Top vision

czen

Jak se rozhodují firemní zákazníci

Termín a místo konání bude upřesněno.

Jak se rozhodují firemní zákazníci

Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků

Termín a místo konání bude upřesněno.
Pro všechnyNovinka
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků

Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.

Program

09:00-16:30
Změny v nákupním rozhodování a procesu u firemních zákazníků
  • co se děje ve firmě zákazníka před nákupem
  • vývoj nákupních procesů a nákupního rozhodování u firemních zákazníků
  • dopady změn v nákupním chování firemních zákazníků na práci obchodníků
Práce s výhodami dodavatele a potřebami zákazníka
  • potřeby zákazníka versus výhody dodavatele
  • užitek pro zákazníka jako rozhodující faktor úspěchu
  • obsah a struktura prezentace podle typu prodejní situace
Nákupní techniky a postupy firemních zákazníků
  • výběrová řízení, poptávky, e-aukce a jak s nimi pracovat
  • jak vznikají hodnotící kritéria nákupu pro vyhodnocování nabídek 
  • preferované formy komunikace, co dělat a co ne
Obchodní postupy 21. století na B2B trhu
  • konzultativní prodej
  • postupy pro různé segmenty trhu (například katalogový prodej, prodej investic)
  • vliv elektronizace a digitalizace na prodejní postupy a komunikaci se zákazníkem

Co mi trénink přinese?

  • proniknete do způsobu nákupního rozhodování firemních zákazníků ve 21. století
  • budete umět rozpoznat a následně využít způsob rozhodování konkrétního zákazníka
  • odlišíte se a získáte náskok před konkurencí přesným cílením na užitek pro zákazníka
  • vše si vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe

Komu je trénink určený?

  • obchodníkům a prodejcům
  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem
  • obchodním ředitelům a managementu firem

Termíny konání

Termín a místo konání bude upřesněno.

Cenově výhodný balíček
Absolvujte celý cenově zvýhodněný balíček
NázevTermín a místoCena
Cenové vyjednávání s firemními zákazníky
Jak úspěšně vyjednat cenu v B2B obchodu
9 990 Kč
Jak se rozhodují firemní zákazníci
Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků
Termín a místo konání bude upřesněno.6 990 Kč
Obchodní prezentace a vyjednávání s firemními zákazníky
Prezentujte a vyjednávejte lépe než konkurence
9 990 Kč

Jak úspěšně vyjednat cenu v B2B obchodu

Cena: 9 990 Kč

Zásadní změny v nákupním chování firemních zákazníků

Termín a místo konání bude upřesněno.

Cena: 6 990 Kč

Prezentujte a vyjednávejte lépe než konkurence

Cena: 9 990 Kč

Základní cena balíčku: 26 970 Kč

Zvýhodněná cena balíčku: 21 990 Kč26 608 Kč vč. DPH

Objednat jen tento kurz

Plánujte

Naučte se lépe si naplánovat pracovní týden tak, aby Vám zbyl čas na osobní záležitosti. Stáhněte si náš eBook zdarma a pusťte se do toho.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Miloslava Hartlová
Tuto novinku v naší nabídce Vám doporučuji, protože vychází z podnětů našich klientů a představuje nové trendy ve své oblasti.

Miloslava Hartlová

Training Coordinator

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Jak se rozhodují firemní zákazníci
Palác Platýz
Národní 416/3711000
6990

Obchodník se neobejde bez porozumění nákupnímu rozhodování svých zákazníků

Pro každého obchodníka je zásadní vědět, jak se rozhodují jeho zákazníci o nákupu. Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů, stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka, zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak změnit stávající a využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru