Top vision

czen

E-mailujte, nespamujte a prodávejte

4 990 Kč6 038 Kč s DPH

E-mailujte, nespamujte a prodávejte

Psaní efektivních newsletterů

18. 9. 2017Praha 8
Pro středně pokročilé

Pronikněte do oblasti e-mail marketingu a vytvářejte a rozesílejte účinná sdělení

Podle průzkumu Circle Research z roku 2012 považuje 42 % firem e-mail za nejefektivnější prodejní nástroj. V B2B je to dokonce 88 % firem. Potřebujete informovat o aktuální nabídce, zvýšit frekvenci nákupů u stávajících zákazníků a zlepšit povědomí o vaší značce? Chcete vylepšit svůj e-mail marketing a vytvářet profesionální newslettery? Naučte se pracovat s MailChimpem – moderním, propracovaným a snadno ovladatelným nástrojem pro e-mail marketing. Ukážeme vám, jak efektivně pracovat s databází a jak připravit zajímavý obsah i formu vašich sdělení. Znalosti využijete i při práci s jinými on-line nástroji pro tvorbu newsletterů.

Účastníci kurzu by měli mít základní znalosti webového prostředí a pojmů on-line marketingu (SEO, PPC či webová analytika).

Co mi kurz přinese?

  • prodiskutujete různé aspekty e-mail marketingu obecně i ve vztahu k vašemu oboru podnikání
  • naučíte se správně formulovat obsah newsletteru a dát mu atraktivní formu
  • poznáte, jak intuitivní může být zacílení, měření a vyhodnocení e-mailingu
  • v testovacím účtu si vyzkoušíte všechny nástroje on-line služby MailChimp, abyste ji mohli ihned začít používat
  • osvojíte si snadný způsob, jak navrhnout a napsat newsletter bez znalosti HTML
  • zvládnutí nástroje MailChimp vám umožní pracovat i s dalšími službami pro tvorbu newsletterů

Komu je kurz určený?

  • zakladatelům start-upů
  • bloggerům
  • provozovatelům e-shopů
  • majitelům a jednatelům malých firem

Program

09:00 - 16:00

MailChimp.com – proč s ním a jak na to

  • kdy a kde můžete využít bezplatnou on-line službu pro tvorbu newsletterů
  • MailChimp v praxi – výhody i nevýhody pro firmu
  • právní aspekty e-mail marketingu a jeho použití
  • základní struktura on-line služby – databáze, kampaně, statistiky a jejich vzájemná provázanost

Databáze a práce s daty

  • jak budovat novou databázi zákazníků
  • jak nahrát existující databázi, jak ji legalizovat
  • jaká data sbírat a jaká nikoliv
  • segmentace databází podle informací v nich obsažených a podle chování uživatelů

Vytvořte e-mail, který prodává

  • stanovení správných cílů – pojmenujte svá skutečná očekávání
  • základy copywritingu pro psaní newsletterů – jak vytvořit zajímavý obsah
  • práce se šablonami – dejte svým sdělením poutavou formu
  • použití drag-and-drop designéru newsletterů – atraktivní vzhled snadno a rychle

Vyhodnocování a optimalizace

  • jak rozumět statistikám – co znamenají jednotlivé metriky
  • průběžná optimalizace newsletterů a A/B testování
  • co dlouhodobě sledovat a vyhodnocovat
  • tipy z praxe – co se osvědčilo a čemu byste se měli vyhnout

Lektor

Blanka Mikulášková

Blanka Mikulášková

Digital Marketing Consultant

Udržet zákazníka je několikanásobně levnější než ho získat a e-mail marketing je k tomu perfektním nástrojem. Osvojte si jeho základy a naučte se zacházet s jedním z nejrozšířenějších nástrojů na trhu, abyste i Vy mohli sami vytvářet skvělé newslettery.

„V online marketingu se pohybuji osmým rokem a mám za sebou práci pro silné portfolio značek. V agentuře H1.cz a následně v avast! software jsem se věnovala především výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Založila jsem oddělení sociálních sítí a starala se o digitální komunikaci v Českém rozhlase, kde jsem stála u oceněných projektů jako Znovu '89 nebo Příběh rozhlasu. Moje strategie v oblasti sociálních sítí získala Cenu generálního ředitele Českého rozhlasu za rok 2013. Věnovala jsem se také vzdělávacím programům pro novináře, zaměřeným na digitální nástroje. V agentuře SYMBIO Digital jsem se ujala podobného úkolu, a to založit a rozjet oddělení pro sociální sítě. Na volné noze se starám o portfolio firem, kterým pomáhám se strategickým nastavením digitálního marketingu, měřením a zlepšováním výkonu e-shopů, školím a přednáším. Starala jsem se o strategii a kampaně na sociálních sítích v celoevropském projektu agentury Družina Change Your Shoes. Vystudovala jsem psychologii a environmentální studia na FSS MU."

Vybíráme
z blogu
4 nejčastější chyby v newsletterech
4 nejčastější chyby v newsletterech

Newslettery jsou stále jedním z nejefektivnějších nástrojů online marketingu. Nezničil je nástup sociálních sítí ani rostoucí záplava spamu. Navíc vyžaduje relativně malé zdroje v porovnání s ostatními kanály. Sen každého marketéra.

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,00 Celkový dojem z kurzu

83 %

Uplatnění poznatků v praxi

100 %

Akci bych doporučil známým

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
18. 9. 2017
Po
9 - 16 hod.Praha 8 Křižíkova 237/36a4 990 Kč6 038 Kč s DPH

18. 9. 2017

9 - 16 hod.

Praha 8, Křižíkova 237/36a

4 990 Kč
6 038 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály, občerstvení a oběd.

Baví vás marketing?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájem
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Olga Holá
Hromadné e-maily jsou účinným způsobem, jak komunikovat s novými i stávajícími zákazníky. Naučte se připravovat newslettery, které zaujmou na první pohled a zvýší prodejnost vašich produktů či služeb!

Olga Holá

Head of Product and Quality

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

15 úspěšných let
na trhu

E-mailujte, nespamujte a prodávejte
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha 818600
4 990

Pronikněte do oblasti e-mail marketingu a vytvářejte a rozesílejte účinná sdělení

Podle průzkumu Circle Research z roku 2012 považuje 42 % firem e-mail za nejefektivnější prodejní nástroj. V B2B je to dokonce 88 % firem. Potřebujete informovat o aktuální nabídce, zvýšit frekvenci nákupů u stávajících zákazníků a zlepšit povědomí o vaší značce? Chcete vylepšit svůj e-mail marketing a vytvářet profesionální newslettery? Naučte se pracovat s MailChimpem – moderním, propracovaným a snadno ovladatelným nástrojem pro e-mail marketing. Ukážeme vám, jak efektivně pracovat s databází a jak připravit zajímavý obsah i formu vašich sdělení. Znalosti využijete i při práci s jinými on-line nástroji pro tvorbu newsletterů.

Účastníci kurzu by měli mít základní znalosti webového prostředí a pojmů on-line marketingu (SEO, PPC či webová analytika).

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru