Schválení účasti na kurzu
Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty
Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
Co mi trénink přinese?
- zlepšíte se v profesionální komunikaci se zákazníky
- naučíte se používat jednoduchou a srozumitelnou strukturu rozhovoru
- procvičíte si základní typy rozhovorů v modelových situací
- získáte praktické návody, jak zvládat náročnější situace v rozhovorech
Komu je trénink určený?
- pracovníkům péče o zákazníky
- konzultantům call center, informačních center, …
- pracovníkům reklamačních oddělení
- technikům, kteří řeší poruchy funkčnosti a jiné krizové situace v praxi