Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je nepostradatelnou oporou svého nadřízeného i celého týmu. Jak naplnit očekávání a zároveň posílit vlastní sebevědomí? Nabízíme vám certifikovaný kurz měkkých dovedností, v němž se zaměříme na externí i interní komunikaci, management vztahů a týmovou spolupráci. Naučíte se jednat s různými typy lidí, profesionálně telefonovat i pečovat o návštěvy a odhalíte své silné stránky i oblasti, na kterých potřebujete pracovat.
I ten nejsložitější problém má své řešení. Pojďme ho najít!
V kurzu vás naučíme řešit obtížné manažerské situace, které vyplývají z náročnosti vedoucí pozice. Společně provedeme rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Získejte sebedůvěru v manažerské roli a zlepšete své manažerské dovednosti.
7 faktorů, které rozhodnou, zda uspějete v roli manažera Máte přehled o tom, kdo má za co odpovědnost? Víte, komu můžete důvěřovat a na koho můžete delegovat významnější úkoly? Poskytujete autonomii lidem, kteří ví, co dělají, nebo jim v práci překážíte? Kurz vám představí základní aspekty práce manažera, v nichž můžete buď vyniknout, nebo vybuchnout.
Od špatných manažerů se toho naučíte nejvíce. Naučíte se neopakovat jejich chyby. Možná jste špatného šéfa zažili sami. Minimální motivace. Pokud nějaká zpětná vazba, tak pouze kritika nebo pořádný kartáč. Pochvala skoro žádná. Vysedávání u práce, kterou manažer mohl již dávno delegovat. Jedním z důvodů těchto chyb je i neznalost základních manažerských technik. Jaké jsou nejčastější chyby a jak se jich vyvarovat? To je obsahem kurzu, který vás na tyto chyby nejen upozorní, ale také vám přinese nástroje, jak jim předcházet. Odhalte své nedostatky ve vedení lidí, odstraňte je a budete patřit k těm nejlepším!