Aleš Podrazil
Managing Director of Top Vision

Manažeři, kteří jsou orientovaní na řešení problémů, nezřídka věnují nejvíce pozornosti problémovým zaměstnancům. Moudří manažeři však vědí, že by měli investovat energii, čas i peníze primárně do těch nejtalentovanějších lidí v týmu, kde se tato investice nejvíce projeví a bude mít největší návratnost.
Top Vision vás provede celým procesem od vytipování lidí do talent poolu po marketingovou komunikaci talentového programu směrem do vaší firmy. Podívejte se, s čím konkrétně vám můžeme pomoci:
Konzultujte s námi kritéria pro výběr lidí do talentového programu nebo využijte online psychodiagnostiku, s níž získáte přehled o potenciálu lidí ve vaší firmě.
Vzdělávejte i své manažery, aby věděli, jak s talenty pracovat a jak je motivovat k aktivní účasti v talentovém programu.
Myslete i na zaměstnance, kteří se do talent poolu nedostali. Zmapujeme jejich rozvojové potřeby a doporučíme jim katalogové kurzy nebo individuální koučink.

Managing Director of Top Vision
Na začátku talentového programu doporučujeme kick-off workshop pro vybrané talenty a jejich manažery. Účastníci se seznámí s programem, navážou kontakt s lektory a rozdělí se do tréninkových skupin. Současně budou moct ovlivnit finální výběr témat programu.
Stěžejní součástí každého programu je práce talentů na projektu. Projektové týmy řeší praktické problémy a jejich výsledky mohou být okamžitě implementovány do fungování firmy.
Prezentace výsledků projektu před publikem složeným z managementu společnosti a HR by měla být završením celého talentového programu a podkladem pro certifikaci účastníků.
Součástí talentového programu může být také individuální koučink nebo inspirativní setkání s osobností u šálku kávy nebo sklenky vína.