Top vision

czen

Storytelling

Termín a místo konání bude upřesněno.

Storytelling

Povězte to příběhem

Termín a místo konání bude upřesněno.
Pro všechny

Vytvořte sdělení, které posluchače upoutá a přiměje k akci

Příběh nám usnadňuje zpracovat, pochopit a pamatovat si informace. Ano, tak jednoduchá je hlavní pravda skrytá za kouzlem jménem storytelling. 

Připadá vám, že je vaše nabídka pro klienta kreativní a zajímavá? Vám možná, ale klient už slyšel jen při aktuálním výběrovém řízení deset podobných. Myslíte si, že kolegové budou vaši poradu vnímat už jen proto, jakými zásadními informacemi je nabitá? Jenže oni už sedí na poradě hodinu a za chvíli je čeká další. Pro ně je to jen další report, nudná zpráva o projektu. 

Jak se s tím popasovat? Vyprávějte dobrý příběh. Dobrý příběh neprošumí, neunikne, nevypadne z paměti. Příběh zasáhne emoce, vytvoří plný obraz. Je srozumitelný, sdělný, zapamatovatelný.

Když už si s tím – ať je to cokoli: nabídka, prezentace, report – dáváte práci, když už se s tím „vyprávíte“, tak vyprávějte tak, abyste zasáhli.  

Program

09:00 - 16:30

Co jsme věděli po staletí, a pak úspěšně zapomněli

  • mýtus č. 1: na příběhy nemám čas ani já, ani posluchači / čtenáři
  • mýtus č. 2: příběhy nikoho nezajímají, tohle je byznys
  • mýtus č. 3: bude to trapné
  • mýtus č. 4: stejně to k ničemu není
  • mýtus č. 5: nemám to kde použít

Jak jsme to znovu našli a málem zase zahodili

  • chyba č. 1: a František si koupil náš výrobek a změnilo mu to život
  • chyba č. 2: já, velkúžasnolepý král Jelimán aneb hrdinský ich-epos
  • chyba č. 3: Kulíku, co tím chtěl básník říci?
  • chyba č. 4: a spí už celý les
  • chyba č. 5: na stojáka aneb to je blbý, to se bude líbit

Bylo nebylo

  • sestavení vlastního příběhu
  • testování a variování příběhu
  • nácvik sdílení příběhu

Co mi trénink přinese?

  • zjistíte, jak vyprávění příběhů – storytelling, funguje a co v nás příběhy vyvolávají, co způsobují
  • ujasníte si, jak mohou být příběhy užitečné právě vám a vašim posluchačům (či v širším smyslu příjemcům vašich sdělení)
  • vyzkoušíte si, jak příběhy vytvářet, jak je zapojovat do svých (nejen) prezentací
  • budete mít prostor experimentovat a zjišťovat, jak příběh postavit a podat, aby měl co největší účinek

Komu je trénink určený?

  • všem, kdo vytvářejí prezentace v korporacích, agenturách i malých firmách
  • personalistům a marketérům
  • facilitátorům, trenérům a lektorům
  • obchodníkům
  • všem, kteří chtějí mít v komunikaci vliv

Jak hodnotí kurz účastníci?

1,09 Celkový dojem z kurzu

92 %

Uplatnění poznatků v praxi

94 %

Akci bych doporučil známým

Termíny konání

Termín a místo konání bude upřesněno.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

20 úspěšných let
na trhu

Storytelling
CORSO Karlín
Křižíkova 237/36a18600
6990

Vytvořte sdělení, které posluchače upoutá a přiměje k akci

Příběh nám usnadňuje zpracovat, pochopit a pamatovat si informace. Ano, tak jednoduchá je hlavní pravda skrytá za kouzlem jménem storytelling. 

Připadá vám, že je vaše nabídka pro klienta kreativní a zajímavá? Vám možná, ale klient už slyšel jen při aktuálním výběrovém řízení deset podobných. Myslíte si, že kolegové budou vaši poradu vnímat už jen proto, jakými zásadními informacemi je nabitá? Jenže oni už sedí na poradě hodinu a za chvíli je čeká další. Pro ně je to jen další report, nudná zpráva o projektu. 

Jak se s tím popasovat? Vyprávějte dobrý příběh. Dobrý příběh neprošumí, neunikne, nevypadne z paměti. Příběh zasáhne emoce, vytvoří plný obraz. Je srozumitelný, sdělný, zapamatovatelný.

Když už si s tím – ať je to cokoli: nabídka, prezentace, report – dáváte práci, když už se s tím „vyprávíte“, tak vyprávějte tak, abyste zasáhli.  

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode
nahoru