Top vision

czen

Jak se rozhodují firemní zákazníci

6 990 Kč8 458 Kč s DPH

Karel Otýs

Jak se rozhodují firemní zákazníci
Karel Otýs, Expert na firemní nákup a B2B obchod

Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků

2. 11. 2020Praha 1
Pro všechny
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků

Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.

Program

09:00-16:30

Změny v nákupním rozhodování a procesu u firemních zákazníků

  • co se děje ve firmě zákazníka před nákupem
  • vývoj nákupních procesů a nákupního rozhodování u firemních zákazníků
  • dopady změn v nákupním chování firemních zákazníků na práci obchodníků

Práce s výhodami dodavatele a potřebami zákazníka

  • potřeby zákazníka versus výhody dodavatele
  • užitek pro zákazníka jako rozhodující faktor úspěchu
  • obsah a struktura prezentace podle typu prodejní situace

Nákupní techniky a postupy firemních zákazníků

  • výběrová řízení, poptávky, e-aukce a jak s nimi pracovat
  • jak vznikají hodnotící kritéria nákupu pro vyhodnocování nabídek 
  • preferované formy komunikace, co dělat a co ne

Obchodní postupy 21. století na B2B trhu

  • konzultativní prodej
  • postupy pro různé segmenty trhu (například katalogový prodej, prodej investic)
  • vliv elektronizace a digitalizace na prodejní postupy a komunikaci se zákazníkem

Co mi trénink přinese?

  • proniknete do způsobu nákupního rozhodování firemních zákazníků ve 21. století
  • budete umět rozpoznat a následně využít způsob rozhodování konkrétního zákazníka
  • odlišíte se a získáte náskok před konkurencí přesným cílením na užitek pro zákazníka
  • vše si vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe

Komu je trénink určený?

  • obchodníkům a prodejcům
  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
  • obchodním ředitelům a managementu firem

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

Expert na firemní nákup a B2B obchod

Celý profesní život se věnuji B2B obchodu a nákupu. Pracoval jsem jako B2B obchodník, krizový manažer i šéf firemního nákupu (ve skupině Czech Coal, a.s.). Posledních 8 let se věnuji vzdělávání a rozvoji nákupních a obchodních týmů a propojování světa firemního nákupu a obchodu. Ve své práci spojuji unikátní praktické know-how s potenciálem nákupních a obchodních týmů. Díky tomuto spojení se mi daří zvyšovat výkonnost a zlepšovat efektivitu obchodních a nákupních procesů i zlepšovat výsledky vyjednávání. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Vedu je spíše jako praktické workshopy, zaměřené především na aplikaci znalostí a dovedností do konkrétní praxe účastníků. Proto pracuji výhradně s praktickými situacemi účastníků, případně příklady z jejich oboru. Mezi mé klienty patří nadnárodní korporace, velké, střední i rodinné firmy ze všech oborů.

Vybíráme
z blogu
Souboj zkušených manažerů nákupu a prodeje
Souboj zkušených manažerů nákupu a prodeje

Podívejte se na názorový duel na téma vyjednávání nákupu s prodejem. Karel Otýs, zkušený konzultant nákupu, a Tomáš Parobek, ostřílený prodejce, odkrývají karty a ukazují, s jakou motivací vstupují do vyjednání.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
2. 11. 2020
Po
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/376 990 Kč8 458 Kč s DPH

2. 11. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Cenově výhodný balíček
Absolvujte celý cenově zvýhodněný balíček
NázevTermín a místoCena
Jak se rozhodují firemní zákazníci
Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků
6 990 Kč
Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky
Prezentujte a vyjednávejte lépe než konkurence
7 990 Kč

Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků

Cena: 6 990 Kč

Prezentujte a vyjednávejte lépe než konkurence

Cena: 7 990 Kč

Základní cena balíčku: 14 980 Kč

Zvýhodněná cena balíčku: 21 990 Kč26 608 Kč vč. DPH

Objednat jen tento kurz

Plánujte

Naučte se lépe si naplánovat pracovní týden tak, aby Vám zbyl čas na osobní záležitosti. Stáhněte si náš eBook zdarma a pusťte se do toho.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Jak se rozhodují firemní zákazníci
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
6990

Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků

Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru