Top vision

Základy interní komunikace

7 990 Kč9 668 Kč s DPH

Lze absolvovat také onlinePorovnat
Kristína Křemenová

Základy interní komunikace
Kristína Křemenová, Lektorka event managementu

Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie

21. - 22. 10. 2021garantovaný termínPraha 1 / online
Pro všechnyKurz je možné absolvovat také online
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa
Kurz je možné absolvovat také online

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Program

1. den 09:00-16:30

Co je interní komunikace

  • proč se touto oblastí zabývat
  • základní složky interní komunikace
  • role managementu v interní komunikaci
  • interní komunikace v organizační struktuře firmy

 

Strategie interní komunikace

  • správné nastavení
  • cílové skupiny a jak na ně působit
  • „tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
  • měření efektivity interní komunikace

 

Nástroje interní komunikace

  • optimální nastavení komunikačního mixu
  • tradiční vs. elektronické nástroje
  • periodické vs. neperiodické nástroje
  • interní kampaně
2. den 09:00-16:30

Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace

  • Výhody a nevýhody tištěného média
  • Efektivita magazínu
  • Noviny vs. magazín
  • Vydávání časopisu krok za krokem
  • Jak na interní časopis elektronicky

 

Elektronická média interní komunikace

  • Styl psaní pro elektronická média
  • Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
  • Jak na efektivní intranet
  • Prvky sociálních médií v interní komunikaci 

 

Krizová interní komunikace

  • Co je krize v interní komunikaci
  • Základní pravidla komunikace v krizi


 

Co mi kurz přinese?

  • seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně
  • naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení
  • zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi
  • poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie
  • poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů
  • nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních
  • získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi

Komu je kurz určený?

  • začínajícím specialistům interní komunikace
  • specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
  • manažerům a vedoucím pracovníkům
  • majitelům a jednatelům menších firem
  • vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací


 

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,17 Celkový dojem z kurzu

94 %

Uplatnění poznatků v praxi

94 %

Akci bych doporučil známým

Nové informace, které lze uplatnit v praxi, nové trendy, inovace.

Libor Stýblo, Nemak Czech Republic s.r.o.

Akce splnila moje očekávání.

Josef Pavlíček, PMDP, a.s.

Nové informace, akčnost, velký počet konkrétních ukázek. Ideální kurz, kde může člověk načerpat základní manuál, jak nastavit nebo zdokonalit interní komunikaci. Nabídne nové i překvapivé informace i pokročilejším a ucelený vhled začátečníkům. Doporučuji!

Jitka Šimůnková, ŠKO-ENERGO s.r.o.

Ucelené, skvěle připravené a podložené mimořádnými znalostmi a zkušenostmi lektorky. Skutečný milník v mé kariéře :-)

Pavla Čevelová, CEMEX Czech Republic, s.r.o.

Obsah byl velmi zajímavý, odborný, praktický a názorný. Školení předčilo má očekávání.

Hana Šmidtová, Alza.cz, a.s.

Tato akce byla pro mě velmi přínosná. Získala jsem spoustu inspirace a nápady, jak u nás ve firmě interní komunikaci vylepšovat a posouvat dál.

Petra Hrůzová, TESCAN ORSAY HOLDING, a.s.

Akce mě potěšila velmi zajímavými příklady z praxe, upozorněními na rizika a naopak vyzdvihnutí kladných a snadných činností, která se dají aplikovat.

Tereza Štolc Černá, Správa státních hmotných rezerv

Získala jsem hodně inspirace.

Stanislava Svatoňová, SCHENKER spol. s r.o.

Ocenila jsem praktické znalosti tématu a problematiky.

Petra Šefčíková, ERA a.s.

Lektor

Kristína Křemenová

Kristína Křemenová

Lektorka event managementu

Po víc jak 10 letech na různých pozicích v rámci interní, externí a marketingové komunikace v neziskovém i komerčním sektoru, v menších firmách i velkých korporacích, jsem v srdci především eventová produkční. Mám za sebou desítky úspěšných eventů pro firemní zaměstnance, klienty či zákazníky a před sebou snad minimálně ještě jednou tolik. Jsem perfekcionista, který věří, že event se stane nezapomenutelným právě díky detailům. Své nadšení pro event management se na svém školení budu snažit předat i vám.

Termíny konání

 TermínČasMístoZáruka konáníCena
21. - 22. 10. 2021
Čt, Pá
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37
nebo také online
 7 990 Kč9 668 Kč s DPH

21. - 22. 10. 2021

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

garantovaný termín

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Baví vás interní komunikace?

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

20 úspěšných let
na trhu

Základy interní komunikace
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 1 / online11000
7990

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru