Top vision

czen

Psychohygiena pro operátory a obchodníky

3 990 Kč4 828 Kč s DPH

Lze absolvovat také onlinePorovnat
Eva Marková

Psychohygiena pro operátory a obchodníky
Eva Marková, Trenérka soft skills, mentorka a koučka

Myslete na sebe a udržujte si duševní pohodu

28. 4. 2021Praha 1 / online
Pro všechnyNovinkaKurz je možné absolvovat také online
Nechat schválitNechte si schválit kurz od šéfa
Kurz je možné absolvovat také online

Při každodenním kontaktu s nespokojenými a nepříjemnými klienty není snadné být v klidu a nad věcí. Ale jde to. Chcete vědět jak?
Vedete jeden hovor za druhým? Máte s klienty několik schůzek denně? Musíte navolávat klienty nové? Jste často v situaci, že už toho máte nad hlavu? Myslíte na práci i doma? Práce operátora nebo obchodníka, která je založená na intenzivním kontaktu s klienty, kteří jsou často nespokojeni, je velmi náročná. Odpovídat celý den na dotazy, prodávat nové služby, vyrovnávat se s odmítnutím a udržet si při tom všem proklientský přístup a sympatický tón, nemusí být zrovna jednoduché. O to důležitější je pracovat především sami se sebou a udržovat si duševní pohodu. Naštěstí existuje několik základních psychohygienických technik a principů, které vám v tomto mohou pomoci. Na tomto kurzu si je ukážeme a některé i vyzkoušíme.

Program

09:00 - 16:30

Základy psychohygieny

  • proč je psychohygiena tak důležitá
  • 5 jednoduchých principů duševní hygieny
  • ohrožující faktory vnější i vnitřní (stres, „muset“, vnitřní neklid)
  • osobnostní typy (temperament), životní styly (workoholismus) a psychohygiena

Zavádění pravidel psychohygieny do každodenního života

  • s čím začít, na co se těšit, jak to naplánovat a jak vydržet
  • proč každodenně, na co se připravit, co překonat, čím si pomoci
  • jak si uvědomovat výsledky, jak se odměňovat, jak ukotvovat zkušenosti

Co mi trénink přinese?

  • objevíte a osvojíte si pět jednoduchých pravidel pro životní pohodu
  • vytvoříte si nadhled nad každodenní rutinou a nový pohled na obtížné situace
  • naučíte se ošetřit své emoce před, při a po rozhovoru s klientem
  • posílíte svou schopnost pracovat v neustálých změnách i nalézat nové impulsy ve stereotypní práci
  • dostanete příležitost najít v sobě klid a životní rovnováhu

Komu je trénink určený?

  • pracovníkům zákaznických center, obchodníkům a všem dalším, kteří pracují výkonově, s důrazem na zvyšující kvalitu i kvantitu jejich práce
  • všem, kteří chtějí mít úspěchy v zaměstnání a radost ze života

Lektor

Eva Marková

Eva Marková

Trenérka soft skills, mentorka a koučka

V oblasti celoživotního vzdělávání a rozvoje dospělých pracuji od roku 2005. Léta strávená v korporátním prostředí spolu se studiem humanitních věd mi dala bohaté zkušenosti i znalosti o lidském myšlení, prožívání a chování. Učila jsem obchodníky, jak lépe prodávat, manažery, jak je účinněji motivovat, vymýšlela nové procesy a přístupy v rámci firemní kultury, nastavovala pravidla interní komunikace, zaváděla nové obchodní strategie… Poznala jsem, za jakých podmínek lidé jsou lidé v práci spokojení, a tudíž i výkonní. Od roku 2013 jsem nezávislá lektorka, koučka a mediátorka. Lektorsky se zaměřuji na osobnostní růst, práci s emocemi, komunikační, prezentační, manažerské dovednosti, výcvik nových lektorů, nebo rozvoj talentů v rámci dlouhodobých vzdělávacích programů. Mojí specializací je psychologie komunikace, která prolíná všemi rozvojovými aktivitami. Vystudovala jsem Filosofickou fakultu Univerzity Karlovy a absolvovala řadu specializovaných kurzů a výcviků.

Termíny konání

 TermínČasMístoCena
28. 4. 2021
St
09:00 - 16:30 hod.Praha 1 Národní 416/37
nebo také online
3 990 Kč4 828 Kč s DPH

28. 4. 2021

09:00 - 16:30 hod.

Praha 1, Národní 416/37

3 990 Kč
4 828 Kč s DPH

V ceně získáte: certifikát o absolvování, studijní materiály a občerstvení.

Naučte se vstávat dřív

Dozvíte se, jak si zautomatizovat brzké ranní vstávání a proměnit jej ve výhodu. Poradíme vám, jak se vyvarovat prokrastinaci a jak je to s ranní kávou.

Proč se rozvíjet s top vision?

1,21 průměrná známka
kvality kurzů

6 117 spokojených účastníků
každý rok

1 432 tréninkových dnů
a kurzů ročně

19 úspěšných let
na trhu

Psychohygiena pro operátory a obchodníky
Palác Platýz
Národní 416/37Praha 1 / online11000
3990

Při každodenním kontaktu s nespokojenými a nepříjemnými klienty není snadné být v klidu a nad věcí. Ale jde to. Chcete vědět jak?
Vedete jeden hovor za druhým? Máte s klienty několik schůzek denně? Musíte navolávat klienty nové? Jste často v situaci, že už toho máte nad hlavu? Myslíte na práci i doma? Práce operátora nebo obchodníka, která je založená na intenzivním kontaktu s klienty, kteří jsou často nespokojeni, je velmi náročná. Odpovídat celý den na dotazy, prodávat nové služby, vyrovnávat se s odmítnutím a udržet si při tom všem proklientský přístup a sympatický tón, nemusí být zrovna jednoduché. O to důležitější je pracovat především sami se sebou a udržovat si duševní pohodu. Naštěstí existuje několik základních psychohygienických technik a principů, které vám v tomto mohou pomoci. Na tomto kurzu si je ukážeme a některé i vyzkoušíme.

https://schema.org/OfflineEventAttendanceMode

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Jeho používáním s tím souhlasíte.

nahoru