Top vision

czen

Nestlé Česko s.r.o.

Prozákaznický přístup

Milan Roháček
Posílení prozákaznického přístupu a profesionální komunikace a schopnosti rychlé identifikace potřeb klienta v telefonické komunikaci pro pracovníky zákaznického centra.

Milan Roháček

Customer Care Director

Hlavní přínosy

  • Na konci tréninku si účastníci vydefinovali baterii klíčových pravidel pracovníka ZC.
  • V průběhu programu se podařilo sjednotit a dále rozvinout profesionální komunikační dovednosti účastníků v souladu se standardy telefonické a písemné komunikace.

Naše řešení

  • Připravili jsme šestiměsíční program pro 14 zaměstnanců Nestlé v ČR i SR zaměřený na komunikaci se zákazníkem (převážně telefonickou a písemnou; jen okrajově osobní), na zvládání námitek (vhodné a nevhodné formulace a slovní obraty), sdělování nepříjemných zpráv apod.
  • První část programu zahrnovala náslechy hovorů na pracovišti, vyplnění PRE testů (zjištění míry znalostí a dovedností) a jednodenní Assessment centrum, které prověřilo úroveň jednotlivých pracovníků. Na základě výsledků těchto průzkumů jsme nastavili klíčové oblasti pro vlastní dvoudenní trénink profesionální telefonické komunikace.
  • Následovaly follow-up tréninky, které připomněly účastníkům nejdůležitější body z programu a případně pomohly účastníkům s problematickými oblastmi.

Hodnocení programu

Příjemně mě překvapilo toto školení, bylo zajímavé a pro mojí práci prospěšné, praktické a využitelné.

Zuzana Špániková

Měla jsem možnost absolvovat již několik podobných školení a toto bylo jednoznačně nejlépe zorganizované a velmi profesionálně vedené.

Dana Šintálová

Vstřícnost, alternativní řešení a procvičování témat. Super a děkuji.

Pavel Valný

Nezávazná konzultace

Seznamte se s možnostmi firemního vzdělávání.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru