Nákupčí není nepřítel nebo překážka. Nákupčí je vstupní brána k firemnímu zákazníkovi. Ukáži Vám jak ji otevřít a využít ve prospěch obou stran.
Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie
Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.
Self management pro osobní a kariérní úspěch
Kdo dokáže organizovat sám sebe, dokáže všechno, co chce
Jak dlouho vydržíte pracovat na dvě stě procent, než dospějete k totálnímu vyčerpání a vyhoření? Chtěli byste pro sebe najít ten ideální work & life balance? Chtěli byste se naučit lépe nakládat se svým časem a energií? Self management je o neustálém nacházení smyslu, nastavování priorit a odmítání lákavých příležitostí, na které už bychom neměli čas. Sebeorganizace je předpokladem spokojeného života podle vašich představ.
Personální agenda na jedničku
Získejte detailní přehled v legislativě a vedení důležitých personálních dokumentů
Pronikněte do správy osobních údajů a vedení spisů, poznejte náležitosti pracovních smluv a dohod, nahlédněte do ukončování pracovního poměru, ujasněte si, které mzdové složky je zaměstnavatel povinen vyplácet a jaké jsou základní povinnosti na úseku bezpečnosti práce. V kurzu se budeme věnovat vašim nejčastějším problémům. Získáte odpovědi na všechny vaše otázky z každodenní praxe HR oddělení.
Přirozené a racionální vedení lidí
Zapojte podřízené do své práce a uvolněte tak vlastní kapacitu pro důležitější úkoly.
Díky správnému delegování významně posunete nejen svůj tým, ale také sebe osobně. Dáte šanci růst i lidem ze svého okolí, čímž jim dodáte vnitřní motivaci a posílíte jejich loajalitu. Vytvořte pravidla a systém, který vám umožní hodnotit delegované úkoly a získat jistotu, že jdete správným směrem.
Jak zvládnout i obtížné situace s grácií
Jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe? Potřebujete odhalit, co říkáte řečí svého těla?
Ve dvou dnech odstraníme slovní vycpávky a rušivé tělesné signály. Nacvičíme asertivní reakce a techniky v konfliktech. Určíme manipulátory ve vašem okolí, osvojíme si principy komunikace ve stresu a zátěžových situacích.
Vyvarujte se typických manažerských chyb
Od špatných manažerů se toho naučíte nejvíce. Naučíte se neopakovat jejich chyby.
Možná jste špatného šéfa zažili sami. Minimální motivace. Pokud nějaká zpětná vazba, tak pouze kritika nebo pořádný kartáč. Pochvala skoro žádná. Vysedávání u práce, kterou manažer mohl již dávno delegovat. Jedním z důvodů těchto chyb je i neznalost základních manažerských technik.
Jaké jsou nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? To je obsahem kurzu, který vás na tyto chyby nejen upozorní, ale také vám přinese nástroje, jak jim předcházet. Odhalte své nedostatky ve vedení lidí, odstraňte je a budete patřit k těm nejlepším!
Adaptace a nástup nového zaměstnance
Inspirujte se vyzkoušenými postupy a tipy, jak nastavit či vylepšit váš adaptační proces
Aby úsilí náborářů nepřišlo nazmar, potřebujeme mít promyšlený a perfektně připravený onboarding, kterým nejen zamezíme zbytečným odchodům kvalitních nováčků, ale také podchytíme a rozvineme jejich počáteční nadšení do dlouhodobé motivace. Onboarding je praktický proces, kterým zajišťujeme, aby byl spokojen jak zaměstnavatel, tak nový zaměstnanec. V kurzu poznáme krok za krokem metodu 4C, spočítáme si návratnost zdrojů a nezapomeneme si ukázat roli „buddyho“ či mentora při adaptaci nového zaměstnance. Také se seznámíme se způsoby, jak vyhodnotit vzájemnou spokojenost ještě ve zkušební době a jak provázat výstupy hodnocení s dalšími HR procesy.
Postupte v Excelu na vyšší úroveň
Efektivita na prvním místě, praktické tipy a triky
Cílem tohoto kurzu je seznámit vás s nejpraktičtějšími nástroji v programu Microsoft Excel. Dozvíte se například, jak použít Excel pro podmíněné formátování buněk, nebo jak efektivně pracovat s rozsáhlými tabulkami. Dále se pak naučíte, jak používat vzorce a užitečné funkce Excelu při zpracování dat. Seznámíte se s kontingenční tabulkou a urychlíte svou práci díky mnoha trikům, které vám doposud zůstávaly utajeny.
Kurz probíhá ve verzi MS Excel, i tak je však určen i pro uživatele jiných verzí. Na případné rozdíly ve verzích budete lektorem upozorněni.
Paměťové techniky pro efektivní učení
Rozviňte své paměťové schopnosti pod vedením trojnásobné světové mistryně v paměťových schopnostech
Dělá vám problém zapamatovat si jména nových lidí? I když se snažíte, zapomínáte slovíčka cizího jazyka nebo odborné pojmy? Existuje několik cest, jak zjednodušit a zkvalitnit učební proces. Jednou z nejrychlejších cest je osvojení si paměťových technik a mnemotechnik. Kdo se s nimi seznámí, už je nikdy neopustí. Nabízejí neuvěřitelné možnosti osobního růstu.
BEST PRACTICES - načerpejte novou inspiraci
Pokud dokážete využít komplexní rozsah personální práce, získáte skutečný vliv na výkon týmů i jednotlivců
Věříte, že HR oddělení má mnohem větší potenciál, než jen roli administrátora a správce personální agendy? V tom případě je tento kurz určen právě vám. Poznejte možnosti a výhody strategického HR a budujte spolu s dovednostmi i respektovanou a partnerskou pozici ve firmě.
Řešení s nadhledem a rozmyslem
V kurzu vás naučíme řešit obtížné manažerské situace, které vyplývají z náročnosti vedoucí pozice. Společně provedeme rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Získejte sebedůvěru v manažerské roli a zlepšete své manažerské dovednosti.
Jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace
Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem.
Vzdělávejte se s těmi nejlepšími
Image, charisma a role prvního dojmu
Jak svým vystupováním působíte na ostatní? Jak vypadáte, když podáváte ruku, když se představujete, když stojíte, sedíte, nebo když se dostanete do nepříjemné diskuse? Ať chcete, nebo ne, svým neverbálním projevem o sobě hodně prozrazujete. Dnes už víme, že 55 procent celkového dojmu se utváří už prvním dojmem. Jaký bude ten váš první dojem? Můžete to ovlivnit. Praxí ověřené rady získáte od herce a lektora rétoriky Jana Přeučila.
Staňte se mistrem prezentování po vzoru těch nejlepších
Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty přesvědčivě a profesionálně
Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce kolegům, nadřízeným či klientům? Nevíte si rady s přípravou důležité prezentace nebo projevu? Obáváte se trémy a cítíte, že vaše prezentační dovednosti potřebují posílit?
Osvojte si ověřené metody pro přípravu a vedení profesionálních prezentací. Využijte naplno váš potenciál pro veřejné vystupování. Naučte se pracovat s emocemi a příběhy. Zaujměte vaše publikum tak, aby vám viselo na rtech. Díky tomuto intenzivnímu tréninku zvládnete své příští prezentace a veřejná vystoupení bez problémů.
Nahlédněte do řízení financí ve vašem podniku a staňte se členem týmu, který k prosperitě vašeho podniku přispívá
Ať už pracujete na jakékoliv pozici, vaše chování, uvažování a rozhodování ovlivňují prosperitu podniku, ve kterém pracujete. A pokud chcete rozumět tomu, proč váš finanční ředitel činí taková nebo onaká rozhodnutí, která ovlivňují vaši práci, osvojte si základy finančního řízení. Pochopíte souvislosti a mnohem lépe budete i řídit své podřízené, kterým snadněji vysvětlíte to, o co váš podnik usiluje. Stanete se součástí týmu, který spolurozhoduje o prosperitě vašeho podniku.
Principy a pravidla tvorby projektů
Seznamte se s metodikou projektového řízení a prakticky využijte získané dovednosti a schopnosti při tvorbě projektů!
Řízení projektů vychází z faktu, že v okamžiku, kdy rozsah, neobvyklost, složitost, obtížnost a rizikovost projektu přesáhnou určitou míru, je nutné použít adekvátní metody pro řízení celé akce. K řízení projektů a zvýšení pravděpodobnosti úspěchu projektu se proto využívá celá řada metod, které představují ověřené a popsané postupy, řešící problémy návrhu a implementace projektu. Zvládněte úskalí, které projektové řízení přináší, a osvojte si tento moderní a používaný ekonomický trend svou účastí v tomto dvoudenním kurzu. Zvýšíte tak efektivitu Vaší práce díky synergickému efektu.
Pracovněprávní legislativa v praxi (vč. souvztažnosti s občanským zákoníkem)
Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.
Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery a Základy personalistiky.
Jak optimálně zapojit důležité lidi v projektu a jeho okolí
Stakeholder engagement je oblast projektového řízení, která je pro projekt minimálně stejně důležitá jako jeho technická realizace, protože úspěch projektu se nakonec měří mírou spokojenosti jeho zainteresovaných stran. Bez zainteresovaných stran (sponzor, vedení firmy, uživatelé, dodavatelé, projektový tým, …) by žádný projekt ani neexistoval, a proto je důležité o nich vědět, znát jejich postoj a očekávání, správně s nimi komunikovat a snažit se je co nejvhodněji zapojit pro co nejlepší výsledek projektu.
Položte dodavatele na lopatky
Covidová doba radikálně změnila poměry mezi firemním nákupem a jeho dodavateli a tím pozici nákupu i způsob vyjednávání. Nákupčí se ocitají výrazně častěji ve slabé pozici. Trh je velmi obtížně předvídatelný, působí na něj znatelně více faktorů než kdykoliv v minulosti.
Cenové nárůsty se pohybují v desítkách až stovkách procent. Dostupnost vstupů se stala pro nákupčí absolutní prioritou a dodavatelé vstupů do výroby mají, návrh a často toho využívají pro prosazení svých požadavků.
Nákupčí rozhodují svým vyjednáváním o schopnosti firem vyrábět, a ovlivňují ekonomiku firem více ne kdy v minulosti. Schopnost umět vyjednávat je pro nákupčí zásadní. To co bylo dosud běžně považování za vyjednávání, je dnešní optikou jen přátelské popovídání. A nákupčí se velmi často ocitají ve velmi slabé pozici.
Jde to i jinak. Přijďte se naučit jak vyjednávat v této náročné době. Přijďte se naučit jak i ve slabším postavení dosáhnout cílů, mít ceny pod kontrolou a zajistit dostupnost vstupů. Přijďte se naučit opravdové vyjednávání. Staňte se skutečným profesionálním a sebevědomými nákupními vyjednavači, kteří vždy dosáhnou svých cílů.
Manažer není ten, kdo může dělat práci lépe než jeho lidé, ale ten, kdo může vést své lidi, aby dělali práci lépe než on. Frederick W. Smith
Vynikající manažeři se snaží řídit týmy stejným způsobem, jakým by chtěli být oni sami řízeni. Vynikající manažeři dosahují výsledků využíváním potenciálu a schopností svého týmu. Zaměřují se na rozvoj ostatních a na budování vztahů, které posilují důvěru. Jsou schopni rychle reagovat na změny a vést v turbulentních dobách. Pomáhají lidem měnit se. V tomto tréninku objevíte způsoby, jak vést tým, aby dosahoval výborných výsledků. Zároveň se naučíte rozvíjet a motivovat jednotlivce i celý pracovní tým a kultivovat svůj manažerský styl.
Získejte protistranu na svou stranu
Ve světě nedostanete to, co si spravedlivě zasloužíte, ale pouze to, co si sami vyjednáte!
Víte, co chcete, a cílevědomě si za tím jdete. Ale i ostatní hráči sledují své cíle. A tak můžete narazit na odpor a na obstrukce. Kdo vyhraje? Ten, kdo dokáže být přesvědčivý. Ten, kdo vyniká ve vyjednávání. Tento trénink není vhodný pro začátečníky. Je pro pokročilé, kteří chtějí patřit mezi elitu, mezi esa. Lektor Jiří Kula své schopnosti rozvíjel během jednání na všech kontinentech. Prakticky vás připraví na vaše problematické situace a předá vám ty nejdůležitější zásady, ke kterým dospěl vlastními zkušenostmi.
Práva a povinnosti při využití agenturních zaměstnanců
Jak vybrat seriózní agenturu, spolehlivé zaměstnance a na co si dát pozor
Od konce roku 2017 je klíčové znát všechny novelizované pracovněprávní předpisy, které souvisejí s agenturním zaměstnáváním. Zvýšila se totiž odpovědnost nejen ze strany agentur práce, ale zejména zaměstnavatelů, které využívají jejich služby. Ať už vám chybí stálí zaměstnanci dlouhodobě, nebo jen potřebujete jednorázově vypomoci při velké zakázce či sezónních pracích, přijďte na příkladech z praxe zjistit, jaké jsou příslušné zákony a jak si z nabídky agentur správně vybrat.
Co neměříte, to neřídíte
Ukazatelé výkonnosti KPI odhalí, zda váš „nákup“ přináší firmě přidanou hodnotu a neplýtvá zdroji.
Nákupní proces zažívá v posledních měsících změny zejména z důvodu zanikajících i nově vznikajících dodavatelů, což jsou dopady pandemie COVID-19. Nastupující ekonomická krize zvýší tlak na posuzování rizika v dodavatelsko-odběratelských vztazích a tím i na proces nákupu jako takový. V kurzu se naučíte průběžně měřit úroveň a výkonnost nákupních činností, abyste následně mohli dělat správná manažerská rozhodnutí.
Vaše firma možná není v průzkumech vysněných zaměstnavatelů hned vedle Googlu nebo SpaceX. Ale klidně se s vámi vsadíme, že část vašich kolegů má vaši firmu skutečně ráda. Jsou to srdcaři, pro které je vaše společnost víc než jen zdroj mzdy. A HR Branding je cesta, jak mít takových lidí víc. Značku zaměstnavatele vaše společnost už dávno má. Ať už o ni pečujete, nebo o tom teprve přemýšlíte. V kurzu poznáte, jak lze značku zaměstnavatele uchopit a koncepčně posunout dál. A hlavně přijdete na to, jak dát světu na vědomí, v čem spočívá unikátnost vaší firmy a proč stojí za to u vás pracovat.
Techniky a nástroje pro strategické řízení
Správný začátek je nezbytným předpokladem úspěšné realizace projektu, dobře sestavený a motivovaný projektový tým dokáže zázraky
Efektivní řízení projektu je podmínkou jeho úspěšné realizace. Je nezbytné nevynechat žádný důležitý krok, ale zároveň netrávit nějakou činností více času, než je nezbytně nutné. Také je důležité si hned na začátku uvědomit, jaký typ projektu vás čeká, a patřičně tomu přizpůsobit další postup. Tento kurz vám pomůže nastavit a realizovat projekt tak, aby dával smysl, aby splnil očekávání zainteresovaných stran a zajistil požadované přínosy.
Asertivní jednání s kolegy a nadřízenými
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější
Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s nadhledem i zvládnout nepříjemné rozhovory. Na konkrétních situacích si vyzkoušíte, že prosadit vlastní názor, odmítnout požadavek nebo naopak požádat o pomoc nemusí být těžké. Asertivní přístup změní váš profesní i osobní život – zvýší vaše sebevědomí, výkon i schopnost čelit stresu.
Na co musí myslet úspěšný manažer?
7 faktorů, které rozhodnou, zda uspějete v roli manažera
Máte přehled o tom, kdo má za co odpovědnost? Víte, komu můžete důvěřovat a na koho můžete delegovat významnější úkoly? Poskytujete autonomii lidem, kteří ví, co dělají, nebo jim v práci překážíte? Kurz vám představí základní aspekty práce manažera, v nichž můžete buď vyniknout, nebo vybuchnout.
Od funkcí k makrům
V této pokročilé úrovni Excelu prozkoumáte podmíněné výpočty a vyhledávací funkce
Rozšíříte si obzory v kontingenčních tabulkách a otevřete bránu do světa automatizace pomocí maker. Témata jsou dávána do souvislostí v praktických příkladech a obdržíte i samostatné úlohy s návodem pro pozdější dohledání. Objevíte třeba i pár nových funkcí ve verzi 365.
Dvoudenní školení funkčních návyků pro dlouhodobé výsledky v práci i mimo ni
Čeká Vás zasvěcení do osvědčených disciplín pro lepší osobní produktivitu a efektivitu. Proč je tak důležité ohlednout se za organizací úkolů, optimalizací práce, delegování a automatizací. Proč dát důraz na priority a plánování, ale také na dobíjení fyzických i mentálních baterek a soustředění? Na kurzu si také projdete konkrétní osvědčené postupy z praxe, jak na změnu zlozvyků.
Chcete-li naplno využít potenciálu vašich nových obchodníků, poskytněte jim nástroje a dovednosti, které potřebují k tomu, aby byly efektivní, a sledujte, jak dojde k jejich zlepšení. V tomto tréninku obchodních dovedností budou účastníci hledat způsoby, jak vést obchodní rozhovory takovým způsobem, aby dosahovali výborných výsledků. Zároveň se naučí, jak se připravovat na jednání, jak budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky a kultivovat svůj obchodní styl.
MISTR je pozice mezi dvěma „mlýnskými“ kameny – jedním kamenem je vyšší vedení se svými požadavky a druhým kamenem je pracovní tým, který má své potřeby
Pro členy managementu je mistr jedním z nich. Předpokládají, že ví, kam firma směřuje, a že pracuje na tom, aby jeho tým podával výsledky v nejvyšší možné kvalitě. Pro členy svého týmu je mistr tváří firmy. Má jejich důvěru, že se o ně postará, vytvoří pro ně kvalitní pracovní prostředí a bude trvale prosazovat jejich požadavky. Ale také očekávají, že jim mistr vysvětlí, proč se všechno děje tak, jak se to děje, kam to směřuje a jaký to má smysl. V kurzu se budeme zabývat každodenní náplní práce mistra – co za mistra nikdo jiný nemůže udělat a jak dlouhodobě ve zdraví zvládat tuto náročnou práci.
Trénink rétorických dovedností pro každodenní využití
Máte chuť zlepšit své rétorické dovednosti? Zbavit se slovní vaty? Nejistoty v mluveném projevu? A to všechno za podpory herečky a moderátorky, která má v práci s hlasem a přípravou prezentací hodně praktických zkušeností?
Na veřejnosti, před kamerou, na poradě s kolegy, před klientem... Váš verbální projev a neotřelá prezentace může být silným nástrojem, který uplatníte v různých sférách lidské činnosti. Na tomto kurzu vám překopeme standardní pohled na pojem rétorika a zaměříme se na to, jak svým projevem skutečně zaujmout. Jak přesvědčivě prezentovat své argumenty tak, aby do patnácti minut nezapadly v hemisféře nekonečna.
Jak se nenechat vyvést z rovnováhy
Setkáváte se v osobních i pracovních vztazích s lidmi, se kterými není vždy lehké vyjít? Jaké jsou motivy lidí, kteří dělají při jednání potíže? Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi a žádat změnu jeho chování? Jak a zda vůbec reagovat na osobní útoky? Získejte přehled o problémových typech lidí, komunikačních pravidlech a jejich uplatnění na vašich konkrétních příkladech.
Detektor lži v praxi
Rozpoznejte, zda je před Vámi pravdomluvný člověk, anebo máte co do činění s rafinovaným lhářem
Pracujete na pozici, kdy je pro Vás při jednání s lidmi zásadní rozklíčovat, zda Vám říkají pravdu, polopravdu, nebo Vám dokonce lžou? Míváte pocit, že vnější znaky a řeč těla dotyčného jasně vypovídají o tom, že se Vás snaží oklamat? Jsou pro Vás někteří lidé těžko čitelní, a Vy proto nevíte, co si o nich myslet? Pronikněte do mysli lháře a naučte se lež odhalit.
Komunikujte se zákazníky i zaměstnanci s jasným plánem a cílem.
Pokaždé je to stejné – sedíte před klávesnici a přemýšlíte, co a jak napsat. Přitom byste mohli tvořits jasným plánem a představou na několik dalších měsíců dopředu. A navíc tak, abyste se postupně přibližovali svému komunikačnímu cíli – informovat, edukovat, změnit názor publika, prodat své výrobky a služby nebo prostě šířit slávu svého osobního nebo firemního brandu. Ukážu vám, jak na to. Od nejzákladnějšího publikačního plánu až po integrovanou obsahovou strategii.
Buďte oporou manažera i pracovního týmu
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu
Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.
Jak se pozná moderní prezentace? Že diváci hltají každý slide!
Zaujměte díky skvělé vizualizaci
Vzpomínáte na ten pocit marnosti, když kolega na poradě přepnul slide a objevil se další, prakticky identický, jen obsahoval ještě víc textu, nesrozumitelných grafů nebo jiných dat, která si ani nestihnete přečíst? A v zápatí svítila malá čísla ukazující, že jich ještě 20 zbývá? Prezentace je velmi silný nástroj k podpoře vašich myšlenek, zanechání silného dojmu nebo k prodejnosti produktů, které nabízíte. Problém „standardních“ prezentací není v PowerPointu, ale ve způsobu, jak nad prezentacemi uvažujeme. Vytvářet poutavé prezentace je jednodušší, než si myslíte. Naučte se to a publikum bude vaše.Na trénink si s sebou vezměte notebook (ideálně s programem PowerPoint) a prezentaci, kterou jste připravovali. Budeme s ní pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet, jak tvořit moderní prezentace.
Nastartujte svou kariéru v marketingu
Základní kurz pro všechny, které zlákal svět marketingu
Rádi byste nastartovali svou marketingovou kariéru? Nebo se vaše pracovní pozice rozšířila o marketingové úkoly? Nebo chcete pochopit marketingové procesy ve vaší firmě a porozumět kolegům, kteří je řídí? V tomto intenzivním dvoudenním kurzu získáte komplexní přehled o tom, co všechno marketing obnáší. Systematicky poznáte jednotlivé součásti a pochopíte, jak je využít v praxi.
Pro nadstandardní zákaznický zážitek
Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
Klíčové ukazatele v personální práci
Do jaké míry je HR přínosem pro vaši firmu a jakými cestami napomáhá naplňování firemních cílů a strategie? To zjistíte zavedením jednoduchého nástroje – HR controllingu.
Pod pojmem HR controlling si často představujeme pouze kontrolu využívání personálních nákladů. Jeho záběr ale může být mnohem širší. Správně zvolené HR ukazatele, poskládané do výstižné HR Balanced Scorecard důkladně prověří kvalitu HR procesů. Jsou srozumitelným nástrojem pro prezentaci plánů i výsledků HR práce. Nasměrují HR činnosti tak, aby podpořily firemní strategii, protože umožňují jasně plánovat, monitorovat a vyhodnocovat kvalitu a efekt HR procesů, klíčových pro aktuální situaci firmy – ať už je to rozvoj, stabilizace, nebo reorganizace.
Problematika bezpečnosti v digitálním světě se stále více dostává i na hlavní stránky nejčtenějších periodik, o to více v současném online světě.
Zabezpečení technologií a různých denně používaných nástrojů je kritické a uživatelé často netuší proč, k čemu je to vlastně dobré. V kurzu se seznámíte se základními pojmy a souvislostmi z oboru bezpečnosti. Cílem je osvětlit, proč je důležité na bezpečnost pamatovat a osvojit si návyky, které vám pomohou zůstat v bezpečí. Bezpečnost nemusí být nuda, šikana a zákazy. Přesvědčte se o tom sami zábavnou formou a na příkladech z praxe.
Od filosofie k řemeslu leadershipu
„Úkolem managementu je dělat věci správně, úkolem leadershipu je dělat správné věci." (Peter Drucker)
Leadership je dnes módní slovo. Ale co to opravdu je? Pojďme prodiskutovat všechny aspekty. Jak uchopit poslání? Jaké jsou typy leadershipu a který a kdy použít? Co odlišuje Baťu od Krejčíře? V čem 4 Level Thinking rozšíří vaši paletu leadershipu? Jaké jsou kompetence leadershipu a jak si stojíte vy? Co je to Licence to Lead a jak ji získat? Jak si vybudovat autentický styl leadershipu, který bude fungovat? To vše budeme diskutovat a rozebírat na příkladech a videích.
Jak na profesionální osobní i firemní profil na LinkedInu
V rámci jednodenního kurzu získáte praktické informace, jak vylepšit a nastartovat svůj osobní profil, jak správně pracovat s firemním profilem i jak využít na LinkedInu reklamu. Profesní sociální síť LinkedIn je dnes jedním z hlavních zdrojů obchodních poptávek pro B2B společnosti a cílem kurzu je přiblížit jeho účastníkům, jak s LinkedInem pracovat správně a efektivně vůči očekávaným cílům. Jako bonus ke kurzu je bezplatná půlhodinová konzultace s lektorem, jak se účastníkům podařilo vědomosti aplikovat v praxi.
Jak s týmem úspěšně zvládnout změnu
Naučte se zvládat změny tak, aby vás a váš tým posunuly a nevyčerpaly
Tato doba je doba změnová. Změny se na nás valí v rychlém tempu, další si sami vymýšlíme. My, lidé žijící v této změnové době, ale změnovými tvory nejsme. Jak se svým týmem změny úspěšně zvládat? Jak je nejen „přežít“? Jak je dotáhnout do úspěšného konce? Není to lehké, ale jde to. Pojďte se s námi podívat na klíčová pravidla změn, na to, jak změny řídit a jak v nich vést lidi. Bolesti ze změn vás a vaše lidi úplně nezbavíme. Ale společně můžeme dosáhnout toho, že si na konci změny řeknete: „Stálo to za to.“
Aneb mějte svůj projev pod kontrolou
Všimli jste si, že když jste nervózní, mění se i znění vašeho hlasu?
Máme tendenci takzvaně kuňkat, hlas se nám chvěje, přeskakuje a mnohdy nás dostává do trapných situací. Naučte se dýchat přes bránici, osvojte si metody, které jsou základem pro silný a rezonující hlas. Mějte svůj projev pod kontrolou, ať už mluvíte k pár lidem, nebo k publiku se stovkami posluchačů. Využijte potenciál svého hlasu a nechte ho rozeznít prostorem.
Pravidla prezentování ve virtuálním prostoru
Je pro vás prezentování na online meetinzích utrpení? Děsí vás představa mluvit do webové kamery před černou obrazovkou? Nevíte si rady, jak zapojit účastníky online hovoru do interaktivních aktivit?
Díky tomuto workshopu si online prezentování zamilujete.
Jak vést nábor ve virtuálním prostředí?
Přestáváte se orientovat v kvalitách kandidátů, které vidíte jen na obrazovce? Naučte se poznat toho pravého i skrze kameru
Přešli jste nebo plánujete přejít na online nábor? Zajímáte se o trendy v online náboru? Které kroky by měl obsahovat proces náboru ve virtuálním prostředí? Praktický workshop vás provede úskalími přípravy a realizace online náboru kandidátů. Získáte zde praktické dovednosti pro hlubší analýzu silných a slabých stránek budoucích zaměstnanců a objevíte řemeslné „vychytávky", které fungují v online prostředí. Budeme sdílet i vaše zkušenosti s přechodem do virtuálního prostředí náborů.
Natrénujte si jednání v náročných situacích
Pozorujete na vašem pracovišti krátkodobé neshody, nebo dokonce dlouhodobé konflikty? To vše se dá zvládnout díky jednoduchým technikám
V kurzu se naučíte prakticky používat techniky pro úspěšné řešení konfliktů na pracovišti, ale i v osobním životě. Účinnost technik byla testována a prověřena na více než 100 projektech za posledních 8 let. Přístupy synergogiky, mediace a koučování byly přeneseny do velmi efektivních technik, jejichž používání je velice jednoduché. Především v praxi prověřená technika okamžitého zvládnutí emocí je novátorská a pracuje s nejnovějšími poznatky z výzkumu fungování lidského mozku. Všechny techniky si vyzkoušíte na řešení obtížných situací z vaší vlastní praxe.
Mějte ziskovost podniku pod dohledem
Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic.
Cesta k lepší spolupráci skrze sebereflexi
Sebezkušenostní workshop „Týmová spolupráce“ poskytuje prostor k objevení vlastního stylu spolupráce a vůdcovství. Jedná se o zážitkový workshop postavený na prověřené metodě Synergogy. Účastníci tráví většinu času v týmech plněním zadaných aktivit, zkoumáním užitečnosti svých návyků a vzájemnou reflexí. Aktivity nejsou hra, ale reálně odráží, jak chování každého účastníka měřitelně přispívá k dosažení týmového výsledku a synergie. Díky zážitku synergie a množství a-ha efektů získají účastníci nové poznatky okamžitě využitelné v praxi a dochází k přirozené motivaci poznatky rozvíjet na osobní i týmové rovině.
Sebezkušenostní program působí hned ve dvou rovinách. V jedné rovině se účastníci učí a rozvíjí dovednosti. Ve druhé rovině jsou přirozenou cestou nuceni v praxi ihned zefektivňovat svou spolupráci.
Na čem je postavená metoda Synergogy:
1. individuální příprava a řešení úkolu
2. týmové řešení úkolu
3. měření výsledků (měření efektivity Vztahových dovedností)
4. individuální a týmová reflexe
5. vyvození pravidel/změn pro týmovou spolupráci
6. učení se od dalších týmů
Aneb lekce správné artikulace a rozmlouvání
Přistihli jste se, že ve svém projevu často drmolíte, polykáte koncovky slov a špatně se vám vyslovují některá písmena?
Naučte se efektivně rozmlouvat a mluvte tak, aby vám diváci rozuměli. Přestaňte kuňkat. V lekci si procvičíme řadu jazykolamů, které pomohou uvolnit mluvidla. Zaměříme se na problematická slova a naučíme se klást důraz na důležité výrazy ve větách. Ovládněte své mluvní tempo a osvojte si metody správné artikulace.
Umění řídit svůj mozek jako klíč k efektivní komunikaci
Poznejte programy svého mozku a posuňte své limity
Představíme vám hravou komunikaci pro odvážné, kteří chtějí vytvářet svět kolem sebe lepší a věří, že je nutné nejdřív „zamést před vlastním prahem“. Pro odvážné, kteří chtějí poznat, že druhé lidi nezměníme, ale sebe můžeme. Čeká vás 90 % praxe a 10 % teorie. Jednodenní trénink jak řídit svůj mozek a jak měnit komunikační stereotypy.
Pojďte společně s námi nahlédnout do tajů transakční analýzy a poznejte, jak si lidé hrají. Přeformulujte krize ve výzvy a přetransformujte své emoce. Svým příběhem zcela zásadně ovlivníte průběh kurzu ve svůj prospěch.
Aneb zatočte s trémou a nervozitou
Znáte ten pocit sevřeného žaludku, když se blíží čas vaší prezentace nebo projevu před více lidmi? Třepou se vám ruce, nohy, bolí vás záda, polévá vás horko, na tváři a na krku se vám tvoří červené fleky?
Nenechte trému, aby vás paralyzovala. Osvojte si metody, jak pocit nervozity dostat pod kontrolu. Tréma je zdravá a může mít i pozitivní vliv, zjistěte, jak z ní udělat svého přítele. Získejte díky praktickým cvičením sebedůvěru a naučte se před publikem vystupovat sebevědomě.
Jak snížit stres a zlepšit pozornost
Mindfulness je technika vnímání přítomnosti. Jedná se o vědecky ověřenou metodu snižující stres, zlepšující pozornost a celkovou psychickou pohodu. Na západ od nás ji běžně používají firmy, vzdělávací i zdravotnické instituce. K nám přichází teprve v posledních letech. Pojďte vyzkoušet tuto novinku s Top Vision.