Schválení účasti na kurzu
V praxi manažera vás s velkou pravděpodobností čekají situace, ve kterých budete řešit různé nešvary zaměstnanců, ale také jejich nespokojenost nebo nechuť k určitým úkolům. Budete konfrontováni jejich potřebami a požadavky, ne vždy ale můžete všem vyhovět, což vede k narušení pracovních vztahů a k prvním konfliktům. Nezbytnou dovedností pro řešení nepříjemných situací se zaměstnanci je znalost a vnímání varovných signálů, dále asertivní odmítání, slovní sebeobrana a základy vyjednávání.
Co mi trénink přinese?
-
Ujasníte si, jaké dopady může mít ignorace varovných signálů.
-
Seznámíte se s vývojem konfliktů a s technikami manipulátorů.
-
Vyzkoušíte si rozhovory se zaměstnanci, ve kterých použijete asertivitu, slovní sebeobranu a vyjednávání.
Komu je trénink určený?
-
Manažerům s praxí, kteří chtějí posunout své dovednosti na novou úroveň.
-
Nově jmenovaným vedoucím, kteří hledají pevnou půdu pod nohama.
-
Talentovaným zaměstnancům připravujícím se na manažerskou roli.
-
Těm, kteří chtějí lépe vést, motivovat a řídit svůj tým.