Top vision

czen

Průběh, řízení a organizace nákupního procesu

4 990 Kč6 038 Kč s DPH4 990 Kč6 038 Kč s DPH4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Průběh, řízení a organizace nákupního procesu

Nastavte si výkonné nákupní procesy

16. 8. 2017
12. 12. 2017
Praha 8
Brno
Pro středně pokročiléExkluzivní

Naučte se úspěšně organizovat a vykonávat nákupní činnosti

Efektivní nákup spočívá především ve správném nastavení nákupních procesů a ve fungující spolupráci s ostatními útvary ve firmě. Naučte se, jak efektivně vykonávat, organizovat a řídit nákupní činnosti a jak správně komunikovat uvnitř firmy. Poznejte, jak budovat pozici nákupního útvaru a jak organizovat jeho činnost tak, aby byla efektivní a v souladu s ostatními procesy ve firmě.

Co mi kurz přinese?

  • získáte přehled o celém nákupním procesu
  • pochopíte roli a význam nákupního útvaru ve firmě
  • poznáte způsoby a přínosy spolupráce nákupu s ostatními útvary ve firmě
  • osvojíte si praktické dovednosti v oblasti řízení, organizace a výkonu nákupních činností


 

Komu je kurz určený?

  • nákupčím
  • manažerům nákupu


 

Program

09:00 - 17:00

Role a význam nákupního útvaru

  • obsah a cíle procesu nákupu
  • začlenění nákupního útvaru ve firmě
  • interakce a vzájemná spolupráce s ostatními procesy ve firmě
  • nákup a interní klienti
  • kompetence a odpovědnost

Efektivní metody řízení nákupního procesu

  • pravidla procesu nákupu
  • způsoby organizace a řízení nákupu
  • procesní model nákupu napříč firmou
  • jak budovat pozici nákupního útvaru
  • zvyšování efektivity práce nákupu
  • projektové řízení nákupu
     

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

nezávislý konzultant firemního nákupu

V kurzu se zaměřuji na úspěšné praktické zkušenosti, které můžete okamžitě implementovat ve své praxi. Budeme se věnovat především interním vazbám a komunikaci nákupního útvaru ve firmě jako klíčovému předpokladu pro úspěšný průběh procesu nákupu.

„Jsem absolventem VŠSE v Plzni s šestnáctiletou praxí ve firemním nákupu. Dvanáct let jsem vedl útvar centrálního nákupu pro skupinu Czech Coal, a.s. V současné době působím jako nezávislý lektor a konzultant firemního nákupu. Obsah autorských kurzů vychází z mé vlastní praxe, s průběžnou aktualizací na základě vývoje firemního nákupu. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Různé formy vzdělávání nákupců, manažerů nákupu či celých nákupních týmů jsem realizoval pro firmy ze širokého spektra oborů, jako je automotive, finanční sektor, strojírenská výroba, farmaceutický průmysl a další. V roce 2011 jsem získal prestižní cenu v mezinárodní soutěži Fair sourcing awards v kategorii MASTER, což je cena pro oceňování nejvýraznějších osobností v elektronizaci a transparentnosti soutěží nákupních procesů.“

Vybíráme
z blogu
Nákup je služba, nikoliv služka, tvrdí Karel Otýs
Nákup je služba, nikoliv služka, tvrdí Karel Otýs

S odborníkem na firemní nákup a naším lektorem Karlem Otýsem jsme se zaměřili na klíčové oblasti nákupu. O jaké oblasti se jedná? To se dočtete v následujícím článku!

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

nezávislý konzultant firemního nákupu

V kurzu se zaměřuji na úspěšné praktické zkušenosti, které můžete okamžitě implementovat ve své praxi. Budeme se věnovat především interním vazbám a komunikaci nákupního útvaru ve firmě jako klíčovému předpokladu pro úspěšný průběh procesu nákupu.

„Jsem absolventem VŠSE v Plzni s šestnáctiletou praxí ve firemním nákupu. Dvanáct let jsem vedl útvar centrálního nákupu pro skupinu Czech Coal, a.s. V současné době působím jako nezávislý lektor a konzultant firemního nákupu. Obsah autorských kurzů vychází z mé vlastní praxe, s průběžnou aktualizací na základě vývoje firemního nákupu. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Různé formy vzdělávání nákupců, manažerů nákupu či celých nákupních týmů jsem realizoval pro firmy ze širokého spektra oborů, jako je automotive, finanční sektor, strojírenská výroba, farmaceutický průmysl a další. V roce 2011 jsem získal prestižní cenu v mezinárodní soutěži Fair sourcing awards v kategorii MASTER, což je cena pro oceňování nejvýraznějších osobností v elektronizaci a transparentnosti soutěží nákupních procesů.“

Vybíráme
z blogu
Nákup je služba, nikoliv služka, tvrdí Karel Otýs
Nákup je služba, nikoliv služka, tvrdí Karel Otýs

S odborníkem na firemní nákup a naším lektorem Karlem Otýsem jsme se zaměřili na klíčové oblasti nákupu. O jaké oblasti se jedná? To se dočtete v následujícím článku!

Lektor

Karel Otýs

Karel Otýs

nezávislý konzultant firemního nákupu

V kurzu se zaměřuji na úspěšné praktické zkušenosti, které můžete okamžitě implementovat ve své praxi. Budeme se věnovat především interním vazbám a komunikaci nákupního útvaru ve firmě jako klíčovému předpokladu pro úspěšný průběh procesu nákupu.

„Jsem absolventem VŠSE v Plzni s šestnáctiletou praxí ve firemním nákupu. Dvanáct let jsem vedl útvar centrálního nákupu pro skupinu Czech Coal, a.s. V současné době působím jako nezávislý lektor a konzultant firemního nákupu. Obsah autorských kurzů vychází z mé vlastní praxe, s průběžnou aktualizací na základě vývoje firemního nákupu. Poměrně úzká specializace mi umožňuje věnovat se kurzům a jejich přípravě opravdu důkladně a intenzivně. Různé formy vzdělávání nákupců, manažerů nákupu či celých nákupních týmů jsem realizoval pro firmy ze širokého spektra oborů, jako je automotive, finanční sektor, strojírenská výroba, farmaceutický průmysl a další. V roce 2011 jsem získal prestižní cenu v mezinárodní soutěži Fair sourcing awards v kategorii MASTER, což je cena pro oceňování nejvýraznějších osobností v elektronizaci a transparentnosti soutěží nákupních procesů.“

Vybíráme
z blogu
Nákup je služba, nikoliv služka, tvrdí Karel Otýs
Nákup je služba, nikoliv služka, tvrdí Karel Otýs

S odborníkem na firemní nákup a naším lektorem Karlem Otýsem jsme se zaměřili na klíčové oblasti nákupu. O jaké oblasti se jedná? To se dočtete v následujícím článku!

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,12 Celkový dojem z kurzu

86 %

Uplatnění poznatků v praxi

94 %

Akci bych doporučil známým

Tato akce mě potěšila dalšími podněty a srovnáním od ostatních účastníků.

Yvona Beránková, e4t electronics for transportation s.r.o.

Velkým přínosem byly příklady z praxe.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Líbil se mi jasný a přehledný výklad tématu, diskuze s dalšími účastníky a hodně praktických příkladů.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
16. 8. 2017
St
9 - 17 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH
6. 10. 2017
9 - 17 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH
12. 12. 2017
Út
9 - 17 hod.Brno 4 990 Kč6 038 Kč s DPH

16. 8. 2017

9 - 17 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

6. 10. 2017

9 - 17 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

12. 12. 2017

9 - 17 hod.

Brno,

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Certifikovaný cyklus
Absolvujte celý certifikovaný cyklus
za zvýhodněnou cenu

Certifikovaný cyklus Purchase Professional

NázevTermín a místoCena
Náklady a úspory v nákupu
Snižujte firemní náklady díky úspornějším nákupům
4 990 Kč
Průběh, řízení a organizace nákupního procesu
Nastavte si výkonné nákupní procesy
4 990 Kč
Výběrová řízení a poptávky v nákupu
Vyberte ty nejlepší dodavatele
4 990 Kč

Snižujte firemní náklady díky úspornějším nákupům

Cena: 4 990 Kč

Nastavte si výkonné nákupní procesy

Cena: 4 990 Kč

Vyberte ty nejlepší dodavatele

Cena: 4 990 Kč

Základní cena balíčku: 14 970 Kč

Zvýhodněná cena balíčku: 10 990 Kč13 298 Kč vč. DPH

Objednat jen tento kurz
Certifikát IES
Po úspěšném absolvování získáte mezinárodní certifikát od International Education Society.

Podmínkou získání certifikátu IES je absolvování všech tří akcí z cyklu a úspěšné absolvování závěrečného testu.

Seznamte se s kompletními podmínkami získání IES certifikátu

Prestižní mezinárodní certifikát v hodnotě 60EUR bez DPH získáte v ceně kurzu.

Zajímáte se o nákup?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Tento kurz doporučujeme všem pracovníkům, kteří mají na starosti organizaci nákupních procesů a chtějí svou práci ještě více zefektivnit a posílit pozici či kompetence nákupního útvaru v rámci firmy.

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Průběh, řízení a organizace nákupního procesu
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha 818600
4 990

Naučte se úspěšně organizovat a vykonávat nákupní činnosti

Efektivní nákup spočívá především ve správném nastavení nákupních procesů a ve fungující spolupráci s ostatními útvary ve firmě. Naučte se, jak efektivně vykonávat, organizovat a řídit nákupní činnosti a jak správně komunikovat uvnitř firmy. Poznejte, jak budovat pozici nákupního útvaru a jak organizovat jeho činnost tak, aby byla efektivní a v souladu s ostatními procesy ve firmě.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru