Součástí prvního školení Manažerské akademie bylo i téma delegování úkolů. Poté, co zaměstnanec úkol dokončí, měl by obdržet od manažera zpětnou vazbu, aby věděl, co příště zopakovat, čemu se příště vyhnout. Zpětná vazba může zaměstnance rozvíjet, může je motivovat, ale také jim může z mnoha důvodů ublížit, pokud se používá neprofesionálně.
Program
9:00 - 16:30
Jak se na zpětnou vazbu připravit = podklady a vnitřní nastavení manažera.
Jak pracovat v průběhu zpětné vazby s emocemi = jak pracovat s touhou a strachem.
Motivační pochvala a konstruktivní kritika.
Jak získat od zaměstnanců zpětnou vazbu týkající se jejich motivace, jak snížit jejich demotivaci nebo nespokojenost.
Jak požádat zaměstnance o zpětnou vazbu na komunikační dovednosti manažera.
Co mi trénink přinese?
Seznámíte se s nejdůležitějšími aspekty zpětné vazby.
Vyzkoušíte si tři různé rozhovory, týkající se zpětné vazby, které mají pozitivní dopad na členy týmu.
Naučíte se požádat o zpětnou vazbu na váš styl komunikace, abyste věděli, v čem se vy sami můžete rozvíjet.
Komu je trénink určený?
Manažerům s praxí, kteří chtějí posunout své dovednosti na novou úroveň.
Nově jmenovaným vedoucím, kteří hledají pevnou půdu pod nohama.
Talentovaným zaměstnancům připravujícím se na manažerskou roli.
Těm, kteří chtějí lépe vést, motivovat a řídit svůj tým.
Lektor a kouč se specializací na snižování demotivace, vedení lidí, trénink nových manažerů a komunikační dovednosti
Od roku 2008 se věnuji lektorské činnosti, personalistickému poradenství a koučování. Při vedení kurzů se opírám o principy Kolbeho systému učení, vysoké míry aktivizace a intenzivního zapojení účastníků. Dříve jsem pracoval jako manažer interního vzdělávání ve společnosti American Restaurants, s. r. o., kde jsem se podílel také na vedení assessment center.
Lektor a kouč se specializací na snižování demotivace, vedení lidí, trénink nových manažerů a komunikační dovednosti
Od roku 2008 se věnuji lektorské činnosti, personalistickému poradenství a koučování. Při vedení kurzů se opírám o principy Kolbeho systému učení, vysoké míry aktivizace a intenzivního zapojení účastníků. Dříve jsem pracoval jako manažer interního vzdělávání ve společnosti American Restaurants, s. r. o., kde jsem se podílel také na vedení assessment center.
Součástí prvního školení Manažerské akademie bylo i téma delegování úkolů. Poté, co zaměstnanec úkol dokončí, měl by obdržet od manažera zpětnou vazbu, aby věděl, co příště zopakovat, čemu se příště vyhnout. Zpětná vazba může zaměstnance rozvíjet, může je motivovat, ale také jim může z mnoha důvodů ublížit, pokud se používá neprofesionálně.