Top vision

czen

Základy interní komunikace

9 990 Kč12 088 Kč s DPH9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Magdaléna Chvalinová

Základy interní komunikace
Magdaléna Chvalinová, konzultantka v oblasti interní komunikace

Efektivní interní PR jako podpora firemní strategie

5. - 6. 3. 2019Praha
Pro začátečníkyInformace o kurzu v PDF
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Program

1. den 09:00 - 17:00

Co je interní komunikace

  • proč se touto oblastí zabývat
  • základní složky interní komunikace
  • role managementu v interní komunikaci
  • interní komunikace v organizační struktuře firmy

 

Strategie interní komunikace

  • správné nastavení
  • cílové skupiny a jak na ně působit
  • „tone of voice“ aneb interní komunikace v souladu s firemní kulturou
  • měření efektivity interní komunikace

 

Nástroje interní komunikace

  • optimální nastavení komunikačního mixu
  • tradiční vs. elektronické nástroje
  • periodické vs. neperiodické nástroje
  • interní kampaně
2. den 09:00 - 17:00

Interní časopis jako klíčový nástroj interní komunikace

  • Výhody a nevýhody tištěného média
  • Efektivita magazínu
  • Noviny vs. magazín
  • Vydávání časopisu krok za krokem
  • Jak na interní časopis elektronicky

 

Elektronická média interní komunikace

  • Styl psaní pro elektronická média
  • Hromadná e-mailová korespondence a newslettery
  • Jak na efektivní intranet
  • Prvky sociálních médií v interní komunikaci 

 

Krizová interní komunikace

  • Co je krize v interní komunikaci
  • Základní pravidla komunikace v krizi


 

Co mi kurz přinese?

  • seznámíte se s nástroji interní komunikace od tištěných a digitálních médií až po kampaně
  • naučíte se zvládat krizovou komunikaci uvnitř firmy a získáte řadu praktických doporučení
  • zjistíte, jak zavést funkční systém interní komunikace a co se osvědčilo v praxi
  • poznáte, jak lze hodnotit dopady zvolené komunikační strategie
  • poučíte se z případových studií a mezinárodních výzkumů
  • nové znalosti si upevníte při praktických cvičeních
  • získáte tipy a doporučení zkušené lektorky pro vaši vlastní praxi

Komu je kurz určený?

  • začínajícím specialistům interní komunikace
  • specialistům marketingu, PR a HR, zodpovědným za interní komunikaci
  • manažerům a vedoucím pracovníkům
  • majitelům a jednatelům menších firem
  • vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací


 

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,29 Celkový dojem z kurzu

89 %

Uplatnění poznatků v praxi

94 %

Akci bych doporučil známým

Akce mě potěšila velmi zajímavými příklady z praxe, upozorněními na rizika a naopak vyzdvihnutí kladných a snadných činností, která se dají aplikovat.

Tereza Štolc Černá, Správa státních hmotných rezerv

Získala jsem hodně inspirace.

Stanislava Svatoňová, SCHENKER spol. s r.o.

Ocenila jsem praktické znalosti tématu a problematiky.

Petra Šefčíková, ERA a.s.

Tato vzdělávací akce mě potěšila velkým množstvím přínosných informací a příkladů z praxe. Ty mi opravdu do budoucna pomohou v mé praxi. Dále byl příjemný malý počet účastníků a vlídné prostředí na kurzu.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Získala jsem nové poznatky z praxe, které mi rozšířily obzory a namotivovaly mne do další práce. Líbil se mi přístup lektora.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Lektor

Magdaléna Chvalinová

Magdaléna Chvalinová

konzultantka v oblasti interní komunikace

V tomto kurzu se nemusíte bát teorie, čeká vás řada konkrétních praktických ukázek z mnoha českých firem i ze zahraničí. Poučné jsou jak pozitivní příklady, tak i situace, kdy se v interní komunikaci moc nedaří. Odnesete si zkrátka hodně inspirace a ještě vás to bude bavit!

Vystudovala jsem obory filologie a lingvistika na FF UK a Public Relations na Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde jsem později i přednášela. Již více než 14 let se specializuji na interní komunikaci. Zkušenosti jsem získala jako specialistka interní komunikace ve velkých korporacích - v Českém Telecomu, ČSA, ČEZu a nadnárodním gigantu Philip Morris. Působila jsem také jako šéfredaktorka interního magazínu ČSA a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Mám zkušenosti s velkými projekty interní komunikace. Za interní imageovou kampaň v ČSA jsem v roce 2005 obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a v roce 2013 jsem získala stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar. Od roku 2011 se věnuji poradenství v oblasti interní komunikace.

Lektor

Magdaléna Chvalinová

Magdaléna Chvalinová

konzultantka v oblasti interní komunikace

V tomto kurzu se nemusíte bát teorie, čeká vás řada konkrétních praktických ukázek z mnoha českých firem i ze zahraničí. Poučné jsou jak pozitivní příklady, tak i situace, kdy se v interní komunikaci moc nedaří. Odnesete si zkrátka hodně inspirace a ještě vás to bude bavit!

Vystudovala jsem obory filologie a lingvistika na FF UK a Public Relations na Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha, kde jsem později i přednášela. Již více než 14 let se specializuji na interní komunikaci. Zkušenosti jsem získala jako specialistka interní komunikace ve velkých korporacích - v Českém Telecomu, ČSA, ČEZu a nadnárodním gigantu Philip Morris. Působila jsem také jako šéfredaktorka interního magazínu ČSA a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Mám zkušenosti s velkými projekty interní komunikace. Za interní imageovou kampaň v ČSA jsem v roce 2005 obdržela zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a v roce 2013 jsem získala stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar. Od roku 2011 se věnuji poradenství v oblasti interní komunikace.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
5. - 6. 3. 2019
Út, St
 Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH
12. - 13. 6. 2019
St, Čt
 Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH

5. - 6. 3. 2019

hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

12. - 13. 6. 2019

hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Baví vás interní komunikace?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Kristýna Henkeová
Tento kurz doporučujeme každému, kdo chce získat solidní základy v oblasti interní komunikace, nebo si utřídit dosavadní znalosti a uplatnit je účinně v praxi.

Kristýna Henkeová

Head of Training

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

17 úspěšných let
na trhu

Základy interní komunikace
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
9990

Vybudujte si účinný systém vnitrofiremní komunikace

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Vstřebali jste už množství teorie, ale v praxi se vám nedaří zavést funkční systém interní komunikace? Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat. Poučte se z četných příkladů z praxe a získejte praktické návody, jak řešit krizové situace. Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali strategické cíle společnosti.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru