Top vision

czen

Marketing pro 21. století

4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Pavel Cahlík

Marketing pro 21. století
Pavel Cahlík, Brand Manager

Jak s moderním know-how dosáhnout vysokých cílů

13. 5. 2020Praha 1
Pro pokročilé
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa

Inbound marketing vyžaduje chytré nápady, nikoliv královský rozpočet
Svět se rychle mění a marketing nesmí zůstat pozadu. Jste v obraze? Online reklamy, sociální média inzeráty, billboardy a bannery: jsou zkrátka všude a publikum je už mnohdy ani nevnímá. Marketing se musí vydat jinudy – a dokonce to nemusí být drahé. Značku vlastní zákazníci a o její síle rozhodují oni. Naučte se nové metody a postupy, jež obohatí váš marketingový arzenál. Inbound nebo video marketing je chytrou odpovědí na klasické reklamní kampaně, které nefungují tak jako dříve.

Program

09:00 - 16:30

Kde najít konkurenční výhodu?

  • Klasický x agilní přístup

Brand management

  • Jak budovat značku v době, kdy ji může zničit jeden #, a proč měl Carl Jung pravdu

Inbound vs. outbound marketing

  • Obsah je král, ale potřebuje i královnu a poddané

Buzzmarketing, word of mouth, virální a guerilla marketing

  • Buzzwordy? Možná! Ale rozhodně je nepodceňujte

Sociální média

  • Souboj generací v přímém přenosu – která síť se hodí pro kterou generaci a best practice

Jak jednoduše popsat, vylepšit a měřit zákaznickou zkušenost

  • Boj proti smutným smajlíkům a hejtům

Co mi kurz přinese?

  • objevíte nové marketingové trendy pro zviditelnění své značky či produktu
  • pochopíte mimo jiné, co je inbound a outbound marketing a jak je správně zkombinovat
  • na příkladech z praxe poznáte, jaké metody fungují, a získáte užitečná doporučení pro svou firmu

Komu je kurz určený?

  • marketingovým pracovníkům
  • majitelům malých firem
  • živnostníkům
  • všem, kteří se dosud domnívali, že o síle značky rozhodují jen investice do reklamy
  • všem, kteří své nápady chtějí před jejich uskutečněním probrat s ostatními

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,35 Celkový dojem z kurzu

82 %

Uplatnění poznatků v praxi

93 %

Akci bych doporučil známým

Zajímavé téma, potěšily mě poznatky v praxi.

Miroslav Mařík, HELUZ cihlářský průmysl v.o.s.

Po dlouhé době výborné a praktické školení, kdy se lektor nepřišel předvést, ale podělit se o své zkušenosti a znalosti. Velice oceňuji možnost konzultace a společné hledání marketingových řešení pro konkrétní případy z praxe.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Tento kurz se mi líbil svým rozsahem, neodbíháním od tématu, aktivním zapojením účastníků a jejich vlastními případy aplikovanými na přednesenou teorii. Dále diskuze s ostatními účastníky.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšilo mě získání přehledu trendů v marketingu, uvědomění si rolí a pozic ve firmě. Tento kurz mě přivedl k zamyšlení se nad různými způsoby marketingu, které lze využít pro firmu. Zajímavé bylo sdílení zkušeností s ostatními účastníky kurzu.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšilo mě, že jsem se seznámil s novými termíny a trendy. Paní lektorka používala velké množství příkladů z praxe, měli jsme dostatek prostoru k aplikaci poznatků do naší praxe v rámci našeho zaměstnání. Společně jsme pracovali ve workshopech. Celkově jsem velmi spokojený!

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Líbily se mi konkrétní příklady s ukázkami a reálné příběhy ostatních účastníků.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšilo mě přesné vysvětlení pojmů, propojení s praktickými ukázkami (videa, foto). Příjemné a užitečné pro mě bylo, že jsme se k pojmům několikrát vraceli a sledovali je z jiných úhlů a v jiných souvislostech.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Dobrá skupina - hodně se mluvilo. Přínos pro všechny.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Akce mě potěšila orientací v problematice, zejména internetu, získala jsem nadhled.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Lektor

Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

Brand Manager

Marketing je o spojení mnoha faktorů a vlivů. Ale v konečném důsledku to není nic jiného než ustavičná a tvrdá práce, která musí nést výsledky. Marketing se musí dělat s vizí a důležité je neplést si rutinu s kreativou. Pracoval jsem v agenturách, u klientů i na volné noze. Jsem odkojen onlinem, ale vím, jak důležitý je i offline svět. Pomáhám značkám najít jejich podstatu a vylepšit tak jejich výkonnost.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
13. 5. 2020
St
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/374 990 Kč6 038 Kč s DPH

13. 5. 2020

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Baví vás marketing?

Pozvánky na kurzy a konference, newslettery se zajímavým obsahem, články na aktuální témata, nejnovější trendy. Zanechte nám svůj e-mail a už vám nic neunikne. Ochrana osobních údajů.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

18 úspěšných let
na trhu

Marketing pro 21. století
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 111000
4990

Inbound marketing vyžaduje chytré nápady, nikoliv královský rozpočet
Svět se rychle mění a marketing nesmí zůstat pozadu. Jste v obraze? Online reklamy, sociální média inzeráty, billboardy a bannery: jsou zkrátka všude a publikum je už mnohdy ani nevnímá. Marketing se musí vydat jinudy – a dokonce to nemusí být drahé. Značku vlastní zákazníci a o její síle rozhodují oni. Naučte se nové metody a postupy, jež obohatí váš marketingový arzenál. Inbound nebo video marketing je chytrou odpovědí na klasické reklamní kampaně, které nefungují tak jako dříve.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru