Top vision

czen

Storytelling

6 990 Kč8 458 Kč s DPH6 990 Kč8 458 Kč s DPH

Petra Zárubová

Storytelling
Petra Zárubová, lektorka manažerských dovednosti, facilitátorka a koučka

Povězte to příběhem

18. 10. 2018Praha
Pro všechny

Vytvořte sdělení, které posluchače upoutá a přiměje k akci

Příběh nám usnadňuje zpracovat, pochopit a pamatovat si informace. Ano, tak jednoduchá je hlavní pravda skrytá za kouzlem jménem storytelling.

Připadá vám, že je vaše nabídka pro klienta kreativní a zajímavá? Vám možná, ale klient už slyšel jen při aktuálním výběrovém řízení deset podobných. Myslíte si, že kolegové budou vaši poradu vnímat už jen proto, jakými zásadními informacemi je nabitá? Jenže oni už sedí na poradě hodinu a za chvíli je čeká další. Pro ně je to jen další report, nudná zpráva o projektu.

Jak se s tím popasovat? Vyprávějte dobrý příběh. Dobrý příběh neprošumí, neunikne, nevypadne z paměti. Příběh zasáhne emoce, vytvoří plný obraz. Je srozumitelný, sdělný, zapamatovatelný.

Když už si s tím – ať je to cokoli: nabídka, prezentace, report – dáváte práci, když už se s tím „vyprávíte“, tak vyprávějte tak, abyste zasáhli.

Co mi trénink přinese?

  • zjistíte, jak vyprávění příběhů – storytelling, funguje a co v nás příběhy vyvolávají, co způsobují
  • ujasníte si, jak mohou být příběhy užitečné právě vám a vašim posluchačům (či v širším smyslu příjemcům vašich sdělení)
  • vyzkoušíte si, jak příběhy vytvářet, jak je zapojovat do svých (nejen) prezentací
  • budete mít prostor experimentovat a zjišťovat, jak příběh postavit a podat, aby měl co největší účinek

Komu je trénink určený?

  • všem, kdo vytvářejí prezentace v korporacích, agenturách i malých firmách
  • personalistům a marketérům
  • facilitátorům, trenérům a lektorům
  • obchodníkům
  • všem, kteří chtějí mít v komunikaci vliv

Program

09:00 - 17:00

Co jsme věděli po staletí, a pak úspěšně zapomněli

  • mýtus č. 1: na příběhy nemám čas ani já, ani posluchači / čtenáři
  • mýtus č. 2: příběhy nikoho nezajímají, tohle je byznys
  • mýtus č. 3: bude to trapné
  • mýtus č. 4: stejně to k ničemu není
  • mýtus č. 5: nemám to kde použít

 

Jak jsme to znovu našli a málem zase zahodili

  • chyba č. 1: a František si koupil náš výrobek a změnilo mu to život
  • chyba č. 2: já, velkúžasnolepý král Jelimán aneb hrdinský ich-epos
  • chyba č. 3: Kulíku, co tím chtěl básník říci?
  • chyba č. 4: a spí už celý les
  • chyba č. 5: na stojáka aneb to je blbý, to se bude líbit

 

Bylo nebylo

  • sestavení vlastního příběhu
  • testování a variování příběhu
  • nácvik sdílení příběhu

Lektor

Petra Zárubová

Petra Zárubová

lektorka manažerských dovednosti, facilitátorka a koučka

Příběhy lidem po staletí pomáhají orientovat se ve světe. To, jaké příběhy lidé sami zažili, ale i jen slyšeli, ovlivňuje jejich rozhodování jak v osobním životě, tak v pracovním životě. Využijte tu možnost a prospějte dobrým příběhem svému byznysu.

Je absolventkou VŠE v Praze. Působila na několika odborných i manažerských pozicích, například ve společnostech TNT Express Worldwide, Warmpeace a Singing Rock. Lektorování se věnuje od roku 2007. Absolvovala například výcvik The Art and Science of Coaching u Marylin Atkinson a dále se vzdělávala pod vedením Štěpánky Čápové, CSc. Aktuálně působí jako facilitátorka a koučka firemního vzdělávání.

Lektor

Petra Zárubová

Petra Zárubová

lektorka manažerských dovednosti, facilitátorka a koučka

Příběhy lidem po staletí pomáhají orientovat se ve světe. To, jaké příběhy lidé sami zažili, ale i jen slyšeli, ovlivňuje jejich rozhodování jak v osobním životě, tak v pracovním životě. Využijte tu možnost a prospějte dobrým příběhem svému byznysu.

Je absolventkou VŠE v Praze. Působila na několika odborných i manažerských pozicích, například ve společnostech TNT Express Worldwide, Warmpeace a Singing Rock. Lektorování se věnuje od roku 2007. Absolvovala například výcvik The Art and Science of Coaching u Marylin Atkinson a dále se vzdělávala pod vedením Štěpánky Čápové, CSc. Aktuálně působí jako facilitátorka a koučka firemního vzdělávání.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
18. 10. 2018
Čt
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a6 990 Kč8 458 Kč s DPH
4. 12. 2018
Út
9 - 17 hod.Praha Křižíkova 237/36a6 990 Kč8 458 Kč s DPH

18. 10. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

4. 12. 2018

9 - 17 hod.

Praha, Křižíkova 237/36a

6 990 Kč
8 458 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Vytvořte nezapomenutelnou prezentaci

Naučte se s námi opustit nudné stereotypy v prezentování, proměňte trému ve svou výhodu a odrovnejte kolegy i nadřízené perfektním projevem.

top vision PLUS - s top vision získáte více

Chceme Vás inspirovat k dalšímu rozvoji, a proto se nyní zúčastněte našich kurzů za těch nejvýhodnějších podmínek. Jen na vás záleží, zda si vyberete některý z dárků nebo slevu.

Množstevní sleva

Více účastníků z jedné firmy nebo více objednaných akcí pro jednoho účastníka.

Věrnostní sleva nebo dárky

Účast jedné osoby na více akcích v průběhu jednoho kalendářního roku.

5% sleva2 účastníci nebo 2. akce

10% sleva3 účastníci nebo 3. akce

15% sleva4 účastníci nebo 4. akce

Trénujte s námi a držte tempo! Sestavte akademii Vaší firmě na míru.

Kurz na míru

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

Chcete připravit školení pro celý tým? Preferujete přizpůsobit program kurzu vašim potřebám? Rádi vám připravíme nabídku firemního školení na míru.

mám zájemsestavit vlastní poptávku
Kurz na míru

Akci pro vás připravila

Markéta Šůstková
Schopnost prezentovat a zároveň skutečně zaujmout – to je cesta, jak úspěšně prodat zboží či služby nebo přesvědčit posluchače. Vyprávějte příběhy a dotkněte se emocí těch, kdo vám naslouchají.

Markéta Šůstková

Training & Development Junior Manager

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

10 237 spokojených účastníků
každý rok

1 863 tréninkových dnů
a kurzů ročně

16 úspěšných let
na trhu

Storytelling
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36aPraha18600
6990

Vytvořte sdělení, které posluchače upoutá a přiměje k akci

Příběh nám usnadňuje zpracovat, pochopit a pamatovat si informace. Ano, tak jednoduchá je hlavní pravda skrytá za kouzlem jménem storytelling.

Připadá vám, že je vaše nabídka pro klienta kreativní a zajímavá? Vám možná, ale klient už slyšel jen při aktuálním výběrovém řízení deset podobných. Myslíte si, že kolegové budou vaši poradu vnímat už jen proto, jakými zásadními informacemi je nabitá? Jenže oni už sedí na poradě hodinu a za chvíli je čeká další. Pro ně je to jen další report, nudná zpráva o projektu.

Jak se s tím popasovat? Vyprávějte dobrý příběh. Dobrý příběh neprošumí, neunikne, nevypadne z paměti. Příběh zasáhne emoce, vytvoří plný obraz. Je srozumitelný, sdělný, zapamatovatelný.

Když už si s tím – ať je to cokoli: nabídka, prezentace, report – dáváte práci, když už se s tím „vyprávíte“, tak vyprávějte tak, abyste zasáhli.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru