V praxi manažera vás s velkou pravděpodobností čekají situace, ve kterých budete řešit různé nešvary zaměstnanců, ale také jejich nespokojenost nebo nechuť k určitým úkolům. Budete konfrontováni jejich potřebami a požadavky, ne vždy ale můžete všem vyhovět, což vede k narušení pracovních vztahů a k prvním konfliktům. Nezbytnou dovedností pro řešení nepříjemných situací se zaměstnanci je znalost a vnímání varovných signálů, dále asertivní odmítání, slovní sebeobrana a základy vyjednávání.
Program
9:00 - 16:30
Jak poznáte rozdíl mezi problémem a sporem.
Jaké jsou fáze konfliktu, proč je důležité vnímat varovné signály a vyhnout se vztahové polaritě.
Nácvik preventivního rozhovoru se zaměstnancem po opakovaném zachycení varovných signálů.
Jak poznat v projevu zaměstnanců manipulaci.
Nácvik 4 fází asertivního odmítání.
Vyjednávání v každodenních situacích manažera.
Co mi trénink přinese?
Ujasníte si, jaké dopady může mít ignorace varovných signálů.
Seznámíte se s vývojem konfliktů a s technikami manipulátorů.
Vyzkoušíte si rozhovory se zaměstnanci, ve kterých použijete asertivitu, slovní sebeobranu a vyjednávání.
Komu je trénink určený?
Manažerům s praxí, kteří chtějí posunout své dovednosti na novou úroveň.
Nově jmenovaným vedoucím, kteří hledají pevnou půdu pod nohama.
Talentovaným zaměstnancům připravujícím se na manažerskou roli.
Těm, kteří chtějí lépe vést, motivovat a řídit svůj tým.
Lektor a kouč se specializací na snižování demotivace, vedení lidí, trénink nových manažerů a komunikační dovednosti
Od roku 2008 se věnuji lektorské činnosti, personalistickému poradenství a koučování. Při vedení kurzů se opírám o principy Kolbeho systému učení, vysoké míry aktivizace a intenzivního zapojení účastníků. Dříve jsem pracoval jako manažer interního vzdělávání ve společnosti American Restaurants, s. r. o., kde jsem se podílel také na vedení assessment center.
Lektor a kouč se specializací na snižování demotivace, vedení lidí, trénink nových manažerů a komunikační dovednosti
Od roku 2008 se věnuji lektorské činnosti, personalistickému poradenství a koučování. Při vedení kurzů se opírám o principy Kolbeho systému učení, vysoké míry aktivizace a intenzivního zapojení účastníků. Dříve jsem pracoval jako manažer interního vzdělávání ve společnosti American Restaurants, s. r. o., kde jsem se podílel také na vedení assessment center.
V praxi manažera vás s velkou pravděpodobností čekají situace, ve kterých budete řešit různé nešvary zaměstnanců, ale také jejich nespokojenost nebo nechuť k určitým úkolům. Budete konfrontováni jejich potřebami a požadavky, ne vždy ale můžete všem vyhovět, což vede k narušení pracovních vztahů a k prvním konfliktům. Nezbytnou dovedností pro řešení nepříjemných situací se zaměstnanci je znalost a vnímání varovných signálů, dále asertivní odmítání, slovní sebeobrana a základy vyjednávání.