Top vision

czen

Kreativita v marketingu

5 990 Kč7 248 Kč s DPH

Kreativita v marketingu

Buďte originální

15. - 16. 6. 2016Praha 1
Basic

Využijte všechny možnosti marketingové komunikace, objevte svůj tvůrčí potenciál a buďte originální

Marketingově myslet znamená vidět souvislosti a umět vybrat nejvhodnější nástroje k dosažení konkrétních cílů. Díky kreativnímu přístupu dokážete využít všechny možnosti marketingové komunikace. Prozkoumejte svůj tvůrčí potenciál a naučte se s ním pracovat!

Co mi kurz přinese?

  • prověříte svůj tvůrčí potenciál a naučíte se jej využívat
  • získáte inspiraci a podněty k novým úhlům pohledu
  • naučíte se hledat souvislosti, rozpoznávat možnosti a kreativně vybírat nejúčinnější marketingová řešení
  • pochopíte, co je to strategické rozhodování v nových tržních situacích
  • vyzkoušíte si praktické cvičení ke každému tématu
  • budete řešit konkrétní problémy a otázky
  • odhalíte vlastní rezervy
  • získáte doporučení pro vlastní praxi
  • poznáte možná úskalí při prosazování kreativních nápadů

Komu je kurz určený?

  • marketingovým specialistům středních a velkých firem
  • propagačním pracovníkům menších podniků
  • živnostníkům a drobným podnikatelům
  • všem, kteří chtějí vidět marketing z nových úhlů pohledu
  • všem, kteří chtějí posílit svůj tvůrčí přístup k marketingovým řešením

Program

1. den 09:00 - 16:00

Co je „kreativita“?

  • kreativní inteligence - spojení odbornosti, tvořivosti a praxe
  • kreativita a tvořivost v každodenní práci
  • tvůrčí myšlení a zdroje tvořivosti

Kreativita v marketingové praxi

  • kreativní mix komunikačních nástrojů
  • kreativní výběr účinných postupů
  • nové trendy, nápady a neobvyklé úhly pohledu
  • tvořivost v guerilla marketingu
  • úspěšné kampaně v České republice i ve světě
2. den 09:00 - 16:00

Nová média v marketingu

  • internet a on-line komunikační systémy
  • mobilní marketing - SMS kampaně, aplikace a mobilní weby
  • internetové komunity, sociální sítě a word-of-mouth kampaně

Praktické zkušenosti s novými médii

  • přínosy nových technologií pro marketing
  • úskalí nových komunikačních nástrojů
  • nejčastější chyby při využití nových médií pro marketing

Lektor

Ludmila Doležalová

Ludmila Doležalová

nezávislá konzultantka a lektorka marketingu a merchandisingu

U kurzu Kreativita v marketingu obzvlášť preferuji správnou orientaci ve spojení odborného know-how, znalosti trhu a kreativního potenciálu jedince.

„Mé lektorování s konkrétními tematickými nabídkami vzešlo z potřeb firem, v nichž jsem realizovala poradenství a restrukturalizační projekty. Moje kurzy tak stojí nejen na kvalitních teoretických základech, které jsem získala při studiu na Czech Institut of Marketing (NIMA/CIMA), ale zejména na bohatých praktických zkušenostech z mnohaletého působení na manažerských pozicích u českých a nadnárodních firem. Jako specialista v oboru marketing a PR jsem působila například ve společnostech SMOZA (dnes ANTALIS), Expertis Praha či Jitona. Věnovala jsem se marketingové strategii a plánování, budování značky a firemní image, stavbě portfolia, monitoringu trhu a podílela se na tvorbě nových nástrojů podpory prodeje. Od roku 2003 působím jako nezávislá lektorka a poradkyně pro malé a střední firmy (ISO 9001–2000).“

Lektor

Ludmila Doležalová

Ludmila Doležalová

nezávislá konzultantka a lektorka marketingu a merchandisingu

U kurzu Kreativita v marketingu obzvlášť preferuji správnou orientaci ve spojení odborného know-how, znalosti trhu a kreativního potenciálu jedince.

„Mé lektorování s konkrétními tematickými nabídkami vzešlo z potřeb firem, v nichž jsem realizovala poradenství a restrukturalizační projekty. Moje kurzy tak stojí nejen na kvalitních teoretických základech, které jsem získala při studiu na Czech Institut of Marketing (NIMA/CIMA), ale zejména na bohatých praktických zkušenostech z mnohaletého působení na manažerských pozicích u českých a nadnárodních firem. Jako specialista v oboru marketing a PR jsem působila například ve společnostech SMOZA (dnes ANTALIS), Expertis Praha či Jitona. Věnovala jsem se marketingové strategii a plánování, budování značky a firemní image, stavbě portfolia, monitoringu trhu a podílela se na tvorbě nových nástrojů podpory prodeje. Od roku 2003 působím jako nezávislá lektorka a poradkyně pro malé a střední firmy (ISO 9001–2000).“

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,50 Celkový dojem z kurzu

72 %

Uplatnění poznatků v praxi

84 %

Akci bych doporučil známým

Líbila se mi vzájemná spolupráce a inspirace s kolegy. Byla nám poskytnuta schémata postupů = rámec.

Lucie Gore, Sklopísek Střeleč a. s.

Příjemná atmosféra, dodržení časového harmonogramu

Nývlt Martin

Získal jsem nové poznatky o uplatnění marketingových nástrojů jak od lektorky, tak i od ostatních účastníků.

Svák Martin

Děkuji za tyto dva dny, utříbení myšlenek a získání nových zkušeností v oboru.

Paříková Veronika

Naplnění kurzu, nové informace, příjemná a profesionální lektorka.

Lenka Dostálová, OTTIMA, a.s.

Tento kurz mě potěšil celkově atmosférou a přátelským kolektivem.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Líbily se mi nové nápady, výměna zkušeností a příjemný průběh akce.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Potěšily mě praktické příklady a to, že lektorka mluvila z praxe a sdílela s námi své vlastní zkušenosti.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Velká nabídka kurzů, obtížné si vybrat pouze jedno zaměření.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Panovala příjemná a uvolněná atmosféra, která dokázala roznítit diskusi, obohacující poznatky z oblasti kreativity v marketingu.

Účastník/ice si přeje zůstat v anonymitě.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
15. - 16. 6. 2016
St, Čt
9 - 16 hod.Praha 1 U Půjčovny 25 990 Kč7 248 Kč s DPH
23. - 24. 8. 2016
Út, St
9 - 16 hod.Praha 1 U Půjčovny 25 990 Kč7 248 Kč s DPH

15. - 16. 6. 2016

9 - 16 hod.

Praha 1, U Půjčovny 2

5 990 Kč
7 248 Kč s DPH

23. - 24. 8. 2016

9 - 16 hod.

Praha 1, U Půjčovny 2

5 990 Kč
7 248 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravil

David Čerych
Kurz doporučuji všem, kteří chtějí posílit svůj kreativní přístup k marketingovým řešením.

David Čerych

Product Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,22 průměrná známka
kvality kurzů

11 659 spokojených účastníků
každý rok

1 965 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Kreativita v marketingu
Školicí centrum top vision s.r.o.
U Půjčovny 2Praha 111000
5 990

Využijte všechny možnosti marketingové komunikace, objevte svůj tvůrčí potenciál a buďte originální

Marketingově myslet znamená vidět souvislosti a umět vybrat nejvhodnější nástroje k dosažení konkrétních cílů. Díky kreativnímu přístupu dokážete využít všechny možnosti marketingové komunikace. Prozkoumejte svůj tvůrčí potenciál a naučte se s ním pracovat!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

nahoru