Top vision

czen

10 triků superprodejců

Termín a místo konání bude upřesněno.

10 triků superprodejců

Techniky, se kterými získáte nové zákazníky

Termín a místo konání bude upřesněno.
Pro začátečníky

Osvojte si důležité návyky a dovednosti pro uzavření úspěšného obchodu

Dobré výsledky prodeje nejsou dílem náhody, ale důkladné přípravy. Začínáte s prodejem a chcete zjistit, co se od vás očekává? Jak jednat se zákazníky a jak zjistit, co potřebují? Chcete vědět, jaké nároky musíte splnit, abyste v roli prodejce obstáli? Přijďte se seznámit se všemi zákonitostmi úspěšného prodeje i s úskalími, která na vás čekají. Ukážeme vám, jak se připravit na prodejní rozhovor a jak komunikovat s různými typy zákazníků. Vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje a nacvičíte si reakce na námitky, stížnosti a reklamace.

Co mi trénink přinese?

  • poznáte všechny nároky role prodejce a ujasníte si, co vše se od vás očekává
  • zjistíte, jaké informace o zákaznících potřebujete, kde je najít a jak je využít při prodeji
  • naučíte se přesvědčivě prezentovat sami sebe i svou nabídku a získávat tak důvěru
  • projdete celým procesem prodejního rozhovoru a vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje
  • osvojíte si důležité komunikační dovednosti pro úspěšné obchodní jednání
  • naučíte se citlivě a adekvátně reagovat na námitky, stížnosti i reklamace

Komu je trénink určený?

  • obchodním zástupcům
  • manažerům prodeje
  • pracovníkům klientských center

Program

1. den 09:00 - 16:00

Štěstí přeje připraveným

  • základ úspěchu – osobnostní a motivační předpoklady prodejce
  • příprava na jednání – co musíte vědět předem?
  • míříme na trh – co obnáší důkladná znalost nabízeného produktu?

Poznejte svého zákazníka

  • zákazníci a jejich prostředí – jaké informace jsou důležité a jak je získat
  • typologie zákazníků – jak odhalit různé typy klientů a jak s nimi jednat
  • budování prodejní sítě – jak vyhledávat a oslovit zákazníky

Potřeby a motivace zákazníků

  • motivace ke koupi – klíčový faktor pro obchodní úspěch
  • zjišťování potřeb zákazníka a možností jejich naplnění
2. den 09:00 - 16:00

Druhy komunikace v obchodním jednání

  • verbální vs. nonverbální komunikace – síla slov, gest a mimiky
  • přesilové hry v nonverbální komunikaci – všímejte si detailů
  • jak dosáhnout cíle – volba vhodné taktiky

Prodejní rozhovor krok za krokem

  • zahájení – význam prvního dojmu, navození atmosféry a zjišťování potřeb
  • jádro rozhovoru – způsoby ovlivňování zákazníka, reakce na jeho obavy a řešení konfliktních situací
  • techniky zakončení – naučte se načasovat závěr a správně jej provést

Techniky zvládání námitek

  • typy námitek a způsoby jejich zpracování – vše je možné vyřešit
  • obnovení dialogu po námitce – neztrácejte ze zřetele svůj cíl
  • námitka, stížnost a reklamace – rozdíly mezi jejich řešením

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,18 Celkový dojem z kurzu

90 %

Uplatnění poznatků v praxi

88 %

Akci bych doporučil známým

Zaujalo mě celkové pojetí školení, hodně praktických ukázek, méně teorie a zpětná vazba.

Ondřej Walter, KP Medical s.r.o.

Tato akce naprosto splnila moje očekávání a poznatky určitě využiji v praxi.

Jan Ripl, VWR International, s.r.o.

Akce mi poskytla vědomosti, které jsem potřebovala získat.

Jitka Hozáková, Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR

Líbilo se mi navození situací, které by mohly nastat a jejich řešení.

Jana Habrová, Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR

Potěšila mě odbornost lektora a množství názorných příkladů.

Ivana Adámková, Kapas s.r.o.

Radostný přístup lektora nabudí přátelskou atmosféru. Rady a postřehy byly prokládány příklady z vlastní praxe. Aktivita s účastníky kurzu byla vedena formou diskuze.

David Mičaník, JPS s.r.o.

Lektor dobře zná problematiku a umi ji předvést na příkladech z osobní praxe.

Kristýna Janstová

Kurz předčil má očekávání.

Jan Wilczek, Herčík a Kříž, spol. s r.o.

Jsem velmi spokojena.

Weisserová Dana, Weisser Sportcentrum

Mé očekávání je zcela naplněno.

Ondra Martin

Termíny konání

Termín a místo konání bude upřesněno.

Plánujte

Naučte se lépe si naplánovat pracovní týden tak, aby Vám zbyl čas na osobní záležitosti. Stáhněte si náš eBook zdarma a pusťte se do toho.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Začínající prodejce se potýká s řadou nových situací. Osvojte si účinné komunikační dovednosti a prodejní techniky, které vám usnadní jednání se zákazníky a povedou vás k obchodním úspěchům.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

10 triků superprodejců
Školicí centrum top vision s.r.o.
U Půjčovny 211000
7 990

Osvojte si důležité návyky a dovednosti pro uzavření úspěšného obchodu

Dobré výsledky prodeje nejsou dílem náhody, ale důkladné přípravy. Začínáte s prodejem a chcete zjistit, co se od vás očekává? Jak jednat se zákazníky a jak zjistit, co potřebují? Chcete vědět, jaké nároky musíte splnit, abyste v roli prodejce obstáli? Přijďte se seznámit se všemi zákonitostmi úspěšného prodeje i s úskalími, která na vás čekají. Ukážeme vám, jak se připravit na prodejní rozhovor a jak komunikovat s různými typy zákazníků. Vyzkoušíte si efektivní techniky prodeje a nacvičíte si reakce na námitky, stížnosti a reklamace.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru