Top vision

czen

Inzerujte na Facebooku a Instagramu

4 990 Kč6 038 Kč s DPH

Inzerujte na Facebooku a Instagramu

Reklamní kampaně na sociálních sítích

Pro středně pokročiléExkluzivníNovinka

Využijte inzertní systémy na sociálních sítích a najděte nové zákazníky on-line

Na Facebooku a Instagramu se pohybuje kolem 4,5 milionu Čechů. Inzertní systémy těchto sítí nabízejí řadu nástrojů a funkcí, které vám umožní úspěšně propagovat vaše produkty, služby, akce, weby či firemní facebookové stránky. Naučte se navrhovat, vytvářet a vyhodnocovat kampaně na Facebooku či Instagramu a seznamte se s rozsáhlými možnostmi zacílení reklamy na sociálních sítích. Poradíme vám, jak napsat dobrý inzerát, jak dlouhodobě dosahovat dobrého výkonu reklamních kampaní a jak jej měřit.

Co mi kurz přinese?

  • zjistíte, jak inzertní systémy na Facebooku a Instagramu fungují a co vám nabízejí
  • zvládnete základní i pokročilé nástroje pro zadávání reklamy na těchto sociálních sítích
  • naučíte se správně definovat cíle reklamních kampaní i měřit a vyhodnocovat jejich úspěšnost
  • získáte návod, jak napsat účinný text a jaký vizuál inzerátu zvolit
  • poznáte, jak testovat výkonnost reklam a jak ji dlouhodobě udržet na vysoké úrovni
  • seznámíte se s mnoha praktickými příklady i s nejčastějšími chybami

Komu je kurz určený?

  • specialistům on-line marketingu
  • marketérům, kteří potřebují využívat on-line kanály
  • inzertním specialistům
  • majitelům a jednatelům malých firem

Program

9:00 - 17:00

Reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu

  • výhody a nevýhody
  • rozdíly oproti jiným platformám (Sklik, AdWords, YouTube)
  • základní parametry a struktura kampaní
  • rozdíly mezi Facebookem a Instagramem

Kolik to bude stát?

  • jak vzniká cena kampaní
  • co cenu ovlivňuje
  • platební modely

Reklamní formáty

  • formáty a jejich vhodnost pro různé cíle
  • kreativní využití formátů

Cíle kampaní a možnosti cílení

  • nastavení cíle – čeho chcete dosáhnout?
  • měření úspěšnosti kampaně na sociální síti
  • způsoby cílení na Facebooku a Instagramu
  • velikost cílové skupiny

Jak napsat dobrý inzerát

  • základy reklamního copywritingu – jak vytvořit text, který prodává
  • best practices – jaké typy inzerce mají potenciál zaujmout
  • příklady dobrých i špatných textů

Vyhodnocení, optimalizace a pokročilé nástroje

  • základní metriky vyhodnocení
  • dlouhodobá optimalizace výkonu kampaní
  • usnadnění a optimalizace rozsáhlých kampaní

Lektor

Blanka Mikulášková

Blanka Mikulášková

Digital Marketing Consultant

Reklamní systémy na Facebooku a Instagramu patří mezi mé nejoblíbenější nástroje – nabízejí uživatelům tak rozsáhlé možnosti cílení jako málokterý jiný systém s tak široce zastoupenou populací.

„V online marketingu se pohybuji osmým rokem a mám za sebou práci pro silné portfolio značek. V agentuře H1.cz a následně v avast! software jsem se věnovala především výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Založila jsem oddělení sociálních sítí a starala se o digitální komunikaci v Českém rozhlase, kde jsem stála u oceněných projektů jako Znovu '89 nebo Příběh rozhlasu. Moje strategie v oblasti sociálních sítí získala Cenu generálního ředitele Českého rozhlasu za rok 2013. Věnovala jsem se také vzdělávacím programům pro novináře, zaměřeným na digitální nástroje. V agentuře SYMBIO Digital jsem se ujala podobného úkolu, a to založit a rozjet oddělení pro sociální sítě. Na volné noze se starám o portfolio firem, kterým pomáhám se strategickým nastavením digitálního marketingu, měřením a zlepšováním výkonu e-shopů, školím a přednáším. Starala jsem se o strategii a kampaně na sociálních sítích v celoevropském projektu agentury Družina Change Your Shoes. Vystudovala jsem psychologii a environmentální studia na FSS MU."

Vybíráme
z blogu
5+1 důvod, proč byste měli vyzkoušet inzerci na Facebooku a Instagramu
5+1 důvod, proč byste měli vyzkoušet inzerci na Facebooku a Instagramu

Inzerce na Facebooku a Instagramu! Proč je vhodná právě pro vás a jak vám může být nápomocná? 5+1 tip přináší odbornice na sociální sítě Blanka Mikulášková! 

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,15 Celkový dojem z kurzu

89 %

Uplatnění poznatků v praxi

95 %

Akci bych doporučil známým

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
8. 6. 2017
Čt
9 - 17 hod.Brno 4 990 Kč6 038 Kč s DPH

8. 6. 2017

9 - 17 hod.

Brno,

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Výhodou sociálních sítí je možnost zaměřit reklamu cíleně na příjemce, u kterých je největší potenciál, že je vaše nabídka zaujme. Sociální sítě by ve vašem on-line marketingu neměly chybět!

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

Inzerujte na Facebooku a Instagramu
Brno
4 990

Využijte inzertní systémy na sociálních sítích a najděte nové zákazníky on-line

Na Facebooku a Instagramu se pohybuje kolem 4,5 milionu Čechů. Inzertní systémy těchto sítí nabízejí řadu nástrojů a funkcí, které vám umožní úspěšně propagovat vaše produkty, služby, akce, weby či firemní facebookové stránky. Naučte se navrhovat, vytvářet a vyhodnocovat kampaně na Facebooku či Instagramu a seznamte se s rozsáhlými možnostmi zacílení reklamy na sociálních sítích. Poradíme vám, jak napsat dobrý inzerát, jak dlouhodobě dosahovat dobrého výkonu reklamních kampaní a jak jej měřit.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru