Top vision

czen

Kreativní psaní ve firemní praxi

7 990 Kč9 668 Kč s DPH7 990 Kč9 668 Kč s DPH7 990 Kč9 668 Kč s DPH7 990 Kč9 668 Kč s DPH

Kreativní psaní ve firemní praxi

Vytvářejte texty, které neminou cíl

19. 7. 2017
8. 11. 2017
Praha 8
Brno
Pro pokročiléExkluzivní

Kvalitní firemní texty jako základ úspěšné interní i externí komunikace

Máte na starosti přípravu newsletterů, směrnic, článků do firemního časopisu či reklamních textů? Ve firemní praxi je řada příležitostí, kde se může uplatnit kreativní psaní. Naučte se vytvářet texty, které vyvolají u cílové skupiny očekávané reakce. Pište texty, jež vás reprezentují, podporují vaši značku a pomáhají obchodu. Na tomto kurzu si vyzkoušíte tvorbu různých druhů písemností a získáte odbornou zpětnou vazbu k vlastním firemním textům.

Co mi kurz přinese?

  • získáte praktické rady, jak zlepšit svůj písemný projev
  • vyzkoušíte si tvorbu všech důležitých druhů textů
  • naučíte se, jak pomocí textu vyvolat u cílové skupiny žádoucí reakce
  • pochopíte, jak využít kreativitu při psaní firemních textů
  • dozvíte se, jak do tvorby textů zapojit spolupracovníky
  • získáte zpětnou vazbu, tipy a doporučení k textům, které si přinesete

Komu je kurz určený?

  • HR pracovníkům, kteří připravují firemní směrnice, časopis nebo jiné texty pro zaměstnance
  • pracovníkům marketingu a webmasterům, kteří vytvářejí nebo upravují reklamní texty
  • pracovníkům PR, kteří píšou tiskové zprávy
  • zaměstnancům všech úrovní managementu, kteří chtějí zlepšit svůj písemný projev
  • jednatelům malých a středních firem

Program

9:00 - 17:00

Typy textů ve firemní praxi

  • interní a externí korespondence
  • tiskové zprávy, reklamní texty, prospekty a newslettery
  • intranet a firemní webové stránky
  • firemní časopis

Komunikace se zaměřením na cílovou skupinu

  • Koho chcete textem zasáhnout?
  • výběr vhodného obsahu
  • čím se liší různá média a jak působí
  • vytváření textů na míru
  • práce s texty účastníků – ukázky úprav textů

Od nápadu k textu

  • stanovení jádra výpovědi
  • obsah sdělení očima čtenáře
  • sdělování „tvrdých“ a „měkkých“ obsahů
  • Jaké reakce má text vyvolat?

Korporátní jazyk

  • pravidla vyplývající z firemních hodnot
  • volba a dodržování vhodného stylu
  • Jaké texty podpoří vaši značku?
  • práce s texty účastníků – zpětná vazba

Lektor

Štěpán Vorlíček

Štěpán Vorlíček

Jazykový poradce, novinář a copywriter

Kurz kreativního psaní vám ukáže, že každý člověk je v psaní lepší, než si sám myslí. Dozvíte se postřehy z praxe o tom, jak v práci lépe, jednodušeji a srozumitelněji psát, poodhalíme pár triků a také si to všechno sami vyzkoušíte.

„Studoval a nedostudoval jsem žurnalistiku na FSV UK — dal jsem přednost praxi. Spoluzakládal jsem automobilový magazín Automix.cz, pracoval jsem v Aktuálně.cz, psal texty pro tehdejší Eurotel nebo kulturního průvodce Prahou Globopolis.com. Vedl jsem webový a obsahový tým AAA AUTO a zkusil jsem si i vlastní podnikání s překladatelskou agenturou Šupito.cz. Kromě toho od mládí překládám z a do angličtiny, kterou také učím. Spolupracuji s největší světovou jazykově-poradenskou agenturou The Writer z Londýna, pro níž jsem vedle mnoha napsaných stránek také školil zaměstnance O2 v oblasti tone-of-voice nebo zpracovával jazykové poradenství pro Slovenskou spořitelnu. Pod křídly vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing píšu například pro Volkswagen, Škodu Auto, Knihy Dobrovský nebo pro magazín všech automobilových nadšenců vvautomotive.cz.“

Lektor

Štěpán Vorlíček

Štěpán Vorlíček

Jazykový poradce, novinář a copywriter

Kurz kreativního psaní vám ukáže, že každý člověk je v psaní lepší, než si sám myslí. Dozvíte se postřehy z praxe o tom, jak v práci lépe, jednodušeji a srozumitelněji psát, poodhalíme pár triků a také si to všechno sami vyzkoušíte.

„Studoval a nedostudoval jsem žurnalistiku na FSV UK — dal jsem přednost praxi. Spoluzakládal jsem automobilový magazín Automix.cz, pracoval jsem v Aktuálně.cz, psal texty pro tehdejší Eurotel nebo kulturního průvodce Prahou Globopolis.com. Vedl jsem webový a obsahový tým AAA AUTO a zkusil jsem si i vlastní podnikání s překladatelskou agenturou Šupito.cz. Kromě toho od mládí překládám z a do angličtiny, kterou také učím. Spolupracuji s největší světovou jazykově-poradenskou agenturou The Writer z Londýna, pro níž jsem vedle mnoha napsaných stránek také školil zaměstnance O2 v oblasti tone-of-voice nebo zpracovával jazykové poradenství pro Slovenskou spořitelnu. Pod křídly vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing píšu například pro Volkswagen, Škodu Auto, Knihy Dobrovský nebo pro magazín všech automobilových nadšenců vvautomotive.cz.“

Lektor

Štěpán Vorlíček

Štěpán Vorlíček

Jazykový poradce, novinář a copywriter

Kurz kreativního psaní vám ukáže, že každý člověk je v psaní lepší, než si sám myslí. Dozvíte se postřehy z praxe o tom, jak v práci lépe, jednodušeji a srozumitelněji psát, poodhalíme pár triků a také si to všechno sami vyzkoušíte.

„Studoval a nedostudoval jsem žurnalistiku na FSV UK — dal jsem přednost praxi. Spoluzakládal jsem automobilový magazín Automix.cz, pracoval jsem v Aktuálně.cz, psal texty pro tehdejší Eurotel nebo kulturního průvodce Prahou Globopolis.com. Vedl jsem webový a obsahový tým AAA AUTO a zkusil jsem si i vlastní podnikání s překladatelskou agenturou Šupito.cz. Kromě toho od mládí překládám z a do angličtiny, kterou také učím. Spolupracuji s největší světovou jazykově-poradenskou agenturou The Writer z Londýna, pro níž jsem vedle mnoha napsaných stránek také školil zaměstnance O2 v oblasti tone-of-voice nebo zpracovával jazykové poradenství pro Slovenskou spořitelnu. Pod křídly vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing píšu například pro Volkswagen, Škodu Auto, Knihy Dobrovský nebo pro magazín všech automobilových nadšenců vvautomotive.cz.“

Lektor

Štěpán Vorlíček

Štěpán Vorlíček

Jazykový poradce, novinář a copywriter

Kurz kreativního psaní vám ukáže, že každý člověk je v psaní lepší, než si sám myslí. Dozvíte se postřehy z praxe o tom, jak v práci lépe, jednodušeji a srozumitelněji psát, poodhalíme pár triků a také si to všechno sami vyzkoušíte.

„Studoval a nedostudoval jsem žurnalistiku na FSV UK — dal jsem přednost praxi. Spoluzakládal jsem automobilový magazín Automix.cz, pracoval jsem v Aktuálně.cz, psal texty pro tehdejší Eurotel nebo kulturního průvodce Prahou Globopolis.com. Vedl jsem webový a obsahový tým AAA AUTO a zkusil jsem si i vlastní podnikání s překladatelskou agenturou Šupito.cz. Kromě toho od mládí překládám z a do angličtiny, kterou také učím. Spolupracuji s největší světovou jazykově-poradenskou agenturou The Writer z Londýna, pro níž jsem vedle mnoha napsaných stránek také školil zaměstnance O2 v oblasti tone-of-voice nebo zpracovával jazykové poradenství pro Slovenskou spořitelnu. Pod křídly vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing píšu například pro Volkswagen, Škodu Auto, Knihy Dobrovský nebo pro magazín všech automobilových nadšenců vvautomotive.cz.“

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,42 Celkový dojem z kurzu

83 %

Uplatnění poznatků v praxi

90 %

Akci bych doporučil známým

Umění lektora zaujmout hned na začátku a udržet pozornost publika po celých 8 hodin, mě mile potěšilo. Skvělé příklady z praxe, vypravěčsky zajímavé podání teorie, účel kurzu, motivace, logika, postup. Úžasná osobnost lektora! Děkujeme!

Jana Tomková, AVL Moravia s.r.o.

Výborný lektor!

Pavlína Jandová, E.ON Česká republika, s.r.o.

Energické, vtipné školení.

Radka Pilzová, Lagardere Active ČR, a.s.

Děkuji, zajímavé a velmi přínosné.

Anna Burešová, Česká pojišťovna a.s.

Přímost, přístupnost, zábavná forma podání, zkušenosti lektora.

Anna Kratochvílová, Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář

Velmi pozitivní dojem, naprostá spokojenost.

Václava Říhová, ČEZ Prodej, s.r.o

Akce mě potěšila její lehkostí, příklady z praxe, které ilustrovaly podáváné informace. Dále také přátelským prostředím podněcujícím kreativitu. Inspirativní a návodné, otevřené, záživné. Na nic takové jsem nenarazila.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Akce nenudila a lektor byl zábavný. Celkově mě akce mile překvapila!

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Oceňuji odborné znalosti lektora a příklady, které používal.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Pan lektor byl příjemný a vtipný. Spousta informací.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
19. 7. 2017
St
9 - 17 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a7 990 Kč9 668 Kč s DPH
25. 9. 2017
Po
9 - 17 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a7 990 Kč9 668 Kč s DPH
8. 11. 2017
St
9 - 17 hod.Brno 7 990 Kč9 668 Kč s DPH
14. 12. 2017
Čt
9 - 17 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a7 990 Kč9 668 Kč s DPH

19. 7. 2017

9 - 17 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

25. 9. 2017

9 - 17 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

8. 11. 2017

9 - 17 hod.

Brno,

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

14. 12. 2017

9 - 17 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

7 990 Kč
9 668 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Tuto akci doporučuji zkušeným specialistům, kteří chtějí rozvíjet profesionální znalosti nebo získat inspiraci od expertů v oboru.

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Kreativní psaní ve firemní praxi
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha 818600
7 990

Kvalitní firemní texty jako základ úspěšné interní i externí komunikace

Máte na starosti přípravu newsletterů, směrnic, článků do firemního časopisu či reklamních textů? Ve firemní praxi je řada příležitostí, kde se může uplatnit kreativní psaní. Naučte se vytvářet texty, které vyvolají u cílové skupiny očekávané reakce. Pište texty, jež vás reprezentují, podporují vaši značku a pomáhají obchodu. Na tomto kurzu si vyzkoušíte tvorbu různých druhů písemností a získáte odbornou zpětnou vazbu k vlastním firemním textům.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru