Top vision

czen

Jak se rozhodují firemní zákazníci

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Jak se rozhodují firemní zákazníci

Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.
Pro všechny

Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků

Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.

Program

09:00-16:30

Změny v nákupním rozhodování a procesu u firemních zákazníků

  • co se děje ve firmě zákazníka před nákupem
  • vývoj nákupních procesů a nákupního rozhodování u firemních zákazníků
  • dopady změn v nákupním chování firemních zákazníků na práci obchodníků

Práce s výhodami dodavatele a potřebami zákazníka

  • potřeby zákazníka versus výhody dodavatele
  • užitek pro zákazníka jako rozhodující faktor úspěchu
  • obsah a struktura prezentace podle typu prodejní situace

Nákupní techniky a postupy firemních zákazníků

  • výběrová řízení, poptávky, e-aukce a jak s nimi pracovat
  • jak vznikají hodnotící kritéria nákupu pro vyhodnocování nabídek 
  • preferované formy komunikace, co dělat a co ne

Obchodní postupy 21. století na B2B trhu

  • konzultativní prodej
  • postupy pro různé segmenty trhu (například katalogový prodej, prodej investic)
  • vliv elektronizace a digitalizace na prodejní postupy a komunikaci se zákazníkem

Co mi trénink přinese?

  • proniknete do způsobu nákupního rozhodování firemních zákazníků ve 21. století
  • budete umět rozpoznat a následně využít způsob rozhodování konkrétního zákazníka
  • odlišíte se a získáte náskok před konkurencí přesným cílením na užitek pro zákazníka
  • vše si vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe

Komu je trénink určený?

  • obchodníkům a prodejcům
  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
  • obchodním ředitelům a managementu firem

Termíny konání

Tento kurz již aktuálně nerealizujeme. Pokud máte o téma zájem obraťte se prosím na naše zákaznické centrum.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

22 úspěšných let
na trhu

Jak se rozhodují firemní zákazníci
Palác Platýz
Národní 416/3711000
6990

Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků

Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.

https://schema.org/EventScheduledhttps://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
Top Vision s.r.o.
nahoru