Top vision

czen

Vytýkací a propouštěcí rozhovory

9 990 Kč12 088 Kč s DPH

Hana Ondráčková

Vytýkací a propouštěcí rozhovory
Hana Ondráčková, lektorka, HR konzultantka a koučka

Komunikační dovednosti pro manažery a personalisty ve specifických situacích

27. - 28. 11. 2018Praha
Pro začátečníkyNovinka

Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci za specifických a náročných podmínek? Ať už proto, že je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?

Co mi trénink přinese?

  • naučíte se jasně a srozumitelně vymezit chyby a případný postup nápravy
  • dokážete prostřednictvím správného motivačního rozhovoru zlepšit pracovních výsledky zaměstnance
  • naučíte se předávat konstruktivní kritiku a zvládnout asertivní přístup pro využití jak v manažerské praxi, tak v osobním životě
  • uhlídáte svoje i partnerovy emoce pod kontrolou; budete umět reagovat na zpětnou vazbu zaměstnance bez negativních emocí (jeho postoj vás nezaskočí)
  • upozornění na nejčastější problémy z manažerské praxe a jak je řešit
  • naučíte se připravit a vést propouštěcí rozhovor
  • získáte větší sebejistotu pro sdělování kritických míst spolupráce
  • udržíte vztahy, navzdory kritickému jednání, na úrovni vzájemného respektu
  • praktický trénink a nácvik dovedností tak, abyste šli zpět do praxe vybaveni pro vedení rozhovorů

Komu je trénink určený?

  • manažerům na všech úrovních řízení, mistrům a vedoucím, kteří ovlivňují prostřednictvím svých podřízených pracovní výsledky
  • personalistům, kteří jsou v roli hodnotitele či v roli, kdy mají propustit zaměstnance

Program

1. den 09:00 - 17:00

Smysl a důsledky manažerských rozhovorů

  • role manažera/personalisty v náročných komunikačních situací

 

Příprava na rozhovor

  • obsah sdělení – fakta, příklady, argumenty

 

Postoj manažera/personalisty

  • jak formulovat negativní sdělení či kritiku
  • principy konstruktivní kritiky a účinné zpětné vazby;
  • zvládání námitek + jak se vyhnout konfliktu
  • trénink dovednosti předávání zpětné vazby

 

Emoční příprava, emoční nadhled a rovnováha

  • jak lidé reagují ve stresových situacích a proč
  • vlastní emoce pod kontrolou
  • zvládání emocí zaměstnance – jak se vyhnout emočním konfliktům + reakce na partnera
2. den 09:00 - 17:00

Výtka - vytýkací dopis

  • cíl, účel, účinek
  • parametry, specifikace, obsah
  • tréninkové situace pro sdělování výtky

 

Možné varianty ukončení pracovního poměru

  • výtka, výpověď, dohoda
  • specifika propouštěcího rozhovoru
  • co ošetřit na obou stranách – zaměstnanec a zaměstnavatel
  • účinná vizualizace při rozhovoru
  • trénink propouštěcího rozhovoru, hraní rolí pro praktický nácvik situací

 

Důsledky neprofesionálního jednání, nezvládnutí emočně napjatého rozhovoru

  • jak ošetřit rizika – tým, firma, reputace

Lektor

Hana Ondráčková

Hana Ondráčková

lektorka, HR konzultantka a koučka

Kurz doporučuji každému, kdo stojí před komunikačně nesnadnými situacemi, jako jsou: motivační rozhovory, hodnocení výkonu, sdělení kritiky, předání výtky nebo propuštění zaměstnance.

Jako HR konzultantka, lektorka a koučka těžím ze své více než 23leté zkušenosti z firem různých oborů. Pracovala jsem 8 let jako HR ředitelka Moravia Propag, personální manažerka ve společnosti Computer Press nebo specialistka lidských zdrojů v Home Creditu. Nejvíce si vážím znalostí spojených s rozvojem a výkonem lidí. Působila jsem také jako lektorka manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Teoretická východiska pro svou profesní činnost jsem získala mj. při studiu magisterského celostního oboru sociální pedagogiky se zaměřením na psychologii, vzdělávání dospělých a sociologii. Ve své praxi se opírám o diagnostické a psychologické techniky, vizualizační techniky, také o certifikovaný výcvik trenéra trenérů u OTC v Olomouci, výcvik kouče u Koučink centra v Praze, či dovednosti osobní diagnostiky získané u mezinárodní společnosti Thomas International.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
27. - 28. 11. 2018
Út, St
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a9 990 Kč12 088 Kč s DPH

27. - 28. 11. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

9 990 Kč
12 088 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Vzdělávání nás baví :-) A co vás?

Zanechte nám svůj e-mail a žádná novinka vám neunikne.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

5% sleva3-4 účastníci

10% sleva5 a více účastníků

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Účast na tomto tréninku doporučuji všem vedoucím pracovníkům a personalistům, kteří chtějí umět vést motivační, vytýkací nebo propouštěcí rozhovor, a to při zvládnutí negativních emocí u sebe i zaměstnance. Připravíme vás a vybavíme praktickými nástroj pro kvalitnější práci s lidmi.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

Vytýkací a propouštěcí rozhovory
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
9990

Řešíte otázku, jak dosáhnout změny chování nebo výsledků podřízených? Jak zvýšit pocit zodpovědnosti a samostatnost zaměstnanců, předejít opakování chyb? Nebo ukončujete spolupráci za specifických a náročných podmínek? Ať už proto, že je třeba redukovat počet zaměstnanců, nebo proto, že zaměstnanec nevyhovuje požadavkům místa a neodevzdává očekávané výsledky? Jak zvládnout tyto náročné rozhovory tak, aby nás zbytečně nestresovaly a zároveň jsme i v takto náročných situacích udrželi vzájemný lidský respekt?

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru